On se vaan aina niin sykähdyttävää nähdä Twingo liikenteessä! Itsellänikin oli sellainen -00 vuoden malli 3 vuotta ja sen jälkeen Scenic ja nyt Megane II. Kaiholla muistelen aikoja, jolloin sai auton parkkiin kadun varteen mihin vain, kun nyt joutuu vaan toteamaan että eihän tuohon farkku mahdu, Twingo olis mahtunut.
Tästä tulikin sitten sellainen ajatus, että Saksasta hakisi Twingon oikein automaatilla varustettuna 16v koneella, ABS, ilmastointi, 125 tkm, vm. -02, hinta 2000 €. Tuollaisesta ei tarvitse maksaa veroa lie kuin jotain alle 500€. Kaupunkiautoksihan tuo tulisi ja käyttöön ei voiton tavoittelu mielessä. Onko paha?
Twingo
Saksanmaalta
0
580
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882