Jos jokin pikku ongelma ilmaantuu, niin siitä pitää toipua vähintään seuraavana arkipäivänä, mieluiten vuorokaudessa.
Pahinta tässä tilanteessa on ettei suomi24 osaa edes informoida käyttäjiään? Kyllä se nykyään on niin ettei ihmisiä saa pitä Bresneviläisessä pimenossa vaikka Putinin Venäjällä niin toimitaankin ;D
Jos tällä palvelulla olisi hinta, niin sllä olisi myös SLA ja siitä voisi reklamoida. Minä reklamoin nyt julkisesti suomi24 palvelua ja sanon että olettepa ala-arvoisia viestinnäsänne. Jos teillä on viestintäpäällikkö, niin antakaa sille kenkää, joku muu tekee homman paremmin.
Jollei hommat luista, niin etsikää jokin toinen toimiala jolla alatte huseeraamaan. Tietotekniikkaa ja Information and Communications is not for your area !
Postakaa vaan tekstit mutta viittaa siihen kommarijuttuun ilmoitustaululla.
Häpeän tapaanne toimia, enkä pane pahaksi, vaikka joutuisin teidän mustalle listallenne
rehvit
5
3507
Vastaukset
- Hajupoika
En ole vielä saanut ensimmäistäkään asiallista vastausta tiedustellessani syytä ylläpidon omalaatuiseen toimintaan vuoden aikana ehken kymmenkunta kertaa, joista useita samasta asiasta
kun epäillyt ettei ole mennyt perille.
Olen antanut kaikki yhteystietoni, oikean nimeni, osoitteeni, p:no, meiliosoitteeni.- Kärsivällinen
Ei vastauksia, ei informaatiota? Vain epämääräinen lupaus jostain mahdollisesta jatkosta. Tätäkö on nykyisin Suomalainen palveluntarjonta Informaatiotekniikan "sisällöntuottajilta" ;)
Toisaalta täytyy ymmärtää myös Suomi24 ylläpitoakin. Resurssit on varmasti kutistettu minimiin kun samalla uutta palvelua pitäisi pukata joka nurkalta. Priorisointia joudutaan tekemään mutta, eikäö hyvän tavan mukaan, olisi paikallaan laittaa jokin lyhyt ytimekäs tiedote joka kertoisi ongelman syyn ja mahdollisen keston.
Näin meillä tehtäisiin. - Sivistyny
Onkos siellä joku sairaalloinen narsisti liikkeellä, veljen kaitsija, Mikä sinä luulet olevasi ,olisi hauska nähdä minkälainen olet ,??? Kun talläisiä kirjoittelette ,,,,,,
- hgkgv
Sivistyny kirjoitti:
Onkos siellä joku sairaalloinen narsisti liikkeellä, veljen kaitsija, Mikä sinä luulet olevasi ,olisi hauska nähdä minkälainen olet ,??? Kun talläisiä kirjoittelette ,,,,,,
Ketju on yli 10 vuotta vanha, ei taida kiinnostaa ketään.
- ---------------/////
tämä :D on jo vanhus, noin 70 hän höpertää joka ikäluokassa omiaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568