Autonvuokraus Frankfurt-Hahnilta

Heidi T

Olemme lähdössä perheen kanssa kesäkuussa Ryanairilla Frankfurtiin. Tarkoituksena olisi vuokrata Hahnin lentokentältä auto ja jatkaa kohti Itävaltaa ja Sveitsiä. Onko Frankfurt-Hahnin lentokentällä autonvuokrauspistettä ja mitä firmoja (Avis, Hertz ym.). Onko hinnoista mitään tietoa? Onko parempi vuokrata jo täältä Suomesta käsin? Meille riittää joku aivan ns. pikkuauto, esim. Polo tms. Pitääkö paikkansa, että Hahnin lentokenttä on tosi kaukana itse Frankfurtin keskustasta, vaikka emme sinne ole kylläkään edes menossa. Onko lentokenttä siis Frankfurtin etelä- vai pohjoispuolella??

12

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmiä kysymyksiä

Katso kartasta.

• Heidi T

No pidän kyllä vastaustasi idioottimaisempana kuin kysymystäni, mutta ainahan tänne sivustoille eksyy noita itseään tärkeänä / viisaana pitäviä ihmisiä.....löydän kyllä kartasta Frankfurtin, mutta kun en tiedä tarkalleen missä lentokenttä sijaitsee niin en voi katsoa. Vai pystytkö itse löytämään asian, jota et edes tiedä. Olen ensi kertaa kirjoittanut tänne ja heti tulee noin töykeä vastaus, oli ainakin viimeinen kerta...

• kaukanaonkaukana

Löytyy yleisimmät vuokraamot. Kenttä on 100 km Frankfurtista itään. Hinta riippuu, sanotaan parisataa per viikko.

• Heidi T

Työkaveri väitti, että länteen...kumpi nyt on oikein???

• kohti rajaa
        Heidi T kirjoitti:

Työkaveri väitti, että länteen...kumpi nyt on oikein???

länteen se sijoittuu,Luxenburgin rajallepäin Frankusta.Isoja kaupunkeja esim.etelässä(viistosti) Trier ja pohjoisessa Koblenz,josko ne näkyisi kartassasi niin saat käsityksen "noin" missä se sijaitsee.

• komok

• FR
      • Heidi T

Kiitos paljon tiedosista, näillä päästään jo hyvin eteenpäin.
        Mukavaa kevään odotusta:)

Heidi T.

• hahnista
        Heidi T kirjoitti:

Kiitos paljon tiedosista, näillä päästään jo hyvin eteenpäin.
        Mukavaa kevään odotusta:)

Heidi T.

Tämä vastaus ei enää varmaan kysyjää auta, mutta ehkä muita. Hahnissa on kaikki edellä mainitut vuokraamot ja itse varasimme auton bulvaanin easyterrra kautta. Palvelu on suomenkielinen ja kun varauksen on tehnyt saa tietää minkä vuokraamon auton saa alleen. Me olemme molemmilla kerroilla saaneet Europcarin auton. Autoluokaksi kannattaa valita riittävän iso auto ettei tule orpo olo moottoriteillä, jossa nopeudet nousevat melkoisiksi. Olemme saaneet aina isomman kokoluokan auton kuin mitä olemme varanneet.

Hahnista on oikein mukavaa lähteä itse ajamaan, kun kyseessä on pieni kenttä keskellä maaseutua - liikenne on siis rauhallista.

• outo hiihtelijä
        hahnista kirjoitti:

Tämä vastaus ei enää varmaan kysyjää auta, mutta ehkä muita. Hahnissa on kaikki edellä mainitut vuokraamot ja itse varasimme auton bulvaanin easyterrra kautta. Palvelu on suomenkielinen ja kun varauksen on tehnyt saa tietää minkä vuokraamon auton saa alleen. Me olemme molemmilla kerroilla saaneet Europcarin auton. Autoluokaksi kannattaa valita riittävän iso auto ettei tule orpo olo moottoriteillä, jossa nopeudet nousevat melkoisiksi. Olemme saaneet aina isomman kokoluokan auton kuin mitä olemme varanneet.

Hahnista on oikein mukavaa lähteä itse ajamaan, kun kyseessä on pieni kenttä keskellä maaseutua - liikenne on siis rauhallista.

itse suosin www.autoeurope.fi sivuja vuokratessa.

• Carhiregermany
        outo hiihtelijä kirjoitti:

itse suosin www.autoeurope.fi sivuja vuokratessa.

Minä olen yleensä tarkastanut noiden lentoyhtiöiden (Finnair, SAS) bonuskorttien varauskoodeilla suoraan autovuokraamoiden sivuilta hinnat ja usein se on ollut halvin tapa. Aiemmin käytin paljon http://www.argusrentals.com/ -bulvaania, mutta viime aikoina se on osoittautunut yhtiöiden omia sivuja kalliimmaksi.

Loistava vinkki omavastuun alentamiseksi (joka vuokraamoilla on maksuiltaan suorastaan kohtuuton), on hankkia erillinen lisävakuutus (super CDW ja vastaavat) http://www.insurance4carhire.com :n kautta ("Daily Excess" alle viikon matkoille). Silloin mahdollisen vahingon tapahtuessa tosin joutuu luottolimiitti tiukoille, mutta rahat saa takaisin kohtuullisessa ajassa. Ja vakuutuksen hinta on merkittävästi alempi kuin autonvuokrausyhtiöillä itsellään. Mokomat eivät edes pääsääntöisesti myy sitä suoraan varauksen yhteydessä, vaan alkavat kaupata sitä vasta autoa noudettaessa sikamaiseen hintaan.

• Rohkeasti liikkeelle

Automatkalla tarvii tavaraa , paljon . Markkina/kirpputori löydöt painavat yllättävästi . Isompi auto parempi . Ajaminen on Suomeen verrattuna helpompaa ja rennompaa , ei autobaalalla tarvi kaahata 100-120 on riittävä . Peileihin oletetaan katsottavat ja keskustoissa ihmiset kävelevät ja polkevat suojateille etuoikeudella , iso poikkeus Suomeen , varo .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe