Haluaisin vuokrata Mikkelistä edullisen yksiön/kaksion, mieluiten keskustan lähistöltä (max.5km)
Varma vuokra!
[email protected]
MIKKELISTÄ
4
1358
Vastaukset
- annetaan vuokralle
kaksio 54m2. vuokra 500/kk lisäksi vesi mittarilla yhtiölle ja sähkö. Vesitorninkatu 12. p.0405216088
- Risto Tapio
Hei! Tarjoamme hyväkuntoista kaksiota Mikkelin keskustan tuntumassa, puiston laidassa. Ilmarisenkatu 21, ylin kerros, 47 neliötä. Vuokra on 500 € 14 € vesimaksu. Hyväkuntoinen, lasitettu parveke, läpitalon huoneisto. Hissitalo. Ota yhteyttä. Risto Nieminen p. 0400 143401
- RS
Hei kyselisin olisikohan milloin mahdollisesti ilmarisenkadulta vapautumassa suhtkoht sopu hintaista yksiöö tai kaksioo?
- Anniina K
Hei!
Tarjoamme vuokra-asuntoa 47m^2, joka sopii hyvin soluasunnoksi tai kaksioksi.
Huoneisto sijaitsee Urpolan koulua vastapäätä omakotitalon näköisessä kerrostalossa.
Huoneistossa on keittiö, wc ja 2 huonetta (sopivat makuuhuoneiksi tai olohuoneeksi ja makuuhuoneeksi pariskunnalle) tilava vaatehuone.
Kerrostalon alakerrassa yhteiskäytössä olevat suihku- ja saunatilat, pyykinpesukone ja pyykinkuivausrumpu.
Vuokraan sisältyy sähkö-/vesikulut tv-yhteys(kaapeli) ja pesukoneiden käyttö.
Kävelymatkan päässä (n.200m) Lidl,Hong Kong ja Tokmanni Mikkelin AMK.
Vapautuu lokakuun alkuun!
Yhteystiedot Raimo Ilvonen 044-3090145/Vuokranantaja
Anniina Kantell 050-5377971/Esittelyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693