Tarvitaan uusi Pahkasika

Birjer-Jaarli

Pahkasika-lehden toimittaminen päätettiin lopettaa koska puuhan keskeisimmät persoonat näkivät että Suomi on muuttunut jo sellaiseksi uskomattomaksi maaksi, ettei parodia yllä enää lähellekään todellisuutta.

Mutta onko asia näin. Tarvitaanko uuden polven "Pahkasika"-lehti ja olisiko sille mahdollisuuksia? Mikä tällaisen uuden tajunnanräjäyttäjän sisältö voisi olla?

http://personal.inet.fi/atk/tilasto

2

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kun illan uutislähetysten puheenaiheita ovat Uskovaiset WinCapitalaiset, pääministerin exä, lautakasa ja maitomieltymykset, kuka nai ketä BB-talon suorassa lähetyksessä, erään mäkikotkan sosiaalinen elämä ja strippaajan/laulajan ura, sukupuoltaan vaihtanut pastori, Hallikaisen tappaouhkaus, doupatut suomalaishiihtäjät ja huoltsikalle unohdetut veripussit, Amerikan presidentin (Bush) pöljäilyt, niin mistä tässä enää vitsiä vääntää? Tsunameista ja katolisista pedofiilipapeista? Yksi väärä pilakuva (esim. Muhammed kuvat) ja piirtäjä ja toimitus saavat päälleen kirouksen puolelta planeetan asukkaista ja postista tikittävän paketin. Pahkiksen "tee-se-itse" palstat ja muut keksityt vimpaimet kalpenevat pomminteko-ohjeiden rinnalla joita juuri lukemaan oppineet tenavat imuroivat netistä.

Maailmalla tapahtuu nykyään niin absurdeja ja ällistyttäviä juttuja että ei siinä huumorimies pysy mukana. Todellisuus on ottanut Pahkiksen kiinni ja kiitänyt ohituskaistalla tavoittamattomiin.

• ...

Päivän uutisotsikot, jotka oliisvat vallan mainiosti voineet olla 80-luvun Pahkiksesta:

- Homoliitot jakavat eduskunnan
        - Sukupuoltaan vaihtanut kirkkoherra saa tappouhkauksia
        - Poliisin ruumiinavauskuvia löytyi roskalavalta
        - Oikeusasiamies: Ketään ei saa pitää alastomana poliisivankilassa
        - Törkeästä abivideosta rikosilmoitus Kajaanissa
        - Räppäri Pikku G selittää rockin nuuskaksi
        - Lento peruttiin - miehistö yli 3 promillen humalassa
        - Kokki tarjoaa rintamaidosta tehtyä juustoa
        - Venäjän poliisi käytti autoilijoita ihmiskilpinä
        - Euroopassa julkaistiin ensimmäinen 3D-sanomalehti
        - New York haluaa sokeroidut juomat läskiverolle
        - Kiinalaisvauvalla 12-senttinen häntä - Katso kuva!
        - Bikinirajan siistiminen aiheutti kolarin
        - Kyproksen ex-presidentin varastettu ruumis löytyi
        - Vangeille työttömyyskorvausta
        - Turun uusin nähtävyys: "Romahtava silta"
        - Miss Helsinki -finalistit
        - Pullotetut haamut myytiin huutokaupassa
        - Humalainen mäkihyppytähti toikkaroi Kuopiossa (ei Matti)
        - Litmaselle nousee patsas Lahteen
        - Vastustajajoukkueen fanit ryntäsivät harjoituksiin - uhkailivat pelaajaa
        - "Oululaiskuskit maailman huonoimpia!"
        - Mouhijärven riistamiesten löytö: Valkoinen hirvi
        - Meksikolainen tuomari halusi 13-vuotiaan graffitimaalarin maistavan omaa lääkettään ja aikoi maalata pojan pakarat spraymaalilla.
        - Romanialaisessa Pecican rajakaupungissa liikennepomot ovat päättäneet ottaa käyttöön juopoista teillä varoittavat liikennemerkit
        - Moskovalaiseen tavarataloon tuli raamikas mies, joka nosti pankkiautomaatin ilmaan ja kantoi sen tyynesti olkapäänsä varassa liikkeestä ulos.
        - Välelääkäri teki ympärileikkauksia miehille muutettuaan makuuhuoneensa minileikkaussaliksi
        - Tupakka ja viina satavuotiaan naisen pitkän iän salaisuus
        - Poliisit Ohiossa ovat koko viikon juopotelleet töissä. Kyse on harjoituksesta, jonka tarkoituksena on valmentaa poliiseja rattijuoppojen testaamiseen ja kohteluun kentällä.
        - Själlannin poliisi jahtaa naisia lenkkeilyradalla ahdistelevaa miestä. Herra on lähestynyt naiskuntoilijoita erikoisen toiveen kanssa: "Pieraiskaa päälleni".
        - HS-testi: Ruotsalainen maito oli yhtä hyvää kuin suomalainen
        - Uutuusdokumentti näyttää harvinaisella tavalla Rovaniemen narkomaanien arkea
        - Helsinkiläisille pysyvä veronkorotus?
        - Katso missä ovat Suomen ahtaimmat asunnot

Lisää hulvattomia otsikoita saisi kerättyä päivän lehdistä jos ei tajuaisi kuinka traagisen tosia ne ovat. Pahkiksen tekijät olisivat irroitelleet näillä jutuilla oikein olan takaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe