IsoJorma

PK-SEUTUSTA

Mikähän siinä mahtoo olla kun en minä saa naista,en sitten millään,olen kaikki deitit ja senssit käynyt läpi,ja kun vastaan jonkin akan ilmoitukseen,voi vastaus tulla,mutta treffien jälkeen ei sitten soiton soittoa,olen kylläkin tälläne tavallinen mies,eläkkeellä ollu pari vuotta,en köyhhä mutta en varakaskaan,parturilla käyn kerran vuotessa ja muuten makkoon kotosalla,en uskalla yksin lähteä mihinkää,kun pelkään että rahat viiään,kertokaa mitä minun pittäisi muuttaa itsessäin,että saisin romanssin??

10

903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta,tässätapauks

vetele vaen kooraan,se on paras!

• Hanni 58

Oilisikohan Isolla Jormalla peilin paikka ja luuraako siellä pikku-jorma,se veijari joka joskus toimi,vaan kaikki on muistoissa enää,päivät pitenee ja elämä lyhenee........

• HANNI 55

Pysy pirtissäsi yksin,ei noilla "avuilla"paljon naista saa,karkuun juoksevat,kyllä miehen pitää näyttää ja toimia kuin MIES. :(

• HELLI ;)

Sinun kannattaisi mennä johonkin eläkeläiskerhoon,tai käydä teatterissa,pois kotoa kuitenkin,sinne on moni jäänyt yksin,ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan,oletko hieman itsekäs???

• gnvnvbmnb

viroon nussimaan prostutuoituja.Halpaa huvia ja naiset paljon kauniimpia kuin suomessa....

Tekee jormankin iloiseksi.

• VIRUtypy

Hyvä idea,mutta luulenpa ettei tällä Jormalla ole mahiksia edes siellä,jos kukkaro varastetaan???

• HELUNNA

Voi hellantuuteli sentään,mene nyt ees ulos,vaikka pankkiautomaatille katsomaan saltoo ja kunnon mies käy parturilla pari kertaa kuussa,huolehtii itsestään ulkoisesti muutenkin,nyt eletään kaksituhatlukua ja vaatetus myöskin sen mukaan,kaikissa ei silti tarvitse lukea Huugoo Bossii,fiksuja vaatteita löytyy ilman kallista merkkiäkin....kuka nyt tuollaista sohvalla kellijää viitsii katsella,oiskohan peilin paikka?? :)

• heluunapa

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

• elena-nora
        heluunapa kirjoitti:

Iso Jormalla on paljon ongelmia,suurin hän ITSE ja rahapussi :(((

Tai sitten ei , surkeelta kuitenkin Ison Jorman tarina tuntuu , mutta ei noilla eväillä nainen mahdu kuvioon , ei sitten millään , raha ei ole tärkeintä elämässä vaan aito välittäminen toisesta ihmisestä , olkoon hän sitten köyhä , kipee ja ruma.....jos jatkuvasti on lompsikan kanssa "aviksessa" ei hyvää seuraa , opettele edes perustavat ja siisteys on todella tärkeä seikka , kyllä se naikkonen löytynee toivon :)

• Ahaa.........

Opettele edes perusjutut,kuten puhtaus,naisen hemmottelu (me tykätään) ja lopeta alituinen ruletinpelaaminen etutaskussa ja opettele laulamaan Oravannahkalompsikan rakkauslaulu : Mulla manit loppu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73