iskä ja kaksi teinitytärtä

roadtrip?

pennut 12 ja 15 V. Hyviä ehdotuksia minne kannatiasi mennä USA/Canada akselilla. Laaja aluea mutta niin on mielikin.... tällä reissulla ei New York ole ohjelmistossa.

Ensi loppukesästä/syksyllä tarkoitus lähtee, aikaa max 2 viikkoa. Kielitaidon kansssa ei ongelmia. Auton voisi vuokrata mutta ei mikään pakko. Työt tietty tykkä käydä shoppailemassa mutta kyllä noita nähtävyksiä olisi myös kiva katsoa. Itse olin ajatelleut Vancuveria mutta onkohan tuo ehkä liian tylsä lapsille.

Joten ennakkoluullottomasti vaan vinkkejä. Kiitos

6

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wysig

      Veikkaisin, että Los Angeles olisi kiinnostava, koska siellä on tuo filmiteollisuus "läsnä". Lisäksi nähtävyyksiä riittää, mutta myös voitte harkita luonnonpuistoissa käyntiä kuten Joshua Tree sekä hienolla saarella Catalina.
      Tutustuta ne myöskin Ross-ketjuun. Säästät pitkän pennin ostoksissa. Anna 200usd käteen (tai kuittaa ostokset kortilla) ja anna 3t aikaa. Sitten vasta outlet-myymälöihin.
      Kannattaa ostaa nyt jo dollareita käteisenä, koska se on ollut vahvistumaan.

      • roadtrip?

        idea, olin hiljattain hätäisellä duunimatkalla sieläpäin. Hiukan kyllä tuo autolla löytäminen voisi olla haasteellista, huima liikenne, ruhkat alkaa todella aikaisin aamulla. Mutta muutoin kyllä tekemistä rittäisi.


    • Kogemus

      Teinejä oli todella paljon sekä Floridassa että Orlandossa vanhempiensa kanssa lomailemassa ja iloisin mielin näyttivät olevan, joten suosittelen noita paikkoja.
      Orlandossa on tekemistä Walt Disney - ja muissa "maailmoissa" sekä Outleteissä. Miamissa taas ranta- ja rantakatumeininkiä, shoppailuja ja tietysti Outletiä. Eiköhän siinä aika ja rahat kulu :)

      • roadtrip?

        Mitä mieltä olet, kannattaako vuokrata auto vai liikua tax ym välineillä jos menisi tuonne Miami Orlano alueelle teinien kanssa? Tänx


      • mieltä tosta

        paikka valinnasta. ja joo, se auto kannattaa vuokrata, eikä se meno sen kummempaa ole kuin täälläkään. suorat pitkät tiet. turnpikella voi mennä, jos haluaa "yksin" olla ja painaa kaasujalkaa. floridassa on hyvät turnpiket.


      • vielä piti
        mieltä tosta kirjoitti:

        paikka valinnasta. ja joo, se auto kannattaa vuokrata, eikä se meno sen kummempaa ole kuin täälläkään. suorat pitkät tiet. turnpikella voi mennä, jos haluaa "yksin" olla ja painaa kaasujalkaa. floridassa on hyvät turnpiket.

        sanoa, että TODELLA hienoa, että tarjoat tyttärillesi tuollaisen muiston elämään! Todella upeeta ja sille ei voi hintaa laittaa. Hienoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe