Tietääkö kukaan onko mitään paikkaa missä voisi myydä valmiita käsitöitä.
Käsityön ystävät saattavat olla sellaiseen törmänneet.(tiedän kirpputorit)
Olen aikanikuluksi tehnyt pyyheliinan peittoja.Telineeseen laitettavia. Jollaisia mummonmökeissä ja lapsuudessani kodeissa maalla oli.
Mallit ovat samoja kun oli 40-50 luvuilla.
Niitä on jo valmiina ja lisää tekisi mieli tehdä.Eläkeellä olo mahdollistaa käsitöiden tekemisen.
Olisiko olemassa paikka missä myydään tai jätetään myytäväksi.
Tästä keskustelisin mielelläni jos löytyisi kohtalo kaveri
kirjonnasta innostunut
4
223
Vastaukset
- serju23
paikkakunnilla on erilaisia käsityömyymälöitä, jotka ottavat esim. myyntitilille tuotteita myyntiin. Mm. erilaisilla käsityöyhdistyksillä on omia putiikkeja. Tutki onko omalla tai lähipaikkakunnilla yhdistystä, johon voisit liittyä ja tutustua muihin käsityön taitajiin.
- ristipisto
Asun pääkaupunki seudulla.Lähden selvittämään mistä löytyisi sellainen yhdistys.
Innostus tekemiseen on suuri mutta muu onkin jo vaikeampi.
Olen palstalla ihan uusi ja kiitos Sinun että annat tietoa ja toivoa
järjestetään varsinkin joulun alla.
Omissa ympyröissäsi: kerhot, seurakunnat, yhdistykset ym. voitte panna myyjäiset pystyyn pienemmälläkin porukalla. Kauppojen ilmoitustauluille ja paikallislehtiin ilmoitukset, niin ostohaluista kansaa tungeksii oven täydeltä. ;o)- ristipisto
Olen palstalla ihan uusi.Kiitos että annat tietoa ja toivoa.
Tämähän toimii yllättävästi.Asun pääkaupunki seudulla,missä varmaan on kertomiasi tapahtumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671