Hei.Mistä tietää onko laite mikrosoftin hyväksymä?Muuta kuin vasta kun on ostanut laitteen ja asentamassa mukana tulleella asennuslevyllä.Ostin easycap usb-video muuntimen.Ei sitä kannata asentaa kun mikrosoft ei suosittele.Takuuvarmasti vuoden sisällä kone jumettuu lopullisesti.Eli onko olemassa mitään hyväksytty merkkiä.Sellasta jonka voi nähdä jo ostohetkellä pakkauksen päältä?
Laitte hyväksytty?
5
231
Vastaukset
- YIMgJM33PQ
Sillä hyväksynnällä ei ole merkitystä. Se on vain mainos, jonka laitevalmistaja saa maksamalla Microsoftille.
- hmoikku
Kaikella on merkitys,varsinkin jos boss näin sanoo.Tässä tapauksessa boss on mikrosofti.Sanokoot myyjät mitä parhaakseen katsoo.
Vastausta kysymykseen ootellen... - -
hmoikku kirjoitti:
Kaikella on merkitys,varsinkin jos boss näin sanoo.Tässä tapauksessa boss on mikrosofti.Sanokoot myyjät mitä parhaakseen katsoo.
Vastausta kysymykseen ootellen...Sinä maksat laitteesta enemmän kun myös Microsoft ottaa osansa.
- hmoikku
- kirjoitti:
Sinä maksat laitteesta enemmän kun myös Microsoft ottaa osansa.
Älkää hyvä ihmiset asentako laitetta,joka on windows-testissä hylätty.
- pitää tilata Easycap
hmoikku kirjoitti:
Älkää hyvä ihmiset asentako laitetta,joka on windows-testissä hylätty.
täytyy kai vissiin ostaa tuollainen Easycap-kaappari, jos kerran ei ole M$:n hyväksymä. Nimittäin ei se silloin huono voi olla jos Mikkis sen hylkää! Luultavasti laitteelle löytyy silloin jopa linux-ajuritkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798