Osaako kukaan kertoa imetyksen ja suunnattoman hikoilun mahdollista yhteyttä. Hikoilen ihan hirveästi ihan joka puolelta ja tämä on alkanut vasta synnytyksen jälkeen. Olisi vain mukava tietää, loppuukohan se mahdollisesti imetyksen päätyttyä.
Imetys ja hikoilu
yks vaan
2
842
Vastaukset
- 3jsam
se on enemmänkin semmoista hormonaalista hikoilua, en ole ainakaan kuullut, että se imettämiseen liittyisi. Minä hikoilin parisen kuukautta ja yhäkin saa villapuserot yms. kaapissa odotella, mutta hikoilu ei ole enää niin "valtavaa".
- fisutt
Johtuu edeltävästä synnytyksestä ja hormoneista. Synnytyksen jälkeen tulee yleensä ns. vaihdevuosi-oireita joihin tuo hikoilu kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604