Moi! Oon hankkimassa syyrialaista hamsteria ja oon miettiny et millasen häkin ostaisin. Noi häkit on aika kalliita, joten voitteko suositella jotain halpaa häkkiä joka on noin 80x50x40 cm. Ja sit viel et mitä eläinkauppaa suosittelisitte?(mielellään lahden lähellä)
Kiitti jo etukäteen vastauksista!
Hamsterin häkki
14
1799
Vastaukset
- Frauleini
Hamsteri voi elää häkissä, mutta suosittelisin itse mielummin terraariota. Mitä isompi terraario/häkki, sitä parempi. Itselläni on ollut monia jyrsijöitä (mm. rottia, deguja, gerbiileitä, hamstereita) ja mielestäni ainoastaan rotille ja deguille häkki sopi: häkit olivat koottu neljästä lintuhäkistä.
Hamsterini ovat asuneet niin häkeissä kuin dunissakin ja terraarioissa, mutta itse miellän parhaimmaksi terraarion. Häkki on mielestäni huonohko vaihtoehto, sillä jotkut hamsterit stressaantuvat kaltereista ja purevat niitä lähes tauotta. Dunasta on muutama gerbiili ja suuri osa hamstereista tullut lävitse. Lisäksi häkissä on aikamoinen veto ellei sen paikkaa mieti todella tarkkaan.
Lahdessa suosittelisin eläinkauppoja nimeltä Black Bull ja Faunatar. Hopeakäpälä ei ollut mielestäni hyvä liike, sillä asiakaspalvelu oli töykeää ja välinpitämätöntä. Eläimet eivät olleet parhaimmassa kunnossa ja se papukaija räähkii siellä koko ajan. Lisäksi hinnat olivat kovat ja valikoima suppea. Faunatar palvelee mielestäni parhaiten, asiantuntevasti ja iloisesti. - Neppari♥
Moikka! Sain kääpiöhamsteri uroksen ja minulla oli sille häkki. Huomasin kuitenkin, että kun olin pitänyt hamsuani kädessä ja laskenut sen takaisin häkkiin, alkoi se kiipeillä kaltereita pitkin häkin kattoon ja jäi roikkumaan sinne.
Sen perusteella suosittelisin terraariota, koska hamsterilla ei ole hirveän hyvä näkö ja se ei tajua olevansa korkealla, joten se voi tippuessaan satuttaa itsensä.
Hamsuni ostin Black Bullista ja huomasin, että se on monipuolinen ja hyväkuntoinen eläinkauppa. Eläimet siellä näyttävät onnellisilta ja hyvin voivilta. Black Bull on myös todella halpa, esim. siellä kanin häkki maksaa n. 70 euroa kun jossain muualla 100 euroa. Suosittelen Black Bullia, siellä otetaan myös asiakkaat huomioon ja heille kerrotaan ostettavan eläimen tarpeista. - pohjosen_tyvar
Itselläni on syyrialainen. Kun ostin sen, se oli normaalin kokoinen. Ostin isoimman hamsterin häkin lemmikkikaupasta jossa oli 4 kerrosta. Hamsteri piti siitä paljonkin, mutta sitten havahduin kun neidille tuli ikää. Neiti kasvoi rotan kokoiseksi syyrialaiseksi. Häkki alkoi käydä aika pieneksi sille ja sen tarpeille. Nyt olen ostanut sille kanin häkin, päällystänyt kalterit kananverkolla. Tykkää todella paljon ja saa laitettua paljon virikkeitä häkkiin! Minun neidille pitää ostaa aina rottien tai marsujen tuotteita koonsa vuoksi. Kanin häkin takia sinnehän mahtuu vaikka mitä : )
- tattaraa!
Minä ostan tänään syyrialaisen, mulla on sille tosi iso häkki :) Aion ostaa sen akvaariosopista.
- Didadaa
Osta lemmikkitalo pikkulinnasta siel on halpoja dunia :D
- Dadadii
Pikkulinnaa ei taida enää olla olemassa, ainakin nettiputiikki on suljettu.
- SejokatahtoiauttaaxD
No mä ostin mun syyrialaisen Faunatar-eläinkaupasta ja häkin myös, hamsterillani on terraario, mutta luukku häkissä on kaltereista, ja niitä se jyrsii öisin, joten suosittelen myös terraariota.
- Just just juu
"Itselläni on syyrialainen. Kun ostin sen, se oli normaalin kokoinen. Ostin isoimman hamsterin häkin lemmikkikaupasta jossa oli 4 kerrosta. Hamsteri piti siitä paljonkin, mutta sitten havahduin kun neidille tuli ikää. Neiti kasvoi rotan kokoiseksi syyrialaiseksi. Häkki alkoi käydä aika pieneksi sille ja sen tarpeille. Nyt olen ostanut sille kanin häkin, päällystänyt kalterit kananverkolla. Tykkää todella paljon ja saa laitettua paljon virikkeitä häkkiin! Minun neidille pitää ostaa aina rottien tai marsujen tuotteita koonsa vuoksi. Kanin häkin takia sinnehän mahtuu vaikka mitä : )"
Oletkohan lemmikkirottaa nähnytkään? Hamsteri ei sen kokoiseksi kasva, vaan pysyy 15-20cm mittaisena.
Ettei vain olis sittenkin marsu kyseessä... - ellatsu
näin kirpputorilla ison ja hyvä kuntoisen dunan mukana oli kaikki tavarat ja se maksoi 25 euroa!! mulla on vaa 8 euroo tällä hetkellä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle vaikka tekisin mitä ;(( oon aina halunnu hamsterin
- eläinrakas<3
Meil o kissoi kaks ja pupu ja pian saan hamsterin :)
- Roborovski<3
"näin kirpputorilla ison ja hyvä kuntoisen dunan mukana oli kaikki tavarat ja se maksoi 25 euroa!! mulla on vaa 8 euroo tällä hetkellä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle vaikka tekisin mitä ;(( oon aina halunnu hamsterin
- hamsteerri
Meillä on kans kissa ja hamstereita, mutta ne on erihuoneissa. Oon kans käyny Elon Lemmikkijutussa ja mun mielestä siellä on tosi tympeää palvelua.. Myyjät vaan kyttäävät!!
- Roborovski<3
No joo...
- hamsteri
mä ostan tänään syyrialaisenhamsterin ja sille on tosi iso häkki joka on yli metrin korkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733