nostin kortit

eevvee

saisinko tulkinnan näille korteille:

hertta 3
pata kuningas
hertta ässsä
hertta 6

17

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortit kertoo

      Pientä ihastusta tummaanmieheen joka kasvaa elämäsi rakkaus suhteeseen.Paljon on rakkautta välillänne tulemaan joka johtaa pysyvään suhteeseen jopa häitä enteilee.

      • ninnuli48

        pata kunigas tarkoitaa virkamiestä,pappia,poliisi tai tuomaria.hertta kuusi matkaa.hertta ässä tulevaa rakkautta.ruutu kolme onnistunutta tavoitetta.


      • eevvee
        ninnuli48 kirjoitti:

        pata kunigas tarkoitaa virkamiestä,pappia,poliisi tai tuomaria.hertta kuusi matkaa.hertta ässä tulevaa rakkautta.ruutu kolme onnistunutta tavoitetta.

        o-ho! mielenkiintoiset kortit vedin pakasta.


    • hmm...

      juhla paikassa tapaat virkamiehen, johon retkahdat totaalisesti, hän on eri paikkakunnalta

    • G

      ovat hiukan vajavaiset ja puutteeliset. Miten vedit kortit pakasta vaatisi hiukan selvennystä. Lisäksi neljällä kortilla ei saa mitään kattavaa katsantoa aikaiseksi. Innostuksesi vaatisi hiukan opastusta.
      Jos haluat katsoa itsellesi yhdelle päivälle tai tapahtumalle suuntaa, niin vedät pakastasi vain yhden ainoan kortin, jonka sitten tulkitset.

      Vailinnainen tulkinta, olettaen, että ässässä olivat sakarat ylöspäin kun sen pöydälle asettilit ja korttien järjestys oli peräkkäin mainitsemasi.

      Ennustuksesi korteista menisi seuraavasti: Onnellisista ja miellyttävistä kotiloista tuleva, arvonsa tunteva vanhempi mieshenkilö, tulee tarjoamaan sinulle hyvää kotia ja mahdollista muuttoa.

      Seuraavat neljä korttia olisivat kertoneet enemmän ja antaneet tarinallesi suunnan miksi ja mikä syy tai tarkoitus tällä miehellä on.

      G

    • G

      selitykset ovat seuraavanlaiset:

      hertta 3 -> useampia sisaruksia, onnellista kotia, hyvin kasvatettuja lapsia
      pata kunkku -> arvonsa tunteva mieshenkilö (kunkku = vanhempi)
      hertta ässä -> kotikortti, miellyttävät koti olot, lämminhenkinen hyvä koti, kaikki kotana hyvin, kaikkia näitä kun sakara on ylöspäin, asiat vaihtuvat sakaran suunnan vaihtuessa
      hertta 6 -> ehyttä ja turvallista hyvää kotia

      Kun kortit asetetaan pöydälle peräkkäin niiden poimimisjärjestyksessä liittyvät ne tarinaksi jonka muodostumiseen vaikuttaa aina korttien kummallakin puolella olevat kortit
      Halutessasi pidemmän ennusteen teet pöydälle korteista kartan. Sekoitat pakan ensin hyvin. Valitset määrätystä kohdasta aina 2 peräkkäistä korttia siten, että sinulla on kaikkiaan 8 korttia vierekkäin. Jälleen sekoitat pakan ja otat sieltä samoin kaksi kerrallaan ja kahdeksan vierekkäin. Tämän teet niin, että sinulla on päälekkäin 5 kpl 8 kortin riviä. Pöytään ei saa tulla yhtään erästä onnennumerona pidettyä numeroa.
      Nyt sinulla on pöytä josta ensimmäinen rivi kuvaa ensimmäistä 1 - 2 vuotta, seuraava 2 - 3 vuotta näin saat suhteellisen kattavasti arviolta 8 - 12 vuoden jakson tarinallesi.
      Jos haluat tarkemman ja lyhyemmän jakson voit rivi kerrallaan asettaessasi kortteja pöytään mainita esim. kuukausi, kaksi kuukautta jne. jolloin sinulla onkin viiden kuukauden ennuste.
      Helppoa vai mitä. Korteista katsomisnen ei ole salatiedettä.

      Asia erikseen on kun näytetään kirjoituksena, valokuvina tai lyhyinä filminpätkinä tapahtumia tai asioita. Jokaisella on omat tapansa tulita näkemäänsä ja rituaalinsa virittyä näkemään asioita.

      Olipa kyseessä kortit tai näkeminen niin tulkinta muodostaa aina tarinassa sen suurimman osan. Aina näyt eivät ole selkeästi tulkittavissa ja niiden jaksottaminen jouheaksi tarinaksi teettää työtä. Jos sattuu, että on väsynyt niin siinä onkin sitten haastetta.
      Tämäkään ei ole salatiedettä. Kerrottavana olisi muutamia hauskojakin tarinoita miten olen yrittänyt tulkita joitakin asioita mutta jottei niistä ketään tunnistettaisi niin jätän ne omaan arvoonsa ja vain niiden henkilöiden tietoon joille olen tulevan tarinan muodostanut. Monesti tarkentavilla kysymyksillä päästäänkin näyn oikeaan merkitykseen.

      G

      • Queen of stones

        kari tarotteja?
        Niitten selitykset on hiukan erilaiset


      • G
        Queen of stones kirjoitti:

        kari tarotteja?
        Niitten selitykset on hiukan erilaiset

        käytä. Enkä käytä korttejakaan kuin joskus ainoastaan keskittymiseen.
        Kortit ovat hyvää harjoitusta, olivatpa ne mitä kortteja hyvänsä. Niiden käytön hitaus on vain se ongelma. Kuvat ja näyt antavat selkeämmän kuvan asiasta. Pitää vain saada yhteys kysyjän henkioppaisiin. Kysymyksen esittäessään hän tavallaan antaa luvan yhteyden pitoon. Muutoin asiat olisivat kuin verhon takana, jota saatettaisiin raottaa vain hiukan.

        Kysyjä kysyikin nimenomaan pelikorttien merkitystä. Siksi niihin jonkin verran vihkiytyneenä innostuin taas turhankin sponttaanisti opastamaan ja antamaan ohjeita.

        Käytettiinpä mitä kortteja tahansa niindenhän tarkoituksena on muodostaa jouhea tarina kysyjälle tulevasta elämäntilanteesta ja tapahtumista.


        G


      • Queen of stones
        G kirjoitti:

        käytä. Enkä käytä korttejakaan kuin joskus ainoastaan keskittymiseen.
        Kortit ovat hyvää harjoitusta, olivatpa ne mitä kortteja hyvänsä. Niiden käytön hitaus on vain se ongelma. Kuvat ja näyt antavat selkeämmän kuvan asiasta. Pitää vain saada yhteys kysyjän henkioppaisiin. Kysymyksen esittäessään hän tavallaan antaa luvan yhteyden pitoon. Muutoin asiat olisivat kuin verhon takana, jota saatettaisiin raottaa vain hiukan.

        Kysyjä kysyikin nimenomaan pelikorttien merkitystä. Siksi niihin jonkin verran vihkiytyneenä innostuin taas turhankin sponttaanisti opastamaan ja antamaan ohjeita.

        Käytettiinpä mitä kortteja tahansa niindenhän tarkoituksena on muodostaa jouhea tarina kysyjälle tulevasta elämäntilanteesta ja tapahtumista.


        G

        kokeilin sitä äsken, mut mulle 'pikkukortit' ei o niin tuttuja.
        enkä lukeudu edes minkään sortin katsojiin, joskus vissiin vahingossa osuu ja itelle en kyl näe mittä.
        kokeilin äsken ja kauhistuin, kun tuli mun ymmärryksen mukaan suruviesti/hautajaiskortti matkan päästä. ja sen ilmoittaa vaalea vanhempi mies ja tästä sulle jo jaaritinkin kun kerroin ainoasta sukulaismiehestä johon voin luottaa. Odotettavissahan toki on enemmänkin, mut tää nyt sun ohjeitten mukaan tapahtuis 2 vuoden sisällä.
        Eiks sua ikinä pelota nähdä niin paljon asioita? Onko sun suvussa samanlaista kykyä?


      • G
        Queen of stones kirjoitti:

        kokeilin sitä äsken, mut mulle 'pikkukortit' ei o niin tuttuja.
        enkä lukeudu edes minkään sortin katsojiin, joskus vissiin vahingossa osuu ja itelle en kyl näe mittä.
        kokeilin äsken ja kauhistuin, kun tuli mun ymmärryksen mukaan suruviesti/hautajaiskortti matkan päästä. ja sen ilmoittaa vaalea vanhempi mies ja tästä sulle jo jaaritinkin kun kerroin ainoasta sukulaismiehestä johon voin luottaa. Odotettavissahan toki on enemmänkin, mut tää nyt sun ohjeitten mukaan tapahtuis 2 vuoden sisällä.
        Eiks sua ikinä pelota nähdä niin paljon asioita? Onko sun suvussa samanlaista kykyä?

        nostit pakasta pata kympin tai ainakin ysin, jos suruviestiä tai muuta surullista asiaa sinulle ollaan tuomassa. Viereiset kortit kertovat mihin asiaan tai henkilöön viesti liittyy. Pata ässä sakara alaspäin kuvaa taas leskenpetiä. Taaskin viereiset kortit kertovat kenen perheestä on kysymys.
        Asioiden näkeminen ei peloita. Joskus jää vaivaamaan, ettei voi kertoa asiaa kysyjälle niin kuin se todellisuudessa on.
        Tästä esimerkkinä, kun näytettiin yltiöpäinen rakastuminen joka rikkoi kaksi perhettä. Toki nämä kaksi olivat sieluja toisilleen ja kaikki oli jo ennakkoon päätetty heidän kohdallaan. Kertomukseni oli vaatimaton tapahtumiin nähden -> ilmassa on ihastumista mieshenkilöön. Asiakkaan ottaessa yhteyttä seuraavan kerran ja kysyessä ihastuksestaan oli silloin jo pakko mainita, että se on menoa nyt.
        Taipumus kykyyn tulee äitini suvun puolelta.
        Minulla myöskin vaikeuksia nähdä suoranaisesti itselleni. Mutta jos kysyjä littyy jotenkin asioihini niin sitä kautta pääsen kiinni omiin tapahtuminiini.

        G


      • Queen of stones
        G kirjoitti:

        nostit pakasta pata kympin tai ainakin ysin, jos suruviestiä tai muuta surullista asiaa sinulle ollaan tuomassa. Viereiset kortit kertovat mihin asiaan tai henkilöön viesti liittyy. Pata ässä sakara alaspäin kuvaa taas leskenpetiä. Taaskin viereiset kortit kertovat kenen perheestä on kysymys.
        Asioiden näkeminen ei peloita. Joskus jää vaivaamaan, ettei voi kertoa asiaa kysyjälle niin kuin se todellisuudessa on.
        Tästä esimerkkinä, kun näytettiin yltiöpäinen rakastuminen joka rikkoi kaksi perhettä. Toki nämä kaksi olivat sieluja toisilleen ja kaikki oli jo ennakkoon päätetty heidän kohdallaan. Kertomukseni oli vaatimaton tapahtumiin nähden -> ilmassa on ihastumista mieshenkilöön. Asiakkaan ottaessa yhteyttä seuraavan kerran ja kysyessä ihastuksestaan oli silloin jo pakko mainita, että se on menoa nyt.
        Taipumus kykyyn tulee äitini suvun puolelta.
        Minulla myöskin vaikeuksia nähdä suoranaisesti itselleni. Mutta jos kysyjä littyy jotenkin asioihini niin sitä kautta pääsen kiinni omiin tapahtuminiini.

        G

        tarkkaan muista..,
        oisko ollu ristijätkä ja pata-akka, sit pata10 ja ruutukunkku, sit oli ruutukutonen ja joku muu. tää siis on siin 2 vuoden jutus viimeset 3 korttiparia. Sitä ennen oli aika paljon mustaa ja masennuin siinä määrin etten viittiny ruveta ees arvailemaan.
        Tää josta sulta oon kyselly on mun tarottipakassa ruuturatsukko, pikkukorteissa vissiin ruutujätkä.
        Taroteissa kun on prinsessoja lähettejä (riippuu pakasta) ratsukkoja ja sitte on nää vanhat ihmiset kunkkuina. Taroteissa patakunkku, on voimakastahtoinen, arvovaltainen mies - siis pappi poliisi palokunta tyyliin ;) Sit on vielä nuo suuret salaisuudet, eli koko pakassa 78 korttia. se vaati hiuan tutustumista asioihin ensin ja näittenkin tulkinnoissa olen nähnyt täysin omastani poikkeavia juttuja.
        Usein nämä kauniisti kuvatut kortit jo itsessään kertovat mistä on kyse.

        Mutta kuten sanoin, minulle tää on harrastus ja joskus toisten harmiks oon kattonu ja kuulemma on niin käynytkin. Näis on vaan se vaara, että alkaa liiaksi elää näitten mukaan!

        Mulla kans pyöri korteissa kaiken maailman herttakortei ton kaverin tiimoilta sen jälkeen, kun oltiin nähty ja mä olin päättänyt et kiitti vaan mut eiköhän tää ollu tässä. Sit ne hävis. Tuli kuvioihin mukaan ristiverikköä ja blondia ja mä sisuunnuin et siitäpähän sit otat niit heitukoita...

        Juuh, illalla oli niin kamala ikävä et olin ratketa. Nyt on aika seesteistä taas.., kait mä ton yli pääsen vielä kun aikaa kuluu. Ei siit ois pidemmän päälle voinu mitään tulla, meillä on aika iso ikäero


      • Evex59
        Queen of stones kirjoitti:

        tarkkaan muista..,
        oisko ollu ristijätkä ja pata-akka, sit pata10 ja ruutukunkku, sit oli ruutukutonen ja joku muu. tää siis on siin 2 vuoden jutus viimeset 3 korttiparia. Sitä ennen oli aika paljon mustaa ja masennuin siinä määrin etten viittiny ruveta ees arvailemaan.
        Tää josta sulta oon kyselly on mun tarottipakassa ruuturatsukko, pikkukorteissa vissiin ruutujätkä.
        Taroteissa kun on prinsessoja lähettejä (riippuu pakasta) ratsukkoja ja sitte on nää vanhat ihmiset kunkkuina. Taroteissa patakunkku, on voimakastahtoinen, arvovaltainen mies - siis pappi poliisi palokunta tyyliin ;) Sit on vielä nuo suuret salaisuudet, eli koko pakassa 78 korttia. se vaati hiuan tutustumista asioihin ensin ja näittenkin tulkinnoissa olen nähnyt täysin omastani poikkeavia juttuja.
        Usein nämä kauniisti kuvatut kortit jo itsessään kertovat mistä on kyse.

        Mutta kuten sanoin, minulle tää on harrastus ja joskus toisten harmiks oon kattonu ja kuulemma on niin käynytkin. Näis on vaan se vaara, että alkaa liiaksi elää näitten mukaan!

        Mulla kans pyöri korteissa kaiken maailman herttakortei ton kaverin tiimoilta sen jälkeen, kun oltiin nähty ja mä olin päättänyt et kiitti vaan mut eiköhän tää ollu tässä. Sit ne hävis. Tuli kuvioihin mukaan ristiverikköä ja blondia ja mä sisuunnuin et siitäpähän sit otat niit heitukoita...

        Juuh, illalla oli niin kamala ikävä et olin ratketa. Nyt on aika seesteistä taas.., kait mä ton yli pääsen vielä kun aikaa kuluu. Ei siit ois pidemmän päälle voinu mitään tulla, meillä on aika iso ikäero

        olen ristiverinen 50v jousimies nainen savota ja sairastan Ms-tautia...nstin kortit tänään:
        - Hertta kuutonen
        - Ruutunen nelonen
        - Ristikunkku
        - Ristikahdeksan
        Mitäpä tuumit noista vai pitääkö olla enemmän kortteja, että asiat selviää
        Kiva kun aurinko paistaa ja aamulla on valoisaa. Voimia ja hyvää kevättä sinulle!


      • xx-10
        Evex59 kirjoitti:

        olen ristiverinen 50v jousimies nainen savota ja sairastan Ms-tautia...nstin kortit tänään:
        - Hertta kuutonen
        - Ruutunen nelonen
        - Ristikunkku
        - Ristikahdeksan
        Mitäpä tuumit noista vai pitääkö olla enemmän kortteja, että asiat selviää
        Kiva kun aurinko paistaa ja aamulla on valoisaa. Voimia ja hyvää kevättä sinulle!

        tuulet puhaltaa. Ristiverisen vanhemman miehen takia pientä rahan menoa. Tulee jonkun ajan päästä.
        Liian vähän kortteja.


      • G
        Evex59 kirjoitti:

        olen ristiverinen 50v jousimies nainen savota ja sairastan Ms-tautia...nstin kortit tänään:
        - Hertta kuutonen
        - Ruutunen nelonen
        - Ristikunkku
        - Ristikahdeksan
        Mitäpä tuumit noista vai pitääkö olla enemmän kortteja, että asiat selviää
        Kiva kun aurinko paistaa ja aamulla on valoisaa. Voimia ja hyvää kevättä sinulle!

        Turvallinen iäkkäämpi tai vanhempi ristiverinen mieshenkilö, jolla on rahaa muttei ole kuitenkaan sikarikas, tekee kanssasi Ruotsin matkan, matkalle lähdette Turuust. Lisäkortit olisivat valaisseet mikä matkan aihe on tai mitä mies tekee elämässäsi.

        G


      • Evex59
        G kirjoitti:

        Turvallinen iäkkäämpi tai vanhempi ristiverinen mieshenkilö, jolla on rahaa muttei ole kuitenkaan sikarikas, tekee kanssasi Ruotsin matkan, matkalle lähdette Turuust. Lisäkortit olisivat valaisseet mikä matkan aihe on tai mitä mies tekee elämässäsi.

        G

        Kiitos tiedoista....voiko tätä mitenkää tietää mitä mies tulee merkitseen? Nostanko uudet korit ja kuinka monta nostan??
        Olet hyvä ihminen kun jaksat meitä epätietoisia ihmisiä....Itsekin katson ns. sieskan takaa, mutta en osaa oikein tulkita....on monta tulkintaa kun kuuntelee "alan ihmisiä"??


      • xx-10
        G kirjoitti:

        Turvallinen iäkkäämpi tai vanhempi ristiverinen mieshenkilö, jolla on rahaa muttei ole kuitenkaan sikarikas, tekee kanssasi Ruotsin matkan, matkalle lähdette Turuust. Lisäkortit olisivat valaisseet mikä matkan aihe on tai mitä mies tekee elämässäsi.

        G

        on taas jonkun muun kun G:n tulkinta


    • Odotan1

      Hei!
      Voisitko G tulkita minullekkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe