Sopiiko

perhonen lentää

tällaiselle 50 naiselle tatuointi?
Kaikki varmaan nyt sanovat, ettei missään nimessä, mutta minä olen päättänyt ottaa selkääni kauniin, tyylitellyn perhosen.
mustaa ja violettia, hiukan valkoista.
Lapaluiden väliin, sillai sirosti

52

465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiamiInkki

sopii! Kun vanhana tatuoi, niin ei ehdi katua tekoaan monta vuosikymmentä.

;)

• Meriläinen

Miksei sopis kun pistää sopimaan.
      itse en halua, mutta monella tutulla on otettu tässä iässä eikä se mua haittaa.
      Kait se on jotenkin luonnekysymyskin :)

• s.bone

Munkin mielestä ok, ja toiset ottanee 50v lahjaksi!
        Syy miks itsellä ei ole, on, että sitä ei sitte otetakaan pois niin
        kuin mitä tahansa korua.. jos kyllästyy, tai ei ole sellainen kuin odotti.

• ...

Se nyt riippuu. Tatuointeja kun on kahta, tai oikeestaan kolmea sorttia. Eka on ikäänkuin plastiikkakirurginen, peitetään jokin syntymämerkki tms. Toka on se perinteinen, kuva mikä kertoo kantajastaan. Ja kolmas on sitten tämä "kivakiva". Näitä viimeksimainittuja monet kiroaa sitten lopunikänsä.

Mulla ollut pitemmän aikaa tarkoituksena ottaa viivakoodi olkapäähän. Helpompi ruumishuoneellakin sitten tunnistaa.

=DW=

• 1+7

Koodi koostuu yleensä kaksinumeroisesta maa- tai aluetunnuksesta (Suomi=64), viisinumeroisesta valmistajan tunnuksesta ja viisinumeroisesta vapaasti valittavasta tuotekoodista. Maa- tai aluetunnus kertoo missä maassa tuotteelle on annettu EAN-koodi. Se ei siis välttämättä kerro tuotteen valmistusmaata.

Mikä mahtaa olla sinun tuotekoodisi?

• __

sopiiko tatuointi, en tiedä sopiiko, jos sitä pitää täällä kysellä.

• naurettava kysymys

Koeta nyt olla se aikuinen nainen ja tee päätös,ilman tämän palstan neuvoja.

• ghhghghihihi

Päätös on sinun.

Ainakin netin aikuisviihdesivustojen perusteella ne ovat kovinkin tavallisia.

• perhonen lentää

en ole siellä käynyt, en voi siis tietää.
        Minkälaisia olet siellä nähnyt?

• dhjklmn
        perhonen lentää kirjoitti:

en ole siellä käynyt, en voi siis tietää.
        Minkälaisia olet siellä nähnyt?

JOS ottaisin tatuoinnin niin koettaisin keksiä jotain omaperäisempää (kuin esmes perhonen, sorry vaan, niitä on kaikilla). Pitää ruveta miettimään. Jos keksin jonkin mielestäni hyvin niin otan. Kerron ja kuvailen sitten miten kävi ja mikä tuli ja että harmittaako.

• perhonen lentää
        dhjklmn kirjoitti:

JOS ottaisin tatuoinnin niin koettaisin keksiä jotain omaperäisempää (kuin esmes perhonen, sorry vaan, niitä on kaikilla). Pitää ruveta miettimään. Jos keksin jonkin mielestäni hyvin niin otan. Kerron ja kuvailen sitten miten kävi ja mikä tuli ja että harmittaako.

monenlaisia.
        Omani on tyylitelty -mustaa ja violetia.
        Se tulee keskelle hartioita - noin pouolet A4 arkista.
        Eilen sitä hakattiin neljä tuntia, nyt annetaan parantua ja tehdään loputkin.
        Hiukan väritystä jäi uupumaan
        Tämän tyylinen
        http://tinyurl.com/yk7ryjo

• viivi-amaldiina

niist tykkää itselleni laittaa, jokainen päättää itse omasta tyylistään mitä kropassaan näkyy, onks se ruusu vai leijona vai sääski.. :) mul sama mitä toisil on.

• ......

Mä otan. Otsaan. *Ei bonus-korttia.*

• viivi-amaldiina

kolikko reiän kuva niin kuin säästöpossulla. :) jos alettas tienaamaan, eläkeläiset kun pelaa nois kaupoissa ja jsokus tuntuu et työntävät sitä kolikkoa jo kilometrin päästä sinne koneeseen käsiojosssa.
        Monta kertaa sama ois se kolikko työntää johonki muuhun reikään kun sinne koneeseen, sama tulos, meni se, eikä antanut mitään. :)))

• ___

lienee sitten esitellä tatuointia jollekulle, ethän itse näe sitä. (kuin peilistä)

• Adria

Laitata se siihen persvaon yläpuolelle. Siitä sitä on kiva katella.

• Meriläinen

Hih, siivet kannikoitten päälle niin sehän olis kun elävä kävellessä.

• perhonen lentää

ihan oman laisensa kuvio, perhonen lentää ylempänä :D

• Kaupunkilainen

Eihän se nyt iästä ole kiinni! Kun kerran otat tatuoinnin, se on ja pysyy hamaan hautaan asti, joten harkitse tarkasti, mikä kuva on sellainen, ettei siihen kyllästy 30 vuodessa.

Minusta yltäpäältä tatuoidut ihmiset (kuten X-factor-tuomari Renne tai vaikka Wilma Schlizewski) ovat vähän epäilyttäviä, mutta pieni kuva jossain huomaamattomassa paikassa on ihan pikantti.

• perhonen lentää

kaunis, että ei tarvitse kautua.
        Hieno maalauskin on upea, miksei siis taitavasti tehty tatuointi.
        ihmisen voi kuvitella tyhjäksi kankaaksi.
        Mikä on vanhempi taidemuoto kuin tatuoiminen?

• pieni perhonen kuin iso käärme :))
      Kunhat et innostu liikaa, kohta olet kuin Wilma S. ent. Krause. os. jotakin :))

• perhonen lentää

tatuointi käy kipeää,tosi kipeää.
        Siksi kuvat jäävät noihin selän kuvioihin.

On tärkeää löytää mitä haluaa, se on osa identiteettiä.

• ihmet-ellen

tatuointi käy kipeää,tosi kipeää.
        Siksi kuvat jäävät noihin selän kuvioihin.

On tärkeää löytää mitä haluaa, se on osa identiteettiä.

muuten eroa toisista, kuin piirrättämällä itseään? Minun identiteettini kyllä kasvaa muusta.

• perhonen lentää
        ihmet-ellen kirjoitti:

muuten eroa toisista, kuin piirrättämällä itseään? Minun identiteettini kyllä kasvaa muusta.

väärin?
        En sanonut että tatuointikasvattaa identiteettiä, vaan on osa sitä.
        Aivan kuin sinulla kukkahattu.

• Kertokaa miksi tatuointi otetaan paikkoihin josta se ei näy ohikulkeville?

Ymmärrän, että 50 ottavat sen selkään sillä esim. reiteen tai käsivarteen naputeltuna ja nimenomaan koruksi tarkoitettuna ottaja joutuisi esittelemään tahtomattaan joko suonikohjujaan, allejaan tai kumparemäkeä esim. reisien sisäpinnoilla.

Perskoron kohalle voisi tatuoida kärpäsen, sellaisen värikkään joka vetää puoleensa ; ) mutta se vaatisi vatsattomuutta. Vatsa sisäänpäin ja poimutettuna ei ole kaunista katseltavaa. Pieni sievä pyöreä vatsa kuuluu naisellisuuteen.

Onkohan nyt niin, että tatuointi kuuluu näihin 50 vuotiaitten nuoruuden kaipuun koukeroihin, joihin me ikääntyvät jossain vaiheessa lankeamme. Minäkin lankesin nuoruuden harhaan ollessani 55-vuotias. Aika aikaansa kutakin ja kivaa oli. En aijo vieläkään mummontua, mutta järki kerjätessäkin. Olen toki pelleillyt hankkivani tatuoinnin vasemman rintani arpeen, jonka sain tahtomattani.

Ylikorostettua laihduttamista kuten nuorilla tytöillä sekä nuorekkuutta korostavaa pukeutumista, vaaleanpunaisia pillifarkkuja tai kuulumista Ladyline kuntoklubiin, se on sitä oman identiteetin etsimistä vielä kerran. ; )

• ?

olmi ohimoon?

• Ohikulkija.

sinä pilkkaa?
        Vai etkö oikeasti ymmärrä, tai halua ymmärtää?

• lailailakkakalai

korostaa, mitä haluaa, joku omaa erinomaisuuttaan joku jotakin muuta.
        Surullista, jos sinulla on suonikohjut, allit ja kumparemäki. Onneksi meillä kaikilla ei ole.
        Moni meistä, tosin, olemmekinhan nuorempia, on vielä Afroditen mitoissa.

• perhonen lentää

No höpö höpö.
        Ei se nuoruus tule takaisin, vaikka yltympäri tatuoi.
        Eikä sitä tuo takaisin kuntoilukaan.Ei uusi, nuori mieskään.Ei rasvaimu.

Ymmärtäkää jo, aikuiset ihmiset Nuoruus ei tule takaisin ja kaikki mitä ihmiset tekevät itseään miellyttääkseen, ei ole nuoruuden kaipuuta.
        Joskus tuntuu että se on rikkinäinen gramofonilevy joka pyörii.
        Se mitä ei ymmärretä, peitellään jollain typerällä kliseellä.
        Jospa minulla ei ole koskaan aiemmin varaa ollut ottaa tatskaa, nyt se on mahdollista.
        onko niin vaikea käsittää, että ihminen voi hankkia itselleen ja itseään varten, jotain mitä haluaa.

• kuuskymppiset, näytätte viihtyvän myös täällä, mikä että ei. Kaikki huomio, jonka taas sain teiltä osoittaa sen nuoruuden innon, jolla olette takertumassa lillukanvarsiin ja paheksunassa huumorintajutonta kannaottoani.

Suonikohjut solmulla ja ei kun tänne minihameilemaan ja pillifarkkuilemaan.

Kukaan ei ymmärrettävistä syista vastanuut kysymyksiini. Eikä ymmärtänyt kokemukseni rintaäänellä kerrottua teiniaikaani 55-vuotiaana ; )

Tatuointeja paikkoihin, mielellään sellaisiin, että näkyvät. Tykkään tatuoinnesta oikeissa paikassa. Paikan pitää korostaa jotain kehon osaa,

• perhonen lentää
        korpikirjailija kirjoitti:

kuuskymppiset, näytätte viihtyvän myös täällä, mikä että ei. Kaikki huomio, jonka taas sain teiltä osoittaa sen nuoruuden innon, jolla olette takertumassa lillukanvarsiin ja paheksunassa huumorintajutonta kannaottoani.

Suonikohjut solmulla ja ei kun tänne minihameilemaan ja pillifarkkuilemaan.

Kukaan ei ymmärrettävistä syista vastanuut kysymyksiini. Eikä ymmärtänyt kokemukseni rintaäänellä kerrottua teiniaikaani 55-vuotiaana ; )

Tatuointeja paikkoihin, mielellään sellaisiin, että näkyvät. Tykkään tatuoinnesta oikeissa paikassa. Paikan pitää korostaa jotain kehon osaa,

sekoilet.
        En todellakaan ole vielä 60?
        ilmoitin ikäni tuolla alussa ja se pitää paikkansa.
        Minusta sinun viestisi oli ilkeä ja varmaankin kannaotossani se jo ilmoitin.

• 50+

sekoilet.

se on hänen oma ikänsä.

• Meriläinen

No höpö höpö.
        Ei se nuoruus tule takaisin, vaikka yltympäri tatuoi.
        Eikä sitä tuo takaisin kuntoilukaan.Ei uusi, nuori mieskään.Ei rasvaimu.

Ymmärtäkää jo, aikuiset ihmiset Nuoruus ei tule takaisin ja kaikki mitä ihmiset tekevät itseään miellyttääkseen, ei ole nuoruuden kaipuuta.
        Joskus tuntuu että se on rikkinäinen gramofonilevy joka pyörii.
        Se mitä ei ymmärretä, peitellään jollain typerällä kliseellä.
        Jospa minulla ei ole koskaan aiemmin varaa ollut ottaa tatskaa, nyt se on mahdollista.
        onko niin vaikea käsittää, että ihminen voi hankkia itselleen ja itseään varten, jotain mitä haluaa.

Minä ainakin ymmärrän, koska vasta nyt viiskymppisenä olen alkanut toteuttamaan omaa elämääni ja elämään juuri siten kun minulle sopii.
        Olen toteuttanut unelmia joihin minulla ei ollut mahdollisuutta aikaisemmin.
        Ei kannata välittää jos täällä tulee lunta tupaan välillä tää nyt on sellainen palsta.
        Nauti siitä mitä itsellesi saat ja heitä nurkkaan ihmisten arvostelut, ei niillä kuitenkaan ole mitään väliä.
        Minä jos haluaisin tatskan niin ottaisin sen mutta se ei kuulu minun unelmiini tai haluihini, ei ole koskaan kuulunut. Sen sijaan teen muuta mitä haluan, tai olen halunut ja unelmoinut.

• 19
        Meriläinen kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän, koska vasta nyt viiskymppisenä olen alkanut toteuttamaan omaa elämääni ja elämään juuri siten kun minulle sopii.
        Olen toteuttanut unelmia joihin minulla ei ollut mahdollisuutta aikaisemmin.
        Ei kannata välittää jos täällä tulee lunta tupaan välillä tää nyt on sellainen palsta.
        Nauti siitä mitä itsellesi saat ja heitä nurkkaan ihmisten arvostelut, ei niillä kuitenkaan ole mitään väliä.
        Minä jos haluaisin tatskan niin ottaisin sen mutta se ei kuulu minun unelmiini tai haluihini, ei ole koskaan kuulunut. Sen sijaan teen muuta mitä haluan, tai olen halunut ja unelmoinut.

lukea kirjoituksiasi. Hienoa, että uskallat, ja annat uskaltaa. Sehän ei ole keneltäkään pois, mutta antaa varmasti paljon.
        Hienoa myös, että olet kertonut oppineesi uskaltamaan. Silloinhan se voisi olla mahdollista vaikkapa minullekin.

• Meriläinen
        19 kirjoitti:

lukea kirjoituksiasi. Hienoa, että uskallat, ja annat uskaltaa. Sehän ei ole keneltäkään pois, mutta antaa varmasti paljon.
        Hienoa myös, että olet kertonut oppineesi uskaltamaan. Silloinhan se voisi olla mahdollista vaikkapa minullekin.

Meidän perheessä kun jostain syystä ei surkutella ikää.
        Systeri on yli kuuskymmentä ja sillä on pari kolme vuotta sitten otettu tatuointi, eikä mulle tullut mieleenkään ajatella että olis siihen liian vanha.
        Oikeestaan vasta tän palstan kautta oon huomannut että johonkin VOI olla liian vanha.
        Kun nyt pitäis olla ne vuodet edessä jolloin voi nauttia elämästä kun ei enää tarvi miettiä mitä muut ajattelee.
        No mie en alistu tollaiselle. Koska en tee pshaa kenellekään niillä unelmillani niin toteutan niitä täysin rinnoin ja hyvillä mielin.
        Ja suosittelen muillekin ihmisille sellaista elämää :))

• Aika ällistynyt
        Meriläinen kirjoitti:

Meidän perheessä kun jostain syystä ei surkutella ikää.
        Systeri on yli kuuskymmentä ja sillä on pari kolme vuotta sitten otettu tatuointi, eikä mulle tullut mieleenkään ajatella että olis siihen liian vanha.
        Oikeestaan vasta tän palstan kautta oon huomannut että johonkin VOI olla liian vanha.
        Kun nyt pitäis olla ne vuodet edessä jolloin voi nauttia elämästä kun ei enää tarvi miettiä mitä muut ajattelee.
        No mie en alistu tollaiselle. Koska en tee pshaa kenellekään niillä unelmillani niin toteutan niitä täysin rinnoin ja hyvillä mielin.
        Ja suosittelen muillekin ihmisille sellaista elämää :))

minuakin ihmetyttää, miten suppeasti tällä palstalla katsotaan asioita "vanhalle sopivaksi".
        Palstan radikaaleimmilla-tai ainakin itseään radikaaleina pitävillä-miehilläkin näkyy olevan melkoisen luutuneet asenteet.
        Eihän tämänikäiset vielä Metusalemeita ole.
        Eihän?

• Meriläinen
        Aika ällistynyt kirjoitti:

minuakin ihmetyttää, miten suppeasti tällä palstalla katsotaan asioita "vanhalle sopivaksi".
        Palstan radikaaleimmilla-tai ainakin itseään radikaaleina pitävillä-miehilläkin näkyy olevan melkoisen luutuneet asenteet.
        Eihän tämänikäiset vielä Metusalemeita ole.
        Eihän?

No ei todellakaan, nyt vaan nautitaan elämästä jokainen omalla tavallaan.
        *naama leveällä hymyllä virnuillen*

• perhonen lentää kirjoitti:

sekoilet.

kukin asian kokee. Viesti ei ollut sinulle tarkoitettu vaan noille 60 puolelta tulleille ikäkolleegoilleni, jotka lainaavat sanojani joita käytän tuolla ylemmässä oikeusasteessa. He kyllä tunnistivat sanomani. Anteeksi en halunnut loukata ja aihe on mitä mielenkiintoisin. Olen vaan joskus huvittunut kun olen kokenut nuo viidenkymmenen villit vuodet ja luen kuin omia aikaisempia ajatuksiani. Ei saa loukkaantua, pienelle vinoilulleni niissä on seassa totuuden siementäkin.

• Anjaniina

minäkin otin tatuoinnin, viime kesänä ja olen siitä melkoisenylpeä! ;)))

• mitäkä mies

Itselleni en ota luultavasti koskaan ainuttakaan tatskaa,mutta suon tämän ilon toisille mieluusti.

Joillakin kavereilla on tatuointeja,on hyviä ja huonoja,jopa surkeita esityksiä.Suosittelen käymään todellisen amattilaisen pakeilla,sillä eihän hinnalla ole periaatteessa merkitystä,vaan tärkeintä on että saat juuri sen mitä haluat ja että se on taidokkaasti toteutettu.

Hillityllä tatskalla koristeltu nainen on sexy:)

• Anjaniina

rakkaudella tehty, siksi se saisi olla vaikka mikä töherrys, mutta eipä olekkaan..
        Se on kaunis juttu joka sopii siihen paikkaan missä on, aivan mahtavasti.
        Hyvä tatuoija osaa laittaa kuvan sopimaan vartaloon ;) ja ihmisen persoonaan..

• mitäkä mies
        Anjaniina kirjoitti:

rakkaudella tehty, siksi se saisi olla vaikka mikä töherrys, mutta eipä olekkaan..
        Se on kaunis juttu joka sopii siihen paikkaan missä on, aivan mahtavasti.
        Hyvä tatuoija osaa laittaa kuvan sopimaan vartaloon ;) ja ihmisen persoonaan..

Sinulla on ollut hyvä tuuri,olen nähnyt rakkaudesta tehtyjä kuvia ja aika moni katuu sitä että tulikin otettua.Eihän se tietysti ihan lopullista ole vaikka menisikin vikaan,mutta kallista ja kiusallista.Minäkin joskus aikoinaan lämpenin ajatukseen että koristaisin kehoani kuvalla,mutta se vain jotenkin jäi ja en enää viitsi vaivautua,kun eihän sitä näkisi kuin saunatonttu:)

• Älä kumminkaan tatuoi alaselkääsi siin tulee vastaan aikamoinen pulma jos pitäs puudutella joskus sairaalassa.

• HTZA

kuvioi vanhaa naista hyvin?
      Perhonen sopii hyvin nuorelle tytölle, vaikkakaan se ei ole hyvä, koska hänellä on tulevaisuus edessään.
      Jossain se tatuointi tulee kuitenkin esiin ja työura loppuu siihen.
      Miksi vanhan naisen pitäisi ottaa tatuointi? En ymmärrä yhtään.
      Rintojen kohotus ja naaman korotus sopisi paremmin.

• Korppis

Yritin karkealla tavallani ottaa selvää miksi 50 nainen ottaa tatuoinnin, mutta eivät hyväksyneet joten en osaa sanoa miksi se pitäisi vielä keski-iässä ottaa.

Nythän on ollut muotia palstalla rinnan ja vyötärön mittojen vertailut ja nuorisomuodin hyväksyttävyyden sallittavuus. Kaikki on niin kimmoisia, että pois alta. Olisipa kiva nähdä kuvia ihan oikeita ja tänä vuonna otettuja ; ))))

On niin helppo olla oma itsensä ilman suurempia ulkonäkö tai suorituspaineita.

• perhonen lentää
        Korppis kirjoitti:

Yritin karkealla tavallani ottaa selvää miksi 50 nainen ottaa tatuoinnin, mutta eivät hyväksyneet joten en osaa sanoa miksi se pitäisi vielä keski-iässä ottaa.

Nythän on ollut muotia palstalla rinnan ja vyötärön mittojen vertailut ja nuorisomuodin hyväksyttävyyden sallittavuus. Kaikki on niin kimmoisia, että pois alta. Olisipa kiva nähdä kuvia ihan oikeita ja tänä vuonna otettuja ; ))))

On niin helppo olla oma itsensä ilman suurempia ulkonäkö tai suorituspaineita.

ettäsinunpitää löytää vastaus siihenmiksi minä otan tatuoinnin?
        Sinä et ota, minä otan.
        Eikä siitä ole paineita koitumassa, mielihyvää vaan.

• perhonen lentää

asenteiden uhri?
        mikä sitten sopii "vanhalle" naiselle.
        kukkahattu ja sateensuoja?

Kysyin yksinkertaista asiaa, miksi siihentulee pelkästään ilkeitä vastauksia.
        oletin, että täällä olisi jollut joku asiasta innostunut.
        oletteko te juurikin noin urautuneita?
        Että jos näin on tehty viimeiset kolmesataa vuotta, mitä sitä muuttamaan?
        Kirkko ja aatelisto määräsi mitä rahvas saa tehdä ja niin ethdään vieläkin, muu on sopimatontako?

Ikävä jos elämä on noin urautunutta, kun maailma pyyhkii ohi yhä suuremmalla nopeudella.

• perhonen lentää kirjoitti:

ettäsinunpitää löytää vastaus siihenmiksi minä otan tatuoinnin?
        Sinä et ota, minä otan.
        Eikä siitä ole paineita koitumassa, mielihyvää vaan.

Ole hyvä vaan ota tatuointi ei se ole minulta pois! Jokaisella meillä on erilaisia mielipiteitä ja ilman erilaisuutta ei syntyisi kirpsakkaa jutun juurta, eihän?

Minä tuhlaan rahani matkailuun ja se on minun tapani toteuttaa haaveitani ja unelmiani ja se tuottaa minulle mielihyvää.

• me olemme aikuisia

Näyttää siltä, että olet närkästynyt saamistasi vastauksista, jota sinänsä en ymmärrä.

Haluat ja otakin kaiketi tatuoinnin, mutta miksi kyselet sen sopivuutta ikäisellesi ja myös jo vastaatkin kysymykseesi itse.

Aloituksestasi saa, ikävä kyllä, epävarman naisen kuvan.

• korut koristeina

jos kerran olet jo päättänyt tatuoinnin ottaa. Mielestäni EI sovi, ellet ole merimies tai rikollinen. Tatuointi tuo merimiehen lisäksi aina mieleeni rikollisuuden, vankilat, huumeet yms.

• ---

Tatuointi naisella on h*oran polttomerkki :(

• Noin 35 - 40cm alemmaksi!

Symmetrinen, leveys vähintään 12cm.

Musta, symmetrinen, oikein sijoitettu ornamentti ajaisi saman asian.

Hartkitse ainakinsijoitusta korkeussuunnassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      112
      6007
    2. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      81
      5529
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      136
      4125
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      216
      2867
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2836
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      33
      2730
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2534
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2288
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2113
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1676
    Aihe