Eli kuten otsikko jo sanoo niin haluaisin kysyä muiden mielipidettä entä kumpi näistä peleistä on parempi? Itse valitsisin varmaankin MW2. Siinä mukavammat aseet ja attachmentit niihin ja yleensäkin kaiken maailman perkit,killstreakit ja nämä. Kun ostin BC2 huomasin että kuva on koko ajan hieman vaaleahko ja loistava. Ei johtu tv:een säädöistä. BC2 on kyllä hienoa kun voi seiniä sun muita tuhota räjähteillä. Mutta silti MW2 voittaa mielestäni grafiikassakin. Mutta sanokaa omat mielipiteenne. Älkää kommentoiki minun tai muiden mielipiteisiin vaan kertokaa vain omanne.
Bad Company 2 VS Modern Warfare 2
153
2999
Vastaukset
- näin meillä
mw2 200% parempi kun bc2
en o löytänyt viellä mitän sota peli mikä voittaisi mw2- dsadsadadsa
Kyl mun mielestä bc2 on parempi. Jotenkin todellisempaa sotaa.. Ja nettipelaajat ei oo sellasia spedejä, kun mw2 on.
- ainttalkingboutlove
dsadsadadsa kirjoitti:
Kyl mun mielestä bc2 on parempi. Jotenkin todellisempaa sotaa.. Ja nettipelaajat ei oo sellasia spedejä, kun mw2 on.
eij mw2 pelaajaat oo spedei
- 185
MW2 on aivan täyttä paskaa.En suosittele kenellekkään.
- ihminen73827
185 kirjoitti:
sanoo mies, joka ei ole koskaan edes nähnyt, saatikaan sitten pelannut mw2...
- 356
ainttalkingboutlove kirjoitti:
eij mw2 pelaajaat oo spedei
pleikal on
- 1457
185 kirjoitti:
pleikal toi mw2 varmasti onkin täyttä paskaa ku joka viides servu on modattu
- \o/
BC2 selvästi parempi. Kaiken maailman teinipeelot kerääntyy CoDiin.
- dasdsadadsdasdaa
Samaa mieltä edellisen kanssa eli bc 2 voittaa selvästi.
- Recon
dasdsadadsdasdaa kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli bc 2 voittaa selvästi.
Joo kyllä BC2 vie voiton munkin mielestä. Mahtavan näkönen peli ja varsinki toi tuhoutuva ympäristö on hieno. Tosin pelkän yksinpelin takia ei kannata ostaa.
- 14267
Recon kirjoitti:
Joo kyllä BC2 vie voiton munkin mielestä. Mahtavan näkönen peli ja varsinki toi tuhoutuva ympäristö on hieno. Tosin pelkän yksinpelin takia ei kannata ostaa.
ja puolet helpompi camppiä
- pallonenä
Recon kirjoitti:
multiplayer on siinä ihan ykkönen,mulla on itsellä se demona
- dadasdasdasdsaassads
Joo bc moninpeli ihan kuningas. Se yksinpeli on vaan lisä jota voi käyttää kun nettipeli ei toimi. Ainoo mikä vähän moninpelis ärsyttää on se et hardcores pelaa liikaa sniputtajia.
- kiroileva_pelaaja
Bad company 2 on jollain tavalla parempi ku ei näy kartalla ku ampuu ilman äänen vaimenninta ja aseiden tehot hyviä.
P******* juttuja on tankin kanssa pystyy jyräämään porukaa hyvin helposti ja vähän aseita.
Mw2 taas miinuksia olisi aseiden erittäin alhaiset tehot ja aseiden huono tarkkuus ja ihmeellisesti heiluvat kiikari kiväärin tähtäimet ja AOG tähtäimen heilunta.
Plussana itse gustomoitavat luokat , camouflaget ,osa perkseistä hyviä ja killstreaket ja tietenki glicht ja hacksit ovat hyviä ja helpoja :)- IHA VITUN JEPA
SE ON ACOG ei aog
mw2 aseissa alhaset tehot? sanot tämän bad company kakkosta pelanneena? kyllä se vaan niin on, että bad companyt on aina ollut niitä joissa aseen tehot on alhaset. mw aseet tappaa 1-3 panoksella aseesta riippumatta. Mut jea, kyllä mw2 vie bad companyt, ohjaus vaan on rautaa verrattuna bad companyn tervassa liikkumiseen. bad companyt on hetkellisesti nautittavia (perus alkuhuumaa monien pelien osalla) kun jämäkkään ohjaukseen tottuu, mut ei niistä kuukausiks/vuosiks iloa irtoa kuten codeista.
- ingiovnito
PääniOnKuutio kirjoitti:
mw2 aseissa alhaset tehot? sanot tämän bad company kakkosta pelanneena? kyllä se vaan niin on, että bad companyt on aina ollut niitä joissa aseen tehot on alhaset. mw aseet tappaa 1-3 panoksella aseesta riippumatta. Mut jea, kyllä mw2 vie bad companyt, ohjaus vaan on rautaa verrattuna bad companyn tervassa liikkumiseen. bad companyt on hetkellisesti nautittavia (perus alkuhuumaa monien pelien osalla) kun jämäkkään ohjaukseen tottuu, mut ei niistä kuukausiks/vuosiks iloa irtoa kuten codeista.
Ja ***** mw2 on ***** mul on se pelasin kuukauden ja kyllästyin.Bad companyssa on paremmat aseet, voit puhuu kolmen kaverin kaa ja lista ois aika pitkä.Mutta älä tuu tänne sanoo et mw2 vie bad companyt
- 5672
"Mw2 taas miinuksia olisi aseiden erittäin alhaiset tehot"
laita vittu stoppari tokaks perkiks.
"aseiden huono tarkkuus"
oot sitte aika paska
"ihmeellisesti heiluvat kiikari kiväärin tähtäimet ja AOG tähtäimen heilunta."
sanoppa pystytkö ite pitää ihan paikallaan tähtäintä kuten bc:ssä.
- MW101
Mille konsolille hankit Ps3 iha jeess hyvät kraffat ja sillai xbox kaikki prot pelaa boxil ja tietokoneel ÄLÄ OSTA Bc2 en oo koittanu muttta videot oon nähny suorastaan surkea
siis MW2- dadasdsadadasdsadad
Miten ****** voit sanoa, että on surkea jos et ole edes kokeillut. Näytin yhelle kaverille videoita bc2, joka oli kunnon mw2 fanipoika ja se ei tykänny. Sitten kun annoin sen kokeilla, se osti melkein heti oman ja ei ole pelannu mw2 sen jälkeen ja mw2 on kuulemma paska.
- gfdgdfgdh
dadasdsadadasdsadad kirjoitti:
Miten ****** voit sanoa, että on surkea jos et ole edes kokeillut. Näytin yhelle kaverille videoita bc2, joka oli kunnon mw2 fanipoika ja se ei tykänny. Sitten kun annoin sen kokeilla, se osti melkein heti oman ja ei ole pelannu mw2 sen jälkeen ja mw2 on kuulemma paska.
Minä ostin bc2 ja se jäi parin päivän jälkee hyllylle tylsyyden takia. Jotenki ihmeellisen hohtavia ja kirkkaita ne kentät siinä. Ja moninpelissä huono puoli on se että ikinä ei löydä vihollisii liian isojen karttojen takia. Kun pelasin kolmatta peliäni siinä sain ravata ainakin 15 minuuttia ennen kuin löysin ainoatakaan vihollista, vaikka pelaajia oli maksimi määrä servus. Siinä ne aseet vasta epätehokkaita onkin. Saa ampua aina lippaallisen ennen kuin meinaakaan kuolla. Lisäksi helikopterilla lentäminen ihan p*rseestä siinä. Snipu ei tapa yhdestä osumasta ellei ammu päähän. Ja codissa esim intervention tappaa kepeesti yhestä, joskus jopa jalkaosumasta :D. Ja se heiluminen tuo vain aitoutta. Aseisiin saa kyl tehoa esim stopping powerilla ja fmj:llä. Codi vie. Sitä paitsi jos katsoo tilastoja niin Modern Warfare 2 myi julkaisupäivänään reilusti enemmän peliään kuin bc2. Pomppasi heti julkaisupäivän myyntilistojen kärkeen. On oletettavaa että siitä tulee kaikkien aikojen myydyin peli.
- dasdasdsadasdasdasda
gfdgdfgdh kirjoitti:
Minä ostin bc2 ja se jäi parin päivän jälkee hyllylle tylsyyden takia. Jotenki ihmeellisen hohtavia ja kirkkaita ne kentät siinä. Ja moninpelissä huono puoli on se että ikinä ei löydä vihollisii liian isojen karttojen takia. Kun pelasin kolmatta peliäni siinä sain ravata ainakin 15 minuuttia ennen kuin löysin ainoatakaan vihollista, vaikka pelaajia oli maksimi määrä servus. Siinä ne aseet vasta epätehokkaita onkin. Saa ampua aina lippaallisen ennen kuin meinaakaan kuolla. Lisäksi helikopterilla lentäminen ihan p*rseestä siinä. Snipu ei tapa yhdestä osumasta ellei ammu päähän. Ja codissa esim intervention tappaa kepeesti yhestä, joskus jopa jalkaosumasta :D. Ja se heiluminen tuo vain aitoutta. Aseisiin saa kyl tehoa esim stopping powerilla ja fmj:llä. Codi vie. Sitä paitsi jos katsoo tilastoja niin Modern Warfare 2 myi julkaisupäivänään reilusti enemmän peliään kuin bc2. Pomppasi heti julkaisupäivän myyntilistojen kärkeen. On oletettavaa että siitä tulee kaikkien aikojen myydyin peli.
Taidat käyttää aikamoisia kiertoreittejä tai et osaa spawnata squadiin. Mulla menee ehkä ENINTÄÄN 1min siihen, että löytää vihun. Ja sitä on muuten päivitetty, että ukot kuolee paljon nopeammin, JOS osaa ampua, eli kannattaisi kokeilla uudestaan. Helikopterilla lentäminen on varmaan kivointa koko pelissä JOS viitsii opetella. Sillä saa älyttömän helposti tappoja, mutta jos osaa niin sen saa kyllä helposti ammuttua alaskin.
Ja vielä siitä ukkojen kestävyydestä. Kokeilitko ollenkaa hardcore modea? Siinä snipat tappaa yhestä ja muutenkin kuolee nopeasti. Ja mitä helvetin väliä sillä on, että paljonko peli julkasupäivänä myy? Etkö osta jotain peliä sen takia, ettei se myy tarpeeksi.
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2. - Homoja!
dasdasdsadasdasdasda kirjoitti:
Taidat käyttää aikamoisia kiertoreittejä tai et osaa spawnata squadiin. Mulla menee ehkä ENINTÄÄN 1min siihen, että löytää vihun. Ja sitä on muuten päivitetty, että ukot kuolee paljon nopeammin, JOS osaa ampua, eli kannattaisi kokeilla uudestaan. Helikopterilla lentäminen on varmaan kivointa koko pelissä JOS viitsii opetella. Sillä saa älyttömän helposti tappoja, mutta jos osaa niin sen saa kyllä helposti ammuttua alaskin.
Ja vielä siitä ukkojen kestävyydestä. Kokeilitko ollenkaa hardcore modea? Siinä snipat tappaa yhestä ja muutenkin kuolee nopeasti. Ja mitä helvetin väliä sillä on, että paljonko peli julkasupäivänä myy? Etkö osta jotain peliä sen takia, ettei se myy tarpeeksi.
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2.MW2 oli hyvä siihen asti kunnes parempaa räiskintäpelitarjontaa tuli markkinoille. En edes ymmärrä miten BC2:sen grafiikoita voidaan verrata MW2:sen grafiiloihin. Herätkää! BC2:sen grafiikat huomattavasti paremmat. MW2:sessa alkoi kyrsimään ne helvetin nuubituuberit ja claymore homot joka paikassa. Viimesintään älyttömät ärsytyksen kohteet, kuten killstreakit, pilasivat pelinautinnon kokonaan. Sitten ostin BC2:kosen ja jäin koukkuun heti. Oli selvää kuinka syvältä MW2 oli verrattuna BC2:koseen. Isommat mapit mahdollistavat moneen eri paikkaan spawnaamisen, eikä spawnit ole kustu ruosteeksi, kuin MW2:kosessa.
Loppusilaus:
BC2 tuo mukavamman pelinautinnon kuin MW2. MW2: kosessa liikaa spawnkillaamista, pienet mapit, campperit, nuubituubikaverit ja älyttömät killstreakit. - IHAN VITUN JEPA
Homoja! kirjoitti:
MW2 oli hyvä siihen asti kunnes parempaa räiskintäpelitarjontaa tuli markkinoille. En edes ymmärrä miten BC2:sen grafiikoita voidaan verrata MW2:sen grafiiloihin. Herätkää! BC2:sen grafiikat huomattavasti paremmat. MW2:sessa alkoi kyrsimään ne helvetin nuubituuberit ja claymore homot joka paikassa. Viimesintään älyttömät ärsytyksen kohteet, kuten killstreakit, pilasivat pelinautinnon kokonaan. Sitten ostin BC2:kosen ja jäin koukkuun heti. Oli selvää kuinka syvältä MW2 oli verrattuna BC2:koseen. Isommat mapit mahdollistavat moneen eri paikkaan spawnaamisen, eikä spawnit ole kustu ruosteeksi, kuin MW2:kosessa.
Loppusilaus:
BC2 tuo mukavamman pelinautinnon kuin MW2. MW2: kosessa liikaa spawnkillaamista, pienet mapit, campperit, nuubituubikaverit ja älyttömät killstreakit.opettele. MW 2 paljon realistisempi!
- hfdhdfhfd
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2.1 min on aika pitkä aika. codis löytää vaikka 10 sekunnissa jos tarve on
- aapelikaapeli.
hfdhdfhfd kirjoitti:
1 min on aika pitkä aika. codis löytää vaikka 10 sekunnissa jos tarve on
sen takia se onkin ADHD heepoille suunnattu räiskintä. kaukana realistisuudesta hiekkalaatikko ratoineen sekä historian surkeimpina kill streakkeineen..
- mw2!
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2.MW2 voittaa! BC2:sessa ei oo hyvä grafiikka,aseet ja mw2:sessa on perkit,titlet,eblemit jne!
- tavalla
IHAN VITUN JEPA kirjoitti:
opettele. MW 2 paljon realistisempi!
realistisempi. sniperilla ammut kentän toisesta päästä toiseen ja luoti lentää täysin suoraan, bad companyssa pitää sentään huomioida luotien lentoratoja. tai miten monta kertaa olet mw skeidassa ampunut singolla rakennuksen rikki tai tuhonnut kasvustoa kranaateilla ja konareilla, outoja rakennuksia ja kasveja kun ne eivät tuhoudu noin "todenmukaisessa" pelissä.
ja karttapaketit, hah, activision rokottaa sikahintoja samalla kun battlefieldiin kartat tulevat pelin mukana tulleella koodilla ilmaiseksi. - bc2>mw2
gfdgdfgdh kirjoitti:
kuulkaas ne jotka sanoo että ei bc 2 löydy vihollisia nii se on vaa sitä ku ite ei osaa pelaa ja ku ei aseis oo tehoo nii sitte opettele ampuu sinne päähä :P
- .
hfdhdfhfd kirjoitti:
1 min on aika pitkä aika. codis löytää vaikka 10 sekunnissa jos tarve on
niinpä
- **
. kirjoitti:
niinpä
codi vie jos sitä vaan osaat pelata
- kkkkkyyyyyylllllll
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2.mul oli ihan sama juttu pelasin eka mw2 fanipoikana mut nyt bc2 rulaa
- paskhpnjuo
Entisenä mw2 fanipoikana voin sanoa mw2 olevan loistava peli, mutta nyt olen koukussa bc2.Hei, Koittaakaa nyt tajuta että näillä sodassa olevilla tyypeillä on LUOTILIIVIT JA MUUT SUOJAVARUSTEET PÄÄLLÄ!
- gdgdgf
mw2! kirjoitti:
MW2 voittaa! BC2:sessa ei oo hyvä grafiikka,aseet ja mw2:sessa on perkit,titlet,eblemit jne!
Ai miksi bc2sessa ei oo hyvä grafiikka ja aseet?
- lolol
gfdgdfgdh kirjoitti:
kannattas vaa opetella pelaa. sitä paitsi bc2 on paljo isommat mapit
- hahhahahahahhaha
tavalla kirjoitti:
realistisempi. sniperilla ammut kentän toisesta päästä toiseen ja luoti lentää täysin suoraan, bad companyssa pitää sentään huomioida luotien lentoratoja. tai miten monta kertaa olet mw skeidassa ampunut singolla rakennuksen rikki tai tuhonnut kasvustoa kranaateilla ja konareilla, outoja rakennuksia ja kasveja kun ne eivät tuhoudu noin "todenmukaisessa" pelissä.
ja karttapaketit, hah, activision rokottaa sikahintoja samalla kun battlefieldiin kartat tulevat pelin mukana tulleella koodilla ilmaiseksi.ja kartat jotka bfbc2 saa ovat oikeasti vain uusia pelimuotoja mappeihin . lol
- CALL OF DUTY........
aapelikaapeli. kirjoitti:
sen takia se onkin ADHD heepoille suunnattu räiskintä. kaukana realistisuudesta hiekkalaatikko ratoineen sekä historian surkeimpina kill streakkeineen..
no vittu minua ei ainakaan kiinnosta haahuilla ympäriinsä 10-15min niinku variksenpelätti että löytää vastuksen sitte sielä on joku campperi snipu jossaki puskassa ja listii sitte haahuilet taas 15min niinkuin jossain aavikolla pelinautintoa epäilemättä!!!!!!!!!! TULIKO TÄMÄ NYT TARPEEKSI SELVÄKSI SANOTTUA BATTLEFIELDIT ON PERSSSEESTÄ JA SOON PÄIVÄNSELVÄ ASIA CALL OF DUTYT ON PARHAITA JA SEN TIETÄÄ KAIKKI!!!!!!!!!!!!! OON NÄHNY NOITA BATTLEFIELDEJÄ MAPIT NÄYTTÄÄ IHAN PERSEENREIJILTÄ EIKÄ NIITÄ OO MITÄÄN MIELTÄ PELATA!!!! JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA MESTARITEOSTA KUN CALL OF DUTY 4 TUSKIN ENÄÄ TULEE PARAS PELI IKINÄ JA KAIKKI KARTAT HELEVETIN HYVIÄ PELI HIPOO SANAA TÄYDELLINEN! BATTLEFIELD TAISTELEE SAMASSA LUOKASSA JONKU MAGIN KANS HYVÄ JOS ON EES SITÄ PAREMP! BATTLEFIELDISSÄ EI TUU EPIC HETKIÄ SE ON VAAN KESKINKERTAINEN PELI JOTA JOTKU ÄÄLIÖT PELAA JOTKA PERIAATESYISTÄ EI PELAA CODIA KU HALUAVAT VÄKISIN USKOTELLA ITELLE ETTÄ BATTLEFIELD ON PAREMPI VAIKKA TIETÄVÄT SAMALLA ETTÄ TOTUUS ON TOINEN MONTAKO VUODENPELI TITTELIÄ BATTLEFIELDIT MUUTEN ON VOITTANU? EA ON MYÖS PEEEERSEESTÄ MILTÄ TUNTUU BATTLEBERCE PELAAJAT KU KERKEÄTTÄ MAKSIMISSAAN PELATA 1,5VUOTTA KU EA KUMMINKI SIT SULKEE SERVUT NIINKÖ SE ON TAAS NYT VIIMEAIKOINA TEHNY NYTKI OLI JOSTAIN 2011 PELISTÄKI SERVUT SULJETTU HAHAHAHAH MINÄ PYSTYN PELAAN VERKOSSA VIELÄ COD 2STA JOS HALUAN CALL OF DUTYJEN TEKIJÄT EI AINAKAAN HUIJAA KULUTTAJIA NIINKU BATTLEFIELDIEN EA! TUOSTA VOI JO PÄÄTELLÄ ETTÄ EALLA RAHAT TIUKILLA KU EI PYSTY PITÄÄN SERVUJA AUKI TARKOITTAAKO TÄMÄ SITÄ ETTÄ ESIM TÄÄLÄ PALSTALLA ON MUUTAMIA BATTLEFIELD KIIHKOILIJAA JOTKA PUOLUSTAA SITÄ VIIMEISEEN SAAKKA MUTTA ITE PELISSÄ EI TAIDA OLLA JUURIKAAN NETTIPELAAJIA HAHAHAHA TOISTA SOON CODEISSA AINA ON 500 000-1000 000 PELAAJAA VERKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- huoh jonnet
CALL OF DUTY........ kirjoitti:
no vittu minua ei ainakaan kiinnosta haahuilla ympäriinsä 10-15min niinku variksenpelätti että löytää vastuksen sitte sielä on joku campperi snipu jossaki puskassa ja listii sitte haahuilet taas 15min niinkuin jossain aavikolla pelinautintoa epäilemättä!!!!!!!!!! TULIKO TÄMÄ NYT TARPEEKSI SELVÄKSI SANOTTUA BATTLEFIELDIT ON PERSSSEESTÄ JA SOON PÄIVÄNSELVÄ ASIA CALL OF DUTYT ON PARHAITA JA SEN TIETÄÄ KAIKKI!!!!!!!!!!!!! OON NÄHNY NOITA BATTLEFIELDEJÄ MAPIT NÄYTTÄÄ IHAN PERSEENREIJILTÄ EIKÄ NIITÄ OO MITÄÄN MIELTÄ PELATA!!!! JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA MESTARITEOSTA KUN CALL OF DUTY 4 TUSKIN ENÄÄ TULEE PARAS PELI IKINÄ JA KAIKKI KARTAT HELEVETIN HYVIÄ PELI HIPOO SANAA TÄYDELLINEN! BATTLEFIELD TAISTELEE SAMASSA LUOKASSA JONKU MAGIN KANS HYVÄ JOS ON EES SITÄ PAREMP! BATTLEFIELDISSÄ EI TUU EPIC HETKIÄ SE ON VAAN KESKINKERTAINEN PELI JOTA JOTKU ÄÄLIÖT PELAA JOTKA PERIAATESYISTÄ EI PELAA CODIA KU HALUAVAT VÄKISIN USKOTELLA ITELLE ETTÄ BATTLEFIELD ON PAREMPI VAIKKA TIETÄVÄT SAMALLA ETTÄ TOTUUS ON TOINEN MONTAKO VUODENPELI TITTELIÄ BATTLEFIELDIT MUUTEN ON VOITTANU? EA ON MYÖS PEEEERSEESTÄ MILTÄ TUNTUU BATTLEBERCE PELAAJAT KU KERKEÄTTÄ MAKSIMISSAAN PELATA 1,5VUOTTA KU EA KUMMINKI SIT SULKEE SERVUT NIINKÖ SE ON TAAS NYT VIIMEAIKOINA TEHNY NYTKI OLI JOSTAIN 2011 PELISTÄKI SERVUT SULJETTU HAHAHAHAH MINÄ PYSTYN PELAAN VERKOSSA VIELÄ COD 2STA JOS HALUAN CALL OF DUTYJEN TEKIJÄT EI AINAKAAN HUIJAA KULUTTAJIA NIINKU BATTLEFIELDIEN EA! TUOSTA VOI JO PÄÄTELLÄ ETTÄ EALLA RAHAT TIUKILLA KU EI PYSTY PITÄÄN SERVUJA AUKI TARKOITTAAKO TÄMÄ SITÄ ETTÄ ESIM TÄÄLÄ PALSTALLA ON MUUTAMIA BATTLEFIELD KIIHKOILIJAA JOTKA PUOLUSTAA SITÄ VIIMEISEEN SAAKKA MUTTA ITE PELISSÄ EI TAIDA OLLA JUURIKAAN NETTIPELAAJIA HAHAHAHA TOISTA SOON CODEISSA AINA ON 500 000-1000 000 PELAAJAA VERKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CALL OF DUTY....... :
'"no ***** minua ei ainakaan kiinnosta haahuilla ympäriinsä 10-15min niinku variksenpelätti että löytää vastuksen sitte sielä on joku campperi snipu jossaki puskassa ja listii sitte haahuilet taas 15min niinkuin jossain aavikolla pelinautintoa epäilemättä!!!!!!!!!!"
Tuntuu vähän että et oo koskaan pelannu bc2. En ole KOSKAAN joutunu ettimään vihua 10- 15 min tai no kun oot tommonen cod jonne niin et varmaan osaa seurata peliä......... Bf ei ole cod joten siinä ei yleensä liikuta semmosilla paikoilla jossa kaikki näkee sut. bäfää ei pelata cod tyylillä!!!!!!!!
"TULIKO TÄMÄ NYT TARPEEKSI SELVÄKSI SANOTTUA BATTLEFIELDIT ON PERSSSEESTÄ JA SOON PÄIVÄNSELVÄ ASIA CALL OF DUTYT ON PARHAITA JA SEN TIETÄÄ KAIKKI!!!!!!!!!!!!!"
Codissa on saatana 4 vuotta vanhaa rautaa. Vittu mw2 on vain täysihintanen päivitys mw1:köseen (surkea sellainen). Miksi minä en tiedä että se on paras eikä moni muukaan täällä?
"OON NÄHNY NOITA BATTLEFIELDEJÄ MAPIT NÄYTTÄÄ IHAN PERSEENREIJILTÄ EIKÄ NIITÄ OO MITÄÄN MIELTÄ PELATA!!!! JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA "
No ainaki ne on isoja perseenreikiä....... jopa surkein mappi heavy metal on parempi kun kaikki cod mapit yhteensä!!!!!!!
JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA MESTARITEOSTA KUN CALL OF DUTY 4 TUSKIN ENÄÄ TULEE PARAS PELI IKINÄ JA KAIKKI KARTAT HELEVETIN HYVIÄ PELI HIPOO SANAA TÄYDELLINEN! BATTLEFIELD TAISTELEE SAMASSA LUOKASSA JONKU MAGIN KANS HYVÄ JOS ON EES SITÄ PAREMP! BATTLEFIELDISSÄ EI TUU EPIC HETKIÄ SE ON VAAN KESKINKERTAINEN PELI JOTA JOTKU ÄÄLIÖT PELAA JOTKA PERIAATESYISTÄ EI PELAA CODIA KU HALUAVAT VÄKISIN USKOTELLA ITELLE ETTÄ BATTLEFIELD ON PAREMPI VAIKKA TIETÄVÄT SAMALLA ETTÄ TOTUUS ON TOINEN MONTAKO VUODENPELI TITTELIÄ BATTLEFIELDIT MUUTEN ON VOITTANU?
Cod 4 oli hyvä siiis OLI nykyään se on vanhaa paskaa kuten kaikki muutkin codit. cod taas ei taistele minkään muun kanssa koska muut ei tee yhtä tyhmiä peliä. vittu onko sulla minkään laista mieltä saatko epic hetkiä codista!!!!! juossaan kenttää ympäri vittu alkaako kiihottamaan? häää????Vitun jonne ime vittu isääs kuka saatana täällä on ääliö sinä vittu uskottelet itelles että cod on paras!!!
EA ON MYÖS PEEEERSEESTÄ MILTÄ TUNTUU BATTLEBERCE PELAAJAT KU KERKEÄTTÄ MAKSIMISSAAN PELATA 1,5VUOTTA KU EA KUMMINKI SIT SULKEE SERVUT NIINKÖ SE ON TAAS NYT VIIMEAIKOINA TEHNY NYTKI OLI JOSTAIN 2011 PELISTÄKI SERVUT SULJETTU HAHAHAHAH MINÄ PYSTYN PELAAN VERKOSSA VIELÄ COD 2STA JOS HALUAN CALL OF DUTYJEN TEKIJÄT EI AINAKAAN HUIJAA KULUTTAJIA NIINKU BATTLEFIELDIEN EA! TUOSTA VOI JO PÄÄTELLÄ ETTÄ EALLA RAHAT TIUKILLA KU EI PYSTY PITÄÄN SERVUJA AUKI TARKOITTAAKO TÄMÄ SITÄ ETTÄ ESIM TÄÄLÄ PALSTALLA ON MUUTAMIA BATTLEFIELD KIIHKOILIJAA JOTKA PUOLUSTAA SITÄ VIIMEISEEN SAAKKA MUTTA ITE PELISSÄ EI TAIDA OLLA JUURIKAAN NETTIPELAAJIA HAHAHAHA TOISTA SOON CODEISSA AINA ON 500 000-1000 000 PELAAJAA VERKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No vittu ea ei maksuta paskoista kartta paketeista!!! Vittu pelaan vieläki bf2 cod 2 on vuodelta 2005 eli samalta vuodelta ku bf2. no ea:lla on varaa tehä uus moottori mutta activisionilla ei ole edes tehä uutta mootoria!!!!500 000-1000 000 pelaajaa lähde kiitos!!!!!! joo mee pelaa sitä kuningas codia äläkä koskaan palaa!!!!!!!!!! - Jonneja täällä?
huoh jonnet kirjoitti:
CALL OF DUTY....... :
'"no ***** minua ei ainakaan kiinnosta haahuilla ympäriinsä 10-15min niinku variksenpelätti että löytää vastuksen sitte sielä on joku campperi snipu jossaki puskassa ja listii sitte haahuilet taas 15min niinkuin jossain aavikolla pelinautintoa epäilemättä!!!!!!!!!!"
Tuntuu vähän että et oo koskaan pelannu bc2. En ole KOSKAAN joutunu ettimään vihua 10- 15 min tai no kun oot tommonen cod jonne niin et varmaan osaa seurata peliä......... Bf ei ole cod joten siinä ei yleensä liikuta semmosilla paikoilla jossa kaikki näkee sut. bäfää ei pelata cod tyylillä!!!!!!!!
"TULIKO TÄMÄ NYT TARPEEKSI SELVÄKSI SANOTTUA BATTLEFIELDIT ON PERSSSEESTÄ JA SOON PÄIVÄNSELVÄ ASIA CALL OF DUTYT ON PARHAITA JA SEN TIETÄÄ KAIKKI!!!!!!!!!!!!!"
Codissa on saatana 4 vuotta vanhaa rautaa. Vittu mw2 on vain täysihintanen päivitys mw1:köseen (surkea sellainen). Miksi minä en tiedä että se on paras eikä moni muukaan täällä?
"OON NÄHNY NOITA BATTLEFIELDEJÄ MAPIT NÄYTTÄÄ IHAN PERSEENREIJILTÄ EIKÄ NIITÄ OO MITÄÄN MIELTÄ PELATA!!!! JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA "
No ainaki ne on isoja perseenreikiä....... jopa surkein mappi heavy metal on parempi kun kaikki cod mapit yhteensä!!!!!!!
JA ETTEI TOTUUS UNOHTUISI SANON TÄMÄN KAIKILLE SEMMOSTA MESTARITEOSTA KUN CALL OF DUTY 4 TUSKIN ENÄÄ TULEE PARAS PELI IKINÄ JA KAIKKI KARTAT HELEVETIN HYVIÄ PELI HIPOO SANAA TÄYDELLINEN! BATTLEFIELD TAISTELEE SAMASSA LUOKASSA JONKU MAGIN KANS HYVÄ JOS ON EES SITÄ PAREMP! BATTLEFIELDISSÄ EI TUU EPIC HETKIÄ SE ON VAAN KESKINKERTAINEN PELI JOTA JOTKU ÄÄLIÖT PELAA JOTKA PERIAATESYISTÄ EI PELAA CODIA KU HALUAVAT VÄKISIN USKOTELLA ITELLE ETTÄ BATTLEFIELD ON PAREMPI VAIKKA TIETÄVÄT SAMALLA ETTÄ TOTUUS ON TOINEN MONTAKO VUODENPELI TITTELIÄ BATTLEFIELDIT MUUTEN ON VOITTANU?
Cod 4 oli hyvä siiis OLI nykyään se on vanhaa paskaa kuten kaikki muutkin codit. cod taas ei taistele minkään muun kanssa koska muut ei tee yhtä tyhmiä peliä. vittu onko sulla minkään laista mieltä saatko epic hetkiä codista!!!!! juossaan kenttää ympäri vittu alkaako kiihottamaan? häää????Vitun jonne ime vittu isääs kuka saatana täällä on ääliö sinä vittu uskottelet itelles että cod on paras!!!
EA ON MYÖS PEEEERSEESTÄ MILTÄ TUNTUU BATTLEBERCE PELAAJAT KU KERKEÄTTÄ MAKSIMISSAAN PELATA 1,5VUOTTA KU EA KUMMINKI SIT SULKEE SERVUT NIINKÖ SE ON TAAS NYT VIIMEAIKOINA TEHNY NYTKI OLI JOSTAIN 2011 PELISTÄKI SERVUT SULJETTU HAHAHAHAH MINÄ PYSTYN PELAAN VERKOSSA VIELÄ COD 2STA JOS HALUAN CALL OF DUTYJEN TEKIJÄT EI AINAKAAN HUIJAA KULUTTAJIA NIINKU BATTLEFIELDIEN EA! TUOSTA VOI JO PÄÄTELLÄ ETTÄ EALLA RAHAT TIUKILLA KU EI PYSTY PITÄÄN SERVUJA AUKI TARKOITTAAKO TÄMÄ SITÄ ETTÄ ESIM TÄÄLÄ PALSTALLA ON MUUTAMIA BATTLEFIELD KIIHKOILIJAA JOTKA PUOLUSTAA SITÄ VIIMEISEEN SAAKKA MUTTA ITE PELISSÄ EI TAIDA OLLA JUURIKAAN NETTIPELAAJIA HAHAHAHA TOISTA SOON CODEISSA AINA ON 500 000-1000 000 PELAAJAA VERKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No vittu ea ei maksuta paskoista kartta paketeista!!! Vittu pelaan vieläki bf2 cod 2 on vuodelta 2005 eli samalta vuodelta ku bf2. no ea:lla on varaa tehä uus moottori mutta activisionilla ei ole edes tehä uutta mootoria!!!!500 000-1000 000 pelaajaa lähde kiitos!!!!!! joo mee pelaa sitä kuningas codia äläkä koskaan palaa!!!!!!!!!!okei olet siis BF jonne. Aloit nyt puolustamaan BF:ää ja samalla hoit vttua kuin pikkuteini. "Cod 4 oli hyvä siiis OLI nykyään se on vanhaa paskaa kuten kaikki muutkin codit." olet AIVAN VÄÄRÄSSÄ. CoD4:ää pitävät vielä monet parhaimpana codina. sen voit kuulla monen youtube commentatorin suusta. (jos katsot näitä:xjawz,grizz) ja cod4 on xFiren pelatuin peli siis PC:llä. taakse jäävät mw2,TF ja monet muut fps pelit. joten älä väitä että se oli hyvä jos et tiedä asiasta mitään. jos mw2 oli vain päivitys cod4:een niin eikö sitten bf2 ole päivitys? kummatkin pelit toivat uusia juttuja emt. kummatkin pelit ovat hyviä. noh tehän olette vielä lapsia...antakaa asian olla.
- lkjhlllkg
Jonneja täällä? kirjoitti:
okei olet siis BF jonne. Aloit nyt puolustamaan BF:ää ja samalla hoit vttua kuin pikkuteini. "Cod 4 oli hyvä siiis OLI nykyään se on vanhaa paskaa kuten kaikki muutkin codit." olet AIVAN VÄÄRÄSSÄ. CoD4:ää pitävät vielä monet parhaimpana codina. sen voit kuulla monen youtube commentatorin suusta. (jos katsot näitä:xjawz,grizz) ja cod4 on xFiren pelatuin peli siis PC:llä. taakse jäävät mw2,TF ja monet muut fps pelit. joten älä väitä että se oli hyvä jos et tiedä asiasta mitään. jos mw2 oli vain päivitys cod4:een niin eikö sitten bf2 ole päivitys? kummatkin pelit toivat uusia juttuja emt. kummatkin pelit ovat hyviä. noh tehän olette vielä lapsia...antakaa asian olla.
no hyvä on minäkin pidän codista mutta tuosta tekstistä suurin osa on pskaa niin laitoin vain samalla mitalla takas. mutta activision/iw sais tehä monipuolisempia jatko osia eikä pelkkää lisää kill streakkeja ja uusia aseita ja kenttiä vaan uusia ominaisuuksia sun muuta
- Jonneja täällä?
lkjhlllkg kirjoitti:
no hyvä on minäkin pidän codista mutta tuosta tekstistä suurin osa on pskaa niin laitoin vain samalla mitalla takas. mutta activision/iw sais tehä monipuolisempia jatko osia eikä pelkkää lisää kill streakkeja ja uusia aseita ja kenttiä vaan uusia ominaisuuksia sun muuta
no kerro minulle mitä bfbc2 toi uutta bfbc:ään verrattuna. jos uusia aseita,mappeja ja killstreakkeja ei lasketa. mikä teki sitten jatko-osasta ei päivityksen. kerro minulle kun itse ole kauheasti battlefieldeja pelaillu paitsi BC:tä ehkä tunnin ja BC2:n betaa joskus puolituntia. en ite huomannu mitään paitsi ympäristö kuulemma tuhoutuu vielä enemmän kuin ekassa osassa. mitä "uusia ominaisuuksia" tässä sitten on? kerro kun en itse tiedä.
- Ottakaa
lapset ihan rauhallisesti. Ei mitään hätää.
- daddsadsadads
Hmm... Mw 2 realistisempi... Onko aitoa, jos kranaatit eivät riko seiniä ym? Onko aitoa kun snipa ampuu kilometrin päähän viivasuoraan. Onko aitoa , joku ydinpommi joka tappaa kaikki, omat mukaan lukien räjähtää?
Mieti sitä ja ota rauhallisesti. - gentleman-85
daddsadsadads kirjoitti:
Hmm... Mw 2 realistisempi... Onko aitoa, jos kranaatit eivät riko seiniä ym? Onko aitoa kun snipa ampuu kilometrin päähän viivasuoraan. Onko aitoa , joku ydinpommi joka tappaa kaikki, omat mukaan lukien räjähtää?
Mieti sitä ja ota rauhallisesti.Tiedoksi oikean armeijan käyneeltä että sirpale kranaatit eivät niinkään tuo seiniä alas, mutta on bad company parempi ainakin näin tiimipelaajan silmin.
- El los tortillos
gentleman-85 kirjoitti:
Tiedoksi oikean armeijan käyneeltä että sirpale kranaatit eivät niinkään tuo seiniä alas, mutta on bad company parempi ainakin näin tiimipelaajan silmin.
Mistä sitä tietää, että se on sirpalekranaatti? :D
- \o/
El los tortillos kirjoitti:
Mistä sitä tietää, että se on sirpalekranaatti? :D
Järjen käyttö sallittu.
- dsadsasa
\o/ kirjoitti:
Järjen käyttö sallittu.
Joo kyllä tää sirpalekranaatti kommentti oli kyllä niin läppä kun olla ja voi! Itsekin armeijan käyneenä voin sanoa, että kyllä kranaatteja on monenlaisia ja sirpaleet ovat monissa kyllä hyvin vähäiset. Ne tulee vain niistä paloista mitkä siinä räjähdyksessä tulee. Sirpalekranaatit on ihan erikseen ja niitä ei näissä peleissä ole. Kunnon jytkyjä ovat bc2 kranaatit ja myöskin mw2:n kranaatit, joten on todella epärealistista, että ei seinät räjähdä niistä.
Ja sitten vielä, että melkonen seinä on, ettei jälkee tule. Olkoon mikä kranaatti tahansa! - jepulis jep
dsadsasa kirjoitti:
Joo kyllä tää sirpalekranaatti kommentti oli kyllä niin läppä kun olla ja voi! Itsekin armeijan käyneenä voin sanoa, että kyllä kranaatteja on monenlaisia ja sirpaleet ovat monissa kyllä hyvin vähäiset. Ne tulee vain niistä paloista mitkä siinä räjähdyksessä tulee. Sirpalekranaatit on ihan erikseen ja niitä ei näissä peleissä ole. Kunnon jytkyjä ovat bc2 kranaatit ja myöskin mw2:n kranaatit, joten on todella epärealistista, että ei seinät räjähdä niistä.
Ja sitten vielä, että melkonen seinä on, ettei jälkee tule. Olkoon mikä kranaatti tahansa!kaikki call of duty pelit vie suorastaan 400% battlefieldin.
Olen pelannut molempien kaikki pelit ja codeja jaksaa pelaa vieläkin mutta battlefieldiin kyllästyy heti kun sen on päässy läpi.
joten kaikki jotka on codin kannalla sanokaa suoraa että battlefield on paska. - totuus kehiin
dsadsasa kirjoitti:
Ja sitten vielä, että melkonen seinä on, ettei jälkee tule. Olkoon mikä kranaatti tahansa!Käsikranaattien tappavuus perustuu nimenomaan sirpaleisiin. Ei se räjähdys niin iso ole, että siihen ihminen kuolisi, ellei olisi ihan vieressä. Pelien kranaatit ovat juurikin sirpalekranaatteja(eng. frag grenade). On myös olemassa flashbang kranaatteja, joita käytetään aivan eri tarkoitukseen.
BTW. mitään armeijaa et oo käynyt.
BC2 on parempi. - jidsdöpkvokmd
daddsadsadads kirjoitti:
Mieti sitä ja ota rauhallisesti.se on atomipommi!
- 56567
daddsadsadads kirjoitti:
Mieti sitä ja ota rauhallisesti.Ydinpommi tappaa kaikki Pelle!!
- jjv
daddsadsadads kirjoitti:
Mieti sitä ja ota rauhallisesti.mw2 on paras bc2 on niin paska voi lol jos pystyt pelaa jotain bc2
- xgsgbg
Kannattaa opetella ensin käyttään sitä ps3sta sitten perehtyä siihen netin asentamiseen sitten perehtyä tuohon battlefiedin multiplayeriin,
- Molempia pelannut
Molemmat on kyl hyviä pelejä, täytyy myöntää. MW2 tuli pelattua aiemmin ihan hulluna, mut sit tuli uusi rakkaus, BC2. Graffat on sulavammat ja nätimmät MW2, se on totta, mutta toisaalta rosoisuus ja tämmönen todenmukaisuus just räjähtäneessä talossa on kyl aiiika makea yhdistelmä myös.
Keräämpä itseasiassa lyhyesti tähän plussia ja miinuksia, tosin keskityn pelkästään moninpeliin. Stoori on molemmissa sen verta lyhyt ja mitäänsanomaton että en viitti siihen keskittyä olleskaan.
MW2 plussat ja miinukset:
sulavammat ja nätimmät graffat
juurikin sopivasti arcademeininkiä mm. "ylinopea" toiminta jne.
mukava mennä itsekseen pelaamaan
monipuoliset pelimoodit
- ääliömäiset pellepelaajat (sniput, puukottajat, C4-tyypit..)
- kaikille kuuluvat headset-äänet (joskin se voi olla hyvä asia jos pelaajina ei oo vain 12v pikkupoikia)
- karttojen pienuus (joskin arcademaisuuteen se sopii)
- vihaan killstreakejä
BC2 plussat ja miinukset:
hyvä tiimipelaamiseen (tosin jos ei oo kavereita ni sit on vähän ehkä tylsä)
tullut hyviä uusia kavereita tiimipelaamisen myötä (tämä auttaa ^)
aidompi sodan tuntu
monipuolisuus: eri kulkuneuvot, stationary AT:t ja muut
mahdollisuus täydentää squadissa toisia: joku on recon, joku medic...
erityisesti squad deathmatch ja rush tuo mukavasti eroa perusmättöön
SPOTTAUS!
on oikeasti hyödyllistä pelata yhteen
- vähän aseita
- peli katkeilee toisinaan tai pistää koneen jumiin
Nyt ei tullut mieleen muuta, mutta varmaan tuossa oli kuitenkin tärkeimmät :) MW2 on vähän huonossa muistissa, kun on tosiaan tullut tahkottua BC2 nyt paljon!- moro112
Mw2 plussat ja miinukset
aseet
killstreakit
game modeit
titlet ja eblemit
bc2 plussat ja miinukset
-paska peli
-paska peli
-paska peli
-paska peli - dg
moro112 kirjoitti:
Mw2 plussat ja miinukset
aseet
killstreakit
game modeit
titlet ja eblemit
bc2 plussat ja miinukset
-paska peli
-paska peli
-paska peli
-paska peliJos jumalauta kirjotatte tänne palstalle jotaki, niin laittakaa nyt saatana ne perusteet!
- hens-ska
Mw2 voittaa tämän tappelun koska en omista bc2:D
- ei enää codeja
mw2 on aivan selvästi teinien suosiossa. muutenkin vituttaa kun toiset eivät edes yritä hyökätä siinä vaan jatkuvasti kämpitään ja yritetään vain haalia kill streakkeja. hard corea pelatessa ilma on jatkuvasti täynnä kranuja, thumpperista ja rynkystä, eikä se todellakaan tuo peliin nautintoa.
bc2:sen ohjaus vaatii totuttelua mutta pelissä on sitä jotain. tuhoutuva ympäristö, jos vaikkapa konekivääri pesäkkeestä ei ole hyvää näkyvyyttä niin senkun pistää puuston matalaksi ensin tai jos joku kämppijä rakennuksessa vituttaa niin tuhotaan se rakennus. kentät ovat laajoja toisin kuin cod:ssa jossa suurimmassa osassa kenttiä näet päästä toiseen ja yllättäen saat kranun silmille tai sniper ampuu heti aloituksesta. osta bc2 uutena ja saat vip koodilla ilmaiseksi lisäkenttiä ja mahdollisesti myöhemmin lisä roipetta myös, mites codissa, pyydetään tietysti riistohintoja kaikesta. - PSN: Orange_95
ei enää codeja kirjoitti:
mw2 on aivan selvästi teinien suosiossa. muutenkin vituttaa kun toiset eivät edes yritä hyökätä siinä vaan jatkuvasti kämpitään ja yritetään vain haalia kill streakkeja. hard corea pelatessa ilma on jatkuvasti täynnä kranuja, thumpperista ja rynkystä, eikä se todellakaan tuo peliin nautintoa.
bc2:sen ohjaus vaatii totuttelua mutta pelissä on sitä jotain. tuhoutuva ympäristö, jos vaikkapa konekivääri pesäkkeestä ei ole hyvää näkyvyyttä niin senkun pistää puuston matalaksi ensin tai jos joku kämppijä rakennuksessa vituttaa niin tuhotaan se rakennus. kentät ovat laajoja toisin kuin cod:ssa jossa suurimmassa osassa kenttiä näet päästä toiseen ja yllättäen saat kranun silmille tai sniper ampuu heti aloituksesta. osta bc2 uutena ja saat vip koodilla ilmaiseksi lisäkenttiä ja mahdollisesti myöhemmin lisä roipetta myös, mites codissa, pyydetään tietysti riistohintoja kaikesta.En omista kumpaakaan peliä, mutta olen harkitsemassa ostoa, mutta kumman...
Kaverilla on MW2 ja ainakin jaetun ruudun peli kolmistaan tai nelistään on tosi hyvä, nettipelistä en tiedä. Mielestäni kilstreakit hyvä asia, iso plussa myös aseiden kehittely, perkit ym.
Toisaalta crafiikka on välillä yllättävän kökkö, kranaatit eivät tapa, mutta aseet jostain yhdestä osumasta, tämä ärsyttää. Antakaahan neuvo, kumman ostaisin.
ps: Uncharted2 todella hyvä peli jossa myös melkoisen mahtava nettipeli, liikkuminen paaaaljon sulavampaa kun esim MW2:ssa, Hienommat krafiikat, isommat ja paremmat kentät, kaverien kanssa pelaaminen ja todella hyvä co-op - BoDoM**
PSN: Orange_95 kirjoitti:
En omista kumpaakaan peliä, mutta olen harkitsemassa ostoa, mutta kumman...
Kaverilla on MW2 ja ainakin jaetun ruudun peli kolmistaan tai nelistään on tosi hyvä, nettipelistä en tiedä. Mielestäni kilstreakit hyvä asia, iso plussa myös aseiden kehittely, perkit ym.
Toisaalta crafiikka on välillä yllättävän kökkö, kranaatit eivät tapa, mutta aseet jostain yhdestä osumasta, tämä ärsyttää. Antakaahan neuvo, kumman ostaisin.
ps: Uncharted2 todella hyvä peli jossa myös melkoisen mahtava nettipeli, liikkuminen paaaaljon sulavampaa kun esim MW2:ssa, Hienommat krafiikat, isommat ja paremmat kentät, kaverien kanssa pelaaminen ja todella hyvä co-opihmiset ei taida oikeen ymmärtää....
Yleensä siinä kumassa pärjää paremmin niin se on parempi modern warfare 2 netissä on haastavimpia pelaajia.
Bc2 netissä ruletan ja en kuole lähes ollenkaan koska osaan pelata sitä peliä hyvin.
Haluisin oppia olemaan parempi cod mutta kun siellä on vaan niin helvetin paljon parempia pelaajia.. - eemeli.r
BoDoM** kirjoitti:
ihmiset ei taida oikeen ymmärtää....
Yleensä siinä kumassa pärjää paremmin niin se on parempi modern warfare 2 netissä on haastavimpia pelaajia.
Bc2 netissä ruletan ja en kuole lähes ollenkaan koska osaan pelata sitä peliä hyvin.
Haluisin oppia olemaan parempi cod mutta kun siellä on vaan niin helvetin paljon parempia pelaajia..pyh ja pah! Laitas psn id niin päästään katseleen kuinka "loistava olet bfbc2:sessa.
mw2 on liian adhd räiskintä pienissä kentissään ja pelihistoriän typerimpineen kill streakkeineen.. :( bad company 2:nen paljon enenmmän lähempänä oikeata sotaa. Lisänä aivan huikeat äänet/laajat radat. Paljon vähemmän kill streakkeja yrittäviä cämppijöitä :) - keissi12345
eemeli.r kirjoitti:
pyh ja pah! Laitas psn id niin päästään katseleen kuinka "loistava olet bfbc2:sessa.
mw2 on liian adhd räiskintä pienissä kentissään ja pelihistoriän typerimpineen kill streakkeineen.. :( bad company 2:nen paljon enenmmän lähempänä oikeata sotaa. Lisänä aivan huikeat äänet/laajat radat. Paljon vähemmän kill streakkeja yrittäviä cämppijöitä :)kyllä se codi on vaa jollain tavalla toimivampi ja viihdyttävämpi.
- kokeillut
keissi12345 kirjoitti:
kyllä se codi on vaa jollain tavalla toimivampi ja viihdyttävämpi.
bad companya, siinä jo äänimaailmakin on aivan omaa luokkaansa.
- jjv
eemeli.r kirjoitti:
pyh ja pah! Laitas psn id niin päästään katseleen kuinka "loistava olet bfbc2:sessa.
mw2 on liian adhd räiskintä pienissä kentissään ja pelihistoriän typerimpineen kill streakkeineen.. :( bad company 2:nen paljon enenmmän lähempänä oikeata sotaa. Lisänä aivan huikeat äänet/laajat radat. Paljon vähemmän kill streakkeja yrittäviä cämppijöitä :)mw2 on paras voi voi jos te ette uskotte ja bc2 kentät on niin isoja että kuka siellä jaksaa olla ja
- jjv
jjv kirjoitti:
mw2 on paras voi voi jos te ette uskotte ja bc2 kentät on niin isoja että kuka siellä jaksaa olla ja
jos jollakin on molemmat se pystyy vertaa molempia ja enemmän on ollut niitä jokka tykkää mw2 kun bc2
- Eikka...
Uskomatonta miten näissä suomi24 foorumeissa ruvetaan heti naljailemaan toisten mielipiteitä ja sanomisia. Antais tyhmienki ihmisten olla rauhassa =) ei sitä tarvi heille kertoa kuinka tyhmiä he ovat.
Noniin, ite puhun PS3 pelaajana; Oon pelannu MW2 joku 5 kuukautta ja nyt ostin BC2. Täytyy kyllä sanoa että BC2:sen ulkonäkö oli heti pettymys. Lopetin pelaamisen parin ottelun jälkeen, eikä kyllä jäänyt hyvä fiilis. Päätin antaa parin päivän päästä uuden mahollisuuden tuolle BC2:lle. Nyt onnistuin MW2 historian turvin tappamaan jengiä mutta silti kaikki muu vaan näyttää ja tuntuu huonommalta. Kenttien valoisuudet ovat ihan ihmeellisiä. Ja muutenki sitä touchia ei vaan synny niinkuin MW2:ssa kävi.
Vielä annan kolmannen mahdollisuuden tässä joku päivä BC2:lle ja yritän oikein kunnolla ja avoimin mielin. Mutta jos ei tuu hjyvä fiilis niin sitten menee peli myyntiin.
Ääni ehdottomasti Modern Warfare 2:lle näin PS3 pelaajana (ja molempia vertailupelejä pelanneena)!!!- telkun
säädöissä vähän laittamista. itsellä bf näyttää todella upealta. voin myöntää ettei ohjattavuus ole kaikkein notkeimpia mutta sekin helpottaa kun muuttaa herkkyyttä.
Mw:ssä vituttaa ainaiset kämppijät, luotia nopeammin liikkuvat puukko-junkkarit, typerät killstreakit yms. En todellakaan aio ostaa karttapakettia mw 2:seen, battlefieldiin ne tulevat ilmaiseksi. ja syksyllä jätän uuden codin ostamatta ja ostan ennemmin Medal of Honorin, siinä on moninpelin osalta tekijänä sentään DICE.
Ja pelitunteja on aivan tarpeeksi codista eli prestiget loppuivat jo kesken ja korkein rank on ollut jo pitkän aikaa, kaikki tämä tulee aivan liian helpolla. - Suomikalju
telkun kirjoitti:
säädöissä vähän laittamista. itsellä bf näyttää todella upealta. voin myöntää ettei ohjattavuus ole kaikkein notkeimpia mutta sekin helpottaa kun muuttaa herkkyyttä.
Mw:ssä vituttaa ainaiset kämppijät, luotia nopeammin liikkuvat puukko-junkkarit, typerät killstreakit yms. En todellakaan aio ostaa karttapakettia mw 2:seen, battlefieldiin ne tulevat ilmaiseksi. ja syksyllä jätän uuden codin ostamatta ja ostan ennemmin Medal of Honorin, siinä on moninpelin osalta tekijänä sentään DICE.
Ja pelitunteja on aivan tarpeeksi codista eli prestiget loppuivat jo kesken ja korkein rank on ollut jo pitkän aikaa, kaikki tämä tulee aivan liian helpolla.Kyllä se BC2 voittaa, koska niinkuin jotkut sano, MW2:sessa on liian pienet mapit. Helikopterilla ohjaaminenkin on ihan liian paskaa. MW2 pelaillessani kamulla, ekaks se sano et MW2 on paras. Sitten 3 pv myöhemmin se osti BC2:sen ja jäi siihen koukkuun. Mun toinen jalkapallo kamu pelaa AINA BC2:sta koska se ei osta MW2:sta, koska liian pienet mapit, älyttömät killstreakit, attachmentit ja grafiikat. Itse aijon ostaa kohta BC2:sen. JA hei kaikki, te jotka ootte koukussa MW2:seen, kannattaa jo jättää se peli ja ostaa BC2 niin siinä on paljon paremmat aseet, juuri sopivan isot mapit ja hyvät attachmentit.
JA PääniOnKuutio, et ite oo ees pelannu BC2:sta joten turha kovistella! Osta se niin näät miten hyvä se on! - 3435
Suomikalju kirjoitti:
Kyllä se BC2 voittaa, koska niinkuin jotkut sano, MW2:sessa on liian pienet mapit. Helikopterilla ohjaaminenkin on ihan liian paskaa. MW2 pelaillessani kamulla, ekaks se sano et MW2 on paras. Sitten 3 pv myöhemmin se osti BC2:sen ja jäi siihen koukkuun. Mun toinen jalkapallo kamu pelaa AINA BC2:sta koska se ei osta MW2:sta, koska liian pienet mapit, älyttömät killstreakit, attachmentit ja grafiikat. Itse aijon ostaa kohta BC2:sen. JA hei kaikki, te jotka ootte koukussa MW2:seen, kannattaa jo jättää se peli ja ostaa BC2 niin siinä on paljon paremmat aseet, juuri sopivan isot mapit ja hyvät attachmentit.
JA PääniOnKuutio, et ite oo ees pelannu BC2:sta joten turha kovistella! Osta se niin näät miten hyvä se on!lol kuka jaksaa olla jossain bc2 isoissä kentissä missä ei löydä ketään ja muutenkin kaikki bc2 helikopterit ja autot niitä on ihan paska ohjata ja muutenkin mw2 on paremmat ja siistimmät aseet kun jossa paskassa bc2
- jytr
Suomikalju kirjoitti:
Kyllä se BC2 voittaa, koska niinkuin jotkut sano, MW2:sessa on liian pienet mapit. Helikopterilla ohjaaminenkin on ihan liian paskaa. MW2 pelaillessani kamulla, ekaks se sano et MW2 on paras. Sitten 3 pv myöhemmin se osti BC2:sen ja jäi siihen koukkuun. Mun toinen jalkapallo kamu pelaa AINA BC2:sta koska se ei osta MW2:sta, koska liian pienet mapit, älyttömät killstreakit, attachmentit ja grafiikat. Itse aijon ostaa kohta BC2:sen. JA hei kaikki, te jotka ootte koukussa MW2:seen, kannattaa jo jättää se peli ja ostaa BC2 niin siinä on paljon paremmat aseet, juuri sopivan isot mapit ja hyvät attachmentit.
JA PääniOnKuutio, et ite oo ees pelannu BC2:sta joten turha kovistella! Osta se niin näät miten hyvä se on!Kun kattoo videoita netistä molemmista niin mw2 houkuttelee 100% enemmän kun joku bc2
- -b-
jytr kirjoitti:
Kun kattoo videoita netistä molemmista niin mw2 houkuttelee 100% enemmän kun joku bc2
Olen hieman jokaisen mainittujen pelien osien osalla. Vaikea valita kun täällä on vain pelkkää väittelyä ja vähän perusteluita. Arvosteluja olen yrittänyt lukea, mutta oikeasti sellaisien mielipiteitä tarvitsisin jotka ovat pelejä pelanneet. Bad Company 1 vai 2? Modern Warfare 1 vai 2?
Tahtoisin saada viihdykettä MYÖS yksinpelikampanjasta, eli en ole kokonaan nettipelin takia peliä hankkimassa. Olen lukenut, että tuo Bad Companyn ensimmäinen osa sisältää ihan mielenkiintoisen ja välianimoiltaan hauskan yksinpelin, mutta muista minulla ei ole mitään tietoa.
Eli mielipiteitä kaivataan, miten Bad Companyn ja Modern Warfaren tuoreimmat osat eroavat edeltäjistään? jne. - jujppo........
-b- kirjoitti:
Olen hieman jokaisen mainittujen pelien osien osalla. Vaikea valita kun täällä on vain pelkkää väittelyä ja vähän perusteluita. Arvosteluja olen yrittänyt lukea, mutta oikeasti sellaisien mielipiteitä tarvitsisin jotka ovat pelejä pelanneet. Bad Company 1 vai 2? Modern Warfare 1 vai 2?
Tahtoisin saada viihdykettä MYÖS yksinpelikampanjasta, eli en ole kokonaan nettipelin takia peliä hankkimassa. Olen lukenut, että tuo Bad Companyn ensimmäinen osa sisältää ihan mielenkiintoisen ja välianimoiltaan hauskan yksinpelin, mutta muista minulla ei ole mitään tietoa.
Eli mielipiteitä kaivataan, miten Bad Companyn ja Modern Warfaren tuoreimmat osat eroavat edeltäjistään? jne.Osta Fifa 10.
- -b-
jujppo........ kirjoitti:
Osta Fifa 10.
En ole futismiehiä :) Ostan vain jomman kumman noista mainitsemistani. VPDllä taisi olla tarjous PS3 slim 120gb Modern Warfare 2 359euron hintaan ilman toimituskuluja, mutta sitten taas markantalosta saisi PS3sen ja Bad Company platinumin alta 320euron. Mutta siis kokeneilta pelaajilta mielipiteitä, Bad Company 1 vai 2, kumpi niistä parempi? Modern Warfare 1 vai 2, kumpi niistä? Ja mikä voittaa näistä neljästä vaihtoehdoista muut? Myös yksinpelistä olisi kiva saada jotain iloa irti :)
- ohhohohohhh
-b- kirjoitti:
En ole futismiehiä :) Ostan vain jomman kumman noista mainitsemistani. VPDllä taisi olla tarjous PS3 slim 120gb Modern Warfare 2 359euron hintaan ilman toimituskuluja, mutta sitten taas markantalosta saisi PS3sen ja Bad Company platinumin alta 320euron. Mutta siis kokeneilta pelaajilta mielipiteitä, Bad Company 1 vai 2, kumpi niistä parempi? Modern Warfare 1 vai 2, kumpi niistä? Ja mikä voittaa näistä neljästä vaihtoehdoista muut? Myös yksinpelistä olisi kiva saada jotain iloa irti :)
- -b-
-b- kirjoitti:
Taidan olla aika pitkälti Bad Companyn kannalla. BCn yksinpelikampanjaa on ainakin arvosteluissa kehuttu ja muutenkin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Modern Warfare 2 tulee varmasti ostettua, mutta vasta sitten kun hintakin alkaa käymään minun lompakolleni. Markantalosta PS3 ja siihen päälle Bad Company yhteishintaan 318 euroa ilmaisella kotiinkuljetuksena, lähipäivinä tilaukseen.
- -b-
-b- kirjoitti:
Taidan olla aika pitkälti Bad Companyn kannalla. BCn yksinpelikampanjaa on ainakin arvosteluissa kehuttu ja muutenkin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Modern Warfare 2 tulee varmasti ostettua, mutta vasta sitten kun hintakin alkaa käymään minun lompakolleni. Markantalosta PS3 ja siihen päälle Bad Company yhteishintaan 318 euroa ilmaisella kotiinkuljetuksena, lähipäivinä tilaukseen.
Olisiko jollain vielä jonkunlaista pelikokemusta Modern Warfaren ykkösosasta? Onko sen yksinpelikampanja millainen. Kun senkään hintahaarukka ei kovin pahalta vaikuta.
- I_JMM94_I
-b- kirjoitti:
Olisiko jollain vielä jonkunlaista pelikokemusta Modern Warfaren ykkösosasta? Onko sen yksinpelikampanja millainen. Kun senkään hintahaarukka ei kovin pahalta vaikuta.
Modern Warfare ykkösen yksinpelikampanja on ihan ok. Vähä on saman tyyppisiä ne tehtävät muutamaa lukuun ottamatta. Moninpeli on todella hyvä siihen asti ku menee hermot :D
- Addatkaa vain ;D
I_JMM94_I kirjoitti:
Modern Warfare ykkösen yksinpelikampanja on ihan ok. Vähä on saman tyyppisiä ne tehtävät muutamaa lukuun ottamatta. Moninpeli on todella hyvä siihen asti ku menee hermot :D
BC2 olis kyllä jonkinlainen jos MW2 yhdistettäisiin siihen. Niissä on yhtäpaljon - ja merkkejä. BC2 hardcoressa melkein sama ongelma kuin MW2. Kämppereitä & snipui. Itse en pysty, en millään pääsemään hardcoressa Ace pinille kun on pitänyt taukoa. Ja voisitteko kirjoitella nikkejä, siis ne jotka pelaa bc2, jotta sais pelikavereita kun kavereilla on aina kaverit, eikä mahdu Squadiin mukaan. Mutta nyt kerron miks ostin BC2:
Olin Prismas kattelees pelihyllyjä kun näin BC2 tarjous & Mw2 Tarjous. Mietin hetken niissä peleissä. Mutta ajattelin että "Ahaa! Omistankin BF peleje'' joten ostin BC2.
Mutta en alannutkaan pärjäämään hyvin. Pyysin kamulta MW2 lainaan ja kevyesti meni läpi, myös MP:ssä 1th prestige 40 lvl N: 3viikossa kun taas BC2 kesti noin 4kk et sai yli 30 rankin. Mutta tämäpä tästä ;D Terve! - Sanetin
Addatkaa vain ;D kirjoitti:
BC2 olis kyllä jonkinlainen jos MW2 yhdistettäisiin siihen. Niissä on yhtäpaljon - ja merkkejä. BC2 hardcoressa melkein sama ongelma kuin MW2. Kämppereitä & snipui. Itse en pysty, en millään pääsemään hardcoressa Ace pinille kun on pitänyt taukoa. Ja voisitteko kirjoitella nikkejä, siis ne jotka pelaa bc2, jotta sais pelikavereita kun kavereilla on aina kaverit, eikä mahdu Squadiin mukaan. Mutta nyt kerron miks ostin BC2:
Olin Prismas kattelees pelihyllyjä kun näin BC2 tarjous & Mw2 Tarjous. Mietin hetken niissä peleissä. Mutta ajattelin että "Ahaa! Omistankin BF peleje'' joten ostin BC2.
Mutta en alannutkaan pärjäämään hyvin. Pyysin kamulta MW2 lainaan ja kevyesti meni läpi, myös MP:ssä 1th prestige 40 lvl N: 3viikossa kun taas BC2 kesti noin 4kk et sai yli 30 rankin. Mutta tämäpä tästä ;D Terve!Kun nyt luin tämän palstan ja kattelin noita "riitojanne" kommentoin viellä. Itelläni on Battlefield Bad Company2, muttei Mw2:ta. Olem aatellut ostaa Mw2:den, mutta on syitä miksi BfBc2 on parempi kuin Mw2.
BfBc2 ja -
Suuria realistisia kenttiä.( joskus harmillista kun menee sodan tuntu kun kestää 15min ennen kun löytää vihuja.)
Grafiikka upea ja yksityiskohtainen.
Painovoima. Luodit eivät mene valon nopeutta niinkuin Mw2:sessa ja snipulla ja muilla aseilla on tähdättävä ylemmäs, että osuu vihollisen päähän jos haluaa.
Aseet hienoja tehokkaita.( ei kuitenkaa yhtä tehokkaita kun Mw2:sessa)
Aito sodan tuntu. Räjähdysten jytke ja aseitten aito ääni
Tiimi peli mahtava.( On tehtävä tiimi työtä paljon joka on mukavaa jne.)
KArttoja ei ole napattu suoraan yksinpelistä.
Karttapaketit ilamaisia
-Tylsä ja turhauttava yksinpeli
-huonot trophyt Ps3:sella (Esim. Suorita taso Heart of darkness)
-Kontrastin sävy on huono ja väri blanssi kusee.( olen ite säätänyt pelin hyvän näköiseeksi joten se ei ole niin epä tasaisen näköinen
-Epä tasaiset ase ryhmät
-Liian vähän kenttiä ja karttapaketit vai uusia modeja samoista vanhoista kentistä.
No tuo on vain minun mielipide, mutta aika varma.
olen pelannut myös Mw2:ta kaukaisella kaverilla sillä kaikki tuntemani kaverit tykkäävät enemmän BfBc2:desta.
Mw2 - ja
Multiplayer toimii hyvin ja nopeasti
paljon monipuolisia modeja
monipuolinen
toimivampi pc versio uin bfbc2
Paljon aseita ja voimakkaita sillaisia( ansiomerkkejä riittää ja samoin rank level 70 asti kun taas bfbc2 50 max
Puhdas grafiikka
-Liian pienet kartat
-Camppijoita, c4 homoja puukottajia ja sillasii 12 v teineij
En oikeen tunne Mw2:ta paljon
No oli miten oli mielestäni loppu tulos on BfBc2 51% ja Mw2 49% bfbc2 on ehkä kuitenkin toimivampi ja realistisempi. :D
ja jos tulee näin paljon riitaa tästä ostakaa Helw molemmat HV - Sanetin
Sanetin kirjoitti:
Kun nyt luin tämän palstan ja kattelin noita "riitojanne" kommentoin viellä. Itelläni on Battlefield Bad Company2, muttei Mw2:ta. Olem aatellut ostaa Mw2:den, mutta on syitä miksi BfBc2 on parempi kuin Mw2.
BfBc2 ja -
Suuria realistisia kenttiä.( joskus harmillista kun menee sodan tuntu kun kestää 15min ennen kun löytää vihuja.)
Grafiikka upea ja yksityiskohtainen.
Painovoima. Luodit eivät mene valon nopeutta niinkuin Mw2:sessa ja snipulla ja muilla aseilla on tähdättävä ylemmäs, että osuu vihollisen päähän jos haluaa.
Aseet hienoja tehokkaita.( ei kuitenkaa yhtä tehokkaita kun Mw2:sessa)
Aito sodan tuntu. Räjähdysten jytke ja aseitten aito ääni
Tiimi peli mahtava.( On tehtävä tiimi työtä paljon joka on mukavaa jne.)
KArttoja ei ole napattu suoraan yksinpelistä.
Karttapaketit ilamaisia
-Tylsä ja turhauttava yksinpeli
-huonot trophyt Ps3:sella (Esim. Suorita taso Heart of darkness)
-Kontrastin sävy on huono ja väri blanssi kusee.( olen ite säätänyt pelin hyvän näköiseeksi joten se ei ole niin epä tasaisen näköinen
-Epä tasaiset ase ryhmät
-Liian vähän kenttiä ja karttapaketit vai uusia modeja samoista vanhoista kentistä.
No tuo on vain minun mielipide, mutta aika varma.
olen pelannut myös Mw2:ta kaukaisella kaverilla sillä kaikki tuntemani kaverit tykkäävät enemmän BfBc2:desta.
Mw2 - ja
Multiplayer toimii hyvin ja nopeasti
paljon monipuolisia modeja
monipuolinen
toimivampi pc versio uin bfbc2
Paljon aseita ja voimakkaita sillaisia( ansiomerkkejä riittää ja samoin rank level 70 asti kun taas bfbc2 50 max
Puhdas grafiikka
-Liian pienet kartat
-Camppijoita, c4 homoja puukottajia ja sillasii 12 v teineij
En oikeen tunne Mw2:ta paljon
No oli miten oli mielestäni loppu tulos on BfBc2 51% ja Mw2 49% bfbc2 on ehkä kuitenkin toimivampi ja realistisempi. :D
ja jos tulee näin paljon riitaa tästä ostakaa Helw molemmat HVMitä olisi BfBc2 ja Mw2 yhdessä?
Olisiko se maailman myydyin sota peli jos se olisi yhdistetty? Miettikää niitten >< tulos? - vittun pellet
Sanetin kirjoitti:
Mitä olisi BfBc2 ja Mw2 yhdessä?
Olisiko se maailman myydyin sota peli jos se olisi yhdistetty? Miettikää niitten >< tulos?tässä on vähän näytö mikä voitta mw2 ja bfbc2 yhdensä
http://www.youtube.com/watch?v=jI1OxK2AJwQ - sanetin
vittun pellet kirjoitti:
tässä on vähän näytö mikä voitta mw2 ja bfbc2 yhdensä
http://www.youtube.com/watch?v=jI1OxK2AJwQJa mikäs tuossa oli nyt niin parempaa??? Se oli ihan ok:n näköinen ja juu haluun vastauksen!! Olen kattonut paljon online videoita Mw":sesta, miksi sotilailla lentää höyheniä kun niihin osutaan?
- sanetin
sanetin kirjoitti:
Ja mikäs tuossa oli nyt niin parempaa??? Se oli ihan ok:n näköinen ja juu haluun vastauksen!! Olen kattonut paljon online videoita Mw":sesta, miksi sotilailla lentää höyheniä kun niihin osutaan?
Ja tuossa ei ole kuin Mw2:ta. Ei mtn bfbc2:sen ominaisuukisa...
- ,,,
sanetin kirjoitti:
Ja tuossa ei ole kuin Mw2:ta. Ei mtn bfbc2:sen ominaisuukisa...
sori mut ei lennä höyheniä vaan rahaa, dollareita
- Kuminen mies
Addatkaa vain ;D kirjoitti:
Mutta en alannutkaan pärjäämään hyvin. Pyysin kamulta MW2 lainaan ja kevyesti meni läpi, myös MP:ssä 1th prestige 40 lvl N: 3viikossa kun taas BC2 kesti noin 4kk et sai yli 30 rankin. Mutta tämäpä tästä ;D Terve!ite pelailen molempia HumppaLeka nikillä
- Blops
vittun pellet kirjoitti:
tässä on vähän näytö mikä voitta mw2 ja bfbc2 yhdensä
http://www.youtube.com/watch?v=jI1OxK2AJwQBlack Ops on huonompi kuin mw2. Toki graffat voi tossa näyttää paremmalta mutta sitten Codin arvostetuin osuus eli multiplayer. Mw2 on parempi, enemmän ERILAISIA mappeja ja aseet on tehokkaammat. Black Opsissa on parempi campaign mutta mielestäni zombit ovat ihan turha juttu. Jos haluu zombeja ni ostais Left For Dead 1,2. Tai Dead Rising 2. Ei mun mielestä tommoseen sotapeliin kuulu zombit.
- villee13
Kyllähän MW2 on parempi ku joku bad company
- ernojarno
haist vittu!
- El capitan
ernojarno kirjoitti:
haist vittu!
Mielestäni BC2 hakkaa MW2:Sen mennen tullen! MW1:stä jaksoin aikoinani pelata mut kakkonen ei enää iskeny. Liian nopeeta räiskintää. Sodan tuntu on BC2:ses miljoona kertaa parempi! Paras räiskintä ikinä! (piste) Siis ainakin moninpelin osalta. Itellä on molemmat ja ehkä MW2:sen yksinpeli oli parempi ku en oo vielä jaksanu sitä BC2:sen yksinpeliä edes läpi hakata...
- fghdjrr
El capitan kirjoitti:
Mielestäni BC2 hakkaa MW2:Sen mennen tullen! MW1:stä jaksoin aikoinani pelata mut kakkonen ei enää iskeny. Liian nopeeta räiskintää. Sodan tuntu on BC2:ses miljoona kertaa parempi! Paras räiskintä ikinä! (piste) Siis ainakin moninpelin osalta. Itellä on molemmat ja ehkä MW2:sen yksinpeli oli parempi ku en oo vielä jaksanu sitä BC2:sen yksinpeliä edes läpi hakata...
täysin samaa mieltä. Ei taistelut ole tollasia mitä mw2 esittää. Ehdottomasti BC2.
- lol mw2
fghdjrr kirjoitti:
täysin samaa mieltä. Ei taistelut ole tollasia mitä mw2 esittää. Ehdottomasti BC2.
pelaasin pitkään mw2 se oli paras mun ammunta
peli...mutta ostin tänään bc2 voi luoja mikä peli siis mw2 on paska
ja bc2 vien voitton 100-0 - Peltumies
lol mw2 kirjoitti:
ja bc2 vien voitton 100-0MW2 vie BC2:sen 1000-0!!!! MW2 ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pyssymieshomo
Peltumies kirjoitti:
MW2 vie BC2:sen 1000-0!!!! MW2 ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
molempia pelanneena n. puolvuot kumpaakin niin tuli semmonen olo että mw2:ssa olis niitä heliumeja liikaa jotka yritti epärehellisesti kerätä pointseja
pyssyt oli epärealistisia mm.paukun lentorata yms mw2:ssa
ja tosi pienen teinimunan kokoset kentät kun kun battlessa on aikamiehen munan kokoset kentät.
mw2 tosi pyllystä ne tyhmät kilstreakit vai mitä kakkoja ne oli
battlessa ei oo valittamista,graffat ja pelattavuus huippua ja eikä siel pelaa homoja.
ja mw2 ei ou co.op trenat-gunttia eikä swapea ilman uhkck:ta
ja puuttuu mw2 mm. trenatit ja rautapohjanen ucwc siis----> batlefielti voittaa reippaasti - blackopsfani
lol mw2 kirjoitti:
ja bc2 vien voitton 100-0eikä voi sanoo et jooo pelasin vuode mw2 ja se o maailma parass ja sit ostin eilen bc2 ja rakastuin siihen ja nyt mw2 o iha paska et eiks se o ny tyhmää sanoo et se o paska vaa sen takii jos aattelee et toine o vähä parempi .
- badkomppainija
Bc2 saa minun ääneni. Pääosin nettipeli on huippu kivaa. Vaikka joskus nuo reconit saa raivon partaalle:) Ja sitten nämä katkerat köniinsä ottajat jotka lähettää viestejä tyyliin "sä cämppäät". Tuskin siellä kukaan odottaa keskellä tietä luotia naamaansa. Tääkin on vähän naurettavaa kun monet suomalais tiimit kehuu itseään niiiiin kovaksi ja pelaavat sitten randomeita vastaan headsetit päällä ja ei ole sitten vastusta. Mistähän johtuu? Ottakaa ne headsetit pois ja pelatkaa ilman niin on hieman todellisempaa ja alkaa vastusta olee. Ei kukaan kuoltuaan huutele enää neuvoja vihun sijainnista oikeassa sodassa..
- blackopsfani
Mä sanon et MW2 koska siitä pystyy ite tekemään hyvän jos sä pelaat esim. dominationia siinä asemassa että suojelet niitä lippuja esim. jollain RPD:llä . Jos oikeesti yrität pelata sitä ns. Täysillä niin siihen jää koukkuun .Mutta minuakin ärsyttää ne sniperit ja claymoret. Mutta BC 2 on kanssa hyvä koska siinä on niin isot kentät ja siinä saa sen aidon tuntuman ja itse tykkään pelata medicillä ja auttaa muita mutta ehkä siinä ei tule sitä jos tapat jonkun niin voit katsoa missä kaveri kämppää kuin mw2 .Mutta BC2 on se huono puoli on että voit rällästellä jonkun hiton mönkijän kanssa ja ajaa kaikkien päältä .Mw2 on hienoa että on juuri sitä räiskimistä jolloin tulee tappoja mutta kun pelaa BC2 eikä niitä tappoja tule mutta jos niitä tulee niin se tekee iloiseksi .
*
Itseasiassa molemmat ovat ihan hyviä mutta pidän silti enemmän mw2. Nyt odotan vain että tulee Black Ops koska se tulee olemaan paras. - gdfgfdfg
blackopsfani kirjoitti:
Mä sanon et MW2 koska siitä pystyy ite tekemään hyvän jos sä pelaat esim. dominationia siinä asemassa että suojelet niitä lippuja esim. jollain RPD:llä . Jos oikeesti yrität pelata sitä ns. Täysillä niin siihen jää koukkuun .Mutta minuakin ärsyttää ne sniperit ja claymoret. Mutta BC 2 on kanssa hyvä koska siinä on niin isot kentät ja siinä saa sen aidon tuntuman ja itse tykkään pelata medicillä ja auttaa muita mutta ehkä siinä ei tule sitä jos tapat jonkun niin voit katsoa missä kaveri kämppää kuin mw2 .Mutta BC2 on se huono puoli on että voit rällästellä jonkun hiton mönkijän kanssa ja ajaa kaikkien päältä .Mw2 on hienoa että on juuri sitä räiskimistä jolloin tulee tappoja mutta kun pelaa BC2 eikä niitä tappoja tule mutta jos niitä tulee niin se tekee iloiseksi .
*
Itseasiassa molemmat ovat ihan hyviä mutta pidän silti enemmän mw2. Nyt odotan vain että tulee Black Ops koska se tulee olemaan paras.odotat turhaan sillä black ops = Mw2 eri aseilla, eri lisävarusteilla, eri kentillä ja lisävarusteilla. näissä peleissä ei juurikaan ole eroja paitsi että ne sijoittuvat eri ajalle
- PeliPösilö
Bad Companyn Ultimate Editionin takakannessa lukee että se on parempi kuin Modern Warfare 2 =)
Ja tämä on fakta.- arthryl
Ai että niin lukee. Kai se on sit tosi
- Jeppep95
Ehdottomasti mw2
Mw2
Kentät Pienemmät enenmmän taistelua
Etsiminen ei tartte ettii niit v1tun pelaajii 10 minuuttia
Aseet Eivät avaudu heti vaan peliä pitää pelata jonkun aikaa jotta saa kaikki aseet
Prestiget Voit aloittaa kehittää uudestaa levut saat kunnioitusta ja midalleja
bc2
Realististisempi Grafiikka kovempaa luokkaa
kulkuneuvot voit ajella mökijöillä sun muilla pörriäisillä
mw2 -
Kulkuneuvoja ei ole
Hackkeri pellejä välillä ja helareita
bc2-
liian suuret kentät
vaikea löytää toinen pelaaja
vähemmän ampumista
aseet saa auki ilman kehittämättä
Bc1 parempi (Minun Mielestä Bc1 Kentät Parempia)
Bc2 Kaikki mapit pusikoissa- PeliPösilö
Tätä kädenvääntöä ei voiteta kuulopuheiden avulla mitenkään.
Pelatkaa molempia ja sanokaa vasta sitten kummasta itse piditte enemmän.
Finitos.
- bc2 pelaaja
Ensinnäkään en voi oikein vertailla näitä, koska en ole koskaan pelannut MW2:sta. Tosin olen pari kertaa nähnyt kun kaverit pelasivat sitä.
Laitan kuitenkin parit ajatukset peleistä.
-bc2:ssa on paremmat grafiikat.
-bc2:ssa mapit ovat laajempia.
-mw2 ei ole kulkuneuvoja.
-bc2 on omasta mielestä taktisempi ja tiimi-painotteisempi peli. Yksin sooloilu ei tuota tiimille voittoa, tai itselle hyvää tulosta.
-bc2 pelaavat "vanhemmat" ihmiset. Suurin pelaajaryhmä on noin 25-34 vuotiaat.
-mw2:ssa kuuleman mukaan taas suurin pelaajaryhmä on noin 13-17 vuotiaat (vaikka itse peli on k-18).
-bc2 on realistisempi (luodin lentorata & aika).
Lopuksi bc2 pelaajille: MUISTAKAA SPOTATA, SPOTATA JA SPOTATA! ja kokeilkaa vietnam -lisäpakettia :nam: - peletti setä
Jonnemainen peli jonneille.
- hastala bista, veibi
Olen molempia pelejä pelannut, ja voin sanoa, että BC2 vie ylivoimaisesti MW2:sen realistisuudessaan. Esim. Aseiden suoritukset: Pelaat MW2, valitset aseeksi ACR rynnäkkökiväärin, ja asetta ammuttauessa et koe yhtään rekyyliä. Onneksi BC2:kkosessa aseet antavat realistiset suoritukset.
- Näinhän se on
hastala bista, veibi kirjoitti:
Olen molempia pelejä pelannut, ja voin sanoa, että BC2 vie ylivoimaisesti MW2:sen realistisuudessaan. Esim. Aseiden suoritukset: Pelaat MW2, valitset aseeksi ACR rynnäkkökiväärin, ja asetta ammuttauessa et koe yhtään rekyyliä. Onneksi BC2:kkosessa aseet antavat realistiset suoritukset.
Joo jaksoin pelata pari peliä mw kakkosta netissä ja pettymys oli suuri kun vertasi hienoon yksinpeliin tai sitten bc2:n nettipeliin. Grafiikkakin aivan tumpeloa ja häviää pelattavuudessa jopa medal of honorille.
- DAA++44+
hastala bista, veibi kirjoitti:
Idiootti, joidenkin pelien ei ole tarkoituskaan olla realistisia..
- BÄÄD COMPPANY KAKS
Mun ääni menee Bad companylle koska:
Bad companyssa ei ole mitään boostereita kun mw2
Isommat mapit ja paremmat kuin mw2
Aseet saa kun tappaa sillä ase sarjalla eikä level upilla.
Tiimi peli toimii Bad companyssa
:)- Seppo11!!!!
onhan bad company on parempi ku joku MW2
Seppo11!!!! kirjoitti:
onhan bad company on parempi ku joku MW2
itellä ollu molemmat ja bc2 heitin helvettiin kummatkin pelasin läpi mut netissä en oo pelannu ollenkaa mitään ku ei tänne korpeen saa selasta nettiä millä pystyis pelaamaan
- jupe15
kumpi parempi black ops vai mw2!!!
- 245
mw2
- mw2 on paras
bad company 2 on puolet iisimpi peli kun mw2.
-helpompi camppiä
-snipun tähtäin ei heilu
-loputon juoksu (niin mw2 mutta joutuu käyttää ekan perkin9
mutta olen sitä mieltä että battlefieldeissa on aidommat sodan käynnit - vi**uuntunut modaaji
Mielestäni MW2 on parempi näiden aseiden ja perkkien ja killstearkkien takii. minä omistan MW2 ja olen ihan vitt''''''' siihen että joka päivä kun pelaan joudun modiservuun ja normaaleissa servuissa on modaajia. niitä on ihan pilvin pimein!!! Ja semmonen paska homma ärsyttää et kun pelasin normisiti jouduin modi-servuun ja ne NOLLAS mun levelit ja kaikki muutkin!! ******* mä vihaan sitä. ja sit MW2 on täynnä cämppiöitä,buustaajia ja semmosii tappei jokka ei osaa pelata kunnol. ja eilenkin ku pelasin siel oli modaaja, joka paino jopsatain nii ruudulle tuli kaikkien vihujen nimet ja se tappo kaikki vaan painamalla niit. vähäkö ärsyttää. sit jollain oli ohjautuva raketinheitin Scar-H:ssa. se tappo mut sillä nii ku katoin uusinnan se ampu sen oikeelle nii se lähti kaartuun vasemmalle ja suoraan ikkunasta sisään ja mua päin. Et kyl BC2 mun mielestä voittaa koska siel ei modata nii paljoo.
- ostan boxin
osta boxi siel on hackereita vaa yks tuhannesosa siihen verrattun mitä pleikal. näköjään kannattas maksaa laadust ei blu-raysta. ite ainaki hommaan boxin ens viikol vitutta ku ostin pleikan ja luulin sitä paremmaks mut ku kamu osti boxin nii huomasin mite paljo parempi on ku pleikka ei ollu yhtää hakerii ku pelasin niil jotaa 3 tuntii. ja paremmat graffat iha selkeesti
- FrostyZ
MW2 vie. Ei muuta sanottavaa
- matsku98
Black ops
Black ops on mun mielestä aivan loistava peli. MW2 on myös loistava peli. Mutta mun mielestä Black ops on parempi ku MW2. Sori MW2 kannattajat.
Mun mielestä, kun pelaa Black opsia kerran, siihen jää koukkuun. Kun mun iskä osti black opsin, olin ihan niinku: " VAU, MAHTAVAA!!! " Ja sit ku tulin takas äitin luo, halusin pelata uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja... Se on kyllä mahtava peli. Siinä ei ole hirveän vaikeat näppäimetkään. Paras maa: Summit ja nuketown... Paras ase: AUG extended mag tai AK47 extended mag tai Commando red dot sight... Paras perk: Hardline Pro tai Scavenger tai (jos käyttää sniperii) Ghost pro... Paras Camo: Red, Ice ja Tiger... Paras Kranaatti: Frag ja Nova gas...- 435467
ei millää pahalla mutta black ops on ihan kokonaan epäonnistunut peli mielestäni
- 435467
435467 kirjoitti:
ei millää pahalla mutta black ops on ihan kokonaan epäonnistunut peli mielestäni
no kyl toi zombi mode on onnistunu.
- pallonenä
ostaisin kyllä mw2 hyvä peli oon itse pelannut koko ajan
- pelaaja12
bc2 vie helposti se vain jotenkin tuntuu hauskemmalta. mw 2:sessa ei ole mitään realistista (esim. jos tappaa 50 saako nugen?) ja cod ei todellakaan ole pitkäikänen en ole pelannut cod 4 pitkään aikaan toisin kun pelasin pari päivää sitten viimeksi bf2, mutta kyllä mw2 on ihan hauska mutta vain jonkin aikaa(kaikki ottelut samanlaisia juossaan kenttää edes takaisin ja tapetaan vihollisia tässä miinukset ja plussat kummastakin
bc2
multiplayer
realistuus
kentät hyvän kokosia
vietnam dlc
hyvä tiimi pelaamiseen
saa hyvin kavereita
hyvät aseet
kulkuneuvot
aseet
ilmaset karttapaketit
-yksinpeli
-garl custav homot
-tekis mieli hettää kolmonen seinään sillon kun itse yrittää tehdä yhteistyötä kun taas muut vaan kerää tappoja
mw2
yksinpeli
aseet
multiplayer (sillon kun ei jaksa tiimi pelata bc2:sessa
-ei pitkä ikänen
-maksulliset karttapaketit
-campperit
-puukottajat
-claymore homot
mutta kummatkin ovat huippu pelejä bc 2 on vaan hauskempi pelata- 567
kun laitoit mw2 miinukseksi campparit niin ei sitten bc 2 ole yhtään snipu campparia tai ihan millä tahansa classilla olevaa campparia?
- hyllyapina
bc 2 on helposti parempi kun ettipelissä ei ole jotakinnon scopeja ja quick scopeja ja ei oo hakkereita itelläni on xbox360
- 28
Kaikkein paras on black ops, mutta jos näistä kahesta valitaan niin ylivoimaisesti MW2.... niin ja muka alhaiset tehot.. LOL ump.45 kuolee kahesta ammuksesta kun laittaa stopparin.. SIIS KONEPISTOOLI JOLLA KUOLEE KAHDESTA LAUKAUKSESTA..... NIIN JA KAIken huippu on invertionilla sniputtaminen ;DD
- moimoimomoi
tykkään molemmista peleistä täs plussat ja miinukset.
MW2
craffojen sulavuus ja selvyys
aseet
multiplayer
ei tankkeja :O
enemmän pelaajia
perkit ja hyvä ohjaus
-ympäristö ei tuhoudu
-cämppääjät
-noobituubit
-pienet mapit
killstreakit
BFBC2
/- craffat
monipuolisuus
classeja voi muuttaa kesken pelin
ajoneuvot
tuhoutuva ympäristö :)
vietnam
-snipputaminen hidasta
-crafiikan sulavuus ja laatu
-engineerin aseissa valmiina silencerit ja muihin ei saa :o
-yksinpeli
kämppereitä eikä noobeja yhtä paljon
-levelit kehittyy hitaasti
-huonot aseet
tällä hetkellä pelaan enemmän mw2, mutta välillä pelaan bfbc2
mw2 vie - NUKETOWNIIII :D
minen osta kumpaakaan omistan jo mw1 ja bc1 ja ku saisin vielä tuon liven kytkettyy nii sit sais kaiken ilon irti mutta mitä oon uudenmpia codeja pelannu nii kyllä tuo blopsin nuketowni on jääny mielee ku kaverin boxil vedin lives :)
- p
mulla on mw 1 ja bfbc2 ja ehkä kohta mw3 ja BF3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- s-ss-s
Battlefield vie veiton vaikka reconit saa mun veren kiehumaan
- 121212121212
BfBc2 koska on esim realistisempi. Ei mitää ihme perkkejä et lataat aseen 0,00000000000000000000000001 sekunnissa. esim
- jjyyy
ymmärtäkää kaikki, ei kahta erin tyylistä peliä voi verrata kahdestaan. Minusta bfbc2 ja mw2 on yhtä hyviä ps. ei aina tartte löytää niitä huonoja puolia. PEACE
- ghhggf
mw2 on ihan paska
- ...
itellä on molemmat ja pelaan vielki mw2 mut bc2 en jaksanu pelata päivääkään platinum trophyn jälkeen...
- ------------
Siinä teille Codin perseen nuolijoille..
http://www.youtube.com/watch?v=SDcbaR1THPQ&feature=related- cod player,,,,,,,,
no joo minä taidan kumminki tehdä lopullisen päätöksen sitte ku molemmista on ign review onhan tuossa komeat graffat mutta jotain tuosta puuttuu onko tuo hauskaa minusta tuo on jotenki tylsähkön näköinen peli pelaako tuota kukaan muu ku jotku tärisevät eläkeläis ukot joilla ei enää refleksit riitä call of dutyjen armottomaan sotimiseen!?!
- bruynzeel
No tottakai tuo on sinun mielestä tylsän näköinen kun olet pelannut niin paljon codia. Sitä paitsi BF pelaajat eivät ole mitään "eläkeläisiä" ja heillä riittää refleksit.
Syy miksi he eivät osta codia on, että he tykkäävät tiimi-työstä ja strategiasta,eivätkä mistään ADHD-putkijuoksusta niinkuin esim. codista.
Ja jos nyt ostat bäfän niin muista, että bäfä on hidas tempoinen tiimityö peli jossa tarvitaan usein strategiaa ja muista, että älä vaan ramboile bäfässä vaan liiku joukkueen kanssa, koska muuten kuolet. - cod player,,,,,,,,,,
kyllähän se varmaan pelatuimpia pelejä tulee olemaan mutta itellä on semmonen pelko persiissä ku ite aikoinaan ekan verkkoräiskinnän ostin ps3lle sen magin ja se oli aivan valtava pettymys siinä ei tullut ku kiukku pintaan ku pelasin ja pelaaminen ei ollut hauskaa pitemminkin väkinäistä ja huomasin samalla että suuri pelaaja määrä ei takaa sitä että peli ois hyvä mun omat suuret suosikit on ollu nykyinen black ops ja sit cod 4 niistä minä olen todella nauttinut ja pelannut niitä tosi paljon! Kaverilla oli joskus aikoinaan battlefield 2 tietokoneella sitä oon joskus testannut mutta siitä en muista paljoakaan... Ensimmäinen verkkoräiskintä mitä oon koskaan pelannut mistä kaikki aluksi lähti oli mulla muuten postal 2 stp tietokoneella onko tuttu peli? Siinä oli kans semmonen oma viehätyksensä ne oli hauskoja muistoja ne! En ole tehnyt lopullisesta päätöksestä kumman ostan bf3n vai mw3n ehkäpä ostan molemmat! olen myös pelannut avoimemman maailman fps pelejä tykkäsin tietokoneella ekasta far crysta ja stalker shadow of chernobylistä mutta nimenomaan yksinpelikamppanjoista nettipelit ei niissä ollu oikeen mistään kotosin ku parempia on tarjolla!
- bruynzeel
Oikein! Osta vaan sellaisia pelejä joista nautit. Itse ostan bäfän nhl11 ja ehkä fifa12.
mw3 jää väliin minulta. Ja jos et osaa päättää kumman räiskintäpelin ostat niin hanki vaan molemmat! - ------------------
bf3:ssa muuttunu moni asiaki, jos vertaa mw3 jossa nähtävästi ei oo muuttunu mikää.. mw3 sama kura jatkuu mut eri mapeil.
- älä puhu roskaa.....
miten nii kuraa? lauantaina ku pelasin black opsia verkos ni sitä oli pelaamas 900 000pelaajaa että onpas suosittua "kuraa" ja mitä bfään tulee ni eikö tuo ole samaa kuraa mitä aiemmin ite en huomaa mitää eroa aiemmpiin verrattuna kerroppas mitkä ne uuvistukset siinä on sit muuta ku mapit täs rakkaassa bfssä?
- ,...,hhhh
älä puhu roskaa..... kirjoitti:
miten nii kuraa? lauantaina ku pelasin black opsia verkos ni sitä oli pelaamas 900 000pelaajaa että onpas suosittua "kuraa" ja mitä bfään tulee ni eikö tuo ole samaa kuraa mitä aiemmin ite en huomaa mitää eroa aiemmpiin verrattuna kerroppas mitkä ne uuvistukset siinä on sit muuta ku mapit täs rakkaassa bfssä?
miljoona kärpästä ei voi väärässä paska on hyvää....
- --------------------
Ite en huomaa mitään eroa cod 4, mw2, black ops enkä mw3. "Suosittu" sen takia ku YLI PUOLET pelaajista on jotain 10-13v pentuja. Bf3:ssa uuet grafiikat, uuet aseet, mapit, co-op, yksinpeli jota ei ollu bf2, aseitten kustomointi, ajoneuvot, yms. Mw3:ssa ei oo muuta uutta ku survival mode, joka on vähä niinku zombie mode.
- hanki elämä
Ja BF:ää pelaa sellaset 16-21 vuotiaat Nörtti Hintit joilla ei oo omaa elämää XD
- --------------------
eli samat asiat mitkä on itsestään selvyys jokaisessa uudessa räiskinnässä eipä nuo uuvistukset tee bfstä yhtään sen monipuolisempaa kun codistakaan! Tottakai isoissa pelaaja määrissä on monen ikäistä ja kokoista ja näköistä pelaajaa mutta ku meet online tilaan ni eipähän tartte pelaajia ehtiä se on itsestään selvyys ne on aina siellä ja parempihan se on niin ku joudut etsimällä etsimään ja arvuuttelemaan että onkohan sielä pelaajia tähän aikaan codeissa on täys tupa kokoajan aivan sama mikä vuorokauden aika ja mikä päivä tai juhlapyhä ne on aina sielä siihen voi luottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miten lie battlefieldissä???????????????????????????????????
- bruynzeel
"miten lie battlefieldissä??????????????????????????????????? "
No battlefieldissä on ihan samalla tavalla. - side_of_darkness
Hyvä että on noita mw2 faniclubeja. Pysyypähän mikkiin kirkuvat jonnet pois battlefieldeista.
- --------------------
hyvä että kaikki pelaa call of dutyjä ku muutama ääliö yrittää löytää sit pelaajia bfssä ja ketäänhän sieltä ei löyvy HAAAAHA
- BF3!!!
Iha hauska lukee näit vanhoi viestei mis ihmiset tappelee kumpi on paremi MW2 vai BC2, kun tietää et n.kuukauden pääst tulee paras peli ikinä joka on Battlefield 3!!! :,D pesee meinaa jonku tulevan MW3:lmosen mennen tullen. Toi MW3 tulee olemaan taas uus kopio vanhemmist MW peleist, siinäki on joku about 10 vuot vanha pelimoottori, kun taas DICE:n kehittämä uus Frostbite 2 näyttää ihan uskomattomalta! Activision ja IW vaan kehtaa rahastaa tollasel pas*al. Toivottavasti BF3 myy enemmän kuin MW3, joutuis IW keksimää jotai uutta...
- Nolot Homot
Voi vittu että onn hauska lukee ku jonnet tappelee iha muna pystyssä joistain paska peleistä. Hankkikaa elämä ja lopettakkaa CODit, BF ja ES
- player........
codeja silti luultavasti pelataan enemmän kaverilla on xbox360 ja molempia pelejä se kävi sit yx lauantai ilta katsastamassa tilanteen ja se meni näin cod4 online tilassa 15000pelaajaa mw2 online tilassa vajaa 40 000 pelaajaa bad company2 online tilassa 10000 pelaajaa ja black ops online tilassa reilu puolimiljoonaa pelaajaa ottaen huomioon black ops ja bad company2 ovat molemmat 2010 vuoden pelejä ja bc2ssa oli kymppitonni pelaajia kun taas esimerkiksi vuoden 2007 cod4sessakin oli viistuhatta pelaajaa enemmän itse ostan bf3n toivottavasti sielä on ainakin samallalailla pelaajia kuin black ops on rohmunnut
- Fräääg
Frag grenade = fragmentation grenade. Suom. sirpale kranaatti
- kchgj
youtubessa on semmonen video mis näytetään mw2 vs bc2 eka siin näytetään bc2 pelii missä se pelaaja rynnii kunnol jonnekkin taloon mikä on täynnä vihollisii ja tappaa ne kaikki. sit näytetää mw2 ni se pelaaja vaa kykkii jossaa pusikos:D
- TOLLO OOT
Ja taas joku vitun spede päätti nostaa ikivanhan keskustelun tänne
hyvä KSHGJ - Jbjkj
Pv on paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363955- 871939
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151821Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541432Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi531420Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1321348VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981292- 701176
- 691043
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1141033