Lidlin digitointilaite

Jossefson

Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä, joka tekee negoista digikuvia?

9

2838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

      Mutta ajattelin käväistä katsomassa. Yleensä sakut on pirun tiukkoja sisäänostajia eikä ne mitään skeidaa ota myyntiin. Ainaki kaikki härvelit jota sieltä oon satunnaisesti ostanut on pelannu hyvin.

      Ja jos tietäisit mitä ne kiinassa maksaa kun iso putiikki käy ostoksilla niin ihmettelisit tuota 50 euron hintaa. Vai oliko se 60e?

      Katteet on kovat siinäkin.

    • testailija

      ihan hyvä laite, yllättävän hyvä kuvanlaatu tulee masiinasta ulos. Jos satoja dioja digitoi, voi tuo laitteen diakehikko hajoilla - perusmuovinen rakenne ei välttämättä kestä kovaa käyttöä. Keski-Suomessa nuo laitteet loppu samana päivänä kaupoista.

      • wertyuiopå

        kehikko korjaantuu jeesusteipillä! ..ja kestää.


      • canonEOS

        Onko se Liiterin scanneri sama kun tämä?

        http://www.manualnguide.com/manual-get/24945/ (view/download, pdf-manuaali)

        Näyttää ainakin samalta päällepäin.


    • rahalla

      Tuolla rahalla on turha odottaa ihmeitä. Todennäköisesti kuvat on tunnistettavissa mutta siihen se sitten jääkin. Halpiskameralla kuvattuihin negoihin varmaan riittää jos tavoitteena on kymppikuvalaatu.

    • 11+10

      Olipa jo kaikki loppunut maanantaiaamuna klo 09.10 täkäläisestä Lidlistä. Tosin niitä ei ollut kuin 10 kappaletta. Luultavasti joku Gigantin tai vastaavan edustaja käynyt keräämässä pois liiat. Seurataanpa sitten millaiseen hintaan ilmestyy uutuutena sinne. Hinta vähintään kolminkertainen?

    • 16+13

      Honkkarissa on näköjään myynnissä saman tapaista skanneria 59,95. Näköjään 5 megapikselin sensori.

    • from china

      piti hieman maksaa enemmän mutta ominaisuuksia enemmän, oma näyttö eikä kaipaa tietokonetta toimakseen, tallentaa muistikortille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe