Tarttis päivittää toi boxi mut ku yllättäen ei voi kaapelin kautta, eli minkä merkkisen boxin pystyy päivittää?
Menee muuten tää topfield vaihtoon ja äkkiä!! Ja joo, tiedän että voi päivittää netin "kautta" mut tämä on nyt periaate kysymys.
Minkä merkkinen digiboxi..
4
197
Vastaukset
- vaihtoon vaan
mutta Ihan uteliaisuuttani kyselen että miksi pitää päivittää?
Itselläni on 3 Topfieldiä, kaksi antenniversiota ja yksi kaapeli.
Kaikki toimivat moitteettomasti, enkä ole ikinä mitenkään päivittänyt.- Laura.
Kone ruvennu sekoilee. Ohjelmisto 3 vuotta vanha. _Ei esim. nauhoita jollei kone ole päällä.
- pystyy
Varmaan jokaisen kaapeliboksimallin pystyy päivittämään kaapelista, mutta se edellyttää, että maahantuoja on laittanut päivityjsen jakeluun kaapelioperaattorin kautta. ja se taas maksaa. Netin kautta kun voi jakaa päivityksiä ilmaiseksi. Ja kun tekee päivityksen itsePC:tä käyttäen, voi ainakin Topfieldin tapauksessa palata haluttaessa vanhempaan versioon.
Topfielsin sekoilu voi ennemminkin johtua virtalähteen kuivuneista kondensaattoreista. Aiheesta löytyy tietoa mm. DVD PLazan keskustelupalstalta. Mikään softa kun ei ala vanhetessaan sekoilemaan, jos se on alunperin toiminut kunnolla. Jos softassa on bugeja, ilmenevät ne kyllä heti alusta lähtien.- Ezko.
No minä merkkisiä digiboxeja voi sitten päivittää kaapelin kautaa!!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651