onkos tietoa puhelimen salauksesta?
onko mahdollista nykyään salata puhelin/kansio puhelimessa tyyliin truecrypt tai jollain muulla ohjelmistolla?
en nyt tarkoita puhelimen omaa "suojausta"turvakoodia
vaan että voisi salasanalla suojata muistikortin tai kansion
(nykyinen suojaus(puhelimen oma) suojaa vain kun laittaa toisen puhelinkortin tms)
jos puhelin tippuu niin suojauksista nykyään ei oo mitään apua
ja olis kiva laittaa puhelimeen muutakin tietoa kuin vaan puhelin numeroita
puhelimen salaus
etsivä löytää?
2
669
Vastaukset
- mmbb
On paljonkin ohjelmia saatavilla salaukseen ja cryptaukseen, mutta katsoppas onko muistikortille valmiina asetuksissa mahdollista laittaa salasanasuojaus päälle, n95 on sellainen.
- ys
joo muistikortin saa suojauttua,mutta jos puhelin esim tippuu niin eipä suojauksesta oo mitään apua kun
siihen ei saa realiaikaista suojausta ,siis että kortin tiedot ei näkyis kuin vain salasanalla...
kirjoitin viestiä nokialle sieltä tuli vain linkki ovi storeen ja sielläkään ei ollut yhtään suojaus,salausohjelmistoja siis ainakaan 3720 puhelimeen et hyvä noooookia ! jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484