Älä osta Opelia

Tutustunut&

Se on tunnetusti ja tilastojen mukaan oikein vikainen ja huono auto.

12

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq2

      Taitaa sinulla olla vikaa jossakin päin.

    • grh...

      parhaita autoja,takaveto aikaan,siitä on aikaa kyllä.

    • jonka toivoisit

      olevan totta, kertoo niin. Rassaile vain edelleenkin sitä mopoa seinänvierellä, ja jätä kirjoittaminen niille joilla on jotain todellista tietoa.

    • sixpack(J

      Joskus tosiaan ooppelit olivat hyviä autoja, mutta se oli viimeksi 80-luvulla... Nykyään ne ovat kaikista paskempia, jopa skooda on paljon parempi. Vaikka huonohan sekin on.

      • ( . ) ( . )

        Skoda on nykyisin yhtä paska kun volkkari, audi, seat, porsche, bentley, bugatti, skania ja lamborghini?

        Haukuppas seuraavankerran opelia ja kehu samalla vauxhalia, haku viel holdenia kehu vielä vauxhal carlton ja hauku samalla sitä cadillac catera ja ainoo opeli jolla kehtaisit ajaa on opel omega tai sen halpaa kopiota holden commodorea mutta et missään nimessä kuitenkaan cateraa


    • täyttä paskaa

      opelin vikoja ei voi korjata millää... vuoden uudella opelilla nilkuttaa jotenkuten.. sen jälkeen paskas on nii vitusti vikoja et huh huh.... jos parikii vuotta meinaa samalla autolla ajella.. ni opelilla se ei onnistu muuten ko että näpit paskas joka ilta...ois kuluttajaasiamiehel tekemistä tai karpolla... ko kertois opelin kestävyydestä...mut opeli miehet pitää kipeinää.. ja nielee kaiken paskan mukisematta... vittu mitä idiootteja

      • Miki242

        syömään sitä omaa paskaasi vaan!!


    • vittuooppeli

      ooooppeli prekele paska vitttu lippis vittu vinossa perkele oopplit saatana viittu perkele

    • Omega-3

      Kannattais syödä, jotta järki pelais.

    • 12+11

      nyt häntä, 23 vuotta ajanu jo samalla uutena ostamallani Asconalla ja ei moittimista. Hyvä ajaa ja helppohuoltoinen härpäkevapaa auto.

      • 10+++4

        myös tuossa vm85 ascossa vikojen varalle on kyllä puhelimessa itseruoskintaa helvetinooppeli soittoäänenä.eipä oo tarvinnu laitaa soittoääneksi ja vsta sisään ajettu lämpimään talliin


      • Paljon ajava nainen
        10+++4 kirjoitti:

        myös tuossa vm85 ascossa vikojen varalle on kyllä puhelimessa itseruoskintaa helvetinooppeli soittoäänenä.eipä oo tarvinnu laitaa soittoääneksi ja vsta sisään ajettu lämpimään talliin

        Minulla on ollut kaksi Astraa, ostettaessa 9 ja 6 v vanhat, eikä suurempia ongelmia, hyvän matkaa yli 100 tkm ajoin kummallakin. Nyt Vectra, ostin 8 v vanhana, olen ajanut n. 40 tkm vajaassa vuodessa, eikä mitään ongelmia. Huollatan autot säännöllisesti, koska en halua jäädä tien päälle. Kaikissa autoissa on vikoja, ja kun ajaa revittelemättä "normaalisti" ja huolehtii autosta, ei Opel ole varmasti huonoin vaihtoehto. Minullekin on joku sanonut, että sinun pitää sitä aina korjuuttaa. Ei pidä, vaan en halua ajaa mitään autoa siihen kuntoon, että pitäisi miettiä, uskaltaako sillä lähteä pitemmälle matkalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe