Mikä näistä ???

Snorkkelipiru

Hei kokeneemmat Malediivien kävijät !
Olen onnistunut lopultakin rajaamaan vaihtoehdot kolmeen, eli mitä näistä voisitte suositella:
Kuramathi, Meeru vai Kuredu ???
Haluaisimme hiukan myös iltaelämää, ettei ihan pitkästy kahden viikon aikana...
Suositelkaa toki muitakin kohteita !
Kiitos etukäteen !

3

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marutzella

      Moi,

      olin mieheni kanssa Meerulla lokakuussa 09 ja oli oikein loistava paikka - paras kaukokohteista tähän mennessä. Saari on Malediivien kolmanneksi suurin. Pelkäsin mieheni kyllästyvän 10 päivän lomalla mutta aika meni kuin siivillä... olisi voinut olla pitempäänkin. Ravintoloissa on joka ilta jotain ohjelmaa ja kerran viikossa disko. Se on myös hyvä puoli, että saarelta pääsee aika ajoin ilmaisille all inclusive -risteilyille, jotka kestävät pari kolme päivää - muutenkin all inclusive kannattaa - Malediivien hintataso on kallis - vesipullotkin maksavat maltaita, ja niitä kuluu joka päivä paljon, satoi tai paistoi. Niin ja AINA on lämmintä, minulla ainakin oli puolet matkavaatteista liikaa.. Saarella on useita baareja ja ravintoloita - ruoka oli hyvää ja vaihtoehtoja paljon joka ilta - ei ollut valittamista.

      Malediivit ovat todella paratiisi maan päällä - uskon, että minkä tahansa saaren valitset, niin olet aivan "myyty" . Ihanaa matkaa teille!!!

    • hyvä snorklaa

      Maruzella tossa vastas ylistys-sanoja, mutta on toi Meeru ihan okei. Paratiisi on, vaan onhan noita paratiisejä, parempiakin nähty. Meerulla kuten Malediiveillä muillakin saarilla on: snorklaaminen on kertaikaikkisen upeeta, todella paljon näkemistä joka paikassa, on myöskin aurinkoa ja lämmintä, tosin pilviäkin tulet näkemään aivan varmasti. Tuo "hiukan iltaelämää" mua vähän huolestuttaa, siellä kun EI OLE iltaelämää. Ravintoloiden "ohjelma" on äkkiä nähty ja ei ne yöhön asti kestä. Disko on todella onneton, jos sitä diskoksi voi sanoa. Varaudu siihen, että vietät "from mornin' dew till day is done" herätyksestä nukkumaanmenoon asti rantaelämää (auringonotto, uinti, snorklaus, sukellus, kaikenlainen löhöily ja vesiurheilu), muuta et siellä juuri koe. Kyllä, suosittelen Malediivien matkaa, mutta se ei ole tosiaankaan mikään "kulttuuri"matka. Ja muuten kuten Maruzellakin sanoi: kaikki on kallista, itseasiassa - TODELLA KALLISTA, siis huomattavasti kalliimpaa kuin esim Suomessa.
      Snorklauspaikkana yksi parhaita maailmassa.

    • Mahiti

      Olimme Malediiveilla viime vuonna ja oma toivomukseni oli etten halua hillua juhlioiden/örveltäjien seassa, toteutui! Toinen toive oli etten halua shoppailla, toteutui! Kolmas toive oli etten halua pitää kenkiä koko loman aikana, toteutui! Neljäs toiveeni oli nähdä merenelämää, totetui! Paikka ON paratiisi! Onhan toki muitakin paratiiseja mm. Tahiti vaikuttaa erittäin paratiisilta myös ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe