Heips!
Mitä minä teen,kun tyttöni haluaa napakorun??? Hän on 14 v. Hän pelkää ns. tavallista piikkiä.... Olen sanonut että se tehdään lävistyksenä, eli on paksumpi neula... Mut silti hän haluaa napakorun.
Siiten itse olen liikuntarajoitteinen äiti... Tyttö kyllä silloin tällöin auttaa minua... Mutta on sellaisia päiviä ettei tee mitään mitä pyydän... Sitten alkaa huutaminen ja uhominen... Mitä tai mikä olis hyvä vaihtoehto et mitä minun täytyy tehdä?????????????????
Jos joku itse on "vammainen" äiti niin miten olette pärjäneet??
Napakoru????
5
397
Vastaukset
- äiti neljälle
napakorussa on ongelmana? Sen ylipäätään hankkiminen vai mahdollinen kipu?
Vastaansanominen on teineillä aika yleistä. Se mitä sinun asian suhteen pitäisi tehdä, senhän te päätätte keskenänne. Mitenkäs lapsen isä?
En tiedä miten paljon ja missä asioissa tyttäresi sinua auttaa ja missä toivot auttavan, mutta minkäänlaista "omaishoitajaa" läheisestä ei saisi tulla. Oli sitten sairaus tahi vamma mikä tahansa.
Hyvää kevää odottelua!- näinpätein
Itse kinusin 13tai 14 vuotiaana äidiltäni napakorua ja vastaus oli jyrkkä ei. Otinpa sitten omin päin sen festareilla.
Jos tyttösi napakorun haluaa hän hankkii sen joko luvallasi tai ilman. Mieti kumpi on kivempi. Itse pelkäsin neuloja ja pelkään edelleen ja olisihan se ollut mukavaa jos olisin äitini kanssa mennyt normaaliin lävistämöön ja tosiaan äitini kanssa.. No tästä on jo monen monta vuotta mutta kuitenkin. :) - kysymysmerkki?
näinpätein kirjoitti:
Itse kinusin 13tai 14 vuotiaana äidiltäni napakorua ja vastaus oli jyrkkä ei. Otinpa sitten omin päin sen festareilla.
Jos tyttösi napakorun haluaa hän hankkii sen joko luvallasi tai ilman. Mieti kumpi on kivempi. Itse pelkäsin neuloja ja pelkään edelleen ja olisihan se ollut mukavaa jos olisin äitini kanssa mennyt normaaliin lävistämöön ja tosiaan äitini kanssa.. No tästä on jo monen monta vuotta mutta kuitenkin. :)te edes VOITTE ottaa napakorun.
Mä en voi, ku on luomi keskellä napaa.
(En halua luomisyöpää.)
Ja tiedoksi vaan niille jotka väittää että sen luomen voi poistaa,
tiedän ihan hyvin että sen VOI poistaa, mutta siihen tarvitaan leikkaus.
En mee leikkaukseen napakorun takia. (Kammoon leikkauksia.)
Lisäksi napani näyttäisi leikkauksen jälkeen epämuodostuneelta möykyltä. - fakiirikokelas
kysymysmerkki? kirjoitti:
te edes VOITTE ottaa napakorun.
Mä en voi, ku on luomi keskellä napaa.
(En halua luomisyöpää.)
Ja tiedoksi vaan niille jotka väittää että sen luomen voi poistaa,
tiedän ihan hyvin että sen VOI poistaa, mutta siihen tarvitaan leikkaus.
En mee leikkaukseen napakorun takia. (Kammoon leikkauksia.)
Lisäksi napani näyttäisi leikkauksen jälkeen epämuodostuneelta möykyltä.Mulla on poistettu jotakuinkin 10 luomee.. ei se niin ihmeellistä oo. Ite poistan tikit sit. Jos se luomi häiritsee, niin parempi se on poistaa. Ja ei mulla ainakaan kovin pahoja arpia oo jääny. Yks näkyy. 9 on haalistunu ja kukaan ei niit huomaa juurikaan, vaik luomet on ollu aika isoja.
- gfdgdggdgdg
Tänäpäivänä lävistäjät ei tee ala ikäiselle lävistyksiä ilman vanhemman suostumusta. Itse pelkään piikkejä ja sitä kipua, pyörryn helposti kivusta. Ja olen ottanut napakorun ja voin sanoa että se kyllä sattui kun neula on ontto ja aika paksu, ikinä en enää lävistystä ota joten nyt varjelen että napakoru on mulla aina, uudestaan en halua että sitä tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi572137Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724