rehvit

kummastelija

Jos jokin pikku ongelma ilmaantuu, niin siitä pitää toipua vähintään seuraavana arkipäivänä, mieluiten vuorokaudessa.

Pahinta tässä tilanteessa on ettei suomi24 osaa edes informoida käyttäjiään? Kyllä se nykyään on niin ettei ihmisiä saa pitä Bresneviläisessä pimenossa vaikka Putinin Venäjällä niin toimitaankin ;D

Jos tällä palvelulla olisi hinta, niin sllä olisi myös SLA ja siitä voisi reklamoida. Minä reklamoin nyt julkisesti suomi24 palvelua ja sanon että olettepa ala-arvoisia viestinnäsänne. Jos teillä on viestintäpäällikkö, niin antakaa sille kenkää, joku muu tekee homman paremmin.

Jollei hommat luista, niin etsikää jokin toinen toimiala jolla alatte huseeraamaan. Tietotekniikkaa ja Information and Communications is not for your area !

Postakaa vaan tekstit mutta viittaa siihen kommarijuttuun ilmoitustaululla.
Häpeän tapaanne toimia, enkä pane pahaksi, vaikka joutuisin teidän mustalle listallenne

5

3507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajupoika

      En ole vielä saanut ensimmäistäkään asiallista vastausta tiedustellessani syytä ylläpidon omalaatuiseen toimintaan vuoden aikana ehken kymmenkunta kertaa, joista useita samasta asiasta
      kun epäillyt ettei ole mennyt perille.
      Olen antanut kaikki yhteystietoni, oikean nimeni, osoitteeni, p:no, meiliosoitteeni.

      • Kärsivällinen

        Ei vastauksia, ei informaatiota? Vain epämääräinen lupaus jostain mahdollisesta jatkosta. Tätäkö on nykyisin Suomalainen palveluntarjonta Informaatiotekniikan "sisällöntuottajilta" ;)

        Toisaalta täytyy ymmärtää myös Suomi24 ylläpitoakin. Resurssit on varmasti kutistettu minimiin kun samalla uutta palvelua pitäisi pukata joka nurkalta. Priorisointia joudutaan tekemään mutta, eikäö hyvän tavan mukaan, olisi paikallaan laittaa jokin lyhyt ytimekäs tiedote joka kertoisi ongelman syyn ja mahdollisen keston.

        Näin meillä tehtäisiin.


      • Sivistyny

        Onkos siellä joku sairaalloinen narsisti liikkeellä, veljen kaitsija, Mikä sinä luulet olevasi ,olisi hauska nähdä minkälainen olet ,??? Kun talläisiä kirjoittelette ,,,,,,


      • hgkgv
        Sivistyny kirjoitti:

        Onkos siellä joku sairaalloinen narsisti liikkeellä, veljen kaitsija, Mikä sinä luulet olevasi ,olisi hauska nähdä minkälainen olet ,??? Kun talläisiä kirjoittelette ,,,,,,

        Ketju on yli 10 vuotta vanha, ei taida kiinnostaa ketään.


    • ---------------/////

      tämä :D on jo vanhus, noin 70 hän höpertää joka ikäluokassa omiaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe