Moi! Asiani koskee city bus simulator 2010. Miten tehdään tietä kartaan city bus simulattorissa? ja muutakin neuvoja haluaisin karttojen tekoon
Vastaukset 3
- 14020
Itsellä käytössä tuo kyseinen peli, mut enpä ole löytäny editoreita koko pelistä. taitaapi kuule olla niin, ettei siihen edes pysty teitä tekemään tms.
- bussifriikki
jos on versio 1.4.1 sen editorin saa painamalla ctrl N kun on pelin päävalikossa. mä en kyllä osaa käyttää kyseistä editoria..
- editori
bussifriikki kirjoitti:
jos on versio 1.4.1 sen editorin saa painamalla ctrl N kun on pelin päävalikossa. mä en kyllä osaa käyttää kyseistä editoria..
en kyl minäkää osaa ...saksan kieleset ohjeetki vaikka osaan hieman saksaa ja olen käyttänyt kääntäjää... en tajuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47831
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70800Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158695- 20679
- 53618
- 51612
- 47611