Tahtoisin päästä Anglia Ruskinin yliopistoon englantiin opiskelemaan mediaa.. Olen kuitenkin lukenut että ulkomaalaisissa yliopistoissa on usein aikaraja 3-5 vuotta minkä sisällä lukiosta valmistumisen jälkeen tulisi aloittaa opiskelu yliopistossa. onko englannissa näin?? valmistuin lukiosta -07 enkä silloin tiennyt tosta aikarajasta ja menin vaan suoraan töihin..nyt on kuitenkin opiskelut ruvennut kiinnostamaan ja harmittaa jos en sitten pääsekään kun lukiosta on jo aikaa..entä jos käyn tänä vuonna korottamassa jotain arvosanaa/kirjoittamassa uuden aineen? saanko silloin uuden todistuksen jossa siis näkyy aiemmatkin kirjoittamani aineet??
Olisin tosi kiitollinen jos joku osaa vastata!!!
lukiosta aikaa- silti yliopistoon englantiin??
3
334
Vastaukset 3
- ...__...
Ei ole ainakaan briteissa mitaan tuollaista aikarajaa. Muutenhan kukaan ei voi uudelleen kouluttaa itseaan hieman vanhempana, jos siihen on tarvis. Yliopistoissa nakee paljon ihan elake-ian saavuttaneita opiskelijoita, joiden lukio-ajoista on paljon paalle 30-vuotta.
- ap
aaa. hyvä tietää! kiitos! Kilroy educationin sivuilta katsoin ja siellä oli tosi monessa maassa (australia, uusiseelanti yms) joko 3-5 vuotta se aika raja..mutta onneksi englannissa ei ole! :D Onko kellään muuten mitään tietoa että pääseekö mature opiskeliat helpommalla/vaikeammin sisään yliopistoon englantiin??
Kun olen 22 ja kuulin että se "ikä raja" olisi 21 ja sitten mentäisiin aikuisopiskelijana... - ...___...
ap kirjoitti:
aaa. hyvä tietää! kiitos! Kilroy educationin sivuilta katsoin ja siellä oli tosi monessa maassa (australia, uusiseelanti yms) joko 3-5 vuotta se aika raja..mutta onneksi englannissa ei ole! :D Onko kellään muuten mitään tietoa että pääseekö mature opiskeliat helpommalla/vaikeammin sisään yliopistoon englantiin??
Kun olen 22 ja kuulin että se "ikä raja" olisi 21 ja sitten mentäisiin aikuisopiskelijana...Kaikilla hakijoilla on ihan samanlaiset mahdollisuudet paasta opiskelemaan iasta katsomatta. Joissain yliopistoissa voi olla mature student-kiintiot, mutta ne on vasta yli 30-vuotta tayttaneille. 22-vuotiaalla ei ole mitaan vaikeuksia paasta yliopistoon briteissa, kunhan on vaan hyvat arvosanat todistuksessa ja panostaa personal statement:iin, aivan niin kuin nuoremmillakin hakijoilla. Ala hermoile :)
Yleensa tallaiset aikarajat, jotka mainitsit aikaisemmin eivat koske koko tutkinnon suorittamista, vaan vaihto-ohjelmia, joihin otetaan vain tietyn ikaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489