Kakka Hätä!

hitsin pimpulat

Söin eilen parmesaanisipuleita ja sillejä, minulle iski kauhea kakka hätä, onko olemassa loitsuja jolla kakkakuulat pysyisivät visusti pyllyn sisällä. Olen myös huomannun tämän jälkeen oudon reiän emättimessäni, josta tulee ulostetta, joka näyttää ruosteelta mutta on sammalen vihreää. Katsoessani tuotoksessa olevia satiaisia pöntössä, sain hirveän hyperventilaatiokohtauksen, jonka jälkeen koirani antoi minulle tekohengitystä. mummoni tuli juuri kylään ja oli käynyt keräämässä parsakaaleja pellolta, hän kertoi parsakaalien auttavan jos niitä tungetaan emättimeen, erite emättimestä on nyt olutta, ja isäni ja kaikki veljeni ja naapuri haluavat aina tulla nuolemaan minua, en kestä tätä enää, auttakaa! Kakka se on korvassakin

2

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poramies

Akkuporakoneella survaiset vähän sinne jossa on alkoholilla kostutettu rätti, niin kyllä pitäis auttaa : ) desinfioi kaiken epähygieenisen. loitsuna voit käyttää fairy pullon takana olevia tekstejä :)

• pienlapsjezuzyeahmm

Siis toi on niin tärkeetä kun kerrot meille tän! oon 12-v pojankulli ja sain äitiltä viime jouluna piiskaa ruusunmarjakepukalla, päätin sitten ottaa tän kepin itelleni ja isän siis ihan outoo! ja veistää siitä kakkosnelosen. mut sit se vasara muuttukin yks päivä visa-kortiks ja aloin miettii et wtf!!!!!!!!!!! sit toinen aika samankaltanen sattu ruuan suhteen yks pävä kaks päivää sit yhtenä päivänä, mummo oli just tehny päänsärkycvitamiini lutkukeittoo ja siskon kaa syötiin sitä kun ne kaikki hävis yhtäkkii jonneki !! ! siis oltiin sillee mitä! sit löysin äitin silmäripsi pois ottajan yks kerta sieltä ku ne hävis ja työnsin sen vahingos siskon keittoon! sisko se sit lätki sen turpaansa vahingossa ja yrjös puol tuntii1 sit ku menin kattoo miks se yrjöö niin pitkään nii huomasin mummon ja äitin siellä sankossa huutamassa! sit koira toi lompakon sinne altaaseen ja äiti hukku. oon miettiny tätä joka ilta enne hampaanpesuu ja aina meinaa lentää lepakko ohtaan ku laitan tyynyn pään päälle!! auttakaa mua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe