Eli viikon päästä menen kaverin kanssa Islantiin.
Kysymys. Pärjääkö sielä samoilla vaatteilla kuin täällä Helsingissäkin? Tarkoitan villakangastakkia ja farkkuja. Katsoin, että sielä on samanlaista tai lämpösempää kuin täällä....
Aiotaan käydä sitten myös ratsastamassa sellainen 3h reissu. Tarviiko olla jotain muuta päällä kuin farkut ja talvitakki?
viikon päästä Islantiin
5
803
Vastaukset
- kylymävoitulla
Otahan kunnolla vaatetta, tuulista aina ja sadekuurot yleisiä. Islannissa sään nopeat vaihtelut yleisiä. Pitkät kalsarit ja pipo ja kunnon käsineet mukaan.
- Islantiin
Edelliseen vastaukseen viitaten siellä tuulee aina enemmän tai vähemmän ja myös sataa aika usein joten jotain tuulen ja veden pitävää laittaisin päälle. Viime syksynä mentiin koko ajan drymaxpuvut ja goretexkengät jalassa ja pipo päässä..
- Tuulee mereltä
Islantiin kirjoitti:
Edelliseen vastaukseen viitaten siellä tuulee aina enemmän tai vähemmän ja myös sataa aika usein joten jotain tuulen ja veden pitävää laittaisin päälle. Viime syksynä mentiin koko ajan drymaxpuvut ja goretexkengät jalassa ja pipo päässä..
Koko reissun ajan päällä oli goretex yms. Koska olimme kesällä Islannissa emme tarvinneet pitkiä kalsareita, mutta koko porukalla oli käytössä polvisukat housujen alla ja ihan syystä. Kesälläkin hanskat olivat tarpeen varsinkin ratsastusretkellä. Farkut eivät muuten ole parhaat mahdolliset housut ridaukseen.
- nimitysmerkki
Ainakin osasta ratsastustalleista islannissa saa ja joutuu lainaamaan talon talvihaalarin. Eikä se ainakaan ollu meillä yhtään liikaa, vaikka oli fleecekerrastoa, sammareita ja paksuja villapaitoja alla.
- KXK
Olen itse menossa Rekjaviikkiin ylihuomenna, ja kovin vähän on ollut tietoa tosta tulivuoren purkaukkesta.... Mitä siellä oli juttua siitä ?
Hiukan jännittää lähteä, kun meikäläisen tuurilla se Hekla "räjähtää" varmaan just meidän loman aikana.
Olisin tosi kiitollinen asiallisesta infosta, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354523- 553125
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473001- 302823
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452730Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412570
- 62280
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713