Nyt jos koskaan kotimaisen Genelecin kannattaisi alkaa valmistammaan hinnaltaan vähän ystävällisempiä
aktiivikaiuttimia joita voisi kytkeä näihin uusiin litteisiin taulutelkkareihin koska näiden omien kajareiden
toisto on lähinnä puhelin soundiin verrattavissa, ei tavallinen "tallaaja" pysty ostamaan Genelecejä joiden
hinta on 3700€ kpl vaan hommaa tilalle vaikkapa neljänkympin Creativen PC:ämyrit.
Genelec
14
2269
Vastaukset
- muitakin...
Onhan niitä muitakin ratkaisuja kuin aktiivi kaiutin ja gelelec.... Eikä se tarkoita pitäisi kärsiä noita pc-ämyreitä.....
- geemies
Passiivikaiuttimet ja niille vahvistin maksaa äkkiä enemmän kuin edullisempi Genepari.
Aloittajan kannattaa tutustua malleihin 6010A ja 8020 (A tai B).
Laatu maksaa aina. Ei Genelecin kannata pilata mainettaan satasen rimpuloilla, joihin kukaan ei ole tyytyväinen.
Tuossa kuva ja juttua -satunnainen googletulos:
http://www.tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani/testit-ja-pikakokeet/tm-testi-genelec-6010a-aktiivikaiutin
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=opera&hs=Odo&rls=fi&q=Genelec 6010A&btnG=Haku&meta=
Itse olen tyytyväinen 8020A-parin käyttäjä. Ei ole tarvinnut ostosta katua.
- tuomo34
Audio Pron Addon One on tutustumisen arvoinen, omasta mielestä erittäin mukava ääni, ja bassoakin löytyy mukavasti. Parihinta alle 200
- tietäjä.
kyllä genelecejä saa muutamalla satasellakin.
- Goodmans
asiallista kannanotoista ja vinkeistä, sitä voisi tutustua kohtuuhintaiseen Audio Pro Addon One kajareihin
joita näyttää olevan myynnissä jopa Anttilassa, aloittaja! - se ikä meni jo
Goodmans kirjoitti:
asiallista kannanotoista ja vinkeistä, sitä voisi tutustua kohtuuhintaiseen Audio Pro Addon One kajareihin
joita näyttää olevan myynnissä jopa Anttilassa, aloittaja!Annttilasta saa aina laaduikkaimmat hifituotteet! Kuten esim Audio Pro, joka on kuin tehty 14v Pro-porukalle. Suosittelen!
- H1f1ä
se ikä meni jo kirjoitti:
Annttilasta saa aina laaduikkaimmat hifituotteet! Kuten esim Audio Pro, joka on kuin tehty 14v Pro-porukalle. Suosittelen!
Elac micromagic = 2 pientä satelliittia ja pieni Hifi subbaria. Loistava paketti tv:lle. Hinta 1586 euroa.
- mitään en oo ottanu
se ikä meni jo kirjoitti:
Annttilasta saa aina laaduikkaimmat hifituotteet! Kuten esim Audio Pro, joka on kuin tehty 14v Pro-porukalle. Suosittelen!
Huvittaa ihmiset, jotka haukkuvat laitteita vaikka ei ole niitä edes koskaan kuullutkaan. :)
Aina kannattaa kiinnostavat tuotteet testata, sitten vasta haukkua, jos siihen on tarvetta.
Muutamien Logitech kajareiden jälkeen otin testiin Addon Onet ja yllätyin positiivisesti. Pelittävät pc:n kaverina mainiosti.
Ääni on hyvä, ja bassoakin löytyy sopivasti. Ja jos ei basso riitä, näihinhän voi aina liittää kunnon aktiivisubbarin.
Juu, Anttilasta saa laadukastakin tavaraa. :)
- -
Osta tuollaiset
http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=363257&highlight=
-- potaskaa
Behringer ei ole Genelecin kopio, muutenhan se olisi laadukas tuote. Ulkonäköä on jäljitelty mutta siihen sen "laatu" sitten jääkin.
- potaskaa jauhat
potaskaa kirjoitti:
Behringer ei ole Genelecin kopio, muutenhan se olisi laadukas tuote. Ulkonäköä on jäljitelty mutta siihen sen "laatu" sitten jääkin.
behringerissä ei ole mitään sellaista, mikä tekisi laadun jotenkin huonoksi, hinnat on matalat sen takia kun tuotantolaitokset on kiinassa, muuten komponentit ja materiaalit on aivan samoja. sitäpaitsi kiinalaisilla on tiukempi työkuri ja työmoraali kuin velttoperseisillä länsimaalaisilla, jotka tekevät työtä vain palkan takia -- kiinalaisille se on elämä.
- pauhantaa
potaskaa jauhat kirjoitti:
behringerissä ei ole mitään sellaista, mikä tekisi laadun jotenkin huonoksi, hinnat on matalat sen takia kun tuotantolaitokset on kiinassa, muuten komponentit ja materiaalit on aivan samoja. sitäpaitsi kiinalaisilla on tiukempi työkuri ja työmoraali kuin velttoperseisillä länsimaalaisilla, jotka tekevät työtä vain palkan takia -- kiinalaisille se on elämä.
"muuten komponentit ja materiaalit on aivan samoja"
Aikaa hyvää täytyy Behringerin tehdasvakoilun olla jos samanlaiset komponentit aikoo saada. Eniten ääneen vaikuttavat yksittäiset komponentit ovet kaiutinelementit, jotka Genelec teettää omien speksien mukaisesti. Siihen keittoon ei muut valmistajat saa lusikkaansa mukaan. - ite jauhat
pauhantaa kirjoitti:
"muuten komponentit ja materiaalit on aivan samoja"
Aikaa hyvää täytyy Behringerin tehdasvakoilun olla jos samanlaiset komponentit aikoo saada. Eniten ääneen vaikuttavat yksittäiset komponentit ovet kaiutinelementit, jotka Genelec teettää omien speksien mukaisesti. Siihen keittoon ei muut valmistajat saa lusikkaansa mukaan.et ilmeisesti ole kuullut reverse engineeringistä, johon lähes kaikki B:n tuotteet pohjautuu? ei ole homma eikä mikään onkia parametrejä, materiaaleja, mittoja tms. jostain kaiutinelementistä, komponenttien arvot sun muut näkee kun avaa vain kotelon! kyllä se nykyään vaan on halvempaa kloonata kilpailijan tuote ja valmistaa se halvalla kiinassa kuin tehdä kaikki alusta itse
- 82+60
potaskaa jauhat kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että Genelec valmistaa maailman parhaat alansa tuotteet, piste. Ei tästä synny edes vähäistä kinaa.
Katso nyt vaikka uutta 8260A-kaiutinta:
http://www.genelec.fi/tuotteet/3-tiekaiuttimet/8260a/
Esittelepä minulle vastaava Behringer. Et pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006