Kaksion pintaremontin hinta ?

kotopiipero

Kyselisin joiltakin jotka tietävät. Kaksio noin vajaa 60neliötä. Pintaremontti. Lattiapintojen uusinta varmaan laminaatti. Seinien ja ehkä katon maalaus, ehkä jonkun seinän tapetointi. Jalkalistojen uusiminen.

Mitä maksaisi noin teetettynä ?

45

13298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      Noin 2000-5000€ ja jos teet itse niin työkustannus on tämänkaltaisissa töissä 40-60% paikkeilla eli materiaalit vaikka 1000€ ja niin se on siinä kun itse tekee mutta teetettynä 2000-5000€ ja riippuu paljon siitä joituuko seiniin tekemään pohjatöitä vai meneekö pintahionnalla ja maali päälle vai pitääkö seiniä tasotella ja hioa pinnat suoriksi ja niin edelleen. Jo laitat keittiön uusiksi niin hinta voi nousta 10000€ teettetynä ja tuleeko sähkötöitä ja pitääkö ikkunakarmit maalata sisäpuolelta ja niin edelleen niin työtä voi olla paljon mutta säästät jos tunnet jonkun joka osaa tehdä ja tekee pimeänä niin saat säästöä mutta et silloin saa kotitalousvähennystä joka on 60% työn hinnasta minkä saa vähentää verotuksessa mutta työn pitää olla tehty kuitilla ja työn hinta eriteltynä.

      • dvdvdvdvdvdvd

        Älä nyt viitti.Hohhoijaaduipaduia


      • kljhljkhljkh
        dvdvdvdvdvdvd kirjoitti:

        Älä nyt viitti.Hohhoijaaduipaduia

        Kyllä se vähintään 60000 euroa maksaa. Jos vaihdat vesiputken samalla, maksaa 1500 euroa neliö = 90000 euroa..
        Todellisuudessahan tuollainen remontti voi maksaa aivan mitä tahansa. Kannattaa miettiä, mitä haluaa ja laskea sitten tarkemmin.


      • Töökinölli

        Pane nyt se höyryapparaattisi asentoon off ja paneudu todenteolla kaljakoppiese kaatamiseen


      • korfu

        edes kannata tehdä jos vaan saa kotitalousvähennyksen. EIkä tuntematomalla kannata muutenkaan pimeänä teettää. Voi käydä niinkuin sille kaverille joka maksoi käteisellä ilman kuittia halvalla tehdyn remontin, ja sai viikon päästä laskun remontista. Eikä auttanut muu kuin maksaa.

        Hinta-arviosi oli muuten erittäin hyvin kohdillaan.


      • Anonyymi
        kljhljkhljkh kirjoitti:

        Kyllä se vähintään 60000 euroa maksaa. Jos vaihdat vesiputken samalla, maksaa 1500 euroa neliö = 90000 euroa..
        Todellisuudessahan tuollainen remontti voi maksaa aivan mitä tahansa. Kannattaa miettiä, mitä haluaa ja laskea sitten tarkemmin.

        Taloyhtiö uusii vesijohdot, ei asukas.


    • Jensseni
    • hömps

      no jo oli hintaa pienelle pintaremontille, toki pohja työt ovat aikaa vaativia ja materiaaliaaliakin voi kulua, mutta ratkaisuja löytyy , älä mene ansaan ota kirjallisena työtarjoukset . hullu saa pyytää mutta tyhmä maksaa

      • KANSALAINEN TONZA

        Mikäs vitun raksarasisti siellä taas kommentoi?
        Eikös se jo riitä että kaikenlaiset virolaiset,kroaatit,ym sakki polkee meidän tuloja suohon!
        (vaikkakin niiden hinnat ei sisällä minkäänlaista takuuta,KUN RAHAT ON SAATU UKOT HÄVIÄÄ KUIN PIERU SAHARAAN!!!)
        Tehkää ite saatanan pellet! niin saadaan taas tehdä vitusti enemmän töitä teidän jälkien korjaamiseksi!
        Ei sitä myt jumalauta kirjanpitäjällekkään sanota,"minä maksan sinulle 5€ tunnissa kun et muuta tee kun pidät paperiniput järjestyksessä"...
        Se on meinaan työkokemus koulutus=ammatti-taito!!! ja jos sulta ei sitä löydy niin,joudut sitä muualta hommaamaan ja ammattimiehelle maksetaan ammattimiehen palkka!!!
        ÄLKÄÄ KOLLEGAT MYYKÖ NAHKAANNE HALVALLA!!! JOS KAIKKI LAITTAS 3€/TUNTI LISÄÄ TUNTIVELOTUKSIINSA NIIN NOIDEN PELLEJEN EI AUTTAISI KUIN MAKSAA(kun ei ne itte osaa).


      • Muutama asiallinen a
        KANSALAINEN TONZA kirjoitti:

        Mikäs vitun raksarasisti siellä taas kommentoi?
        Eikös se jo riitä että kaikenlaiset virolaiset,kroaatit,ym sakki polkee meidän tuloja suohon!
        (vaikkakin niiden hinnat ei sisällä minkäänlaista takuuta,KUN RAHAT ON SAATU UKOT HÄVIÄÄ KUIN PIERU SAHARAAN!!!)
        Tehkää ite saatanan pellet! niin saadaan taas tehdä vitusti enemmän töitä teidän jälkien korjaamiseksi!
        Ei sitä myt jumalauta kirjanpitäjällekkään sanota,"minä maksan sinulle 5€ tunnissa kun et muuta tee kun pidät paperiniput järjestyksessä"...
        Se on meinaan työkokemus koulutus=ammatti-taito!!! ja jos sulta ei sitä löydy niin,joudut sitä muualta hommaamaan ja ammattimiehelle maksetaan ammattimiehen palkka!!!
        ÄLKÄÄ KOLLEGAT MYYKÖ NAHKAANNE HALVALLA!!! JOS KAIKKI LAITTAS 3€/TUNTI LISÄÄ TUNTIVELOTUKSIINSA NIIN NOIDEN PELLEJEN EI AUTTAISI KUIN MAKSAA(kun ei ne itte osaa).

        on vaikea toimia, tehdään miten vain. 200-300/ neliö on minimi.


      • Läheltä Turkua
        KANSALAINEN TONZA kirjoitti:

        Mikäs vitun raksarasisti siellä taas kommentoi?
        Eikös se jo riitä että kaikenlaiset virolaiset,kroaatit,ym sakki polkee meidän tuloja suohon!
        (vaikkakin niiden hinnat ei sisällä minkäänlaista takuuta,KUN RAHAT ON SAATU UKOT HÄVIÄÄ KUIN PIERU SAHARAAN!!!)
        Tehkää ite saatanan pellet! niin saadaan taas tehdä vitusti enemmän töitä teidän jälkien korjaamiseksi!
        Ei sitä myt jumalauta kirjanpitäjällekkään sanota,"minä maksan sinulle 5€ tunnissa kun et muuta tee kun pidät paperiniput järjestyksessä"...
        Se on meinaan työkokemus koulutus=ammatti-taito!!! ja jos sulta ei sitä löydy niin,joudut sitä muualta hommaamaan ja ammattimiehelle maksetaan ammattimiehen palkka!!!
        ÄLKÄÄ KOLLEGAT MYYKÖ NAHKAANNE HALVALLA!!! JOS KAIKKI LAITTAS 3€/TUNTI LISÄÄ TUNTIVELOTUKSIINSA NIIN NOIDEN PELLEJEN EI AUTTAISI KUIN MAKSAA(kun ei ne itte osaa).

        12e tunti huippuammattimies oman työpäivänsä jälkeen iltatöinä.
        Ja on oikein pilkunviilaaja.tarkenpaa ei voi olla.
        Työkalutkin on suorakulma ojennuksessa.
        Tekee hommat siivoaa jäljet itse tai vaimonsa kanssa.


    • Ite oon parivuotta sitten poistanu tapetit olohuoneesta, tasottanu seinät ja maalannut, lisäks maalannu eteisen ja keittiön. Nyt kun tapettia poistan makuuhuoneesta, niin muistu heti mieleen miks en samaan syssyyn sitäkin tehnyt. Voin kertoa, että on tapetti tiukassa 70-luvun elementin pinnassa ja sen jälkeen seinä on kuin emmental juusto siis täynnä reikää. Mulla ei siis tuu seinät maksamaan kuin tasotteiden, maalien ja työvälineiden hinnan eli about 300 € ja jos lattiat laittasin lamia ja listat uusiks niin siitä hintaa n.700 lisää. Eli toi ekan viestin arvio on aikasta lähelle totuutta.

      • :)http

        2 miehen päivän työ eli 16x 32 alv km
        sulta tarvikkeet meiltä työvälineet
        700 alv 54(22%) km0 .50
        TRE-?
        http://rakennussiivous.com


      • V_uokralle vaan
        :)http kirjoitti:

        2 miehen päivän työ eli 16x 32 alv km
        sulta tarvikkeet meiltä työvälineet
        700 alv 54(22%) km0 .50
        TRE-?
        http://rakennussiivous.com

        Kun vuokraa asuntoautoakin kotitalusvähennyksellä (http://rakennussiivous.com/index.php?pinc=4):

        Vuokrataan asuntoauto 450€/vko(sis km)
        MUISTA KOTITALOUSVÄHENNYS TYÖNOSUUDESTA


        Allaolevasta linkistä voit tarkistaa rekisterimme
        LN Rakennussiivous (rakennus-sähkö ja kylmäasennukset)
        Tmi Merja Anneli Järvinen(kotisiivoukset)


        http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1


      • Kiirettäpitää

      • cgm
        :)http kirjoitti:

        2 miehen päivän työ eli 16x 32 alv km
        sulta tarvikkeet meiltä työvälineet
        700 alv 54(22%) km0 .50
        TRE-?
        http://rakennussiivous.com

        olipas firma... kaks äijää tekis päivässä koko pintaremontin.... mikähän on työn jälki ? ei voi olla hääppöinen....


      • yrittäjä82
        cgm kirjoitti:

        olipas firma... kaks äijää tekis päivässä koko pintaremontin.... mikähän on työn jälki ? ei voi olla hääppöinen....

        oon ite yrittäjä ja 2 miestä ei tosiaankaan tee 1 päiväs tuollaista remonttia... sanotaan 64 tuntia, olis aika reaalinen määrä kahdelta mieheltä


    • leidi2

      Laitatin muovimaton 30 neliön yksiöön ja työkustannukset oli n. 500 euroa. Luulisin laminaatin laiton maksavan suurin piirtein saman verran.
      Olohuoneen tapetointi maksoi noin 300 euroa. Otin itse entisen tapetin pois mutta remonttimies tasoitti seinät. Pohjamaalasin myös itse.
      Katon maalasin itse (lateksimaalia haltexkattoon) samoin keittiön ja eteisen maalatut seinät maalasin itse.
      Olisiko näistä apua

    • tiedän

      muista ilmoitaa taloyhttiölle et voi kuin maalata ja tapetoida itse hallituksen ilmoitus laminaattia et voi asentaa ilman lupaa

      • Uima-maisteri

        Nyrkkisääntönä 100€/m2 niin siinä joitakin paikkoja saa jyrsiä jo vähän syvemmältäkin.


      • höpö höpö

        Nimimerkki tiedän, et taida tietää mitään, meinaa taloyhtiölle ei tarvitse ilmoittaa tekemistäsi remonteista vielä, laki muuttuu vasta heinäkuussa...


    • Kaakaka

      Itse laitoin patentti tapetin, (maalattavaa) laminaatin ja maalasin päätyseinät 52m2 asuntoon. hinta laminaatteineen, listoineen, tapetteineen, maaleineen ym... Noin 1060€ Niin ja hinta sisälsi 120cm työtason. (laminaatin sävyyn)

    • jh ghjklkjhb

      Tee nyt ensin suunnitelma. Todennäköisesti katto kannattaa maalata, kun kerran mielessä pyörii. On nämä arviot vähän optimistisia jos ajatellaan, että ulkopuolinen käy laittamassa 60 neliötä laminaattia. Halvintahan ei kannata laittaa, jos odottaa sen kestävän. Ei voi heittää arviota, koska haitari jää suureksi näillä tiedoilla. Itse tehtynä ei paljon maksa.

    • arvio.

      30-50 euroa,riippuu tietenkin maalista,millaisella haluat seinät maalata. Halvaksi tulee pintaremontti noin pieneen luukkuun.

    • Lepakkopressa

      Tarkka hinta on 4,95 jos joku yrittää laskuttaa enemmän on sinulla aihetta valittaa kuluttajasuojeluasianaiselle.

      • Pettynyt neliöihin

        Neliöhinta on huijausta koska se tappo mun koiran, sit ostin punasta tapettia arkusta ja tapetoin mummon vaarin suun auki! sit mä join kahvia kesällä ulkona pakkasessa vaik mun Linnunpönttö oliki mun kusessa, mut silti mä join linnunpoikaset mun vaarin munakarvojen sisässä jottei äiti huomais! sit mun äiti tuli näyttelemään sen hikisiä persesieniä joihin se on ostanut uusia katkarapuja k marketista!! mä säikähin ja näytin äitille mun puskat tiibetistä, nii sit se säikähti ja otti räkätin ja ampu sillä oveen! sit sen reiän toisella puolella oliki se meiän neliöhintoihin kuollut koira! sit mä katoin sen koiran munakarvoja, mut ne oliki Raeruohoa! senjälkee se koira alko soittamaan kitaraa iha kauheesti ja sen vesiputouksesta tuli pääsiäistipu joka osas tanssia kukkulamunan päällä!!! mä säikähin iha kauheesti ja huusin isälle afrikkaan et menee pois täältä ja tulee kiinalaisen kanssa sukellusveneellä maan läpi ja ostaa mulle kaktuskeittoa paidan sisältä!! sit mun isä tuli sen kiinalaisen kanssa mut se kiinalainen olikin pääsiäisnoita joka osas lentää tapetilla!!!


      • Ei huumeille
        Pettynyt neliöihin kirjoitti:

        Neliöhinta on huijausta koska se tappo mun koiran, sit ostin punasta tapettia arkusta ja tapetoin mummon vaarin suun auki! sit mä join kahvia kesällä ulkona pakkasessa vaik mun Linnunpönttö oliki mun kusessa, mut silti mä join linnunpoikaset mun vaarin munakarvojen sisässä jottei äiti huomais! sit mun äiti tuli näyttelemään sen hikisiä persesieniä joihin se on ostanut uusia katkarapuja k marketista!! mä säikähin ja näytin äitille mun puskat tiibetistä, nii sit se säikähti ja otti räkätin ja ampu sillä oveen! sit sen reiän toisella puolella oliki se meiän neliöhintoihin kuollut koira! sit mä katoin sen koiran munakarvoja, mut ne oliki Raeruohoa! senjälkee se koira alko soittamaan kitaraa iha kauheesti ja sen vesiputouksesta tuli pääsiäistipu joka osas tanssia kukkulamunan päällä!!! mä säikähin iha kauheesti ja huusin isälle afrikkaan et menee pois täältä ja tulee kiinalaisen kanssa sukellusveneellä maan läpi ja ostaa mulle kaktuskeittoa paidan sisältä!! sit mun isä tuli sen kiinalaisen kanssa mut se kiinalainen olikin pääsiäisnoita joka osas lentää tapetilla!!!

        huumeiden käyttö , niin jotain tolkkua voi tulla juttuihisi . Ennenkuin aivot ovat lopullisesti muusina . Tuskin enää rakentamisesta mitään älyät siltikään enää koskaan . Mutta jää edes elämä ..


    • remonttiukkeli

      laskeskelin että tuis maksaamaan noin 1590e,tosin jos käytät kalliinpaa listaa lattian niin se nostaa hintaa 90eurolla

      • Urkki höö

        Erkki


    • Kokenut kaiken tietä

      P-savolaisessa maitopitäjässä maksoi mummolle 3000 e pienen omakotitalon alakerran tapetointi ja vähäinen seinien tasoitus ennen sitä . Maksoi kun ilkesi ottaa tekijä , kun mummo luotti eikä teettänyt kirjallista sopimusta työstä . Ei edes arvioita työn hinnasta . Tekijä kävi parin viikon ajan pari tuntia kerrallaan tekemässä ja näin kai tahtoi sotkea työajan määrän . Mummo vielä ruokki tämän rahastajan . Lapset valvokaa ja auttakaa myös vanhojanne näissä asioissa . Oli lehdessä ilmoitteleva firma ja sentään verokirjalle teki työn . Jospa pian maksun päivä koittaisi ja menisi nurin koko firma ja tilalle tulisi rehellinen yrittäjä . Väärä markka , nykyisin siis euro , vie nimittäin vanhan viisauden mukaan ajan oloon suorankin euron . Teettäkää kirjallinen sopimus , mitä tehdään , mitä työhön kuuluu ja milloin se tehdään , koska oltava valmis ja älkää maksako etukäteen mitään . Maksu vasta kun työ on tehty ja hyväksytty . Meillä kaksi vuotta kului sähkötöissä miekkoseltä ja loppuun sai vasta kun uhattiin kutsua toinen tekijä .

    • jir71

      Meillä tehtiin viime viikonloppuna keittiöremontti. Pinta-ala 13 neliöö. Katon koolaukset jouduttiin tekemään uusiksi ja kattoon laitettiin valkolakattu paneeli. Lattiasta poistettiin laatoitus mikä oli tehty päin helvettiä. Ja laatoituksen alta poistettiin iänikuinen muovimatto. Lattiaan tuli exotic pähkinä laminaatti. Välitiloista poistettiin laatoitus, mikä sekin oli tehty huonosti. Seinät tasoitettiin ja välitilaan laitettiin täyslaminaatti levyt. Myös kalusteiden korkeutta muutettiin. Listat, uudet sokkelit, valaisimet, mutterit, ruuvit, silikoonit sun muut ja töiden osuus yhteensä 2300 euroo. Työn teki veljeni ja isäni pohjois-savosta. Ja TYÖN jälki on laadukas.

      • vv

        hieno homma!


    • jeot

      100-100000€ riippuu ihan tekijän liksasta ja aineista mitä kämppään tulee..
      ja yleensä remontti maksaa sen verran kun on rahaa laittaa

    • Maalari52

      että noi 1500e-2000 siis työ osuus

    • just uuteen kotiin

      Otat vaan kämpän tiedot ylös peperille... ja etsit mieleiset pinta materiaalit... kipaset kauppaan ja kauppias laskee sinulle valmiiksi mitä materiaalit tulee maksaan.... työn osuus riippuu mitä itse pystyt tekeen. toki tohon kustannus arvioon kantee varata vähän enemmän rahaa. koska nälkä kasvaa syödessä. ja se remontti yleensä vähän laajenee alkuperäisest. ja noita laminaattei on sit monen hintast ja laatuista. yleensä ne ihan halvimmat on sit sennäköisiäkin. Saumoi voi jäädä auki. "osa kaarevia" et kantee vähän satsata laatuun.
      Iloisia remppa hetkiä.
      "kosteiden tilojen remppaamisest kanee ottaa selvää taloyhtiöst" Jos niit tekee
      Haluavat varmasti tarkistaa kosteus eristeet sun muut jutut.

      ja se pimeen työn otto kantee unohtaa heti alkuun.
      näin työlle on jonkinmoinen takuu

    • Remontti mielessä

      Kannattaa miettiä ensin kunnostetaanko keittiössä esim.kaapistoja? Wc:ssä kalusteitakin? Kyllä remontti on muutakin kuin seinät ja lattia ja SITÄPAITSI laminaatti on kyllä halpa, mutta K Y L M Ä :/

      • Matami viime vuosisa

        Kerrostalossa laminaatti on täysin sopimaton materiaali . Kun putoaa jotain lattialle , sen kuulevat kaikki ja on kylmä ja kova materiaali . Ellei ole lattialämmitys alla . Voi olla liukaskin vielä . Jos on koneellinen ilmanvaihto , ei missään tapauksessa. Olohuoneeseen voisi olla korkki hyvä ja keittiöön muovimatto . Tervejalkaisille tietysti laattalattia on hyvä . Jos jalat eivät ole terveet , särkee niitä kylmällä lattialla ja kipeitä polvia rassaa kovat pinnat . Oikea puuparketti on eri asia tietysti . Itse erehdyimme tietämättömyyttämme laittamaan laminaattia olohuoneeseen ja kamareihin . Nyt korkki laitettaisiin . Sitä saa helposti asennettavina ladottavina levyinä kuten laminaattiakin . Jos on kuntoa tehdä itse remontti ja joku joka neuvoo, selviää siitä itsekin . Järjenkäytöllä ja kysymällä pärjää . Purkutyöt voi ainakin tehdä itse ja mitä osaa . Jos on täysin tohelo käytännön hommissa , silloin on paras olla kaukana sieltä misssä työtä tehdään ja antaa urakka toiselle . Itse olen kuudellakymmentä oleva nainen ja remontoinut itse osakkeen , omakotitalon ja rakentanut kaikenlaista . Putkityöt ja sähkötyöt jätän ammattilaisille .


      • Matami viime vuosisa kirjoitti:

        Kerrostalossa laminaatti on täysin sopimaton materiaali . Kun putoaa jotain lattialle , sen kuulevat kaikki ja on kylmä ja kova materiaali . Ellei ole lattialämmitys alla . Voi olla liukaskin vielä . Jos on koneellinen ilmanvaihto , ei missään tapauksessa. Olohuoneeseen voisi olla korkki hyvä ja keittiöön muovimatto . Tervejalkaisille tietysti laattalattia on hyvä . Jos jalat eivät ole terveet , särkee niitä kylmällä lattialla ja kipeitä polvia rassaa kovat pinnat . Oikea puuparketti on eri asia tietysti . Itse erehdyimme tietämättömyyttämme laittamaan laminaattia olohuoneeseen ja kamareihin . Nyt korkki laitettaisiin . Sitä saa helposti asennettavina ladottavina levyinä kuten laminaattiakin . Jos on kuntoa tehdä itse remontti ja joku joka neuvoo, selviää siitä itsekin . Järjenkäytöllä ja kysymällä pärjää . Purkutyöt voi ainakin tehdä itse ja mitä osaa . Jos on täysin tohelo käytännön hommissa , silloin on paras olla kaukana sieltä misssä työtä tehdään ja antaa urakka toiselle . Itse olen kuudellakymmentä oleva nainen ja remontoinut itse osakkeen , omakotitalon ja rakentanut kaikenlaista . Putkityöt ja sähkötyöt jätän ammattilaisille .

        miehenki olet sitte siinä sivussa lempannu .mitä sillä s-tanan rutjakkeella. omilla käsillä nää hoituu,eikä maksa mitään,sähkö ja putki jututki kannattaa tehä ite avaa vaan telkkarin ja kattoo niitä amerikkalaisia korjaus hömppiä.meniskö paskalle vai rakentaisko talon


    • ota kaverit apuun

      Itse sain vastaanvanlaisen remontin tarjouksen kokonaishinta 8000 €. Ero siinä että asuntoni on 40m2.

      Tein sitten itse remontin ja hyvä jälki tulikin, kaikki katot maalasin, seinät kitattasin ja hioin, sitten ne maalasin ja tapetoin, ystäväni laittoi laadukkaan laminaatin koko asuntoon, vanha vaatehuone purettiin, olohuoneen ovi poistettiin ja oviaukkoa suurennettiin. Keittiön kaapeista osa purettiin ja työtaso, allas ja hana vaihdettiin. Itsetehtynä koko remontin hinnaksi tuli noin 1800 €, hinta sisältää uudet jk/pk sekä liesi ja liesituuletin.

    • x

      Maalasin kaksiosta melkein kaikki seinät ja tapetoin yhden tehosteseinäksi. Tasoitukset maalit tapetit 100 euroa ja työtä muutama tunti omaa vapaa aikaa. Jos joku tuttusi osaa laittaa laminaatit, jos et itse osaa, niin kannattaa tehdä itse. Tosi helppoa ja halvaksi tulee. Turha käyttää remonttofirmoja jotka vetää hirveällä hinnalla yksinkertaisia remontteja.

    • Kotka.

      5000 euroa. Teen hyvää työtä, saat suosittelijoitteni nimiä ja puhelinnumeroita. Kaikki teen "millin tarkkuudella" ja vaimoni siivoaa,niin että voitte kantaa huonekalut sisään, takaan että on puhdasta.

    • jaato

      Otin tarjouksen sauna, kylppäri, keittiö ja kodinhoitohuoneesta. Keittiöön ja kdinhoitohuoneeseen uudet kalusteet. Puustellin edustaja laski, että töihin menee yhdeltä mieheltä kaksi kuukautta. kaikki tarvikkeet olisi tullut Puustellinta. Laskelmat ja työselitykset oli tarkkaan eritelty siihen saakka, kun tuli puhe palkasta. Työn osuus oli 21000 euroa ja kalusteista ei näkynyt mitään alennuksia. Laskin, että palkan osuus oli noin 30000 euroa. Koko urakan hinta 62000 euroa. Vastasin heille ei kiitos.

      • kantsiikoklaa

        Aika ympäripyöreää. Kyllähän kylppärin uusimiseen jo saa menemään kymmeniä tuhansia. Kovin ihmeellistä keittiötä ei saa kymppitonnilla. Eli melko paljon olet ajatellut laittaa kerralla uusiksi. Onhan tuossa yhdelle miehelle työtä.
        Kannattaa tehdä ainakin purkutyöt itse niin säästää työpalkoissa.


    • ben11

      Teetin itse vähän aikaa sitten vastaavanlaisen pintaremontin sijoitusasuntooni https://kodinplaza.fi/ kautta. Lattiat vaihdettiin parketiksi, listat uusittiin ja seinät maalattiin. Tarjousten hintahaitari 5 000 - 9 500 €. Suurin osa tuosta meni puhtaasti parkettiin, hyvälaatuinen parketti 40 € / m2 eli 2 400 €. Laminaatilla voisi päästä reilusti halvemmalla ja jos osaa itse maalata niin vieläkin halvemmalla.

    • Anonyymi

      Koita täältä halvalla ja hyvää: pintaremontti Turku www.colorizer.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe