Lappeenrantaan ollaan avaamassa uutta italialaisten tuotteiden verkkokauppaa!
Lue lisää ja käy vastaamassa kyselyyn osoitteessa http://www.webropol.com/P.aspx?id=414465&cid=21501978 .
Uusi italialaisten tuotteiden verkkokauppa avautumassa!
6
448
Vastaukset
- napolitar
Ihanaa jos tuo aukeaa. Käyn vuosittain Napolissa ja ostan aina hyviä mausteita ja muita tuliaisia. Mahtavaa jos noita saa tulevaisuudessa tilata kotiovelle, niin mahtuu italiasta muutakin mukaan :)
- lapintyttö111
joo itse olen kanssa etsinyt hyvää nettikauppaa, mutta ei suomessa oikein ole. Helsingissä ainakin joskus oli italialainen maahantuontikauppa, mutta se ei pohjoissuomalaista lämmitä
- Marinata
lapintyttö111 kirjoitti:
joo itse olen kanssa etsinyt hyvää nettikauppaa, mutta ei suomessa oikein ole. Helsingissä ainakin joskus oli italialainen maahantuontikauppa, mutta se ei pohjoissuomalaista lämmitä
Tiedoksi vaan: huhtikuussa avaa "ovensa" www.soleatavola.com josta voi tilata tuotteita suoraan Italiasta. Kun suoraan ostaa niin ne hinnatkin ovat paljon edullisemmat!
- vähän kesken...
Marinata kirjoitti:
Tiedoksi vaan: huhtikuussa avaa "ovensa" www.soleatavola.com josta voi tilata tuotteita suoraan Italiasta. Kun suoraan ostaa niin ne hinnatkin ovat paljon edullisemmat!
... tuo edellisen viestin suunnitelma, kun ei ainakaan linkistä pääse mihinkään???
- Luin
vähän kesken... kirjoitti:
... tuo edellisen viestin suunnitelma, kun ei ainakaan linkistä pääse mihinkään???
Siis, tuossahan luki että huhtikuussa aukeaa...haloo....
- laittavat...
Luin kirjoitti:
Siis, tuossahan luki että huhtikuussa aukeaa...haloo....
...sitten linkkejä, jos ei ole vielä toiminnassa...
No joo, kyllähän maailman puhetta mahtuu... ja kirjoittelua myös :-) :-) :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047624
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075768- 835117
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542909
- 532822
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016