Hei,
olen 18-vuotias lähihoitajaopiskelija Lahdesta.
Olen tunnollinen, iloinen, oma-aloitteinen, luotettava, positiivinen, ahkera sekä sosiaalinen ja tulen hyvin toimeen eri-ikäisten ihmisten kanssa.
Kokemusta minulla on kaiken ikäisten lasten hoidosta suuren sisarusparveni keskellä.
Lisäksi olen hoitanut lapsia tuttavien perheissä, tehnyt työssäoppimisjakson päiväkodissa ja olen myös toiminut avustajana lasten leireillä.
Voin lastenhoitotöiden lomassa tehdä ruuan ja pitää kodin siisteyttä yllä.
En tupakoi.
Töitä olen valmis tekemään koko kesän sekä osa-aikaisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Myös keikkatyöt ovat mieleisiä.
Jos kiinnostaa, kerron itsestäni mielelläni lisää ja sovitaan vaikkapa tapaaminen.
Hilla, [email protected]
Lastenhoitaja tarjolla Lahden seudulla
HillaSau
1
160
Vastaukset
- 43
matki nyt vielä vähän enemmän MUITA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584