Ryanair avaa reitin Tampereelta Kaunasiin
Thursday, 11 February 2010
Ryanair jatkaa laajentumistaan Suomessa avaamalla uuden reitin Tampereelta Liettuan Kaunasiin. Reitti alkaa 5.toukokuuta ja sitä lennetään neljä kertaa viikossa. Kesällä 2010 kohteita Tampereelta on tarjolla yhteensä kahdeksan.
- Halpalentolentoyhtiöiden suosio on ennätysmäisessä kasvussa. Ryanairin uusi reitti Kaunasiin on jälleen osoitus siitä, sanoo kehityspäällikkö Kimmo Holopainen Finavialta.
Ryanair avaa huhtikuussa uuden solmukeskuksen Liettuan Kaunasissa. Yhtiö sijoittaa Kaunasiin kaksi konetta, jotka lentävät yhteensä 18 kohteeseen. Tampereen lisäksi lennot alkavat Barcelonaan, Berliiniin, Düsseldorfiin, Edinburgiin, Lontooseen, Milanoon, Osloon ja Pariisiin.
Ryanairin kaikki uudet reitit Suomesta kesäksi 2010:
Tampereelta:
Kaunas
Malaga
Edinburgh
Lappeenrannasta:
Dusseldorf Weeze
Muut Ryanairin reitit Tampereelta:
Lontoo-Stansted
Bremen
Riika
Milano-Bergamo
RYAN AIR
justers
3
800
Vastaukset 3
- Tlpr
informaatiota, mutta onko Weezestä Ryan Airin kuljetuksia Dusseldorfin keskustaan? Miten pääsee aamu lennolle 9.30 sunnuntaisin jos täytyy olla 2h ennen koneen lähtöä kentällä ja junat kulkee vasta myöhem
- kerppe
kiitokset tästä vaivannäöstä, tälläsiä ei itse löydä ainakaan kiireessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459