Editointi-Animaatio-Tehoste-ohjelmat?

leffagirl000

Hei! =) Tulin etsimään täältä vähän mielipiteitä, mikä on teidän mielestä paras videoeditointiohjelma (hinta-laatusuhteisesti). Haluan jonkun oikeasti hyvän editointiohjelman, tähän mennessä olen käyttänyt hyvin amatöörimäistä Studio 10 - ohjelmaa.

Haluaisin ohjelman jolla olisi periaattessa mahdollisuus lähestulkoon kaikkeen. Olen miettinyt Adobe Premieren uusinta osaa? Onko se hyvä? Voiko siinä käyttää myös Photoshopia videoeditointiin, esim. yksittäisten still-kuvien muokkaukseen? (minulla on Adobe Photoshop CS3.)

Vai onko ohjelmaa joka olisi vielä "ammattitaitoisempi" kuin Adobe Premiere (Cs4 tai mikä se uusin sitten onkaan) Olen kuullut Avid - ohjelmasta, kuulemani mukaan hyvä muttei Premieren tasoa?

Jakaa tietouttanne, kiitos : ) Haluan ohjelman jolla joko itsellään voi tehdä myös erikoistehosteita ja animaatioita, tai joka voi "tehdä yhteistyötä" sellaisten erikoistehoste - animaatio ohjelmien kanssa. Niin ja voisitte myös mainita hyviä erikoistehoste - animaatio ohjelmia, jos ne on erikseen =)

Tarvitsen editointiohjelmaa nimenomaan elokuviin, ja koska tekemäni elokuvan lähes aina sellaisia joitten hienon vaikutelman saamiseksi tarvitsen tehosteita ja animaatiota mukaan (mm. kauhuleffoja ja fantasialeffoja teen 8D), se että saan hyvät ohjelmat tekemiseen on hyvin tärkeää.

Kiitos etukäteen jos vastailette :) Niin,

2

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blenderi

      blender

    • Steven Spilberg

      Effects in movies is just a sign of harm and the incompetence of the author to make great movies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe