hei, jelppiii

mekimei

siis oisk mitäään polttari ideoooit ? :D

5

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkua

nussutatte siel toisianne koko juhlan ajan, ja silleeeennnn

• mekimei

joo hyvä idea

• MINNA

Pyydä jelppiä esim. hääsuunnittelijalta.Heillä on kokemusta ja ideoita vaikka millä mitalla. itsekin pyysin jelppiä. Esim. osoite : www.rakkaudellasinuun.com

• milleniumhäät

Missä päin olet? Siis riippuu siitä mitä siellä lähettyvillä on tarjolla.

Mun omissa polttareissa, mut haettiin Gold Wingillä, lennettiin pienkoneella, sain muta- ym hoitoja, vaahtokylvyn ja meikkauksen kylpylässä, seilattiin sisävesilaivalla, syötiin hyvin, diskoiltiin, mökkeiltiin ja pääsin lentämään vielä vetovarjolla... siitä on jo kohta kymmenen vuotta, mutta kellään tuntemallani ei ole ollut hienompia polttareita:)
      Vie polttarisankari ratsastamaan, eksoottista: lehmiä lypsämään, kartinkia ajamaan, lavatansseihin, kasvohoitoon, hierontaan, kupattavaksi, karaokea laulamaan, kuulasotaileen, kalliolta laskeutumaan, laskuvarjohyppäämään, moottorikelkkailemaan... mahdollisuuksiahan on rajattomasti :)

• fastmotors

Moikka !

Jos jollain olisi tarvetta hää- tai/ja polttariautoille, niin Fast Motors Oy:lta niitä löytyy hyvään hintaan vuokrattavaksi ! Toteutamme ammattitaidolla niin polttarit kuin häät tai vaikkapa eläkkeelle tyylikkäästi siirtymiset.
      on esim. London taxia, limusiineja neljää erilaista, poliisiautoa (Mm.alkuperäiset hälytysvalot ja sireenit, hakuvalot, pumppuhaulikot ( replica ), ulkopuoliset megafonit sekä kaikki muut aitoon poliisitunnelmaan kuuluvat laitteet. Kuskin kanssa tai ilman. myös aidot poliisiasut asevöineen sekä takapenkkiläiselle raidalliset vangin asut. muita upeita erikoisia autoja, mitä ei joka päivä vastaan ajele !

On myös järjestettävissä esim. paint ballia, kallioseikkalurataa, rallipakettia, F1 -formuloilla ajoa, mönkijäsafaria, driftingiä. yms.

Käykää ihmeessä katsomassa mitä meiltä löytyy, hintoja kannattaa paremmin kysellä sivuilta löytyvistä numeroista, siellä hinta räätälöidään teille sopivaksi:

www.fastmotors.fi

sivuilta löytyy siis myös yhteystietoja !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe