Moikka! Ostin kirpputorilta jo vuosi sitten ihanan isopäisen valkoisen pehmokanin jolla on silmät vähän alaspäin,kuin se olisi surullinen ja sillä on päällä punainen lateksitakki. Se oli ihan uusi,aika suuri ja sen hinta oli vain 3e.!! Olen vuoden ihmetellyt mikähän otus tai hahmo se on mutta tiesin koko ajan että sen alkuperä on Japanista. Nyt näin kaupassa koulurepun jossa oli sama hahmo kuvana ja nimenä Mashimaro.
Kirjoitin sen ylös paikanpäällä kännyyni ja googlasin heti kotona.VOIH,ja niin paljon löytyi tietoa ja kuvia mutta ei SUOMEKSI mitään.=(((. Miksi Mashihirolla on niin useassa kuvassa esim: Vessanpöntän imukuppi päässä?? Ja miksi se on jossakin kuvassakin tämä punainen lateksitakki laitettu kaltereiden taakse?
Onko se jotenkin ns.pahishahmo? JOS joku osaa valaista,vaikka joku Japani-nuorisokulttuurin lukija täällä niin kertoisitko minulle Mashirosta jotakin?? Minusta se on aivan hurmaava hahmo! Kiitos ja toivon että jotakin kivaa kuuluu...=)
MASHIMARO-hahmo?
5
471
Vastaukset
- ei Japanista
http://en.wikipedia.org/wiki/Mashimaro
Sieltä löytyy virallisen sivun osoitekin...- Japani-fani itsekin.
KIITOS! Menen heti!! :D
- Japani-fani itsekin.
Totta,Korealainenhan Mashimaro onkin eikä suinkaan Japanista. Kiitos tiedosta,se oli mulle tärkeä koska olen Aasiakulttuurien harrastaja. En vain ollut saanut mistään tietoa Mashimarosta ja se on vähän kuin Hello Kitty, tosin paaaaaaaaaljon ihanampi,en tykkää koko Kittystä ollenkaan.Eipä muuta.
- 193
Japani-fani itsekin. kirjoitti:
Totta,Korealainenhan Mashimaro onkin eikä suinkaan Japanista. Kiitos tiedosta,se oli mulle tärkeä koska olen Aasiakulttuurien harrastaja. En vain ollut saanut mistään tietoa Mashimarosta ja se on vähän kuin Hello Kitty, tosin paaaaaaaaaljon ihanampi,en tykkää koko Kittystä ollenkaan.Eipä muuta.
Ei millään pahalla mutta ootko ikinä kuullu Googlesta...?
- Japani-fani itsekin
193 kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta ootko ikinä kuullu Googlesta...?
koko mun tekstiäni. Valitan,mutta en jaksa enää uudelleen.Voit lukea sen tuosta alusta. On vaikea googlettaa jos ei ole hakusanaa,että siinäpä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191