Miksi miehet karttavat silmälasipäistä naista?
Kun olen ravintolassa piilolaseissa, tansittajia riittää, mutta silmälasit päässä saan istua rauhassa.
Älkääkä nyt vaan heittäkö tyhmää kommenttia, että mulla on rumat pokat. Ystävättärelläni on samat kokemukset, eikä takuulla johdu rumista pokista.
Haluaisin asiallisia kommentteja. Kiitos.
naisen silmälasit
7
433
Vastaukset
- Rillukka-LIisa
Ompa hyvä tietää. Sain ensimmäiset lasit joulukuussa. Minua haki aina viiden promillen humalassa olevat tai rumilukset jotka vannoivat rakkautta. Saapahan olla tästedes rauhassa.
Säästytpä typerysten tanssiinhausta eli saat ilmaisen seulan. Typerähän sellainen on jonka mielestä silmälasit ovat este tanssiinhaulle. - Iso Jorma...
Jos haluatte miehen mielipiteen, miehet katsoo että silmälasipäinen ei hae yhdenyön juttuja vaan elättäjää.
- Rillukka-Liisa
Hieno vastaus. Kuka viitsii enää käydä tanssimassa?
- Nainen44*
helvettiä noi liittyy yhteen??? Selitystä!
- TIIKERI62
tuntuu tekevän saman vaikutuksen naisissa? #MURR#
eikä sillä ole mitään, tekemistä sliilä oli silmälasit tai ei.
rumat pokat?- Rillikkäakka
Hmmmmm...
Saakohan arvista mielikuvan, että kyseessä on liian hurja tapaus kesytettäväksi. Vastapuoli pohtii, mistä ne on tullu. Ensimmäisenä tulee kai mieleen puukkotappelu =O Riippuu tietysti arvista.
Yks mies on joskus sanonu, että ei tiedä, miten silmälasipäistä naista voi suudella =D Pelkäsi "yhteentörmäystä".
Toi elättäjän hakeminen. Näyttääkö silmälasipäinen nainen siis liian vakavamieliseltä? Voi ne rillit yhdeksikin yöksi yöpöydälle heittää. Jos vaan joskus sopiva uros lähestyisi.
Silmälasiliikkeiissä pitäisi olla enemmän miesmyyjiä. Saisi miehen mielipiteen siitä, mitkä pokat on sopivat.
Itse käyn silloin tällöin lavoilla. Avaustasi lukiessani aloin miettiä, että silmälasipäisiä naisia on lavoilla tosi vähän, lienevätkö sitten törmänneet samaan ongelmaan. Minulle lasit eivät ole olleet mikään este enkä sen perusteella ole jättänyt hakematta. Jos lasit ovat voimakkaat, saattavat tietty vaikuttaa katsekontaktin luomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711653IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk421531Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää448915Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48876Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149853