Kevään Hullut päivät lähestyy. Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan on silloin lentoja myynnissä, niin jaathan tietosi myös meille muille.
Hullut Päivät
15
2817
Vastaukset
Nykyään saat lentosi muulloin edullisemmin kuin Hulluilta päivin. Lisäksi ei ole varmaa, että onko esim Finnair siellä.
- päivät
Siis ne vanhanajan hullujen päivät... siellähän myy vain perinteiset lentoyhtiöt kilpailukyvyttömin hinnoin. Ketö kiinnostaisi? Sääli vain, että Vantaa on kunnon lentoyhtiöille niin kallis.
- seepran raidat
Jep. Suomessa on paljon porukkaa, jota en ymmärrä.
Esim: huutokaupoissa maksavat värkeistä enenpi kuin uusi tuote kaupassa. Tai
halpaketjukauppias myy esim: Fiskarssin lumilapiota 5,00 e Isännät ostaa osuuskaupasta 10,00 e
kun saa 1% boonusta. Eli he urautuvat joihinkin tiettyihin vatun tottumuksiin jääräpäisesti
ja siinä ei mitkään faktat auta. Kauppiaat ja lentoyhtiöt, toki monet muutkin kuppaa heitä
ilman tunteilua.
Toisin sanoen: Tyhmyydestä sakotetaan. (ja yltiöisänmaallisuudesta) - hullujen päivät
seepran raidat kirjoitti:
Jep. Suomessa on paljon porukkaa, jota en ymmärrä.
Esim: huutokaupoissa maksavat värkeistä enenpi kuin uusi tuote kaupassa. Tai
halpaketjukauppias myy esim: Fiskarssin lumilapiota 5,00 e Isännät ostaa osuuskaupasta 10,00 e
kun saa 1% boonusta. Eli he urautuvat joihinkin tiettyihin vatun tottumuksiin jääräpäisesti
ja siinä ei mitkään faktat auta. Kauppiaat ja lentoyhtiöt, toki monet muutkin kuppaa heitä
ilman tunteilua.
Toisin sanoen: Tyhmyydestä sakotetaan. (ja yltiöisänmaallisuudesta)"Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan "
Kalliiseen hintaan viime vuosien tapaan. - drhgdf
Kunnon yhtiöillä tarkoita varmaan halpiksi? Niistä ei ikävä kyllä saa kunnon yhtiöitä tekemälläkään.
- japanflyer
hullujen päivät kirjoitti:
"Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan "
Kalliiseen hintaan viime vuosien tapaan.itse kaipailisin Jaappaniin halpishintaa. Jos kerran yhtiöitä arvostellaan ja hintatasoa, niin kerrotteko asiantuntevasti mistä saa halpoja lentoja Japaniin, lähtö Hgistä? Itse en netistä oo löytänyt kuin juuri alle 700e menopaluuta ajalla lähtö: 11./12.6. -> paluu 22.6.-3.7.
Kiitän jo etukäteen asiantuntemuksesta sekä vihjeiden jakamisesta. - Ryöstörami
japanflyer kirjoitti:
itse kaipailisin Jaappaniin halpishintaa. Jos kerran yhtiöitä arvostellaan ja hintatasoa, niin kerrotteko asiantuntevasti mistä saa halpoja lentoja Japaniin, lähtö Hgistä? Itse en netistä oo löytänyt kuin juuri alle 700e menopaluuta ajalla lähtö: 11./12.6. -> paluu 22.6.-3.7.
Kiitän jo etukäteen asiantuntemuksesta sekä vihjeiden jakamisesta.Viime vuonna Finski myi japaniin lentoja n. 400 eurolla. Liput tulivat myyntiin toukokuun lopussa. Harmitti kovasti kun oltiin jo kesälomareissu varattu muualle. Tuskin tuollaisia hintatasoja enää nähdään.
- f
Joo. Kajaaniin pääsee tonnilla.
