... jotta miten on mahdollista, että yht´äkkiä suuri joukko (jopa tuhansia) entisiä clubilaisia nyk. "Ada ei saa puljun nimeä mainita" -puljun jäsenistä ovatkin huipputreidaajia?
Olen ymmärtänyt, että se treidaaminen on taitolaji ja vaatii paljon tietämystä maailmantilanteesta ja yllättävät tapahtumat saattavat kääntää valuutan ennustukset päälaelleen. "Jyvällä" pysyminen vaatii nopeutta, hyvää kielitaitoa ja jatkuvaa seurantaa maailmanmarkkinoista, jotta edes joitain pieniä mahdollisuuksia on tehdä tulosta.
Miten nyt sitten kaupataan sellaista hilavitkutinta sellaisille henkilöille, joilta nuo ominaisuudet puuttuvat täysin? Olen ollut ymmärtäväni, että jotkut jäsenet eivät edes osaa käyttää tietokonetta ja joiltain jopa puuttuu itse tietokonekin. Joo älkää vastatko, että sponsori hoitaa treidauksen värvättynsä puolesta. Se sponsori saattaa olla itsekin treidaajana yhtä ummikko, kuin värvättynsäkin tai sitten hänellä menee jo omaan treidaamiseen tuntitolkulla aikaa päivittäin.
Mä pidän raukkamaisena tollasta toimintaa, missä myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä. Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio.
Ja mitaan ette voi...
Taas kerran ihmettelen ...
67
1370
Vastaukset
- Niin totta niin tott
Taas Adalta napakymppitekstiä....., eikä nuo raukat tähänkään järkevää vastausta pysty antamaan.
- Felix treidaaja
Metaradar 4 on ilmainen, miksi siitä pitää maksaa ??
Mitä minä olen lukenut ohjeita ei tuo ole kuin alusta, heittääkö hatusta ennustukset ? - Raili Suominen.
TUNNUSTANUT TEKEMÄÄNSÄ RIKOSTA VIIMEISEN KYMMENEN VUODEN AJALTA. POLIISIT TUNTUVAT KIISTÄVÄN KAIKKI RIKOKSET VAIKKA NÄYTTÖ OLISI KUINKA VARMAA. AMMATTIRIKOLLISISTAKIN SENTÄÄN JOTKUT TUNNUSTAVAT MUTTA EIVÄT POLIISIT?
Krp:n poliisia syytetään maksuvälinepetoksista.Myös kolmea esimiestä epäillään rikoksista. Poliisit ovat luonnollisesti kiistäneet syyllistyneen rikoksiin. Poliisit käskevät mielellään kansalaisia tunnustamaan, mutta eivät itse tiukanpaikan tullen tunnusta tekemiään rikoksia vaikka heitä on syytetty kuinka vakavista rikoksista. Jos poliisit eivät itse tunnusta eivät he voi vaatia kansalaisiakaan tunnustamaan?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/poliisia-epaillaan-petoksesta-rovaniemella/177279
Yksikään poliisi ei ole tunnustanut tekemäänsä rikosta vaikka heitä on syytetty aina raiskauksista talousrikoksiin.
Viimeisen 10 vuoden aikana en löydä tapausta jossa poliisi olisi tunnustanut tekemäänsä rikoksen vaikka he olisivat tehneet kuinka vakavia rikoksia.
Nämä kehvelit sitten patistavat kansalaisia tunnustamaan. Ei oikein käy yksiin.
- 20+15
Meissä kaikissa on kateus ominaisuutena.Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän ;)
- 10+8
sitten siinä kateellisesti ruikutat :O
- härpäkke
Huomattava asia on, että hypetys on loistanut poissaolollaan uuden toivomuspöntön esiintulon jälkeen. Woittoasukkien anti on kääntynyt yhä epätoivoisemmaksi muiden syyttelyksi. Ei taida tulla ex-lupilaisista treidareita uudella konseptilla eikä Suomen(tai muunkaan maan) verotulot kasva dramaattisesti uuden innovaation jauhamasta mannasta.
- .......
Kun kuunteli tämän firman hallituksen puheenjohtajan lukemaa tiedonantoa, kiinnitti kyllä huomiota, että henkilö ei itse ollut sitä kirjoittanut ja jo pelkkä sisälukutaito tuntui aika onnahtelevalta. Jos tämä henkilö sitten on terävin nelhenkisestä hallituksesta, niin minkälaisia olivat nämä kolme muuta mykkäkoulumiestä.
Kuka sitten on puljun todellinen takapiru, kun firman puolesta esiintyvä porukka on tällaista tasoa eli ei varmasti ymmärrä treidauksen päälle enempää kuin sika hopealusikan.- Mä Köyhä Tunkki Oon
Tunkit Yhtykää ,Varkauden Tulevien Köyhien Pökäleiden Kelkkaan , Kerran Vielä Ryhtykää !!!
- APUVA!
Mä Köyhä Tunkki Oon kirjoitti:
Tunkit Yhtykää ,Varkauden Tulevien Köyhien Pökäleiden Kelkkaan , Kerran Vielä Ryhtykää !!!
HÖPLESTÄ pahemman kerran. P. on kaiken takana.
- ent.Hannufani
APUVA! kirjoitti:
HÖPLESTÄ pahemman kerran. P. on kaiken takana.
Sponssini sanoi että mun rahat on kumuloituneet pari vuotta hirmuisella tuotolla.
Pistän heti pari milliä tähän uuteen systeemiin. Kertosko kukaan miten vanhan Winkkarin tuottoihin pääsis käsiksi. Moneybookersin kautta ei ainakaan - kohta ex paprumies
Mä Köyhä Tunkki Oon kirjoitti:
lopettaa,mutta wincapita jatkaa vaan.Kohta taas hillo liikkuu ;)
- kun kunnolla
kohta ex paprumies kirjoitti:
lopettaa,mutta wincapita jatkaa vaan.Kohta taas hillo liikkuu ;)
aletaan metallia vaihtamaa, kenen sormet ovat välissä, toivottavasti ei ole.
- - sehän sinulta
onnistuu. Vuosien kokemuksella. Luulisi tosin jo päätä kivistävän tuollainen ihmettely.
- jargonit tapetilla
Innovatiivinen globaali transaktio nunna-pumppu.
- merkittävä lisäys
Yksikään Oy.n perustajista ei ole koskaan treidannut (Nahkarotsimiehestä ei vielä faktaa) saatikka koskaan avannut tiliä millekään alustalle.
- Totuus Tahvo
Oy:n perustajista löytyy treidauskokemusta omaavia henkilöitä.
- kerro lisää
Totuus Tahvo kirjoitti:
WGIssä?
- pumppununna
Totuus Tahvo kirjoitti:
Jos yksi on joskus demoillut, ei se tarkoita treidauskokemusta.
Konsultti sentään yritti, mutta hävisi rahat. - vellihousu.
Lisätäänpä tämäkin tärkeä asiat tänne jonkin ulosanniltaan todella kehnon ja muutenkin vajaaälyiseltä sekä tyhmältä vaikuttavan kirjoittajan aloittamaan ketjuun jonka asiasisältö on täysin NOLLA...
Jos kolme poliisijohtajaa on surmannut itsensä, herätkää wincapitalaiset sekä kaikki muutkin kansalaiset!
38 poliisiviranomaista on mukana. Alapuolella olevan tiedotteen antoi meritsivusto sekä Kaleva. Samoihin aikoihin ex-poliisiylijohtaja Markku Salminen surmasi itsensä tämän jälkeen surmasi itsensä poliisin ylin laillisuusvalvoja Jouni Välkki.
Kaikki alapuolella oleva tieto täsmää Wincapitaan, myös vuosiluku 2006-2007.
Mikä on?
Kuinka kauan viranomaiset voivat salata tätä asiaa kansalaisilta ja lehdistön edustajilta?
Lappeenrannan poliisin selvitysyksikkö tutkii Suomen oloissa ennen-näkemättömän suurta rahanpesua, jossa pääepäiltynä on viisi virkaa tekevää poliisijohtajaa. Kyseiset rahasummat joita on pesty todistettavasti kotimaisen ja ulkomaalaisen pankkijärjestelmän kautta jo vuoden 2000 alusta alkaen käsittävät useita kymmeniä miljoonia euroja. Kyseisistä rahasummista merkittävä osa on siirretty poliisijohtajien ulkomaille avatuille pankkitileille.
Kyseiseen rahanpesuun liittyy muitakin tahoja. Kyseisien summien suuruus perustuu pitkään ajanjaksoon, jolloin rahanpesu on tapahtunut. Lappeenrannan poliisiyksikkö käynnisti salaisen tutkinnan poliisijohtajia vastaan Elokuussa 06.
Kyseinen tutkinta on käynnistetty eri tutkintanimikkeellä kuin todellisuus, koska se on haluttu käynnistää salassa niin kansalaisilta kuin lehdistön edustajilta, mikä on ollut ymmärrettävää.
Ja mitaan ette voi...
koska EOK on mukana että puolustus tarvitsee toimivan rahanvaihtoyrityksen mielummin vanhalla nimellä ja vanhoilla asiakkailla.
Ohjelmiston ei tarvitse ennustaa mitään kunhan toimii.
Miten ne metsäpalot sammutetaan?- jespers
"" puolustus tarvitsee toimivan rahanvaihtoyrityksen mielummin vanhalla nimellä ja vanhoilla asiakkailla."""
Mutta vanhalla ja uudella ei ole yhtiön hallituksen mukaan mitään tekemistä keskenään! Ja sittenkin on tekemistä, mutta ei kuitenkaan ole, kuten valuuttakaupalla, jota käytiin, mutta ei käyty. Edes parhaat capinautiikan asiantuntijat ja tutkijat eivät ole vielä päässeet yksimielisyyteen tämän ilmiön todellisesta luonteesta, mutta sen arvellaan johtuvan päätöksenteon vääristymästä ja on pohjimmiltaan pelkästään kielellinen ongelma, jota ei todellisuudessa esiinny. Kuten Wittgenstein sanoisi , että vaikka asioita ei voisi sanoa, aina voi vittuilla tyhmille. jespers kirjoitti:
"" puolustus tarvitsee toimivan rahanvaihtoyrityksen mielummin vanhalla nimellä ja vanhoilla asiakkailla."""
Mutta vanhalla ja uudella ei ole yhtiön hallituksen mukaan mitään tekemistä keskenään! Ja sittenkin on tekemistä, mutta ei kuitenkaan ole, kuten valuuttakaupalla, jota käytiin, mutta ei käyty. Edes parhaat capinautiikan asiantuntijat ja tutkijat eivät ole vielä päässeet yksimielisyyteen tämän ilmiön todellisesta luonteesta, mutta sen arvellaan johtuvan päätöksenteon vääristymästä ja on pohjimmiltaan pelkästään kielellinen ongelma, jota ei todellisuudessa esiinny. Kuten Wittgenstein sanoisi , että vaikka asioita ei voisi sanoa, aina voi vittuilla tyhmille.Miksi EOK on kiinnostunut perustamaan rahanvaihtoyrityksen.
Miten muuten kolmen miehen laillinen yritys liittyy suuren luokan eurooppalaiseen oikeusturvaan?
- vahinko....
Olet käyttänyt halventavaa ja vahingoittavaa kieltä.
Vielä kysyt laillisuuden perään. Itse plagioit (plagiaointi = kirjallinen varkaus) jatkuvasti, mutta omat laittomuudet eivät tunnu häiritsevän laisinkaan.
Edellen teksti on halventavaa.- AdaFlink
... halventavaa?
Ja mitaan ette voi... - sinä sitten
syyllistyt plagiointiin syyttäessäsi muita plagioinnista?
Vai väitätkö ettei kukaan ole koskaan ennen sinua kirjoittanut tai sanonut mitään käyttämiäsi lauseita? - kirjalliselle varkaa
AdaFlink kirjoitti:
... halventavaa?
Ja mitaan ette voi...Ymmärrys hoi.
Mutta: Kirjallinen varkaus eli plagiointi on edelleen laissa kiellettyä. Se koskee myös avaajaa. Varkaana ja laittomuuden tietoisena harjoittajana avaaja voisi ottaa asian mietintään. - Asjantuntia
kirjalliselle varkaa kirjoitti:
Ymmärrys hoi.
Mutta: Kirjallinen varkaus eli plagiointi on edelleen laissa kiellettyä. Se koskee myös avaajaa. Varkaana ja laittomuuden tietoisena harjoittajana avaaja voisi ottaa asian mietintään.Pidä mölyt mahassa.
Tekijänoikeusrikos ja kunnianloukkaus ovat asianomistajarikoksia.
Jos asianomistajat haluaisivat käräjöidä, teistä kahdesta (Ada ja sinä) sinä saisit kirkkaasti tuomion, Ada ei.
- 10+4
treidaa...??? mittä kummaa sinä puhut ???
- AdaFlink
... sponsori treidaa. Luuletko, että se vaan myyskentelee sitä hilavitkutinta höynille ja jättäis omat "hirmutuotot" muiden lompakkoon? Senhän on osoitettava uunotettaville, että homma pelittää niin maan vietävästi ja mukaan kannattaa kammeta nyt, kun hänelläkin pankkitilin saldo nousee treidatessa kohisten.
Sitä paitsi sellainen sponsori, joka ei jelpi alalinjaansa on Hannulle kauhistus. Hannu on näin itse kertonut.
Ja mitaan ette voi... - alpari uk
AdaFlink kirjoitti:
... sponsori treidaa. Luuletko, että se vaan myyskentelee sitä hilavitkutinta höynille ja jättäis omat "hirmutuotot" muiden lompakkoon? Senhän on osoitettava uunotettaville, että homma pelittää niin maan vietävästi ja mukaan kannattaa kammeta nyt, kun hänelläkin pankkitilin saldo nousee treidatessa kohisten.
Sitä paitsi sellainen sponsori, joka ei jelpi alalinjaansa on Hannulle kauhistus. Hannu on näin itse kertonut.
Ja mitaan ette voi...Automaattinen treidausohjelma hoitaa kaiken. Kunhan höpötät!
- kait hoitaa
alpari uk kirjoitti:
Automaattinen treidausohjelma hoitaa kaiken. Kunhan höpötät!
seuraavatkin perusasiat:
- kääntää suomi-englanti-suomi kielitaidottomille treidareille
- opettaa tietokoneen käyttöä niille jotka eivät osaa tietokonetta käyttää
- avaa tilin valuuttakauppa-alustalle
- hoitaa rahansiirrot pankkitililtä/luottokortilta valuuttakauppa-alustalle
- tilittää WC oy:lle ja sponssille provikat
- päättää yhteen kauppaan sijoitettavan rahasumman
- valikoi vivun automaattisesti
- asettaa stoploss-toiminnon automaattisesti
- sulkeutuneen kaupan jälkeen soittaa EOK:n lippumarssin - Velllihosu
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...nosteli yli millin valuuttatuloja vanhasta huusista pelkästään huussin treidaajien avulla. Paras puolivuosituotto oli 728 %.
Amerikoissa parhaiten tuottanut sijoitusfirma, jolla on käytössään maailman parhaat tietokoneet tahkoaa vain 35% vuosituottoa. Kuinka amerikkalaiset tohtorit voivat olla niin tyhmiä, että eivät tee parempaa tulosta vaikka maailman parhaat tietokoneet ovat käytössä? - Trading World
kait hoitaa kirjoitti:
seuraavatkin perusasiat:
- kääntää suomi-englanti-suomi kielitaidottomille treidareille
- opettaa tietokoneen käyttöä niille jotka eivät osaa tietokonetta käyttää
- avaa tilin valuuttakauppa-alustalle
- hoitaa rahansiirrot pankkitililtä/luottokortilta valuuttakauppa-alustalle
- tilittää WC oy:lle ja sponssille provikat
- päättää yhteen kauppaan sijoitettavan rahasumman
- valikoi vivun automaattisesti
- asettaa stoploss-toiminnon automaattisesti
- sulkeutuneen kaupan jälkeen soittaa EOK:n lippumarssin"- kääntää suomi-englanti-suomi kielitaidottomille treidareille"
Kotimainen yhtiö. Miksi käännellä mitään?
"- opettaa tietokoneen käyttöä niille jotka eivät osaa tietokonetta käyttää"
Miten tietokoneenkäyttö liittyy toimeksiantoon?
"- avaa tilin valuuttakauppa-alustalle"
Vaatii vain tilisiirron.
"- hoitaa rahansiirrot pankkitililtä/luottokortilta valuuttakauppa-alustalle"
Vaatii vain tilisiirron.
"- tilittää WC oy:lle ja sponssille provikat"
Sisältyy sopimukseen. Välittäjäpankki hoitaa. Ei ole luvattu sponsorointipalkkioita tuotoista.
"- valikoi vivun automaattisesti"
Asiakkaan ei tarvitse huolehtia vivusta.(mitähän tarkoittaa "valikoi automaattisesti")
"- asettaa stoploss-toiminnon automaattisesti"
Asiakas ei pääse edes valuuttapöydälle. Oy hoitaa kaikki tekniset yksityiskohdat.("asettaa automaattisesti?")
Listaan voisi lisätä pitkän listan toimenpiteitä, joita treidari tekee saadakseen asian toimimaan.
Kirjoittaja ei joko ymmärrä kirjoittamaansa tai yrittää tehdä helposta asiasta turhan vaikean. - meistä jompikumpi
Trading World kirjoitti:
"- kääntää suomi-englanti-suomi kielitaidottomille treidareille"
Kotimainen yhtiö. Miksi käännellä mitään?
"- opettaa tietokoneen käyttöä niille jotka eivät osaa tietokonetta käyttää"
Miten tietokoneenkäyttö liittyy toimeksiantoon?
"- avaa tilin valuuttakauppa-alustalle"
Vaatii vain tilisiirron.
"- hoitaa rahansiirrot pankkitililtä/luottokortilta valuuttakauppa-alustalle"
Vaatii vain tilisiirron.
"- tilittää WC oy:lle ja sponssille provikat"
Sisältyy sopimukseen. Välittäjäpankki hoitaa. Ei ole luvattu sponsorointipalkkioita tuotoista.
"- valikoi vivun automaattisesti"
Asiakkaan ei tarvitse huolehtia vivusta.(mitähän tarkoittaa "valikoi automaattisesti")
"- asettaa stoploss-toiminnon automaattisesti"
Asiakas ei pääse edes valuuttapöydälle. Oy hoitaa kaikki tekniset yksityiskohdat.("asettaa automaattisesti?")
Listaan voisi lisätä pitkän listan toimenpiteitä, joita treidari tekee saadakseen asian toimimaan.
Kirjoittaja ei joko ymmärrä kirjoittamaansa tai yrittää tehdä helposta asiasta turhan vaikean.on ymmärtänyt yhtiön toiminnan ihan väärin. Minun käsitykseni mukaan "Yhtiön myymistä tuotteista heruu vain sen verran tietoa, että se tarjoaa asiakkailleen kauppapaikan, jonka kautta voi hankkia oikeuden automatisoituihin valuuttakauppaohjelmiin. "
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/172605.shtml
Mikäli yhtiön oma ilmoitus on totta, silloin tuon automatisoidun kaupankäyntijärjestelmän pitäisi tehdä juuri nuo esittämäni asiat automaattisesti kun kerran väitetään sen hoitavan kaiken automaattisesti.
""- kääntää suomi-englanti-suomi kielitaidottomille treidareille"
Kotimainen yhtiö. Miksi käännellä mitään?"
"Asiakas ei pääse edes valuuttapöydälle. Oy hoitaa kaikki tekniset yksityiskohdat."
Noiden väitteiden mukaan yhtiö tarjoaisi sijoituspalvelua. Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan yhtiö ei ole kuitenkaan hakenut toimilupaa eikä aio tarjota sijoituspalveluja. Toimiluvan lisäksi vaaditaan myös sijoituksia vakuusrahastoon, etteivät asiakkaat jää puille paljaille yhtiön konkurssissa.
- Ihmettelijä.
näitä "pisniismies Atteja" jotka perustavat yrityksen muiden avustamana ja yhtä hönttejä höynäytettäviä.
- Rubluutti hoitaa
Rubluutti hoitaa kaiken, jopa tuo rahat kotiin.
- Asjantuntia
Vaan kun ongelma on se, että se koti on väärä.
- AdaFlink
... ent. clubilaisita nyt sitten eilisen herätyskokouksen/konsertin/seminaarin jälkeen laaki ja vainaa niitä maailman johtavimpia valuuttatreidareita?
Ja mitaan ette voi...- naredlak
... ent. clubilaisita nyt sitten eilisen herätyskokouksen/konsertin/seminaarin jälkeen laaki ja vainaa niitä maailman johtavimpia valuuttatreidareita?
kannattaisi lopettaa täällä tuo paskanjauhanta ja keskittyä tosiasioihin,niin pysyisi ajanhermolla,
eihän sitä koskaan tiedä ........... ?????????????????????? - Wish WC
naredlak kirjoitti:
kannattaisi lopettaa täällä tuo paskanjauhanta ja keskittyä tosiasioihin,niin pysyisi ajanhermolla,
eihän sitä koskaan tiedä ........... ??????????????????????No kyllähän jo tuurilla yksi 2000 voi ehkä voittaakin jotain...
- AdaFlink
... tähän oma kommenttisi. Nyt, kun sinulle on selitetty asioita, niin ole kiltti ja kommentoi tätä.
Ja mitaan ette voi...- Capitrolli
Paras robotti tavalliselle kansalaiselle on valinnut yhden ja ainoan strategian ilman erityisiä säätö- ja taktikointimahdollisuuksia. Totta kai jos on tarpeeksi kokemusta, strategiamahdollisuuksia säätöineen voi jättää jäljelle. Eli se valuuttarobotti käyttää 5-10 indikaatoria, joihin käyttäjä ei itse puutu.
Psykologialla on suuri vaikutus tärkeiden markkinauutisten yhteydessä, eli vaikka odottaisit kurssin lähtevän laskuun, se voi lähteä ainakin hetkellisesti nousuun ennen luultavaa korjausliikettä. Tällaisia epämääräisyyksiä ja epäloogisuuksia ihminen on hyvä käsittelemään kokemuksensa perusteella. Tässä vaiheessa tuli esille ns. ulkopuolinen parametri (indikaattori), joka kompensoisi psykologian vaikutuksen. Aluksi kuvasin sitä yksinkertaisesti viiveeksi. Automaattisen robotin yhteydessä ehdotin että yksi indikaattoreista voisi olla ihmisen tai sumean logiikan arvioima. Sumea logiikka voisi ratkaista tuon psykologian mukanaan tuomat epämääräisyydet.
Käyttäjän ei tarvitse tietää robotin käyttämistä indikaattoreista mitään. Jos kukin haluaa valita oman strategiansa, niitä varten on jo olemassa kymmenittäin valmiita paketteja.
"Mä pidän raukkamaisena tollasta toimintaa, missä myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä. Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio."
- Itse rakentaisin robotin yhdelle strategialle, jolloin käyttäjä ei valitse kuin yhden tai kaksi asiaa. Strategiasta ja säädöistä vastaa suunnittelija. Tällaisia on jo maailmalla käytössä - peesataan siis onnistuneen strategian suunnitelleen kaverin kauppoja maksua vastaan.
Mitä käyttäjä sitten tekee optimitilanteessa? Hän joko valitsee, että robotti on päällä, jolloin kaupat toteutuvat automaattisesti. Tai, robotti on päällä, ja käyttäjä aloittaa kaupan vihreällä valolla ja sulkee sen punaisella valolla. - AdaFlink
Capitrolli kirjoitti:
Paras robotti tavalliselle kansalaiselle on valinnut yhden ja ainoan strategian ilman erityisiä säätö- ja taktikointimahdollisuuksia. Totta kai jos on tarpeeksi kokemusta, strategiamahdollisuuksia säätöineen voi jättää jäljelle. Eli se valuuttarobotti käyttää 5-10 indikaatoria, joihin käyttäjä ei itse puutu.
Psykologialla on suuri vaikutus tärkeiden markkinauutisten yhteydessä, eli vaikka odottaisit kurssin lähtevän laskuun, se voi lähteä ainakin hetkellisesti nousuun ennen luultavaa korjausliikettä. Tällaisia epämääräisyyksiä ja epäloogisuuksia ihminen on hyvä käsittelemään kokemuksensa perusteella. Tässä vaiheessa tuli esille ns. ulkopuolinen parametri (indikaattori), joka kompensoisi psykologian vaikutuksen. Aluksi kuvasin sitä yksinkertaisesti viiveeksi. Automaattisen robotin yhteydessä ehdotin että yksi indikaattoreista voisi olla ihmisen tai sumean logiikan arvioima. Sumea logiikka voisi ratkaista tuon psykologian mukanaan tuomat epämääräisyydet.
Käyttäjän ei tarvitse tietää robotin käyttämistä indikaattoreista mitään. Jos kukin haluaa valita oman strategiansa, niitä varten on jo olemassa kymmenittäin valmiita paketteja.
"Mä pidän raukkamaisena tollasta toimintaa, missä myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä. Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio."
- Itse rakentaisin robotin yhdelle strategialle, jolloin käyttäjä ei valitse kuin yhden tai kaksi asiaa. Strategiasta ja säädöistä vastaa suunnittelija. Tällaisia on jo maailmalla käytössä - peesataan siis onnistuneen strategian suunnitelleen kaverin kauppoja maksua vastaan.
Mitä käyttäjä sitten tekee optimitilanteessa? Hän joko valitsee, että robotti on päällä, jolloin kaupat toteutuvat automaattisesti. Tai, robotti on päällä, ja käyttäjä aloittaa kaupan vihreällä valolla ja sulkee sen punaisella valolla.... vastauksesi aloitukseeni? Voisitko yrittää uudelleen?
Ja mitaan ette voi... - Capitrolli
AdaFlink kirjoitti:
... vastauksesi aloitukseeni? Voisitko yrittää uudelleen?
Ja mitaan ette voi..."Joo älkää vastatko, että sponsori hoitaa treidauksen värvättynsä puolesta. Se sponsori saattaa olla itsekin treidaajana yhtä ummikko, kuin värvättynsäkin tai sitten hänellä menee jo omaan treidaamiseen tuntitolkulla aikaa päivittäin... myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä."
Jos pääkysymykset olivat tuossa, niin vastaukseni oli yllä. Treidauksessa käytettävän robotin pitää olla sellainen, että asiakas osaa sitä käyttää - parhaimmillaan vaan ohjelma päälle. Ei myydä sellaista tuotetta, jota asiakas ei osaa käyttää.
Toisaalta, jos kuuro ostaa radion, niin eikö se ole hänen asiansa?
Jos olet esittänyt jonkin muun kysymyksen, niin spesifioinet sen tarkemmin. - AdaFlink
Capitrolli kirjoitti:
"Joo älkää vastatko, että sponsori hoitaa treidauksen värvättynsä puolesta. Se sponsori saattaa olla itsekin treidaajana yhtä ummikko, kuin värvättynsäkin tai sitten hänellä menee jo omaan treidaamiseen tuntitolkulla aikaa päivittäin... myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä."
Jos pääkysymykset olivat tuossa, niin vastaukseni oli yllä. Treidauksessa käytettävän robotin pitää olla sellainen, että asiakas osaa sitä käyttää - parhaimmillaan vaan ohjelma päälle. Ei myydä sellaista tuotetta, jota asiakas ei osaa käyttää.
Toisaalta, jos kuuro ostaa radion, niin eikö se ole hänen asiansa?
Jos olet esittänyt jonkin muun kysymyksen, niin spesifioinet sen tarkemmin.... höpön. Jos ja jos.... ja jos... ja vielä kerran jos. Jos tätillä olis munat, niin se olis setä. Noi sun jossittelut eivät nyt oikein vastaa kysymyksiini. Sellaista rahantekomasiinaa ei ole keksitykään (eikä keksitäkään), joka tahkois kaikille sen käyttäjille rahaa ovista ja ikkunoista nappia painamalla.
Tule nyt Capitrolli alas sieltä pilvilinnoistasi ja ajattele realistisesti. Jalat vaan reippaasti maankamaralle.
Ja mitaan ette voi... - Mr Toppila
AdaFlink kirjoitti:
... höpön. Jos ja jos.... ja jos... ja vielä kerran jos. Jos tätillä olis munat, niin se olis setä. Noi sun jossittelut eivät nyt oikein vastaa kysymyksiini. Sellaista rahantekomasiinaa ei ole keksitykään (eikä keksitäkään), joka tahkois kaikille sen käyttäjille rahaa ovista ja ikkunoista nappia painamalla.
Tule nyt Capitrolli alas sieltä pilvilinnoistasi ja ajattele realistisesti. Jalat vaan reippaasti maankamaralle.
Ja mitaan ette voi...Miten seepra raidoistaan pääsisi. Pilvilinnoissa kulku kuuluu verkostomarkkinoinnin luonteeseen.
Ja -markkinoijien.
Sumean logiikan ja ohjelmoinnin luennointi-innostaan päätellen Rölli valmentautuu uutterasti markkinoimaan päätöksentekoautomaatiota uuveloille. Päivän sana, nääs.
. - Capitrolli
AdaFlink kirjoitti:
... höpön. Jos ja jos.... ja jos... ja vielä kerran jos. Jos tätillä olis munat, niin se olis setä. Noi sun jossittelut eivät nyt oikein vastaa kysymyksiini. Sellaista rahantekomasiinaa ei ole keksitykään (eikä keksitäkään), joka tahkois kaikille sen käyttäjille rahaa ovista ja ikkunoista nappia painamalla.
Ja mitaan ette voi...Ada: Mä pidän raukkamaisena tollasta toimintaa, missä myydään sellaista tuotetta, että ostajalla ei ole edellytyksiä käyttää sitä. Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio.
Ada: Paas pistäen tähän oma kommenttisi.
Capitrolli: ...xyz
Ada: Höpön höpön. Jos ja jos.... ja jos... ja vielä kerran jos.
--
Vastaukseni ei siis kelvannut - surprise!
Vastaapa sinä sitten minulle ja meille muille, että millaista tuotetta sitten ollaan myymässä. Jos tiedät, että suomalainen firma on myymässä kuluttajalla sellaista tuotetta, jota kuluttajalla ei ole edellytyksiä käyttää, niin tulee mieleen kaksi asiaa:
- katsoa peiliin
- kääntyä kuluttajaviranomaisen puoleen
Sen sijaan jos ammattilaiselle myydään ammattilaisen ohjelmistoa, turha itkeä sitä julkisesti. Kääntyköön ammattilainen koulutettavaksi myyjän puoleen tai opetelkoon asian perusteet. Niin simppeliä.
Mitä asiaa tekstistäsi nyt en ole ymmärtänyt? - Capitrolli
Mr Toppila kirjoitti:
Miten seepra raidoistaan pääsisi. Pilvilinnoissa kulku kuuluu verkostomarkkinoinnin luonteeseen.
Ja -markkinoijien.
Sumean logiikan ja ohjelmoinnin luennointi-innostaan päätellen Rölli valmentautuu uutterasti markkinoimaan päätöksentekoautomaatiota uuveloille. Päivän sana, nääs.
."Sumean logiikan ja ohjelmoinnin luennointi-innostaan päätellen Rölli valmentautuu uutterasti markkinoimaan päätöksentekoautomaatiota uuveloille."
- No milloin sinä, Mr Toppila, olet ottanut tuollaisen asenteen asioihin? Ennen niin asiallinen kaveri, nyt tuollaisella lapsellisella mentaliteetilla liikkeellä. Minähän olen pelkästään kuvannut, millainen olisi käyttäjälle paras mahdollinen robotti. Kahdella sanalla: helppo ja voittava.
Tiedätkö sinä, millaisia robotteja tällä hetkellä on markkinoilla ja minkä rankkaisit niistä ykköseksi? - kysymys.
Capitrolli kirjoitti:
"Sumean logiikan ja ohjelmoinnin luennointi-innostaan päätellen Rölli valmentautuu uutterasti markkinoimaan päätöksentekoautomaatiota uuveloille."
- No milloin sinä, Mr Toppila, olet ottanut tuollaisen asenteen asioihin? Ennen niin asiallinen kaveri, nyt tuollaisella lapsellisella mentaliteetilla liikkeellä. Minähän olen pelkästään kuvannut, millainen olisi käyttäjälle paras mahdollinen robotti. Kahdella sanalla: helppo ja voittava.
Tiedätkö sinä, millaisia robotteja tällä hetkellä on markkinoilla ja minkä rankkaisit niistä ykköseksi?" Minähän olen pelkästään kuvannut, millainen olisi käyttäjälle paras mahdollinen robotti. Kahdella sanalla: helppo ja voittava. "
Ada esitti ihan hyvän pointin: voiko jokainen käyttää tuota sinun robottiasi? - Mr Toppila
Capitrolli kirjoitti:
"Sumean logiikan ja ohjelmoinnin luennointi-innostaan päätellen Rölli valmentautuu uutterasti markkinoimaan päätöksentekoautomaatiota uuveloille."
Tiedätkö sinä, millaisia robotteja tällä hetkellä on markkinoilla ja minkä rankkaisit niistä ykköseksi?Ilmeisesti moralisoin sinusta liikaa sitä, että uuveloilta kerätään ylimääräiset pois.
Itse en osaa tuota pitää vikana tai lapsellisuutena. Siinäkin elämän kirjo.
Tein päätelmän myyntivalmentautumisestasi -jota et kieltänyt- lähtien yhtäkkisestä
innostuksestasi asioihin, jotka sinulla ovat ilmiselvästi hakusessa. Vastaavaan tasoon
törmää puhelinmyynnissä, jossa myyntiargumentit pamistaan suoraan ruudulta.
Paras mahdollinen robotti voidaan kuvata nasakasti antamillasi kahdella sanalla, ja siihen sinun olisi ollut hyvä toistaiseksi tyytyä. Lähdit kuitenkin mallintamaan robottiasi utopiaosaston eväillä. Lakikirjan parissa olit suoraan sanoen enemmän omillasi. Noo, ei oppi ojaan kaada.
Kysyt hyvää sijoitusvinkkiä. Jonkun verran olen aihepiirin saitteja kolunnut ja sillä
tutustumisella en aio forexiin ja HYIPpiin rahojani huttuuttaa. En siis ole rankannut
ao 'tuotteita'. Kysypä Vissin pojilta.
Sijoittamisiin!
. - Capitrolli
Mr Toppila kirjoitti:
Ilmeisesti moralisoin sinusta liikaa sitä, että uuveloilta kerätään ylimääräiset pois.
Itse en osaa tuota pitää vikana tai lapsellisuutena. Siinäkin elämän kirjo.
Tein päätelmän myyntivalmentautumisestasi -jota et kieltänyt- lähtien yhtäkkisestä
innostuksestasi asioihin, jotka sinulla ovat ilmiselvästi hakusessa. Vastaavaan tasoon
törmää puhelinmyynnissä, jossa myyntiargumentit pamistaan suoraan ruudulta.
Paras mahdollinen robotti voidaan kuvata nasakasti antamillasi kahdella sanalla, ja siihen sinun olisi ollut hyvä toistaiseksi tyytyä. Lähdit kuitenkin mallintamaan robottiasi utopiaosaston eväillä. Lakikirjan parissa olit suoraan sanoen enemmän omillasi. Noo, ei oppi ojaan kaada.
Kysyt hyvää sijoitusvinkkiä. Jonkun verran olen aihepiirin saitteja kolunnut ja sillä
tutustumisella en aio forexiin ja HYIPpiin rahojani huttuuttaa. En siis ole rankannut
ao 'tuotteita'. Kysypä Vissin pojilta.
Sijoittamisiin!
."Lähdit kuitenkin mallintamaan robottiasi utopiaosaston eväillä."
- Höpsistä. Paljon arvostetummat (?) kaverit kuin minä puhuvat utopistisista mallinnuksista, jotka ovat utopistisia ainoastaan siihen saakka, kun ne otetaan käyttöön.
Jos pidät utopiana sitä, että kylmä sumea logiikka voi korvata osan ihmisaivoista, niin olet väärässä. (Mitä tapahtui Kasparoville Deep Blueta vastaan jo 90-luvulla? Deep Blue oppi Kasparovin tekemistä ansoista, eikä mennyt ansaan enää ratkaisevassa pelissä.)
"Tein päätelmän myyntivalmentautumisestasi -jota et kieltänyt- lähtien yhtäkkisestä innostuksestasi asioihin, jotka sinulla ovat ilmiselvästi hakusessa."
- Siinä vaiheessa, kun minä rupean täällä myymään jotakin ropottia, niin helvetti on jäässä. Sehän on kuin myisi raamattua muslimeille - tuhoon tuomittua hommaa. Aihe on kiinnostava, mutta kiistän siis pyynnöstäsi kaikenlaiset myyntivalmistautumiset. - Capitrolli
kysymys. kirjoitti:
" Minähän olen pelkästään kuvannut, millainen olisi käyttäjälle paras mahdollinen robotti. Kahdella sanalla: helppo ja voittava. "
Ada esitti ihan hyvän pointin: voiko jokainen käyttää tuota sinun robottiasi?on esittänyt? Hän vastasi minulle höpön höpön.
Ada: Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio.
Minä olen kertonut, millainen on minun mielestäni hyvä ropotti. Sitä en tiedä, mikä Adan pointti oli., mutta vastaukseni ei kelvannut. - Mr Toppila
Capitrolli kirjoitti:
"Lähdit kuitenkin mallintamaan robottiasi utopiaosaston eväillä."
- Höpsistä. Paljon arvostetummat (?) kaverit kuin minä puhuvat utopistisista mallinnuksista, jotka ovat utopistisia ainoastaan siihen saakka, kun ne otetaan käyttöön.
Jos pidät utopiana sitä, että kylmä sumea logiikka voi korvata osan ihmisaivoista, niin olet väärässä. (Mitä tapahtui Kasparoville Deep Blueta vastaan jo 90-luvulla? Deep Blue oppi Kasparovin tekemistä ansoista, eikä mennyt ansaan enää ratkaisevassa pelissä.)
"Tein päätelmän myyntivalmentautumisestasi -jota et kieltänyt- lähtien yhtäkkisestä innostuksestasi asioihin, jotka sinulla ovat ilmiselvästi hakusessa."
- Siinä vaiheessa, kun minä rupean täällä myymään jotakin ropottia, niin helvetti on jäässä. Sehän on kuin myisi raamattua muslimeille - tuhoon tuomittua hommaa. Aihe on kiinnostava, mutta kiistän siis pyynnöstäsi kaikenlaiset myyntivalmistautumiset.>>>kylmä sumea logiikka voi korvata osan ihmisaivoista
Epäilemättä. Osan.
>>>Mitä tapahtui Kasparoville Deep Blueta vastaan jo 90-luvulla?
Sen verran seuraan shakkimaailmaa, että jopa muistan tapauksen.
Deep Blue hävisi, mutta sen kehitetty malli voitti uusintaottelun. Sen takana oleva IBM:n suurella rahalla kokoama team sai kuitenkin kirjoittaa lisää koodia ottelun aikana, mihin ohjelman väitetty 'oppimiskyky' oikeasti perustui. Lisäksi Kasparov piti muistaakseni yhtä ohjelman tekemää ratkaisevaa siirtoa manuaalisesti ohjattuna.
En esittänytkään, että tuhlaisit aikaasi kauppaamalla _täällä_ mitään muuta kuin mielipiteitä.
. - saa lukea
Capitrolli kirjoitti:
on esittänyt? Hän vastasi minulle höpön höpön.
Ada: Vähän sama, kuin yksinäiselle sokeelle myytäisiin lehti tai kuurolle radio.
Minä olen kertonut, millainen on minun mielestäni hyvä ropotti. Sitä en tiedä, mikä Adan pointti oli., mutta vastaukseni ei kelvannut.Capitrolli, miten sinä oikein luet? Lopetatko lukemisen kaksoispisteeseen? Kyllä sen jälkeen saa ihan rauhassa jatkaa lukemista. Adan pointtihan tuli viestissäni heti sen kaksoispisteen jälkeen. Ja täällä sinä kyselet mikä se pointti oli. Ai niin, jotta osaat lopettaa lukemisen :
- Mr Toppila
Mr Toppila kirjoitti:
>>>kylmä sumea logiikka voi korvata osan ihmisaivoista
Epäilemättä. Osan.
>>>Mitä tapahtui Kasparoville Deep Blueta vastaan jo 90-luvulla?
Sen verran seuraan shakkimaailmaa, että jopa muistan tapauksen.
Deep Blue hävisi, mutta sen kehitetty malli voitti uusintaottelun. Sen takana oleva IBM:n suurella rahalla kokoama team sai kuitenkin kirjoittaa lisää koodia ottelun aikana, mihin ohjelman väitetty 'oppimiskyky' oikeasti perustui. Lisäksi Kasparov piti muistaakseni yhtä ohjelman tekemää ratkaisevaa siirtoa manuaalisesti ohjattuna.
En esittänytkään, että tuhlaisit aikaasi kauppaamalla _täällä_ mitään muuta kuin mielipiteitä.
.Sen verran vielä Deep Bluesta, että verestääkseni muistia hain sen Wikipediasta.
Noin se meni: Eka ottelu Kasparoville 4-2 ja toinen IBM:lle 3,5-2,5 - sen kyseenalaisen pisteen kera.
"Deep Bluen pelivahvuus on pääosin tulosta vahvasta laskutehosta. Se on massiivinen rinnakkainen, 30 solmun RS/6000 SP-perustainen tietokonesysteemi, jossa on 480 erityisesti shakkiin suunniteltua VLSI prosessoria. Sen shakkia pelaava ohjelma on kirjoitettu C:llä ja käyttöjärjestelmänä koneessa on AIX. Deep Blue kykeni vuoden 1997 ottelun aikaan arvioimaan 200 000 000 asemaa sekunnissa, kaksi kertaa niin nopeasti kuin vuoden 1996 versio. Kesäkuussa 1997 Deep Blue oli 259:nneksi nopein supertietokone."
Se kotitreidaajien nuhapumpuista vaikka kehitystä on toki tapahtunut.
On ammattipuolellakin.
"Deep Blue käytti asemaa arvioidessaan yhtä funktiota, mutta funktiossa oli kuitenkin monta laudan aseman mukaan säädettävää parametria. Nämä parametrit Deep Blue sääti itse analysoimalla tuhansia mestareiden pelejä. Analysointifunktio oli kuitenkin jaettu yli 8000 osaan, joista moni osa oli suunniteltu tietyntyyppisiä asemia varten. Avauskirjastossa oli yli 4000 asemaa ja 700 000 suurmestarien peliä. Loppupelitietokanta sisälsi monia kuuden nappulan loppupelejä ja kaikki kolmen, neljä ja viiden nappulan loppupelit ns. tablebase-muodossa, jolloin tietokone pystyy pelaamaan kaikki kyseiset loppupeliasemat täydellisesti. Toista ottelua varten suurmestari Joel Benjamin hienosääti ohjelman shakkitietämystä. Avauskirjasto oli suurmestareiden Miguel Illescas, John Fedorovich ja Nick De Firmian käsialaa."
Ja se viidestä parametristä ja kahdesta virtuoosista ohjelmoinnissa. Shakkiohjelmassa sentään käsitellään 'vain' tietyin kiintein säännöin operoitavaa muusta maailmasta erillistä peliä.
. - Capitrolli
saa lukea kirjoitti:
Capitrolli, miten sinä oikein luet? Lopetatko lukemisen kaksoispisteeseen? Kyllä sen jälkeen saa ihan rauhassa jatkaa lukemista. Adan pointtihan tuli viestissäni heti sen kaksoispisteen jälkeen. Ja täällä sinä kyselet mikä se pointti oli. Ai niin, jotta osaat lopettaa lukemisen :
kertonut ajatustaan. Hän sanoi vaan höpön höpön.
--
Mitä tulee siihen käyttökelpoisuuteen ja helppokäyttöisyyteen, niin ei se ohjelma ole kumpaakaan. Tuossa hetki sitten luin R.L. Kauppiaan viestin ja tulin siihen tulokseen, että ei tuollaisia ropotteja voi edes tehdä. Ajatukseni olivat utopistisia.
Ja miksi ei voi?
Kauppias sanoo: Valuuttakurssin ennustamisen käytännön ongelma onkin se, miten ihmisen pelot, toíveet ja ahneus ohjelmoidaan robottiin ja sen päälle vielä reaalitalouden lukuja kuten kansantuloa, vaihtotasetta ja valtion velkaa. Kiva olisi vielä mallittaa muuttama yllärijuttu mukaan, kuten tulivuorenpurkaukset ja muutama syvän veden öljyvuoto. Niitä muuttujia pukkaa äkkiiä mukaan enemmän kuin Honkkarin halpis-PC jaksaa vääntää. - Shahov
Capitrolli kirjoitti:
Minä olen kertonut, millainen on minun mielestäni hyvä ropotti. Sitä en tiedä, mikä Adan pointti oli., mutta vastaukseni ei kelvannut.joka ei liity asiaan mitenkään, kuuluu jotenkin niin että,jos joku keksii koneen jota idiottiikkin osaa käytää,vain idiootti suostuu sitä käyttämään.
Tietotekniikka kehittyy huimaa vauhtia. Se mikä 20 vuotta sitten oli scifia on tänään arkea,eikö niin. Ajatus siitä että elämä kaikkine siihen liittyvine muuttujineen saataisiin sovitettua matemaattiseen malliin, on teko josta vielä muutama vuosisata sitten olisi poltettu roviolla,sen verran kerrettiläinen ajatus se on.
Tietysti Hannun leveille harteille on soviteltu jumalolennon kaapua,mutta sittenkin ajatus siitä että jossain kylmässä pohjolassa olisi saavutettu tieteen läpimurto kaaosteoriassa,on hiukan liian paksua. Tai sitten pahasti aliarvioin raision ammatillisen kurssikeskuksen opetuksen tasoa.
Joskus se yksinkertaisin selitys on se paras. Hannu kehitti näppärän pikku ponzin johon 10 000 ihmistä lähti mukaan. Ei siinä sen kummempaa sameaa matikkaa tarvita. Tärkeintä on että puhetta piisaa. - Rautalankakauppias.
Capitrolli kirjoitti:
Tiedätkö sinä, millaisia robotteja tällä hetkellä on markkinoilla ja minkä rankkaisit niistä ykköseksi?http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2128681
Krp:n peitemiesten pomo Ulvilan käräjille
05.05.2010 11:26
Keskusrikospoliisin (krp) edustajana oikeuteen tulee kuultavaksi operatiivisella tasolla peitetoiminnasta vastaava Jari Mustonen.
Häntä kuullaan parhaillaan suljettujen ovien takana.
Mustosta ei kuulla todistajana, vaan syy kuulemiseen on Anneli Auerin asianajajan Juha Mannerin esittämä asiakirjapyyntö.
Manner haluaa oikeuteen todisteeksi krp:n sisäministeriölle antaman raportin Ulvilan jutun soluttautumisoperaatiosta.
Puolustus epäilee, että Auerin kanssa ennen pidätystä seurustellut "Seppo" oli soluttautunut poliisi.
Mustonen on entinen Espoon poliisin huumekomisario. Hän oli aikoinaan syytteessä vuonna 1996 tapahtuneesta ns. valeostojutussa, jossa vankeudessa ollut mies oli laitettu tilaamaan hasista.
Korkein oikeus vapautti hänet syytteestä vuonna 2001.
Se katsoi Mustosen syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen, mutta teko oli anteeksi annettava eikä häntä tuomittu rangaistukseen, - Mr Toppila
Capitrolli kirjoitti:
Minä olen kertonut, millainen on minun mielestäni hyvä ropotti. Sitä en tiedä, mikä Adan pointti oli., mutta vastaukseni ei kelvannut.http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2128681
Keskusrikospoliisin (krp) edustajana oikeuteen tulee kuultavaksi operatiivisella tasolla peitetoiminnasta vastaava Jari Mustonen.
Mustosta ei kuulla todistajana, vaan syy kuulemiseen on Anneli Auerin asianajajan Juha Mannerin esittämä asiakirjapyyntö.
Manner haluaa oikeuteen todisteeksi krp:n sisäministeriölle antaman raportin Ulvilan jutun soluttautumisoperaatiosta.
Puolustus epäilee, että Auerin kanssa ennen pidätystä seurustellut "Seppo" oli soluttautunut poliisi.
Mustonen on entinen Espoon poliisin huumekomisario. Hän oli aikoinaan syytteessä vuonna 1996 tapahtuneesta ns. valeostojutussa, jossa vankeudessa ollut mies oli laitettu tilaamaan hasista.
Se katsoi Mustosen syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen, mutta teko oli anteeksi annettava eikä häntä tuomittu rangaistukseen, - Mr Toppila
Mr Toppila kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2128681
Se katsoi Mustosen syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen, mutta teko oli anteeksi annettava eikä häntä tuomittu rangaistukseen,Kas, nikinnussija jaksaa nylkyttää.
Mustukoot vehkeesi, kuivukoot ja pudotkoot pois.
. - uudestaan.
Capitrolli kirjoitti:
kertonut ajatustaan. Hän sanoi vaan höpön höpön.
--
Mitä tulee siihen käyttökelpoisuuteen ja helppokäyttöisyyteen, niin ei se ohjelma ole kumpaakaan. Tuossa hetki sitten luin R.L. Kauppiaan viestin ja tulin siihen tulokseen, että ei tuollaisia ropotteja voi edes tehdä. Ajatukseni olivat utopistisia.
Ja miksi ei voi?
Kauppias sanoo: Valuuttakurssin ennustamisen käytännön ongelma onkin se, miten ihmisen pelot, toíveet ja ahneus ohjelmoidaan robottiin ja sen päälle vielä reaalitalouden lukuja kuten kansantuloa, vaihtotasetta ja valtion velkaa. Kiva olisi vielä mallittaa muuttama yllärijuttu mukaan, kuten tulivuorenpurkaukset ja muutama syvän veden öljyvuoto. Niitä muuttujia pukkaa äkkiiä mukaan enemmän kuin Honkkarin halpis-PC jaksaa vääntää.No tuossa se pointti uudestaan: voiko jokainen käyttää tuota sinun robottiasi? Laitetaan nyt uudestaan se tuohon sinulle, kun et sitä itse huomaa ja jäät pähkäilemään kun Ada sanoo sinulle höpön höpön.
- affiliatexi
Toivon kapitaali säilyy - Osakeyhtiön VIP-kerholaiset l. klubilaiset värvätään myymään ohjelmaa massapostituksilla (SPAM), johon oli viimeksi aloituskoulutus mm. Googlen käyttö ja blogaaminen.
Palkkioksi tästä vipit saivat ylläri-lisenssejä 3000 € arvosta. Tosin niitä ei voi vaihtaa rahaksi suoraan, vain myymällä ne toiselle vipille. Myynti tapahtuu verkostoitumalla ja ns. ryhmämyyntinä. Tuotten ostajat voivat taasen tehdä samoin l. myydä eteenpäin. Palkkiot tulevat arvonnousuna lisensseihin, Toivo ilmoittaa värväreille minkä arvoisia lisenssit kunkin ajanjakson jälkeen ovat. Tuolla annetulla hinnalla vipit myyvät lisenssejä keskenään. Tai vähän kovemmalla, jos äityvät ahneiksi. Ja taasen pörssin arvo nousee silmissä.
Tuntuuko tutulta ?- positiivisin mielin
sehän ratkaisee kaupan synny ja kysynnän, eihän tässä itseisarvoltaan mitään maatamullistavaa tulla kauppaamaan.
- AdaFlink.
Se katsoi Mustosen syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen, mutta teko oli anteeksi annettava eikä häntä tuomittu rangaistukseen, - elekee
AdaFlink. kirjoitti:
Se katsoi Mustosen syyllistyneen virkavelvollisuuden rikkomiseen, mutta teko oli anteeksi annettava eikä häntä tuomittu rangaistukseen,ennee ihteenny tämän tyhmemmäks julistako. Sillehän nyt ei voi enää mitään, että WC, sen edeltäjät ja aloittaneet jatkajat ovat yhtä hölmöjen hyväksikäyttöä ja huijausta.
- jespers
elekee kirjoitti:
ennee ihteenny tämän tyhmemmäks julistako. Sillehän nyt ei voi enää mitään, että WC, sen edeltäjät ja aloittaneet jatkajat ovat yhtä hölmöjen hyväksikäyttöä ja huijausta.
Vai sumuisella logiikkapalikalla hoidetaan hynät kotiin? Ja aikuisopiston pohjalta. Siltä tuo näytti, kunnes viran omais rikolliset puutuivat sumeiden tilien joukon vähemmän sumeaan rahan jakoon. Capitan ansaintalogiikka ei perustunut sumeaan logiikkaan, vaan sumeisiin jäseniin ja sumeaan kirjanpitoon.
Sumea logiikka on logiikan ja joukko-opin laajennus. Eli klassisessa logiikassa väite on tosi tai epätosi ja joukko-opissa tosia voivat olla joukon annetut ehdot täyttävät väitteet, mutta sumeassa logiikassa väite on enemmän tai vähemmän tosi välillä 0 tai 1.
Kun noita enemmän tai vähemmän tosia väittämiä laitetaan peräkkäin, niin laskutoimitusten tarve kasvaa hieman enemmän kuin se 400%. Itseasiassa niin nopeasti, ettei sitä voi prosenteilla ilmaista.
Paitsi tietenkin capitrollin väläyttämän sumean logiikan palikan yleissumea logiikka, joka arvatenkin on Handen kehittämä. - jespers
jespers kirjoitti:
Vai sumuisella logiikkapalikalla hoidetaan hynät kotiin? Ja aikuisopiston pohjalta. Siltä tuo näytti, kunnes viran omais rikolliset puutuivat sumeiden tilien joukon vähemmän sumeaan rahan jakoon. Capitan ansaintalogiikka ei perustunut sumeaan logiikkaan, vaan sumeisiin jäseniin ja sumeaan kirjanpitoon.
Sumea logiikka on logiikan ja joukko-opin laajennus. Eli klassisessa logiikassa väite on tosi tai epätosi ja joukko-opissa tosia voivat olla joukon annetut ehdot täyttävät väitteet, mutta sumeassa logiikassa väite on enemmän tai vähemmän tosi välillä 0 tai 1.
Kun noita enemmän tai vähemmän tosia väittämiä laitetaan peräkkäin, niin laskutoimitusten tarve kasvaa hieman enemmän kuin se 400%. Itseasiassa niin nopeasti, ettei sitä voi prosenteilla ilmaista.
Paitsi tietenkin capitrollin väläyttämän sumean logiikan palikan yleissumea logiikka, joka arvatenkin on Handen kehittämä.""sumeassa logiikassa väite on enemmän tai vähemmän tosi välillä 0 tai 1. ""
Selvennetään hieman sanomalla, että tuo väli 0 ja 1 välillä sisältää äärettömän monta vaihtoehtoa. Kaksi peräkkäistä 0 ja 1 väliä sisältää sitten myös äärettömän määrän vaihtoehtoja, mutta erilaisen äärettömän, jossa on kaksi ääretöntä, joista tulee ääretön määrä vaihtoehtoja. Kolmas, neljäs ja aina äärettömään asti noudattavat samaa kaavaa, mutta eivät edes voi saavuttaa ääretöntä, paitsi siinä pienessä omassa äärellisessä äärettömyydessään. Tuntuuko sumea logiikka vielä yksinkertaiselta palikalta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671