IsoJorma

PK-SEUTUSTA

Mikähän siinä mahtoo olla kun en minä saa naista,en sitten millään,olen kaikki deitit ja senssit käynyt läpi,ja kun vastaan jonkin akan ilmoitukseen,voi vastaus tulla,mutta treffien jälkeen ei sitten soiton soittoa,olen kylläkin tälläne tavallinen mies,eläkkeellä ollu pari vuotta,en köyhhä mutta en varakaskaan,parturilla käyn kerran vuotessa ja muuten makkoon kotosalla,en uskalla yksin lähteä mihinkää,kun pelkään että rahat viiään,kertokaa mitä minun pittäisi muuttaa itsessäin,että saisin romanssin??

10

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta,tässätapauks

      vetele vaen kooraan,se on paras!

      • Hanni 58

        Oilisikohan Isolla Jormalla peilin paikka ja luuraako siellä pikku-jorma,se veijari joka joskus toimi,vaan kaikki on muistoissa enää,päivät pitenee ja elämä lyhenee........


    • HANNI 55

      Pysy pirtissäsi yksin,ei noilla "avuilla"paljon naista saa,karkuun juoksevat,kyllä miehen pitää näyttää ja toimia kuin MIES. :(

    • HELLI ;)

      Sinun kannattaisi mennä johonkin eläkeläiskerhoon,tai käydä teatterissa,pois kotoa kuitenkin,sinne on moni jäänyt yksin,ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan,oletko hieman itsekäs???

    • gnvnvbmnb

      viroon nussimaan prostutuoituja.Halpaa huvia ja naiset paljon kauniimpia kuin suomessa....

      Tekee jormankin iloiseksi.

      • VIRUtypy

        Hyvä idea,mutta luulenpa ettei tällä Jormalla ole mahiksia edes siellä,jos kukkaro varastetaan???


    • HELUNNA

      Voi hellantuuteli sentään,mene nyt ees ulos,vaikka pankkiautomaatille katsomaan saltoo ja kunnon mies käy parturilla pari kertaa kuussa,huolehtii itsestään ulkoisesti muutenkin,nyt eletään kaksituhatlukua ja vaatetus myöskin sen mukaan,kaikissa ei silti tarvitse lukea Huugoo Bossii,fiksuja vaatteita löytyy ilman kallista merkkiäkin....kuka nyt tuollaista sohvalla kellijää viitsii katsella,oiskohan peilin paikka?? :)

      • heluunapa

        Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((


      • elena-nora
        heluunapa kirjoitti:

        Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

        Tai sitten ei , surkeelta kuitenkin Ison Jorman tarina tuntuu , mutta ei noilla eväillä nainen mahdu kuvioon , ei sitten millään , raha ei ole tärkeintä elämässä vaan aito välittäminen toisesta ihmisestä , olkoon hän sitten köyhä , kipee ja ruma.....jos jatkuvasti on lompsikan kanssa "aviksessa" ei hyvää seuraa , opettele edes perustavat ja siisteys on todella tärkeä seikka , kyllä se naikkonen löytynee toivon :)


    • Ahaa.........

      Opettele edes perusjutut,kuten puhtaus,naisen hemmottelu (me tykätään) ja lopeta alituinen ruletinpelaaminen etutaskussa ja opettele laulamaan Oravannahkalompsikan rakkauslaulu : Mulla manit loppu ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe