Apua, mitä mä teen!

Auttakaa mua!!

Oon 17 vuotias tyttö ja joka yö näen ihan hirveitä unia missä joku mustakaapuinen tyyppi tappaa vauvoja, hukuttaen niitä, jonka jälkeen herään unesta kiljuen ja huomaan seisovani käsillä katossa. Menkkani alkoivat ikäisiäni myöhemmin ja tämä alkoi pari viikkoa ensimmäisen kierron jälkeen, onko tähän mitään järkevää selitystä? Koirani kuoli 2 vuotta sitten syöpään, äitini on ollut siitä asti masentunut, ja isä juo itsensä hengiltä joku päivä, onko tämä kaikki vain sattumaa? kerran näin isäni rantasaunassa ja tein loitsun jottei hän sammuisi sinne, seuraavan aamuna meidän sauna oli palanut poroksi, mutta isä heräsi saunan ulkopuolelta ilkosillaan. mä oon miettiny siit asti et onkoha mul oikeesti jotaki kykyjä, huomannu et aina ko oon kavereitte kanssa ulkona nii mä nään niitten pään sisälle ja mä huomaan heti mitä ne haluaa ja ne ei ees kerkeä sanomaa sitä ko mä jo tiiän, tää käsillä seisominen katossa on ihan uus juttu enkä oo uskaltanu kellekkää kaverille kertoa ko pelkään et jään yksin. mä oon pelannu pari kertaa kaverien kanssa spiritismiä joskus 5 vuotta sitten ja joka kerta se henki o ollu paha henki, ja kerranki se lasi särky palasiks, me säikähettiin tyttöjen kanssa ihan kauhesti ja heitettiin ne pois. mullon ollu koulussa ongelmia opettajien kanssa ja keran meinasin tappaa yhen opettajan pelkällä ajatuksen voimalla!! se alko valittamaan miulle tekemättömistä tehtävistä nii sit aloin vaa ajatella et kuristasin sen, senjälkee mulla pimeni ja se makas maassa henkeään haukkoen, apua auttakaa mua, mitä mulle tapahtuu!!!

16

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riivaaja henkien

kanssa tekemisiin, ne on pahoja ja niihin auttaa vain vastakkainen ja voimakkaampi voima ja se on Jumalan voima, joka tulee sille, joka ottaa Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajana
      Kuuntele tästä linkistä julistusta ja tee ratkaisu Jeesuksen puoleen ja Hän ajaa se pahan vaikutukset pois.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/

• ....................

Painukaa vittuun täältä hihhuloimasta!!!! Aina kun kysyn tällä palstalla kysymyksen, johon odotan hyvää ja tehokasta vaustausta, niin saan vastaukseksi jonkun raamatusta lainatun lausahduksen tai muuta paskaa. Kun kysyn kysymyksen, niin odotan tehokkaita vastauksia, enkä mitään hihhulointia ja käännytystä.

• 21
        .................... kirjoitti:

Painukaa vittuun täältä hihhuloimasta!!!! Aina kun kysyn tällä palstalla kysymyksen, johon odotan hyvää ja tehokasta vaustausta, niin saan vastaukseksi jonkun raamatusta lainatun lausahduksen tai muuta paskaa. Kun kysyn kysymyksen, niin odotan tehokkaita vastauksia, enkä mitään hihhulointia ja käännytystä.

No mikäs sitten olisi sopiva vastaus neidille? Et siis tahdo oikeita vastauksia, vaan sellaisia vastauksia, jotka sattuvat sinulle sopimaan? Pakenet siis totuutta ja tahdot elää omissa maailmoissasi.

Jumala on mestarimanaaja, joka voi kääntää kehityksesi suunnan positiiviseksi. Sinussa on paljon vihaa ja pahoja tunteita tekstisi perusteella, olisi aika jo alkaa etsiä parempaa tietä. Kaikki on sinusta kiinni. Saat valita, haluatko käyttää kykyjäsi tuhoamiseen tai rakentamiseen. Mutta muista, että sitä sinä niität, mitä olet kylvänyt.

• 2343r

tee lesser banishing ritual of the pentagram ja myös greater banishing ritual of the pentagram. Ohjeet löytyy netistä, käytä pitempää kaavaa. Ovat sitten englanniksi.

• fourone

Tässä maailmassa on liikkeellä paljon tasapainottomia sieluja. Tasapainottomuutensa takia niiden tunteet "haluavat" hajottaa muitakin sieluja, ja ne ajautuvat aiheuttamaan muille sieluille tasapainottomuutta. Vaikka todellisuudessa ne haluaisivat löytää rauhan niin se levottomuus niiden sisällä saa ne tekemään järjettömyyttä.

Sinun täytyy löytää sisäinen mielenrauhasi. Täydellinen rauha jossa ei ole enään tasapainottomuutta, silloin pystyt näkemään ja kontrolloimaan mitä sinun pitää tehdä ja olla.

Tähän tietenkin auttaa meditointi, ongelmien läpikäynti ym.

Neuvona voisin antaa että seuraisit sitä kaveria joka käveli vetten päällä ja pelasti hukkuvia.

• saatanan lähetti

turvaudu kuuntelemaan jumalvelhoa ja kelaile kissin vinyylejä väärään suuntaan nin saat vastauksia.. mutta muista kävellessäsi mustalla lasi aavikolla että ruskeita naurulintuja täytyy varoa. eikä saa unohtaa että voit nuollekantapäälläsijeesuksenhius suortuvia.. elviksen vaaleanunainen tytär on pahan enne, äläkä kävele päin keltaisia torneja..

• Kyllä näin on

Näkysi ovat vain normaali lopputulos Aatamin ja Eevan aloittamalle tuhansia vuosia kestäneelle perheorgialle.

• Uskovainen kotirouva

Hävytöntä puhetta tuollainen! Jumalanpilkkaa! Jeesus tulee ja rankaisee sinua! Joudut helvettiin!
        Itse tulin uskoon 26 vuotta sitten, olen nyt 65 vuotias kotirouva ja huolehdin ja rakastan lähimmäisiäni, sekä yritän tukea kaikkia hätää kärsiviä parhain mahdollisin keinoin ja kehottamalla heitä, eksyneitä lampaita kääntymään paimenen tyköön. Mieheni kuoli äskettäin ja olen rukoillut jumalalta armoa että itsekin saisin kuolla levollisesti, kuten mieheni kuoli. se on suuri lahja jota kaikkien tulisi arvostaa. kehotan sinua käymään kirkossa ja kuuntelemaan jumalan sanaa sekä näkemään Hänen kirkkautensa. Nauttikaamme myös ehtoollis viiniä puhdistamaan sielumme synnistä, sekä rukoilkaamme joka päivä jumalaa armahtamaan meitä. Aamen.

• mietis nyt hei kuule
        Uskovainen kotirouva kirjoitti:

Hävytöntä puhetta tuollainen! Jumalanpilkkaa! Jeesus tulee ja rankaisee sinua! Joudut helvettiin!
        Itse tulin uskoon 26 vuotta sitten, olen nyt 65 vuotias kotirouva ja huolehdin ja rakastan lähimmäisiäni, sekä yritän tukea kaikkia hätää kärsiviä parhain mahdollisin keinoin ja kehottamalla heitä, eksyneitä lampaita kääntymään paimenen tyköön. Mieheni kuoli äskettäin ja olen rukoillut jumalalta armoa että itsekin saisin kuolla levollisesti, kuten mieheni kuoli. se on suuri lahja jota kaikkien tulisi arvostaa. kehotan sinua käymään kirkossa ja kuuntelemaan jumalan sanaa sekä näkemään Hänen kirkkautensa. Nauttikaamme myös ehtoollis viiniä puhdistamaan sielumme synnistä, sekä rukoilkaamme joka päivä jumalaa armahtamaan meitä. Aamen.

Nii mikä jeesus? Onko jeesusta olemassa, kuka sen todistaa? miksi jeesus auttaa?

• ....................

Painu vittuun. Olen niin kyllästynyt teihin kaikkiin jeesuksen tyrkyttäjiin. Hankkikaa elämä, meitä ei vaan vittu kiinnosta kääntyä uskoon, ymmärtäkää se.

• krikatti-tikka

sillon se voittaa! se pelottelee meitä, vaikka aika on jo mennyt! hyss!

• jussipentti

Mul oli melkein sama juttu! Söin yks päivä kasvispitsaa ja vahingossa join kahvii päälle, vaikka mulla ei ees ollu sitä kahvia! sit mietin et mistä olin sen saanut. kun ei ollut kun tarjoilija lähellä. Viikko siitä eteenpäin koirani alkoi kuseskelemaan hirveästi sisälle ja syömään ovenkahvoja, mietin et onko siinä joku paha henki.. Aina yöllä kun mä koitan nukkuu nii kuulen kun koira puhuu pikkuveljelle lompakosta tarinoita, siis ihan älyttömän outoo! onko tää jotain magiaa vai asusteleeko mussa vuokralla joku henki?? auttakaa mua! unohin viel mainita kun se meidän koira puhuu pikkuveljelle, se kuulostaa ihan messenger avaus ääneltä!!!!!11 oon viel nuori mut tiiän et näiden asioiden kaa ei piä leikkii, mut kerran kun laitoin lompakon ja ovenkahvan koiran eteen, ne oli hävinny! etin niitä joka paikasta ja ne löyty koiran kusessa sit mun otsalampun päältä! AAAAAAAAAAA

• soulhealer

Laitappa viestiä sähköpostiini noper1AThotmail

• KummaTumma

Tuulen raikas puhallus mielen puhdistaa. Sade mielen rauhoittaa ja luonnon uudistaa. Näin rakkautta elämääsi toivotan ja lämpöä toisen sydämmen. Olkoon tiesi valoisa ja onnellinen.

• Oma loitsu kunniaan

Mäkin inhoon tällasta Jeesustelua, kun kaivataan kunno apua!! Ei se Jeesus tule sieltä alas ja ala auttaa sua!! Se ei auta! Kokemusta on!! Nämä palstat ei ole millekään Jeesustelijoille tarkoitettu!! Antakaa ihmisten puhua ilman häirijötekijöitä! Järkevää keskustelua, kiitos!!

Minun neuvoni, pienen raivoamisen jälkeen:
        Lainaus KummaTummalta tältä palstalta, joka osuu mielestäni:
        "Tuulen raikas puhallus mielen puhdistaa. Sade mielen rauhoittaa ja luonnon uudistaa"

Kehittele oma "loitsu", jolla ajat unesi pois. En nyt tarkoita kirjaimellista loitsua, mutta jotakin, jossa pyydät/käsket tätä hahmoa, joka unissasi ilmestyy ja tappaa vauvoja, lähtemään unistasi, jättämään sinut rauhaan. Alussa ja lopussa käsky, välissä tilaa muille sepityksille. Lausut sen sitten ennen nukkumaanmenoa.
        Nuo sinun voimasi...sinun täytyy hillitä itsesi, muuta en osaa sanoa. Rauhoitu, harrasta joogaa tai mietiskele, mutta rauhoitu. Kuuntele musaa, ihan sama millaista. Jos et rauhoitu, olet koko ajan tietynlaisessa mielentilassa, jolloin riskinä on, että käytät voimiasi väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe