pennut 12 ja 15 V. Hyviä ehdotuksia minne kannatiasi mennä USA/Canada akselilla. Laaja aluea mutta niin on mielikin.... tällä reissulla ei New York ole ohjelmistossa.
Ensi loppukesästä/syksyllä tarkoitus lähtee, aikaa max 2 viikkoa. Kielitaidon kansssa ei ongelmia. Auton voisi vuokrata mutta ei mikään pakko. Työt tietty tykkä käydä shoppailemassa mutta kyllä noita nähtävyksiä olisi myös kiva katsoa. Itse olin ajatelleut Vancuveria mutta onkohan tuo ehkä liian tylsä lapsille.
Joten ennakkoluullottomasti vaan vinkkejä. Kiitos
iskä ja kaksi teinitytärtä
6
535
Vastaukset
- wysig
Veikkaisin, että Los Angeles olisi kiinnostava, koska siellä on tuo filmiteollisuus "läsnä". Lisäksi nähtävyyksiä riittää, mutta myös voitte harkita luonnonpuistoissa käyntiä kuten Joshua Tree sekä hienolla saarella Catalina.
Tutustuta ne myöskin Ross-ketjuun. Säästät pitkän pennin ostoksissa. Anna 200usd käteen (tai kuittaa ostokset kortilla) ja anna 3t aikaa. Sitten vasta outlet-myymälöihin.
Kannattaa ostaa nyt jo dollareita käteisenä, koska se on ollut vahvistumaan.- roadtrip?
idea, olin hiljattain hätäisellä duunimatkalla sieläpäin. Hiukan kyllä tuo autolla löytäminen voisi olla haasteellista, huima liikenne, ruhkat alkaa todella aikaisin aamulla. Mutta muutoin kyllä tekemistä rittäisi.
- Kogemus
Teinejä oli todella paljon sekä Floridassa että Orlandossa vanhempiensa kanssa lomailemassa ja iloisin mielin näyttivät olevan, joten suosittelen noita paikkoja.
Orlandossa on tekemistä Walt Disney - ja muissa "maailmoissa" sekä Outleteissä. Miamissa taas ranta- ja rantakatumeininkiä, shoppailuja ja tietysti Outletiä. Eiköhän siinä aika ja rahat kulu :)- roadtrip?
Mitä mieltä olet, kannattaako vuokrata auto vai liikua tax ym välineillä jos menisi tuonne Miami Orlano alueelle teinien kanssa? Tänx
- mieltä tosta
paikka valinnasta. ja joo, se auto kannattaa vuokrata, eikä se meno sen kummempaa ole kuin täälläkään. suorat pitkät tiet. turnpikella voi mennä, jos haluaa "yksin" olla ja painaa kaasujalkaa. floridassa on hyvät turnpiket.
- vielä piti
mieltä tosta kirjoitti:
paikka valinnasta. ja joo, se auto kannattaa vuokrata, eikä se meno sen kummempaa ole kuin täälläkään. suorat pitkät tiet. turnpikella voi mennä, jos haluaa "yksin" olla ja painaa kaasujalkaa. floridassa on hyvät turnpiket.
sanoa, että TODELLA hienoa, että tarjoat tyttärillesi tuollaisen muiston elämään! Todella upeeta ja sille ei voi hintaa laittaa. Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391