Hei! =) Tulin etsimään täältä vähän mielipiteitä, mikä on teidän mielestä paras videoeditointiohjelma (hinta-laatusuhteisesti). Haluan jonkun oikeasti hyvän editointiohjelman, tähän mennessä olen käyttänyt hyvin amatöörimäistä Studio 10 - ohjelmaa.
Haluaisin ohjelman jolla olisi periaattessa mahdollisuus lähestulkoon kaikkeen. Olen miettinyt Adobe Premieren uusinta osaa? Onko se hyvä? Voiko siinä käyttää myös Photoshopia videoeditointiin, esim. yksittäisten still-kuvien muokkaukseen? (minulla on Adobe Photoshop CS3.)
Vai onko ohjelmaa joka olisi vielä "ammattitaitoisempi" kuin Adobe Premiere (Cs4 tai mikä se uusin sitten onkaan) Olen kuullut Avid - ohjelmasta, kuulemani mukaan hyvä muttei Premieren tasoa?
Jakaa tietouttanne, kiitos : ) Haluan ohjelman jolla joko itsellään voi tehdä myös erikoistehosteita ja animaatioita, tai joka voi "tehdä yhteistyötä" sellaisten erikoistehoste - animaatio ohjelmien kanssa. Niin ja voisitte myös mainita hyviä erikoistehoste - animaatio ohjelmia, jos ne on erikseen =)
Tarvitsen editointiohjelmaa nimenomaan elokuviin, ja koska tekemäni elokuvan lähes aina sellaisia joitten hienon vaikutelman saamiseksi tarvitsen tehosteita ja animaatiota mukaan (mm. kauhuleffoja ja fantasialeffoja teen 8D), se että saan hyvät ohjelmat tekemiseen on hyvin tärkeää.
Kiitos etukäteen jos vastailette :) Niin,
Editointi-Animaatio-Tehoste-ohjelmat?
leffagirl000
2
535
Vastaukset
- blenderi
blender
- Steven Spilberg
Effects in movies is just a sign of harm and the incompetence of the author to make great movies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849