Twilight Fanfic-Foorumi

Aliceee

Twilight:kirja- ja elokuvasarjalle vastikään perustettu foorumi ottaa mielellään vastaan uusia kävijöitä fanficcailemaan, ja yleisestikin aktiivisesti keskustelemaan aiheesta. Foorumilla on mielettömän hyvä henki ja foorumi järjestää myös aika-ajoin kirjoituskilpailuja käyttäjien iloksi! Oletko sinä Twilight-fani? Liity mukaan!

Tervetuloa kaikille!

12

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aliceee
    • gffdhskln

      Twilight on roskaa. Miettikääs, maailman arvostetuin kauhukirjailija on haukkunut Stephenie Meyerin roskasarjan lyttyyn, jossa kömpelö teinipissis Bella juoksee auringossa kimaltelevan keijupojan perässä. Vastakun Jacob leikkaa hiukset ja ottaa paidan pois ja juoksee muitten köyhien kavereittensa kanssa (joilla ei ole varaa paitaan), Bella kiinnostuu Jacobista täysin.

      • Pieni tyttö vaan

        Saisi tämä 'maailman arvostetuin kauhukirjailija' miettiä vähän itsekkin, ennen kuin alkaisi päätään aukomaan. Vaikka twilight-saagan kirjoissa on 'kauhuakin', luokittelisin kirjat silti enemmän romanttisen puolelle, kuin kauhun. Joten; miksi Kauhukirjailia haukkuu Stephanie Meyerin pystyyn ja miksi Sinä: gffdhskln, vertaat hänen lausuntoonsa? Jos perustaisit mielipiteesi ihan omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä sitten mitään.

        Älä muistele pahalla ;) Pisti vaan silmään


      • esfe
        Pieni tyttö vaan kirjoitti:

        Saisi tämä 'maailman arvostetuin kauhukirjailija' miettiä vähän itsekkin, ennen kuin alkaisi päätään aukomaan. Vaikka twilight-saagan kirjoissa on 'kauhuakin', luokittelisin kirjat silti enemmän romanttisen puolelle, kuin kauhun. Joten; miksi Kauhukirjailia haukkuu Stephanie Meyerin pystyyn ja miksi Sinä: gffdhskln, vertaat hänen lausuntoonsa? Jos perustaisit mielipiteesi ihan omaan mielipiteeseesi, niin ei siinä sitten mitään.

        Älä muistele pahalla ;) Pisti vaan silmään

        onko sen nimi Twilight-vampyyrisaaga?! tarkotatteko SARJAA eikä saagaa?


      • houkutus = perCstä

        MINÄ. OLEN. TÄYSIN. SAMAA. MIELTÄ! Twilight on niin juuri-sieltä-reijästä.
        1) Se ei etene realistisesti (bella meni sinne, bella meni tänne)
        2) Vampyyreistä on tehty narreja.


      • Keijujen kuningatar
        esfe kirjoitti:

        onko sen nimi Twilight-vampyyrisaaga?! tarkotatteko SARJAA eikä saagaa?

        HÄÄH?! Onko Twilightissa vampyyrejä?! O_O Keijujahan ne kimaltelevat diskopallot ovat.


      • Forever Immortal Twihard
        houkutus = perCstä kirjoitti:

        MINÄ. OLEN. TÄYSIN. SAMAA. MIELTÄ! Twilight on niin juuri-sieltä-reijästä.
        1) Se ei etene realistisesti (bella meni sinne, bella meni tänne)
        2) Vampyyreistä on tehty narreja.

        Öö mitä järkee tulla vittu aukoo päätä tänne?!
        Stephenie Meyer on kirjoittanut kirjaan 'Huokustus- kuvitettu opas vampyyrisaagaan'-kirjaan että on halunnu tehdä vampyyreista oman mielen mukaisia. Jos ei kiinnosta saatana niin ei sitä tarvi julistaa koko maailmalle! Ite oon Forever Immortal Twihard ja puolustan Stephenietä ja Twilightia ehdottomasti! Tuokaa kaikki paska niskaan, sitä me twihardit ei pelätä! Me ollaan uskollisia aina Twilightille eikä muuksi muututa!:*


    • Vierastelija

      Randomi Mary-Sue Ihmemaassa (a.k.a. ns. Twilight -"saaga")

      Näin sen pitäisi loppua:

      "... ja niin Bella ja Edward saivat seipäät sydämiinsä ja Jacob vietiin kunnan kenneliin. Sen pituinen se."

    • vampire

      ONKO AIVAN PAKKO HAISTATELLA TWILIGHTIA!!!!! PERUSTAISITTE OMAN PALSTAN JOSSA SAATTE AIVAN VAPAASTI HAUKKUA KUINKA LYSTÄÄ MITÄ TAHANSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • labrarotta

      Eniten twilight-sarjassa häiritsee kirjoittajan mormoniusko, joka paistaa niin monessa kohtaa läpi... muuten kepeää alle 20v vanhalle sopivaa hömppää kyllä, kevyttä kesälukemista, johon ei aivoja tarvitse tuhlata. Leffoja en ole viitsinyt katsoa, pari kirjaa lukassut kun kaverilta sain lainaan. Mitään saagaa tuosta en kyllä saa, kevyttä kioskikirjallisuutta enemmänkin.

    • dfsjoöl

      mua ärsyttää kyllä kun twilightin vamppyyreitä haukutaan vääränlaisiksi, kirjat kuuluu fantasiaan jossa kuuluu luoda omaa maailmaa. kuka sanoo millatteita vamppyyreiden kuuluu olla, nehä on keksittyjä fantasia hahmoja!

    • iskän kulli

      iskän kullia kuumottaa nyt....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe