TÄMÄ ON LOMAROMANSSI

Romantiikkaapliis

Palsta...mutta täällä haukutaan vaan joko naisia tai miehiä pettämisestä, jättämisestä. Kuka missäkin on ollut alapäästään huolimaton...
Missä on oikeat tarinat loma"rakkauksista"?

10

899

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylistää italo-

      donnan ihanuutta Italianmatkani jälkeen, mutta minut haukuttiin tyypiksi, joka ei ole käynyt kuin Tallinnassa ja pian sen jälkeen viestini poistettiin.

      Tällä palstalla saa kertoa vain Thaimaan ja Turkinmatkoista...Finland = white trash nation.

      • Tympiintynyt

        En ihmettele yhtään , että viestisi poistettiin. Olet aina haukkumassa alatyylisesti naisten lomamatkoja, ihan sama mihin maahan ne ovatkin. Pelkkä Finland= white´trash nation paljastaa sinun rasistisen mielenlaatusi. Anna muiden olla rauhassa ja lomailla/ tehdä mitä haluavat.


      • hieman selitystä
        Tympiintynyt kirjoitti:

        En ihmettele yhtään , että viestisi poistettiin. Olet aina haukkumassa alatyylisesti naisten lomamatkoja, ihan sama mihin maahan ne ovatkin. Pelkkä Finland= white´trash nation paljastaa sinun rasistisen mielenlaatusi. Anna muiden olla rauhassa ja lomailla/ tehdä mitä haluavat.

        säälittää, että joutuu selittämään kuin pienelle lapselle:

        Todellakin vain kerroin omasta lomaromanssistani ja ilman mitään selitystä,viesti poistettiin- jos olisin kertonnut jostain panomatkasta Thaimaahan (niitäkin on ollut,mutta 90-luvun alussa) , se olisi hyväksytty.

        Tämä nyt on sellainen forum...


      • nainallala
        hieman selitystä kirjoitti:

        säälittää, että joutuu selittämään kuin pienelle lapselle:

        Todellakin vain kerroin omasta lomaromanssistani ja ilman mitään selitystä,viesti poistettiin- jos olisin kertonnut jostain panomatkasta Thaimaahan (niitäkin on ollut,mutta 90-luvun alussa) , se olisi hyväksytty.

        Tämä nyt on sellainen forum...

        siirtyä ihan jonnekkin muille forumeille provoilee?


      • juuri tätä
        nainallala kirjoitti:

        siirtyä ihan jonnekkin muille forumeille provoilee?

        tarkoitan, jos miehet kertovat tarinoitaan,se on provoilua, jos naiset, ne ovat totta.

        Vähän niin kuin että miehet harrastavat seksiturismia,naiset lomaromansseja,heh...

        Onneksi minä tiedän paremmin.

        Ja suomihuoran tunnen niin perinpohjaisesti´ettei kukaan...

        May u all rot in hell.


      • muutaveksjollei...
        juuri tätä kirjoitti:

        tarkoitan, jos miehet kertovat tarinoitaan,se on provoilua, jos naiset, ne ovat totta.

        Vähän niin kuin että miehet harrastavat seksiturismia,naiset lomaromansseja,heh...

        Onneksi minä tiedän paremmin.

        Ja suomihuoran tunnen niin perinpohjaisesti´ettei kukaan...

        May u all rot in hell.

        ootko todella noin onneton ettet pääse täältä ankeasta Suomesta pois kun Suominaiset noin ahdistaa...ootko kaappi-homo? Tuu ulos ja jätä naiset rauhaan tai muuta niin pitkälle ku pippuri kasvaa. Luulis että on maailmassa vielä paikkoj,a joissa ei tartte Suomalaisiin naisiin törmätä turhan usein.

        Mutta kun sulla ei ole varaa, eikä kielitaitoa saatikaan yhtään mitään millä voisit "päteä" muualla kuin tällä palstalla provoilemassa.


      • erittäin väärin
        muutaveksjollei... kirjoitti:

        ootko todella noin onneton ettet pääse täältä ankeasta Suomesta pois kun Suominaiset noin ahdistaa...ootko kaappi-homo? Tuu ulos ja jätä naiset rauhaan tai muuta niin pitkälle ku pippuri kasvaa. Luulis että on maailmassa vielä paikkoj,a joissa ei tartte Suomalaisiin naisiin törmätä turhan usein.

        Mutta kun sulla ei ole varaa, eikä kielitaitoa saatikaan yhtään mitään millä voisit "päteä" muualla kuin tällä palstalla provoilemassa.

        En edes oleskele Suomessa kuin puolet vuodesta,joten taas meni metsään...puttana...


    • tatteli

      kulla tarinan lomaromanssista? Menikö kirjoitus oikein kaikille jotka siihen takertuu!! Siis, tapasinpa kerran , melkein 2v sitten nuoren miehen turkissa, minä , vanhempi nainen.Olen tosin vapaa, leski, en petä ketään.Lapseni ovat tavanneet tämän kaverin ja hyväksyvät.Hän ei ole naimisissa , älkää kysykö mistä tiedän, tiedän vain.Ollaan tavattu monta kertaa, olen ollut siellä yksin tai lasten kanssa ja tavannut n.25 lähisukulaista, kaikkia serkkuja en jaksanut enää laskea.Nämä sukulaiset kutsuivat minua nimellä joka ei ikinä mulle auennut, mutta tarkoitti " sukuun hyväksyttyä".Jos joku tietää sille oikean sanan, kiitos, kertokaa! Olen yrittänyt laittaa poikki monta kertaa, kasvoista kasvoihin tai text, ei käy hänelle.Enhän mä nyt niiiin tärkeä ole tai " haluttava" , ei ole rahaa, tietää sen.Taas olen menossa, koko vuosi vain töitä täällä ja sanoin tulevani ottamaan aurinkoa ja lepäämään, tavataan jos tavataan.No arvaahan sen, veti herneet nenään. Lomaromansseja on monenlaisia, jos ne kaikki kateelliset miehenpuolikkaat täällä ja muualla tajuais että se nainen ei välttämättä ole se jota vedätetään, vaan se vois myös olla toisinpäin???

      • kaikki käy

        ei niistä köykistä turkinpojista tarvitse kenenkään olle kateellinen ,kyllä niitä riittää jokaiselle .Ihan sama minkä ikäinen olet kaikki kelpaa ,kyllä ne niin puutteessa on.


    • jhbjggirtjg

      SUORAAN SANOTTUNA melkein jokainen tämän foorumi alueen aiheista on täyttä paskaa!
      Lähes kaikissa puhutaan siittä kuinka sai nuolla yms jotain naista/miestä. Tai sitten haukkuvat heitä juuri siittä pettämisestä tai jostain vastaavasta.
      MYÖTÄ HÄPEÄÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe