Moikka!
Saisinko asennusohjeet Almeraan etujarrupalojen vaihtoon?
Mitä työkaluja pitää olla?
Jne..
Jarrupalat -99 Almera
4
852
Vastaukset
- mt
erittäin elppo 12mm 13mm avain satulassa on pieni reikä kampee meisseliillä paloja irrota toinen ruuvi satulasta käännä sivuun joskus joutuu pyörittää mäntää alas papukaija pihdit tai männän pyritys sytemi maksaa noi 10 ekee tarkista ettei palat jotka laitat ettei ne ahista viilaa vähän samaten kato että satula liikkuu tapeissa hio vähän laita esim kupari tahnaa tappeihin.aikaa kuluu noin puolituntia jos ei ole satula jumissa joskus joutuu antaa lämpöö että saa liikkeelle
- allu korjailija
aineskin 99vm gti allun takajarrupalat ovat todella hankalat vaihtaa, nimittäin takasatulan mäntä ei mene puristamalla sisään, ei vaikka ois minkä kokoset tongit vaan, vaan se pitää naputtaa vasaralla niin se menee sisään, ite tuhrasin 3 tuntia takasatuloitten kanssa, ennenkuin hermot meni ja pamautin täysiä vasaralla,niin honasin että noihan ne menee. tämän tarinan kerroin siksi että jos sulla tulee taaksekkin jarruremontti.
- n15 geeteeii
allu korjailija kirjoitti:
aineskin 99vm gti allun takajarrupalat ovat todella hankalat vaihtaa, nimittäin takasatulan mäntä ei mene puristamalla sisään, ei vaikka ois minkä kokoset tongit vaan, vaan se pitää naputtaa vasaralla niin se menee sisään, ite tuhrasin 3 tuntia takasatuloitten kanssa, ennenkuin hermot meni ja pamautin täysiä vasaralla,niin honasin että noihan ne menee. tämän tarinan kerroin siksi että jos sulla tulee taaksekkin jarruremontti.
puristamalla ei, koska sitä pitää kiertää, ja kiertämällä menee helposti ja muista kiertää vastapäivään. tässä ei toimi se että mitä pienempi vika sitä isompi leka, jos ei tiedä mitä pitäisi tietää niin on parasta olla tekemättä itse mitään
- Almera 1.6 HB
Kantsii tosissaan laittaa jarrupalojen päihin ja liukutappeihin kevyesti kuparitahnaa, niin ei rupea laahaamaan. Ja vielä kun putsaa jarrut kerran vuoteen niin hyvää tulee =)
Tiedoksi vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882