Apua! vastatkaa kaikki haukkuu mua pissiksex skoles! Onkx se muka kauheeta jos käyttää kireit vaatteit?? ja on aina meikkii?? Sit mul on ollu 16 poikafrendii onx se kauheeta? apuaaaa vastatkaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
olenko pissis?
18
2064
Vastaukset
- BlackHeartAngel
Ehkä sitten olet pissis..
Jos kerran monet haukkuvat sellaiseksi..
Kireät vaatteet, yleinen olemus, poikien määrä..
On saattaneet edesauttaa haukkumistasi pissikseksi..
Eiköhän tuo nyt jo kerro, että olet sellainen..- lara
Piisis eli pissa liisa on sellainen jolla on mahdollisimman kireät lantio housut, talvella se käyttää napa takkia ja isoja renkaita korvissa, meikkiä on paljon, tekstaillessa käyttää xxxxx kieltä eli esim "onx", sillä on tikkari huulessa ja se kihertää ja kikattaa. Jalassa paksu pohjaiset ja usein kunnon vetyperoksiidi koko ämmä. Että siinä teille vähän pissiksistä. Se jos on seurustellu monen kanssa ei tee pissistä vaa se että käyttäytyy ku pahin teini ja luulee olevansa tosi cool!
- pissis?
lara kirjoitti:
Piisis eli pissa liisa on sellainen jolla on mahdollisimman kireät lantio housut, talvella se käyttää napa takkia ja isoja renkaita korvissa, meikkiä on paljon, tekstaillessa käyttää xxxxx kieltä eli esim "onx", sillä on tikkari huulessa ja se kihertää ja kikattaa. Jalassa paksu pohjaiset ja usein kunnon vetyperoksiidi koko ämmä. Että siinä teille vähän pissiksistä. Se jos on seurustellu monen kanssa ei tee pissistä vaa se että käyttäytyy ku pahin teini ja luulee olevansa tosi cool!
kai mä sitte oon sellanen..Vitun lehmät ette mitään tajuu!!!
- Nina
pissis? kirjoitti:
kai mä sitte oon sellanen..Vitun lehmät ette mitään tajuu!!!
"Vitun lehmä"-sana on tosi yleinen tein pissisten suussa ;) Vittu, jos et kestä kritiikkiä, ni onko pakko kirjottaa tänne? Kyllä sä aika horo olet.
- ...
O L E T!!!!!!!!!!
- Frankenstein
ei siinä ole mitään pahaa jos käyttää kireitä
vaatteita..haluat vaan näyttää hyvältä.
meikkihän vain kaunistaa naista.
toisaalta jos esität tyhmää ja sellaista
"pane mua,olen helppo"-tyyppiä niin kyllähän
pisseys ilmenee.
jos olet pannut noita kaikkia sun poikafrendejäs
niin melkoinen dirty little whore you are..
naughty girl,come sit on daddy's knee... - ashe
Joo, oliko vähän provo. Kukaan voi oikeasti olla tuollanen.
Mielenkiinnosta, mistä tuo koko "pissis" ilmasu tulee? Pissa Liisa? Que?- pissis?
Hei, olet oikeassa...en oikeasti ole tuollainen katsoin vain mitä ihmiset vastaavat..
itseasiassa vihaan pissiksiä! ampukaa pissikset!! - tanita
pissis? kirjoitti:
Hei, olet oikeassa...en oikeasti ole tuollainen katsoin vain mitä ihmiset vastaavat..
itseasiassa vihaan pissiksiä! ampukaa pissikset!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
- ashe
Joo, oliskohan vähän provo. Kukaan oikeasti oo tuollanen.
Mielenkiinnosta, mistä tuo ilmasu "pissis" tulee? Pissa Liisa? Que? - Heidie
Jos haluat tietää oletko pissis, niin olisi varmaan valaiseva käydä pissismiin erikoistuneilla sivuilla, sieltä löytää paljon tietoa liittyen pissismiin ja myös siihen oletko pissis vai et :D http://pissismi.does.it
- Tear
No tässä sulle sivut,joka on täynnä pissis-infoo:
www.pissismi.does.it
Eihän se nyt kauheeta oo jos käyttää kireitä
vaatteita ja meikkii... Kunhan on jotain päällä!
XD- **-BiBu-**
mut mä vihaa kaikkii pissiksii..
eipä tässä muuta joten hyvästi..
terv. !!ikuinen pissis rasisti!!
- Zara
Kaipas sä sen nyt parhaiten tiiät??
No tässä on testi. Jos vastaat myöntävästi yli 50% olet pissis.
-dokaatko paljon?
-säälitkö itseäsi jos jollekkin ei kelpaa?
-käytätkö aina ihan vitun kireitä vaatteita?
-käytätkö meikkiä niin paljon, että sen voisi luokitella ongelmajätteeksi?
-Jos pidät aina napapaitoja ja muuta teiniX-roskaa, olet pissis!
-käytätkö aina puheessasi kirjainta "X"?
-Onko äänesi kuin kanalla, ja korostuuko se ihan mielettömästi, kun puhut jstn typerästä?
-harrastatko pikapanoja 13-vuotiaana? - Anonyymi
mulla on ihan vitun kireä peukalonkynsi, mitä voin tehdä
- Anonyymi
Revi sormi irti xd
- Anonyymi
Tää on melkeen 20 vuotta vanha keskustelu vittu xdddddd
Vittu repesin tolle.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että olet pissis kannattaa hyväksyä asia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875