siis oisk mitäään polttari ideoooit ? :D
hei, jelppiii
5
768
Vastaukset
- ihkua
nussutatte siel toisianne koko juhlan ajan, ja silleeeennnn
- mekimei
joo hyvä idea
- MINNA
Pyydä jelppiä esim. hääsuunnittelijalta.Heillä on kokemusta ja ideoita vaikka millä mitalla. itsekin pyysin jelppiä. Esim. osoite : www.rakkaudellasinuun.com
- milleniumhäät
Missä päin olet? Siis riippuu siitä mitä siellä lähettyvillä on tarjolla.
Mun omissa polttareissa, mut haettiin Gold Wingillä, lennettiin pienkoneella, sain muta- ym hoitoja, vaahtokylvyn ja meikkauksen kylpylässä, seilattiin sisävesilaivalla, syötiin hyvin, diskoiltiin, mökkeiltiin ja pääsin lentämään vielä vetovarjolla... siitä on jo kohta kymmenen vuotta, mutta kellään tuntemallani ei ole ollut hienompia polttareita:)
Vie polttarisankari ratsastamaan, eksoottista: lehmiä lypsämään, kartinkia ajamaan, lavatansseihin, kasvohoitoon, hierontaan, kupattavaksi, karaokea laulamaan, kuulasotaileen, kalliolta laskeutumaan, laskuvarjohyppäämään, moottorikelkkailemaan... mahdollisuuksiahan on rajattomasti :) - fastmotors
Moikka !
Jos jollain olisi tarvetta hää- tai/ja polttariautoille, niin Fast Motors Oy:lta niitä löytyy hyvään hintaan vuokrattavaksi ! Toteutamme ammattitaidolla niin polttarit kuin häät tai vaikkapa eläkkeelle tyylikkäästi siirtymiset.
on esim. London taxia, limusiineja neljää erilaista, poliisiautoa (Mm.alkuperäiset hälytysvalot ja sireenit, hakuvalot, pumppuhaulikot ( replica ), ulkopuoliset megafonit sekä kaikki muut aitoon poliisitunnelmaan kuuluvat laitteet. Kuskin kanssa tai ilman. myös aidot poliisiasut asevöineen sekä takapenkkiläiselle raidalliset vangin asut. muita upeita erikoisia autoja, mitä ei joka päivä vastaan ajele !
On myös järjestettävissä esim. paint ballia, kallioseikkalurataa, rallipakettia, F1 -formuloilla ajoa, mönkijäsafaria, driftingiä. yms.
Käykää ihmeessä katsomassa mitä meiltä löytyy, hintoja kannattaa paremmin kysellä sivuilta löytyvistä numeroista, siellä hinta räätälöidään teille sopivaksi:
www.fastmotors.fi
sivuilta löytyy siis myös yhteystietoja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023