- M
Tuossahan näkyis olevan hullujen päivän "tarjoukset", vaikka näytti et blue1 lentää halvemmalla esim. Roomaan.
http://media.finnair.com/finnairnews/finland/special/hullut-paivat/- ei finnair
kallista on mutta onneksi on muita vaihtoehtoja ettei tarvitse finnairiin tyytyä.
harmi vaan stokkan puolesta kun yhteistyökumppanit pilaavat ideaa - ei hyväne aika f-air
Ihan uskomatonta. Minäkin ekaa kertaa vähän katselin hullujen päivine "tarjouksia".
Roomaan menen ensi viikolla. Maksoin 150 e lennoista. Finskin tarjous 250e.
Malagassa olin pari kesää sitten, silloin maksoin reilut puolet tuosta "tarjous"hinnasta.
Varsovaan ramppaan jatkuvasti. finskin "tarjous 175". Tuo on normihinta LOT:lla ja edellisellä kerralla maksoin itse 130e ja kaverini lentää takaisin huomenna, maksoi menopaluusta 80 e. Siis ilman mitään matkatavaroiden lisämaksukusetuksia.
Miksi ihmeessä kukaan käyttää finskiä ylipäätään, kun niiden tarjouksetkin on kaksi kertaa muiden normihintoja kalliimpia? - pelleHermannit
ei hyväne aika f-air kirjoitti:
Ihan uskomatonta. Minäkin ekaa kertaa vähän katselin hullujen päivine "tarjouksia".
Roomaan menen ensi viikolla. Maksoin 150 e lennoista. Finskin tarjous 250e.
Malagassa olin pari kesää sitten, silloin maksoin reilut puolet tuosta "tarjous"hinnasta.
Varsovaan ramppaan jatkuvasti. finskin "tarjous 175". Tuo on normihinta LOT:lla ja edellisellä kerralla maksoin itse 130e ja kaverini lentää takaisin huomenna, maksoi menopaluusta 80 e. Siis ilman mitään matkatavaroiden lisämaksukusetuksia.
Miksi ihmeessä kukaan käyttää finskiä ylipäätään, kun niiden tarjouksetkin on kaksi kertaa muiden normihintoja kalliimpia?jos finnair nyt haluaa pelleillä niin vapasti, mutta ei kannattaisi pelleilla asiakkaiden kustannuksella.
Nuo hinnat on lähellä normaalihintoja ja jos joku Malaga on hulluilla päivällä pudotettu muutaman euron ei sen takai kannata vaivautua Stockalle vaan varata se Ryanirilta paljon halvemmalla.
Lopettakaan Finnairilla asiakkaiden aliarviointi. - pettymys.
pelleHermannit kirjoitti:
jos finnair nyt haluaa pelleillä niin vapasti, mutta ei kannattaisi pelleilla asiakkaiden kustannuksella.
Nuo hinnat on lähellä normaalihintoja ja jos joku Malaga on hulluilla päivällä pudotettu muutaman euron ei sen takai kannata vaivautua Stockalle vaan varata se Ryanirilta paljon halvemmalla.
Lopettakaan Finnairilla asiakkaiden aliarviointi.Kun otat kulut huomioon ei ole Ryanairi halpa. Olen itse pettunyt kun laskua tulee laskun perään Ryanairilla
- fsfsa
pettymys. kirjoitti:
Kun otat kulut huomioon ei ole Ryanairi halpa. Olen itse pettunyt kun laskua tulee laskun perään Ryanairilla
mitä ihmeen laskuja saat Raikulta? En ole koskaan maksanut mitään ylimääräistä sen jälkeen kun varauksen olen tehnyt. Nettilähtöselvitys ja käsimatkatavarat on homman juju.
- yutyu
Jaan mielelläni tietoja - Ostin perheelleni matkat (kaksi matkaa kesälle) airbalticin matkatoimistosta, koska lennot ja hotellit huomattavasti halvempia kuin finnairin ns. tarjoukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483