Lidlin digitointilaite

Jossefson

Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä, joka tekee negoista digikuvia?

9

2842

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canonEOS

Mutta ajattelin käväistä katsomassa. Yleensä sakut on pirun tiukkoja sisäänostajia eikä ne mitään skeidaa ota myyntiin. Ainaki kaikki härvelit jota sieltä oon satunnaisesti ostanut on pelannu hyvin.

Ja jos tietäisit mitä ne kiinassa maksaa kun iso putiikki käy ostoksilla niin ihmettelisit tuota 50 euron hintaa. Vai oliko se 60e?

Katteet on kovat siinäkin.

• testailija

ihan hyvä laite, yllättävän hyvä kuvanlaatu tulee masiinasta ulos. Jos satoja dioja digitoi, voi tuo laitteen diakehikko hajoilla - perusmuovinen rakenne ei välttämättä kestä kovaa käyttöä. Keski-Suomessa nuo laitteet loppu samana päivänä kaupoista.

• wertyuiopå

kehikko korjaantuu jeesusteipillä! ..ja kestää.

• canonEOS

Onko se Liiterin scanneri sama kun tämä?

http://www.manualnguide.com/manual-get/24945/ (view/download, pdf-manuaali)

Näyttää ainakin samalta päällepäin.

• rahalla

Tuolla rahalla on turha odottaa ihmeitä. Todennäköisesti kuvat on tunnistettavissa mutta siihen se sitten jääkin. Halpiskameralla kuvattuihin negoihin varmaan riittää jos tavoitteena on kymppikuvalaatu.

• 11+10

Olipa jo kaikki loppunut maanantaiaamuna klo 09.10 täkäläisestä Lidlistä. Tosin niitä ei ollut kuin 10 kappaletta. Luultavasti joku Gigantin tai vastaavan edustaja käynyt keräämässä pois liiat. Seurataanpa sitten millaiseen hintaan ilmestyy uutuutena sinne. Hinta vähintään kolminkertainen?

• 16+13

Honkkarissa on näköjään myynnissä saman tapaista skanneria 59,95. Näköjään 5 megapikselin sensori.

• from china

piti hieman maksaa enemmän mutta ominaisuuksia enemmän, oma näyttö eikä kaipaa tietokonetta toimakseen, tallentaa muistikortille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      47
      2259
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      90
      1065
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      952
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      314
      899
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      54
      869
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      843
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      714
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      685
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      678
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      633
    Aihe