Lidlin digitointilaite

Jossefson

Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä, joka tekee negoista digikuvia?

9

2838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

      Mutta ajattelin käväistä katsomassa. Yleensä sakut on pirun tiukkoja sisäänostajia eikä ne mitään skeidaa ota myyntiin. Ainaki kaikki härvelit jota sieltä oon satunnaisesti ostanut on pelannu hyvin.

      Ja jos tietäisit mitä ne kiinassa maksaa kun iso putiikki käy ostoksilla niin ihmettelisit tuota 50 euron hintaa. Vai oliko se 60e?

      Katteet on kovat siinäkin.

    • testailija

      ihan hyvä laite, yllättävän hyvä kuvanlaatu tulee masiinasta ulos. Jos satoja dioja digitoi, voi tuo laitteen diakehikko hajoilla - perusmuovinen rakenne ei välttämättä kestä kovaa käyttöä. Keski-Suomessa nuo laitteet loppu samana päivänä kaupoista.

      • wertyuiopå

        kehikko korjaantuu jeesusteipillä! ..ja kestää.


      • canonEOS

        Onko se Liiterin scanneri sama kun tämä?

        http://www.manualnguide.com/manual-get/24945/ (view/download, pdf-manuaali)

        Näyttää ainakin samalta päällepäin.


    • rahalla

      Tuolla rahalla on turha odottaa ihmeitä. Todennäköisesti kuvat on tunnistettavissa mutta siihen se sitten jääkin. Halpiskameralla kuvattuihin negoihin varmaan riittää jos tavoitteena on kymppikuvalaatu.

    • 11+10

      Olipa jo kaikki loppunut maanantaiaamuna klo 09.10 täkäläisestä Lidlistä. Tosin niitä ei ollut kuin 10 kappaletta. Luultavasti joku Gigantin tai vastaavan edustaja käynyt keräämässä pois liiat. Seurataanpa sitten millaiseen hintaan ilmestyy uutuutena sinne. Hinta vähintään kolminkertainen?

    • 16+13

      Honkkarissa on näköjään myynnissä saman tapaista skanneria 59,95. Näköjään 5 megapikselin sensori.

    • from china

      piti hieman maksaa enemmän mutta ominaisuuksia enemmän, oma näyttö eikä kaipaa tietokonetta toimakseen, tallentaa muistikortille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe