Haussa 3 autopeliä:
- rallipeli-simu
- formula1 peli
- helppo autopeli (mario kart) tyyppinen
Mitkä ovat ps3:n tämän hetken parhaat noihin?
Parhaat autopelit?
9
2635
Vastaukset
- 3331111111133
race draiver grid voitta nfs paskat
- dsadasdasd
need for speed shift on huippupeli. Katuautopeli. Todella aidot autot sisätiloista lähtien!
Mutta mutta.. Kyllä se Gran turismo 5 ilmestyessään on se kaikkien aikojen paras autopeli, että sitä kannattaa odotella! - nfs
dsadasdasd kirjoitti:
need for speed shift on huippupeli. Katuautopeli. Todella aidot autot sisätiloista lähtien!
Mutta mutta.. Kyllä se Gran turismo 5 ilmestyessään on se kaikkien aikojen paras autopeli, että sitä kannattaa odotella!jep shift iha helevetin hyvä mut pitkä miinus ku ei voi pelata kaksistaan
- ma
undercouver on paras peli kuin granturismo 5 mutta molemmat on samanlaisia en tiijä miks
- need speed fani
Need for Speed: Hot Pursuit 2010 tulee vastaa 16.marraskuu.2010
se voitta paskan gran turismon 5 ja muut
http://www.youtube.com/watch?v=eqq257lhybE&feature=related - No sehän
on täysin makuasia
Paras rallipeli sega rally,
formulapeliä en oo ps3:lla pelannut,
paras kart peli on mod nation racers,
hyvä autopeli on blur joka on kiva kart ja katuautopelin risteytys,
eniten oon pelannut mod nation racersia,jossa on hyvä ja helppo rataeditori ja paljon muitakin ominaisuuksia!!!- XxXmegaXxX
Need For Speed Underground 2. En tiedä onko sitä PS3:selle. Ainaskin paras NFS:stä.
- ihminen ei apina
XxXmegaXxX kirjoitti:
Need For Speed Underground 2. En tiedä onko sitä PS3:selle. Ainaskin paras NFS:stä.
Vanha peli MUTTA ERITTÄIN hyvä olen aivan samaa mieltä. Harmi kun peliä ei tehdä enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904