tietääköhän joku milloinka v.c andrewsilta julkaistaan uusi kirja? onkohan edes tulossa enää uusia? ja miksiköhän ei ole kaikkia suomennettu edes? niitä olisi kymmeniä kirjoja, mutta vain osa suomennettu.... kaipailen kovasti uutta kirjaa. kirjailijahan on itse kuollut jo mutta perikunta on julkaissut silti joitain sen jälkeen.... mulla on kaikki suomennetut andrewsin kirjat. ne on maailman parhaimpia kirjoja!!!!
virginia andrews
12
3558
Vastaukset
- Hattu
Vihdoinkin joku toinen joka tykkää kyseisestä kirjailijasta:) Minulla ei ole kaikkia kirjoja koska niitä on aika vaikea löytää. Suurin osa kumminki löytyy. Tunnut olevan asiantuntija joten kerrohan mikä on uusin sarja..oon ite vähä pihalla noista niinku aika järjestyksestä. Niin joo ja se sarja jossa on se viulun soittaja tyttö..Melody? niin montako kirjaa siihen kuuluu? Kiitos etukäteen.
- tietääkö joku?
juu se viulujuttu kertoo melody loganista, niit on vasta ilmestyny 2, toivon että jatkuu vielä, niiden nimet on sydämeni sävel ja toinen osa on valheiden kukkaniityt. mielestäni siihen ois tulossa jatkoa, mutta milloinkahan????
sitten on niitä yksittäisiä kirjoja ollu 3kpl, eli kristalli , perhonen, ja turkoosi.
ihan alustako alkaa listan niin ensin tulee sellainen sarja kuin dollanganger-sarja: pimeyden kukat, koston terälehdet, verenpunaiset okaat, ja menneisyyden siemenet. sitten on casteel-sarja:katkerat jäähyväiset, kielletty rakkaus, ja paratiisin portit. cutler-sarja:valheiden verkko, intohimon kosketus, hämärän lapsi, keskiyön kuiskeet, ja pimeyden vangit. ja sitten on Ruby Landry-sarja:villiruusu, käärmeitä ruusutarhassa ja ruusun hohde. tuosta casteel sarjasta mielestäni puuttuisi yksi kirja kun se hyppää yhtäkkiä niin paljon eteenpäin, sitä ei kyl oo suomennettu, miksiköhän ei? en silti oo asiasta varma puuttuuko....
mä olen suurimman osan kirjoistani hankkinu divarista, kantsii käydä sieltä kattoos, tietenkin nuo uudemmat kirjat löytyy jostai kirjakaupastakin. nuo kirjat on kyllä maailman parhaimpia, oon lukenut ne jo moneen kertaan... - Hattu
tietääkö joku? kirjoitti:
juu se viulujuttu kertoo melody loganista, niit on vasta ilmestyny 2, toivon että jatkuu vielä, niiden nimet on sydämeni sävel ja toinen osa on valheiden kukkaniityt. mielestäni siihen ois tulossa jatkoa, mutta milloinkahan????
sitten on niitä yksittäisiä kirjoja ollu 3kpl, eli kristalli , perhonen, ja turkoosi.
ihan alustako alkaa listan niin ensin tulee sellainen sarja kuin dollanganger-sarja: pimeyden kukat, koston terälehdet, verenpunaiset okaat, ja menneisyyden siemenet. sitten on casteel-sarja:katkerat jäähyväiset, kielletty rakkaus, ja paratiisin portit. cutler-sarja:valheiden verkko, intohimon kosketus, hämärän lapsi, keskiyön kuiskeet, ja pimeyden vangit. ja sitten on Ruby Landry-sarja:villiruusu, käärmeitä ruusutarhassa ja ruusun hohde. tuosta casteel sarjasta mielestäni puuttuisi yksi kirja kun se hyppää yhtäkkiä niin paljon eteenpäin, sitä ei kyl oo suomennettu, miksiköhän ei? en silti oo asiasta varma puuttuuko....
mä olen suurimman osan kirjoistani hankkinu divarista, kantsii käydä sieltä kattoos, tietenkin nuo uudemmat kirjat löytyy jostai kirjakaupastakin. nuo kirjat on kyllä maailman parhaimpia, oon lukenut ne jo moneen kertaan...Mulla taitaa sit kumminki olla kaikki. Höh. Ihmettelin tos Casteel sarjassa kans tota kun yksi puuttuu välistä. On aika inhottava lukea kun se yks ajan jakso puuttuu kokonaan, ja sit siihen kumminki viitataan myöhemmin:( Toivottavasti tulisi lisää noita kirjoja. Oon lukenu parhaimmat lähes kymmenen kertaa:) Mikäs on muuten sun mielestä paras sarja? Mä tykkään tosta Cutler sarjasta ehkä eniten:)
- tietääkö joku?
Hattu kirjoitti:
Mulla taitaa sit kumminki olla kaikki. Höh. Ihmettelin tos Casteel sarjassa kans tota kun yksi puuttuu välistä. On aika inhottava lukea kun se yks ajan jakso puuttuu kokonaan, ja sit siihen kumminki viitataan myöhemmin:( Toivottavasti tulisi lisää noita kirjoja. Oon lukenu parhaimmat lähes kymmenen kertaa:) Mikäs on muuten sun mielestä paras sarja? Mä tykkään tosta Cutler sarjasta ehkä eniten:)
juu mun lempi sarja on cutler kans, ja sit se villiruusu sarja. ne on kyl niin mukaansa tempaavia kirjoja, eläydyn ihan ku luen niit... ihan kuin itse olisi se kirjan päähenkilö, näen kaikki tapahtumat silmissä, vähän kuin elokuvaa katselisi. oon kans moneen kertaa lukenu ne varsinkin sen cutler sarjan..... toivottavasti tulee pian uus kirja... olis jo aika ilmestyy.. onhan siit jo varmaan vuosi ku viimex on tullu uus... vai ei kai ne ny jo loppunu =((
- Hattu
tietääkö joku? kirjoitti:
juu mun lempi sarja on cutler kans, ja sit se villiruusu sarja. ne on kyl niin mukaansa tempaavia kirjoja, eläydyn ihan ku luen niit... ihan kuin itse olisi se kirjan päähenkilö, näen kaikki tapahtumat silmissä, vähän kuin elokuvaa katselisi. oon kans moneen kertaa lukenu ne varsinkin sen cutler sarjan..... toivottavasti tulee pian uus kirja... olis jo aika ilmestyy.. onhan siit jo varmaan vuosi ku viimex on tullu uus... vai ei kai ne ny jo loppunu =((
Tiedätkö ketään toista kirjailijaa joka olis saman tyylinen?
- Janne
Hattu kirjoitti:
Haluan ehdottaa kaikille eläinten ystäville maailman ihaninta kirjaa Bim Mustakorva ja sen on kirjoittanut muistaakseni Gavril Trojepolski.
Kirja on ihana ja tunteisiin vetoava,jännittävä,surullinen.
Lukekaa ihmeessä. - Candy
Janne kirjoitti:
Haluan ehdottaa kaikille eläinten ystäville maailman ihaninta kirjaa Bim Mustakorva ja sen on kirjoittanut muistaakseni Gavril Trojepolski.
Kirja on ihana ja tunteisiin vetoava,jännittävä,surullinen.
Lukekaa ihmeessä.Siis se et muutkin ku mä tykkään niistä!
Totta, ne on parhaita kirjoja!
Mikä se Casteel sarja on ? kuka on päähenkilö?
Mun lemppari on Ruby, Cathy ja Dawn...
Sanon noin kun en muista kirjojen nimii...
Kristalli oli huonoin, vaikka ei sekään huono ollut!
Mutta ihanaa et muutkin tykkäää niistä! - anna
Candy kirjoitti:
Siis se et muutkin ku mä tykkään niistä!
Totta, ne on parhaita kirjoja!
Mikä se Casteel sarja on ? kuka on päähenkilö?
Mun lemppari on Ruby, Cathy ja Dawn...
Sanon noin kun en muista kirjojen nimii...
Kristalli oli huonoin, vaikka ei sekään huono ollut!
Mutta ihanaa et muutkin tykkäää niistä!Heippa!
Kertoisiko joku joka tietää mihin sarjaan kuuluu kirja nimeltään Valheiden kukkaniityt?
Eikö Ruby Landry sarjaan kuulu kuin 3 kirjaa?
Kuuluuko perhonen, turkoosi ja kristalli samoihin sarjoihin? - löä
anna kirjoitti:
Heippa!
Kertoisiko joku joka tietää mihin sarjaan kuuluu kirja nimeltään Valheiden kukkaniityt?
Eikö Ruby Landry sarjaan kuulu kuin 3 kirjaa?
Kuuluuko perhonen, turkoosi ja kristalli samoihin sarjoihin?nora roberts on paljon samantyylinen kirjoittaja..ne on kans ihanii kirjoja!
- minä-itte
Hattu kirjoitti:
danielle steel
- blackrock
minä-itte kirjoitti:
danielle steel
Virginia Andrews kuoli 1986 joten häneltä ei mitä ilmeisemmin enään uusia kirjoja tule, ellei hänellä ole haamukirjoittajaa joka paikkailee keskenjääneitä ja kirjoittaa uusia.
- sissi
blackrock kirjoitti:
Virginia Andrews kuoli 1986 joten häneltä ei mitä ilmeisemmin enään uusia kirjoja tule, ellei hänellä ole haamukirjoittajaa joka paikkailee keskenjääneitä ja kirjoittaa uusia.
kukaan onko kirjoihin perustuvia leffoja tehty!!
kaikki nuo kirjat kun olen lukenut jo 10 kertaa,niin olis kiva nähä leffoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792