kertokaa kokemuksia huoneistohotellista ja lentoyhtiöstä (matkanjärj.Detur- turkkilainen lentoyhtiö... ?! Azaleassa ilmeisesti useampi rakennus? Alustava suunnitelma olis syyskuussa viikon matka. Sää- voiko sattua sadepäiviä? Kyseessä olisi koko perheen loma.
Azalea
5
391
Vastaukset
- Annebaba
Emme ole itse olleet Azaleassa, mutta ystävämme ovat kehuneet ainakin uudempaa osaa erittäin hyväksi. Vaikka Azalea on huoneistohoelli, niin siellä on mahdollisuus myös ruokailuun, tämä ei kuitenkaan ole saanut kehuja. Kadun vastakkaisella puolella on Alexin baari, jossa taas on hyvä ruoka ja suuret annokset. Lisäksi Alexin baarissa puhutaan suomea, joten ruuasta saa selvityksen, mitä syö. Samanlainen tilanne on Kippis-Ravintolassa, jonne on matkaa kaksi korttelia ja Heikin Baarin samoin kaksi korttelinmittaa. Kaikissa näissä tarjotaan matkailija-turkkilaista ruokaa, mutta jos haluaa, kyllä he tekevät vaikka ne "pakolliset" turkkilaiset lihapullat ja ranskalaiset. Suosittelen kuitenkin turkkilaista ruokaa.
Lentoyhtiö on KTHY "Kirbits Turk Hava Yolleri", eli kyproksenturkkilainen yhtiö, joka lentää 165 paikkaisilla Boeing 737 -koneilla, mikä on luultavasti maailman yleisin lyhyen- ja keskimatkan konetyyppi.
Olemme olleet syyskuussa (noin 15. päivä) kahden viikon matkalla alanyassa nyt 13 kertaa ja lämpötila silloin on 30-35 astetta. Kaksi kertaa on ollut upea ukkosmyrsky tänä aikana. Nämä sateet kestävät yleensä noin puoli tuntia ja sitteen taas hehkutellaan. Hyvää matkaa teille syyskuussa (mekin olemme siellä).- Alanyassa 9 kertaa
Azalea on hyvin viihtyisä huoneistohotelli, olemme viihtyneet ja tykänneet. Syyskuussa viime vuonna oli oikein hyvät säät, lämmintä piisasi ja sateita ei ainakaan meidän kohdalle osunut.
Edellisen kirjoittajan kanssa olen hieman eri mieltä suomalaisten ravintoloiden ruuan tasosta, olen syönyt parempaakin ruokaa ravintoloissa esimerkiksi sataman lähettyvillä sekä keskustan pikkukaduilla olevissa ravintoloissa. Azalean turkkilaisessa illassa ruoka oli todella tasokasta, seisova pöytä notkui herkkuja. Alakerran ravintolassa söimme kaksi kertaa ja ruoka oli hyvää myös siellä.
Azalea sopii mielestäni perheelle, ainakin se meille sopi hyvin koska oli kaksi uima-allasta, sauna ja hamam sekä sijainti pääkadun lähettyvillä. Muutaman korttelin päässä on tori josta saimme joka päivä tuoreita hedelmiä. Henkilökunta viihdytti myös perheen pienimpiä. Voin suositella. - rerere
Alanyassa 9 kertaa kirjoitti:
Azalea on hyvin viihtyisä huoneistohotelli, olemme viihtyneet ja tykänneet. Syyskuussa viime vuonna oli oikein hyvät säät, lämmintä piisasi ja sateita ei ainakaan meidän kohdalle osunut.
Edellisen kirjoittajan kanssa olen hieman eri mieltä suomalaisten ravintoloiden ruuan tasosta, olen syönyt parempaakin ruokaa ravintoloissa esimerkiksi sataman lähettyvillä sekä keskustan pikkukaduilla olevissa ravintoloissa. Azalean turkkilaisessa illassa ruoka oli todella tasokasta, seisova pöytä notkui herkkuja. Alakerran ravintolassa söimme kaksi kertaa ja ruoka oli hyvää myös siellä.
Azalea sopii mielestäni perheelle, ainakin se meille sopi hyvin koska oli kaksi uima-allasta, sauna ja hamam sekä sijainti pääkadun lähettyvillä. Muutaman korttelin päässä on tori josta saimme joka päivä tuoreita hedelmiä. Henkilökunta viihdytti myös perheen pienimpiä. Voin suositella.oli hamam?
- Annebaba
Alanyassa 9 kertaa kirjoitti:
Azalea sopii mielestäni perheelle, ainakin se meille sopi hyvin koska oli kaksi uima-allasta, sauna ja hamam sekä sijainti pääkadun lähettyvillä. Muutaman korttelin päässä on tori josta saimme joka päivä tuoreita hedelmiä. Henkilökunta viihdytti myös perheen pienimpiä. Voin suositella.Minulla ei ollut omaa kokemusta, vaan mitä tuttavat kertoivat Azalea ruuasta. Alanya on täynnä hyviä ravintoloita, mutta tarkoitukseni oli kertoa, että on nämä kolme "suomalaisravintolaa" aivan hotellin läheisyydessä ja näissä ravintoloissa osataan kertoa, mitä ruoka sisältää myös suomeksi. Me kuljemme jalkaisin pitkin Alanyaa ja syömme ensimmäisessä ravintolassa, joka sattuu eteen nälän yllättäessä. Nyrkkisääntönä olemme pitäneet sitä, että jos on useampi ravintola kohdalla, valitsemme sen, jonne paikalliset nenevät syömään.
- Alanyaan 13/9
en ole aikaisemmin käynyt. menossa azaleaan. varauslapussa oli joku merkintä A 225, huoneen nro? ja voisiko olla A rakennus ja toinen kerros??? olikohan tämä A puoli sitä vanhempaa vai uudempaa Azaleaa? kun olen täältä lukenut että hotelli on useammassa rakennuksessa.
googletin tuossa alanyaa ja menin siitä sitten you tubeen.
siis onko nuita trombeja mitenkä paljon siellä ja ovatko saaneet vahinkoa enemmänkin? eilen katselin matkaoppaat ohjelmaa ja tulevassa maanantain jaksossa näyttivät turistit saapuvan vesisateessa lomailemaan Ja kaduilla virtas aika lailla vettä. toivotaan että oma loma menee vain auringon paisteessa. Pitää varata melko hyvät suojakertoimet...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879