IsoJorma

PK-SEUTUSTA

Mikähän siinä mahtoo olla kun en minä saa naista,en sitten millään,olen kaikki deitit ja senssit käynyt läpi,ja kun vastaan jonkin akan ilmoitukseen,voi vastaus tulla,mutta treffien jälkeen ei sitten soiton soittoa,olen kylläkin tälläne tavallinen mies,eläkkeellä ollu pari vuotta,en köyhhä mutta en varakaskaan,parturilla käyn kerran vuotessa ja muuten makkoon kotosalla,en uskalla yksin lähteä mihinkää,kun pelkään että rahat viiään,kertokaa mitä minun pittäisi muuttaa itsessäin,että saisin romanssin??

10

909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta,tässätapauks

vetele vaen kooraan,se on paras!

• Hanni 58

Oilisikohan Isolla Jormalla peilin paikka ja luuraako siellä pikku-jorma,se veijari joka joskus toimi,vaan kaikki on muistoissa enää,päivät pitenee ja elämä lyhenee........

• HANNI 55

Pysy pirtissäsi yksin,ei noilla "avuilla"paljon naista saa,karkuun juoksevat,kyllä miehen pitää näyttää ja toimia kuin MIES. :(

• HELLI ;)

Sinun kannattaisi mennä johonkin eläkeläiskerhoon,tai käydä teatterissa,pois kotoa kuitenkin,sinne on moni jäänyt yksin,ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan,oletko hieman itsekäs???

• gnvnvbmnb

viroon nussimaan prostutuoituja.Halpaa huvia ja naiset paljon kauniimpia kuin suomessa....

Tekee jormankin iloiseksi.

• VIRUtypy

Hyvä idea,mutta luulenpa ettei tällä Jormalla ole mahiksia edes siellä,jos kukkaro varastetaan???

• HELUNNA

Voi hellantuuteli sentään,mene nyt ees ulos,vaikka pankkiautomaatille katsomaan saltoo ja kunnon mies käy parturilla pari kertaa kuussa,huolehtii itsestään ulkoisesti muutenkin,nyt eletään kaksituhatlukua ja vaatetus myöskin sen mukaan,kaikissa ei silti tarvitse lukea Huugoo Bossii,fiksuja vaatteita löytyy ilman kallista merkkiäkin....kuka nyt tuollaista sohvalla kellijää viitsii katsella,oiskohan peilin paikka?? :)

• heluunapa

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

• elena-nora
        heluunapa kirjoitti:

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

Tai sitten ei , surkeelta kuitenkin Ison Jorman tarina tuntuu , mutta ei noilla eväillä nainen mahdu kuvioon , ei sitten millään , raha ei ole tärkeintä elämässä vaan aito välittäminen toisesta ihmisestä , olkoon hän sitten köyhä , kipee ja ruma.....jos jatkuvasti on lompsikan kanssa "aviksessa" ei hyvää seuraa , opettele edes perustavat ja siisteys on todella tärkeä seikka , kyllä se naikkonen löytynee toivon :)

• Ahaa.........

Opettele edes perusjutut,kuten puhtaus,naisen hemmottelu (me tykätään) ja lopeta alituinen ruletinpelaaminen etutaskussa ja opettele laulamaan Oravannahkalompsikan rakkauslaulu : Mulla manit loppu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe