ostetaan

jyrahdysttt

Eli ostan pistoolin tai revolverin kaikki kiinnostaa.

Jos loytyy myytavaa niin heita mailia.

mosqito at netti.fi

14

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tölikän fabu

      ja pari pislarii mut sul täytyis olla koukuilta papru fikkas että voit stöpaa rutskumutkan.

      • dgdrgsdd

        Kerran vastasin tälläsivustolla olevaan ostoilmoitukseen. Vaihdeltiin sähköpösteja kymmeninsenkipaletta.

        Tuloksena oli, että sain tappouhkauksenpäälle, kun en alkanu myymään asetta luvattomasti :)


      • dfgkjh
        dgdrgsdd kirjoitti:

        Kerran vastasin tälläsivustolla olevaan ostoilmoitukseen. Vaihdeltiin sähköpösteja kymmeninsenkipaletta.

        Tuloksena oli, että sain tappouhkauksenpäälle, kun en alkanu myymään asetta luvattomasti :)

        tässäkin tapauksessa, ilmiselvästi hakijalla ei ole vielä edes lupaa koska ei tiedä ostaako revolverin vai pistoolin, sehän olisi määritelty ostoluvassa, olenko oikeassa??..


      • ainakaan ihan vielä
        dfgkjh kirjoitti:

        tässäkin tapauksessa, ilmiselvästi hakijalla ei ole vielä edes lupaa koska ei tiedä ostaako revolverin vai pistoolin, sehän olisi määritelty ostoluvassa, olenko oikeassa??..

        Niin, totta mooses hankintalupa-anomusta täyttäessä jo täytyy päättää mitä haluaa hankkia, mikä on hankittavan aseen toimintatapa yms. Mikään ei kuitenkaan estä kyselemästä hankittavaa asetta, ei sellaiseen kyselyyn poliisilta mitään lupaa tarvita.

        Ja onhan toki myös mahdollista että kysyjällä on hankintalupa sekä pistoolille että revolverille, eli kaksi erilaista hankintalupaa :-)

        Kysellä asetta voi kuitenkin ihan vapaasti vaikka ei olisi minkään valtakunnan lupaa.


      • kussi
        ainakaan ihan vielä kirjoitti:

        Niin, totta mooses hankintalupa-anomusta täyttäessä jo täytyy päättää mitä haluaa hankkia, mikä on hankittavan aseen toimintatapa yms. Mikään ei kuitenkaan estä kyselemästä hankittavaa asetta, ei sellaiseen kyselyyn poliisilta mitään lupaa tarvita.

        Ja onhan toki myös mahdollista että kysyjällä on hankintalupa sekä pistoolille että revolverille, eli kaksi erilaista hankintalupaa :-)

        Kysellä asetta voi kuitenkin ihan vapaasti vaikka ei olisi minkään valtakunnan lupaa.

        Useinhan kannattaisikin etsiä valmiiksi jo ase jolle sitä lupaa hakee. Varsinkin jos ei oe vielä päättänyt minkä tyyppistä tai minkä kokoista asetta olisi ostamassa.
        Siis useinhan saa myyjän kanssa sovittua että ase on varattuna myyjällä kunnes ostaja saa luvan ja voi laillisesti ostaa sen.


      • gfhjkkj
        kussi kirjoitti:

        Useinhan kannattaisikin etsiä valmiiksi jo ase jolle sitä lupaa hakee. Varsinkin jos ei oe vielä päättänyt minkä tyyppistä tai minkä kokoista asetta olisi ostamassa.
        Siis useinhan saa myyjän kanssa sovittua että ase on varattuna myyjällä kunnes ostaja saa luvan ja voi laillisesti ostaa sen.

        asiansa paremmin..mä en ainakaan ole niin sinisilmäinen että uskon tuosta vain, sen verran on tullut vastaan epärehellisiä ostajaehdokkaita ja en nyt puhu pelkästään asekaupasta.


      • ei poliisivaltiota
        gfhjkkj kirjoitti:

        asiansa paremmin..mä en ainakaan ole niin sinisilmäinen että uskon tuosta vain, sen verran on tullut vastaan epärehellisiä ostajaehdokkaita ja en nyt puhu pelkästään asekaupasta.

        Asian kysymistä ei kuitenkaan voi kriminalisoida, eiköhän tästä periaatteesta kannata pitää kiinni. Poliitikot ja virkamiehet haluaisivat kieltää kaiken ja viedä kansalta kaikki oikeudet. Niinpä nykyisin kannattaa kansalaisen roikkua oikeuksissaan kiinni kynsin ja hampain. Muuten jäämme virkavallan mielivallan armoille. Meidän kansalaisten tehtävä ei ole kytätä toisiamme ikäänkuin virkavallan pikku apureina.


      • mertsi72
        ei poliisivaltiota kirjoitti:

        Asian kysymistä ei kuitenkaan voi kriminalisoida, eiköhän tästä periaatteesta kannata pitää kiinni. Poliitikot ja virkamiehet haluaisivat kieltää kaiken ja viedä kansalta kaikki oikeudet. Niinpä nykyisin kannattaa kansalaisen roikkua oikeuksissaan kiinni kynsin ja hampain. Muuten jäämme virkavallan mielivallan armoille. Meidän kansalaisten tehtävä ei ole kytätä toisiamme ikäänkuin virkavallan pikku apureina.

        pistoolin patruunoita vähintään 500kpl, lupaa mulla ei vielä ole mutta tiedän että puoliautomaatti pitää olla ja kaliiperi 9 mm,
        jos jollain olisi myytävänä niin kiinnostunut olen ja jos saisi vielä asetta testata ennenkuin menen hakemaan lupaa niin ei tule ostettua sikaa säkissä.
        Hyvästä maksan reilun hinnan.


      • hillbergmounting
        mertsi72 kirjoitti:

        pistoolin patruunoita vähintään 500kpl, lupaa mulla ei vielä ole mutta tiedän että puoliautomaatti pitää olla ja kaliiperi 9 mm,
        jos jollain olisi myytävänä niin kiinnostunut olen ja jos saisi vielä asetta testata ennenkuin menen hakemaan lupaa niin ei tule ostettua sikaa säkissä.
        Hyvästä maksan reilun hinnan.

        Huutonetistä löytyy kiihtyvällä tahdilla luvallisia rataspyssyjä ja mutkia. Kantsii sieltä tutkia.


      • älytöntä toimintaa
        kussi kirjoitti:

        Useinhan kannattaisikin etsiä valmiiksi jo ase jolle sitä lupaa hakee. Varsinkin jos ei oe vielä päättänyt minkä tyyppistä tai minkä kokoista asetta olisi ostamassa.
        Siis useinhan saa myyjän kanssa sovittua että ase on varattuna myyjällä kunnes ostaja saa luvan ja voi laillisesti ostaa sen.

        Nykyisellä lupakäytännöllä jossa poliisi ei uskalla myöntää mitään pistoolilupaa ennättää pyssy ruostua olemattomiin lupapaperia odotellessa.
        Vaikka aselakia ei ole muutettu lupaviranomainen elää jo kuviteltua tulevaa aikaa ja hylkää kaikki lupahakemukset.


      • tyhjän saa ilmankin
        älytöntä toimintaa kirjoitti:

        Nykyisellä lupakäytännöllä jossa poliisi ei uskalla myöntää mitään pistoolilupaa ennättää pyssy ruostua olemattomiin lupapaperia odotellessa.
        Vaikka aselakia ei ole muutettu lupaviranomainen elää jo kuviteltua tulevaa aikaa ja hylkää kaikki lupahakemukset.

        Joku roti pitäisi kyllä niihin lupamaksuihinkin saada. Jos lupaa ei tule niin ainakin hakemusta jätettäessä maksetut rahat pitäisi saada takaisin.


      • rööperin kauhu
        tyhjän saa ilmankin kirjoitti:

        Joku roti pitäisi kyllä niihin lupamaksuihinkin saada. Jos lupaa ei tule niin ainakin hakemusta jätettäessä maksetut rahat pitäisi saada takaisin.

        jos lupaa ei myönnetä niin rahat pitäisi saada takaisin, senkin rahan sit vois sijoittaa luvattomaan aseeseen.
        Mä ainakin ostaisin luvattoman aseen jos hakisin lupaa eikä sitä myönnettäisi!


      • en kaipaisi huomiota
        rööperin kauhu kirjoitti:

        jos lupaa ei myönnetä niin rahat pitäisi saada takaisin, senkin rahan sit vois sijoittaa luvattomaan aseeseen.
        Mä ainakin ostaisin luvattoman aseen jos hakisin lupaa eikä sitä myönnettäisi!

        Jos minä kaipaisin luvatonta asetta niin kyllä minä hankkisin sen heti suoraa päätä, ilman minkäänlaista yhteydenottoa poliisiin.


      • rööp kauhu
        en kaipaisi huomiota kirjoitti:

        Jos minä kaipaisin luvatonta asetta niin kyllä minä hankkisin sen heti suoraa päätä, ilman minkäänlaista yhteydenottoa poliisiin.

        oli kyllä provo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe