Kerjäläiset ovat huomaneet että kun kävelee niin lämmin tulee paremmin, kuin istuis maassa ja kerjäis.
2 akkaa on kerjäämässä rahaa tuolla keskustassa. Kävelevät siellä täällä ja kädessä on joku paperi ilmeisesti vetomuus, jotta rahaa tulisi heille.
Ei siitä ole kauaa kun sosiaaliviranomaiset sanoivat, "älkää antako rahaa kerjäläisille!!!" Kyllä vaan moni antoi rahaa ja akkojen kädet meni joidenkin henkilöiden takin alle mukamas taputtivat rintaa.
Kerjäläiset liikkellä!
5
353
Vastaukset
- B-Mari
eroon pääsee kun kiepauttaa ne konepellin kautta kaksoisvoltilla tienposkeen.
- Mä vaan!
Minultakin yritti se toinen kerjätä rahaa ja sanoin vihaisesti enkun kielellä "haista v**** senkin persereikä".
- höökitäänkö
Ei noin rumasti saa sanoa. Sinä et tiedä, minkälaisen matkailukadon sanomasi voi aiheuttaa. Eihän täällä ole kohta muita kuin omat kerjääjämme. Ja niin kuin saarnataan kilpailuttamisesta.
Olisit voinut sanoa esim. " Terveisiä kannaksen takaa."
- Ei
juuu, niitä samoja liikkuu helsingissä... ei kannat antaa rahaa kyl ne saa sen verran tukee/apua että pärjää.
- kaarlo kustaa
hiuksista vaan v#ttuun tollaset maanvaivat!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622