IsoJorma

PK-SEUTUSTA

Mikähän siinä mahtoo olla kun en minä saa naista,en sitten millään,olen kaikki deitit ja senssit käynyt läpi,ja kun vastaan jonkin akan ilmoitukseen,voi vastaus tulla,mutta treffien jälkeen ei sitten soiton soittoa,olen kylläkin tälläne tavallinen mies,eläkkeellä ollu pari vuotta,en köyhhä mutta en varakaskaan,parturilla käyn kerran vuotessa ja muuten makkoon kotosalla,en uskalla yksin lähteä mihinkää,kun pelkään että rahat viiään,kertokaa mitä minun pittäisi muuttaa itsessäin,että saisin romanssin??

10

952

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta,tässätapauks

vetele vaen kooraan,se on paras!

• Hanni 58

Oilisikohan Isolla Jormalla peilin paikka ja luuraako siellä pikku-jorma,se veijari joka joskus toimi,vaan kaikki on muistoissa enää,päivät pitenee ja elämä lyhenee........

• HANNI 55

Pysy pirtissäsi yksin,ei noilla "avuilla"paljon naista saa,karkuun juoksevat,kyllä miehen pitää näyttää ja toimia kuin MIES. :(

• HELLI ;)

Sinun kannattaisi mennä johonkin eläkeläiskerhoon,tai käydä teatterissa,pois kotoa kuitenkin,sinne on moni jäänyt yksin,ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan,oletko hieman itsekäs???

• gnvnvbmnb

viroon nussimaan prostutuoituja.Halpaa huvia ja naiset paljon kauniimpia kuin suomessa....

Tekee jormankin iloiseksi.

• VIRUtypy

Hyvä idea,mutta luulenpa ettei tällä Jormalla ole mahiksia edes siellä,jos kukkaro varastetaan???

• HELUNNA

Voi hellantuuteli sentään,mene nyt ees ulos,vaikka pankkiautomaatille katsomaan saltoo ja kunnon mies käy parturilla pari kertaa kuussa,huolehtii itsestään ulkoisesti muutenkin,nyt eletään kaksituhatlukua ja vaatetus myöskin sen mukaan,kaikissa ei silti tarvitse lukea Huugoo Bossii,fiksuja vaatteita löytyy ilman kallista merkkiäkin....kuka nyt tuollaista sohvalla kellijää viitsii katsella,oiskohan peilin paikka?? :)

• heluunapa

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

• elena-nora
        heluunapa kirjoitti:

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

Tai sitten ei , surkeelta kuitenkin Ison Jorman tarina tuntuu , mutta ei noilla eväillä nainen mahdu kuvioon , ei sitten millään , raha ei ole tärkeintä elämässä vaan aito välittäminen toisesta ihmisestä , olkoon hän sitten köyhä , kipee ja ruma.....jos jatkuvasti on lompsikan kanssa "aviksessa" ei hyvää seuraa , opettele edes perustavat ja siisteys on todella tärkeä seikka , kyllä se naikkonen löytynee toivon :)

• Ahaa.........

Opettele edes perusjutut,kuten puhtaus,naisen hemmottelu (me tykätään) ja lopeta alituinen ruletinpelaaminen etutaskussa ja opettele laulamaan Oravannahkalompsikan rakkauslaulu : Mulla manit loppu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1049
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      882
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      637
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      47
      582
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      552
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      536
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      533
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      525
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    Aihe