Lidlin digitointilaite

Jossefson

Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä, joka tekee negoista digikuvia?

9

2838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

      Mutta ajattelin käväistä katsomassa. Yleensä sakut on pirun tiukkoja sisäänostajia eikä ne mitään skeidaa ota myyntiin. Ainaki kaikki härvelit jota sieltä oon satunnaisesti ostanut on pelannu hyvin.

      Ja jos tietäisit mitä ne kiinassa maksaa kun iso putiikki käy ostoksilla niin ihmettelisit tuota 50 euron hintaa. Vai oliko se 60e?

      Katteet on kovat siinäkin.

    • testailija

      ihan hyvä laite, yllättävän hyvä kuvanlaatu tulee masiinasta ulos. Jos satoja dioja digitoi, voi tuo laitteen diakehikko hajoilla - perusmuovinen rakenne ei välttämättä kestä kovaa käyttöä. Keski-Suomessa nuo laitteet loppu samana päivänä kaupoista.

      • wertyuiopå

        kehikko korjaantuu jeesusteipillä! ..ja kestää.


      • canonEOS

        Onko se Liiterin scanneri sama kun tämä?

        http://www.manualnguide.com/manual-get/24945/ (view/download, pdf-manuaali)

        Näyttää ainakin samalta päällepäin.


    • rahalla

      Tuolla rahalla on turha odottaa ihmeitä. Todennäköisesti kuvat on tunnistettavissa mutta siihen se sitten jääkin. Halpiskameralla kuvattuihin negoihin varmaan riittää jos tavoitteena on kymppikuvalaatu.

    • 11+10

      Olipa jo kaikki loppunut maanantaiaamuna klo 09.10 täkäläisestä Lidlistä. Tosin niitä ei ollut kuin 10 kappaletta. Luultavasti joku Gigantin tai vastaavan edustaja käynyt keräämässä pois liiat. Seurataanpa sitten millaiseen hintaan ilmestyy uutuutena sinne. Hinta vähintään kolminkertainen?

    • 16+13

      Honkkarissa on näköjään myynnissä saman tapaista skanneria 59,95. Näköjään 5 megapikselin sensori.

    • from china

      piti hieman maksaa enemmän mutta ominaisuuksia enemmän, oma näyttö eikä kaipaa tietokonetta toimakseen, tallentaa muistikortille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe