Hullut Päivät

Jöbe

Kevään Hullut päivät lähestyy. Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan on silloin lentoja myynnissä, niin jaathan tietosi myös meille muille.

15

2817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään saat lentosi muulloin edullisemmin kuin Hulluilta päivin. Lisäksi ei ole varmaa, että onko esim Finnair siellä.

    • päivät

      Siis ne vanhanajan hullujen päivät... siellähän myy vain perinteiset lentoyhtiöt kilpailukyvyttömin hinnoin. Ketö kiinnostaisi? Sääli vain, että Vantaa on kunnon lentoyhtiöille niin kallis.

      • seepran raidat

        Jep. Suomessa on paljon porukkaa, jota en ymmärrä.
        Esim: huutokaupoissa maksavat värkeistä enenpi kuin uusi tuote kaupassa. Tai
        halpaketjukauppias myy esim: Fiskarssin lumilapiota 5,00 e Isännät ostaa osuuskaupasta 10,00 e
        kun saa 1% boonusta. Eli he urautuvat joihinkin tiettyihin vatun tottumuksiin jääräpäisesti
        ja siinä ei mitkään faktat auta. Kauppiaat ja lentoyhtiöt, toki monet muutkin kuppaa heitä
        ilman tunteilua.
        Toisin sanoen: Tyhmyydestä sakotetaan. (ja yltiöisänmaallisuudesta)


      • hullujen päivät
        seepran raidat kirjoitti:

        Jep. Suomessa on paljon porukkaa, jota en ymmärrä.
        Esim: huutokaupoissa maksavat värkeistä enenpi kuin uusi tuote kaupassa. Tai
        halpaketjukauppias myy esim: Fiskarssin lumilapiota 5,00 e Isännät ostaa osuuskaupasta 10,00 e
        kun saa 1% boonusta. Eli he urautuvat joihinkin tiettyihin vatun tottumuksiin jääräpäisesti
        ja siinä ei mitkään faktat auta. Kauppiaat ja lentoyhtiöt, toki monet muutkin kuppaa heitä
        ilman tunteilua.
        Toisin sanoen: Tyhmyydestä sakotetaan. (ja yltiöisänmaallisuudesta)

        "Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan "

        Kalliiseen hintaan viime vuosien tapaan.


      • drhgdf

        Kunnon yhtiöillä tarkoita varmaan halpiksi? Niistä ei ikävä kyllä saa kunnon yhtiöitä tekemälläkään.


      • japanflyer
        hullujen päivät kirjoitti:

        "Jos sinulla on jo jotain tietoa mihin kohteisiin ja mihin hintaan "

        Kalliiseen hintaan viime vuosien tapaan.

        itse kaipailisin Jaappaniin halpishintaa. Jos kerran yhtiöitä arvostellaan ja hintatasoa, niin kerrotteko asiantuntevasti mistä saa halpoja lentoja Japaniin, lähtö Hgistä? Itse en netistä oo löytänyt kuin juuri alle 700e menopaluuta ajalla lähtö: 11./12.6. -> paluu 22.6.-3.7.

        Kiitän jo etukäteen asiantuntemuksesta sekä vihjeiden jakamisesta.


      • Ryöstörami
        japanflyer kirjoitti:

        itse kaipailisin Jaappaniin halpishintaa. Jos kerran yhtiöitä arvostellaan ja hintatasoa, niin kerrotteko asiantuntevasti mistä saa halpoja lentoja Japaniin, lähtö Hgistä? Itse en netistä oo löytänyt kuin juuri alle 700e menopaluuta ajalla lähtö: 11./12.6. -> paluu 22.6.-3.7.

        Kiitän jo etukäteen asiantuntemuksesta sekä vihjeiden jakamisesta.

        Viime vuonna Finski myi japaniin lentoja n. 400 eurolla. Liput tulivat myyntiin toukokuun lopussa. Harmitti kovasti kun oltiin jo kesälomareissu varattu muualle. Tuskin tuollaisia hintatasoja enää nähdään.


    • f

      Joo. Kajaaniin pääsee tonnilla.

    • M
      • ei finnair

        kallista on mutta onneksi on muita vaihtoehtoja ettei tarvitse finnairiin tyytyä.
        harmi vaan stokkan puolesta kun yhteistyökumppanit pilaavat ideaa


      • ei hyväne aika f-air

        Ihan uskomatonta. Minäkin ekaa kertaa vähän katselin hullujen päivine "tarjouksia".

        Roomaan menen ensi viikolla. Maksoin 150 e lennoista. Finskin tarjous 250e.

        Malagassa olin pari kesää sitten, silloin maksoin reilut puolet tuosta "tarjous"hinnasta.

        Varsovaan ramppaan jatkuvasti. finskin "tarjous 175". Tuo on normihinta LOT:lla ja edellisellä kerralla maksoin itse 130e ja kaverini lentää takaisin huomenna, maksoi menopaluusta 80 e. Siis ilman mitään matkatavaroiden lisämaksukusetuksia.

        Miksi ihmeessä kukaan käyttää finskiä ylipäätään, kun niiden tarjouksetkin on kaksi kertaa muiden normihintoja kalliimpia?


      • pelleHermannit
        ei hyväne aika f-air kirjoitti:

        Ihan uskomatonta. Minäkin ekaa kertaa vähän katselin hullujen päivine "tarjouksia".

        Roomaan menen ensi viikolla. Maksoin 150 e lennoista. Finskin tarjous 250e.

        Malagassa olin pari kesää sitten, silloin maksoin reilut puolet tuosta "tarjous"hinnasta.

        Varsovaan ramppaan jatkuvasti. finskin "tarjous 175". Tuo on normihinta LOT:lla ja edellisellä kerralla maksoin itse 130e ja kaverini lentää takaisin huomenna, maksoi menopaluusta 80 e. Siis ilman mitään matkatavaroiden lisämaksukusetuksia.

        Miksi ihmeessä kukaan käyttää finskiä ylipäätään, kun niiden tarjouksetkin on kaksi kertaa muiden normihintoja kalliimpia?

        jos finnair nyt haluaa pelleillä niin vapasti, mutta ei kannattaisi pelleilla asiakkaiden kustannuksella.
        Nuo hinnat on lähellä normaalihintoja ja jos joku Malaga on hulluilla päivällä pudotettu muutaman euron ei sen takai kannata vaivautua Stockalle vaan varata se Ryanirilta paljon halvemmalla.
        Lopettakaan Finnairilla asiakkaiden aliarviointi.


      • pettymys.
        pelleHermannit kirjoitti:

        jos finnair nyt haluaa pelleillä niin vapasti, mutta ei kannattaisi pelleilla asiakkaiden kustannuksella.
        Nuo hinnat on lähellä normaalihintoja ja jos joku Malaga on hulluilla päivällä pudotettu muutaman euron ei sen takai kannata vaivautua Stockalle vaan varata se Ryanirilta paljon halvemmalla.
        Lopettakaan Finnairilla asiakkaiden aliarviointi.

        Kun otat kulut huomioon ei ole Ryanairi halpa. Olen itse pettunyt kun laskua tulee laskun perään Ryanairilla


      • fsfsa
        pettymys. kirjoitti:

        Kun otat kulut huomioon ei ole Ryanairi halpa. Olen itse pettunyt kun laskua tulee laskun perään Ryanairilla

        mitä ihmeen laskuja saat Raikulta? En ole koskaan maksanut mitään ylimääräistä sen jälkeen kun varauksen olen tehnyt. Nettilähtöselvitys ja käsimatkatavarat on homman juju.


    • yutyu

      Jaan mielelläni tietoja - Ostin perheelleni matkat (kaksi matkaa kesälle) airbalticin matkatoimistosta, koska lennot ja hotellit huomattavasti halvempia kuin finnairin ns. tarjoukset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe