Sanokaas nyt millä näppäimellä tms. saan pötkön pätkittyä osiin jotta voin ne erikseen nimetä ja tallentaa erillisinä tiedostoina.
Audacity ja pätkiminen
6
370
Vastaukset
- 15
Valitset sen pätkän jonka haluat tallentaa ja Tiedosto -> vie valinta waw/mp3/ogg-tiedostoon.
- tfrhsrt
Niin mutta millä komennolla tms. mä pilkon sen pötkön ja uudelleennimeän? Nyt ei tunnu onnistuvan mitenkään ja muutama vuosi sitten tuli paljonkin käytettyä... jotain kirjainta näpäytin silloin ja merkki tuli "pötköön" missä katkeaa ja uusi pätkä alkaa.
tfrhsrt kirjoitti:
Niin mutta millä komennolla tms. mä pilkon sen pötkön ja uudelleennimeän? Nyt ei tunnu onnistuvan mitenkään ja muutama vuosi sitten tuli paljonkin käytettyä... jotain kirjainta näpäytin silloin ja merkki tuli "pötköön" missä katkeaa ja uusi pätkä alkaa.
biisiä "pötkönä", maalaat sen yhden siitä ja EXPORT tai VIE ja annat nimen.
ThreeMice kirjoitti:
biisiä "pötkönä", maalaat sen yhden siitä ja EXPORT tai VIE ja annat nimen.
Ctrl i, jos haluat poikkaista "pötkön".
- tfrhsrt
ThreeMice kirjoitti:
Ctrl i, jos haluat poikkaista "pötkön".
Tuota juu, kokeilin mutta kun valitsen "Raidat > Muokkaa otsikoita" ja nimeäisin ne niin siellä on vain yksi raita?
Olen mielestäni käynyt kaikki läpi mutta en saa pätkittyä? Missä vika kun tosiaan muutama vuosi sitten käytin paljonkin ja se oli simppeli homma? tfrhsrt kirjoitti:
Tuota juu, kokeilin mutta kun valitsen "Raidat > Muokkaa otsikoita" ja nimeäisin ne niin siellä on vain yksi raita?
Olen mielestäni käynyt kaikki läpi mutta en saa pätkittyä? Missä vika kun tosiaan muutama vuosi sitten käytin paljonkin ja se oli simppeli homma?homman vähän väärin. Siis olet tuonut AC:yyn "musapötkön", raidan. Sun pitää se pötkö katkaista TAI maalaat hiirellä haluamasi osan, niin että se tulee tummaksi. Sitten FILE ja EXPORT AUDIO jne.
Aina kun sieltä jotain exporttaa eli vie, pitää se ensin valita, siis maalata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406