Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä, joka tekee negoista digikuvia?
Lidlin digitointilaite
9
2838
Vastaukset
- canonEOS
Mutta ajattelin käväistä katsomassa. Yleensä sakut on pirun tiukkoja sisäänostajia eikä ne mitään skeidaa ota myyntiin. Ainaki kaikki härvelit jota sieltä oon satunnaisesti ostanut on pelannu hyvin.
Ja jos tietäisit mitä ne kiinassa maksaa kun iso putiikki käy ostoksilla niin ihmettelisit tuota 50 euron hintaa. Vai oliko se 60e?
Katteet on kovat siinäkin. - testailija
ihan hyvä laite, yllättävän hyvä kuvanlaatu tulee masiinasta ulos. Jos satoja dioja digitoi, voi tuo laitteen diakehikko hajoilla - perusmuovinen rakenne ei välttämättä kestä kovaa käyttöä. Keski-Suomessa nuo laitteet loppu samana päivänä kaupoista.
- wertyuiopå
kehikko korjaantuu jeesusteipillä! ..ja kestää.
- canonEOS
Onko se Liiterin scanneri sama kun tämä?
http://www.manualnguide.com/manual-get/24945/ (view/download, pdf-manuaali)
Näyttää ainakin samalta päällepäin.
- rahalla
Tuolla rahalla on turha odottaa ihmeitä. Todennäköisesti kuvat on tunnistettavissa mutta siihen se sitten jääkin. Halpiskameralla kuvattuihin negoihin varmaan riittää jos tavoitteena on kymppikuvalaatu.
- 11+10
Olipa jo kaikki loppunut maanantaiaamuna klo 09.10 täkäläisestä Lidlistä. Tosin niitä ei ollut kuin 10 kappaletta. Luultavasti joku Gigantin tai vastaavan edustaja käynyt keräämässä pois liiat. Seurataanpa sitten millaiseen hintaan ilmestyy uutuutena sinne. Hinta vähintään kolminkertainen?
- 16+13
Honkkarissa on näköjään myynnissä saman tapaista skanneria 59,95. Näköjään 5 megapikselin sensori.
- from china
piti hieman maksaa enemmän mutta ominaisuuksia enemmän, oma näyttö eikä kaipaa tietokonetta toimakseen, tallentaa muistikortille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 35511
- 25505
- 46496
- 43492