pankkikorttia ostosten tekoon? Siis ravintoloissa ja marketeissa?
Vai nostatteko rahan automaatista? Onko automaateissa englanninkielinen opastus?
Käytättekö
12
559
Vastaukset
- täynnä huijareita
saattaa tulla kallis matka.
Käteistä on helppo nostaa, jos löydät toimivan automaatin.- kokemusta on
löytyy toimivia automaatteja...ja opastus on englanninkielistä
- vieras__
Marketeissa maksan pankkikortilla - samallalaillahan ne toimii kun sirukortin lukijat suomessakin. Ravintoloissa en suosittele maksamaan kortilla, koska lähtevät tiskille tai pahimmassa tapauksessa takahuoneeseen kortin kanssa. Automaatit on helppoja käyttää jos osaa englannin perusteet.
- matkustellen
olla vanha jäärä,koska olen pärjännyt niillä rahoilla mitä on ollu mukana.
Tietysti korttikin on kaiken varalta mukana,jos jotain yllättävää sattuu.
Olihan tuossa matkaoppaissakin jotain hässäkkää automaatin kanssa.
Taitaa kuitenkin olla harvinaista,tai käyttäjä varomaton.Ravintoloissa
ja pikkuliikkeissä ei tulis mieleenkään maksaa kortilla.Tietenkin pitää
sitä olla varovainen käteisenkin kanssa.
- edullisin
Runsaasti rahanvaihtopisteitä ja käteinen edullisin avihtoehto kortin käyttöön nahden. Tietekin käteisen kanssa oltava huolellinen, kuten myös kortin.
- akkap
Joskus käytän, mutta ihan paikasta riippuen. Viime reisulla joka ravintolassa missä satuin käymään, tuotiin kortinlukija pöytään. Korttia ei todellakaan viety minnekään. Kaupoissa oli sama systeemi.
Pankin seinästä kannattaa repiä silloin kun pankki on auki. Laitteet ohjaa englanniksi ja jotkut jopa "tervehtivät" ihan nimeltä:)- turk
Ei kannata käyttää pankkikorttia ollenkaan ostoksia maksettaessa. Tämä siis mieheni mielipide, joka on turkkilainen. Myöskään hänen isänsäkään ei käytä pankkikorttia ollenkaan, koska ei luota maanmiehiinsä. Rahaa kait pitäisi saada nostettua myös pankin sisältä, joka pitäisi olla turvallisempaa.
- kukamikälie
turk kirjoitti:
Ei kannata käyttää pankkikorttia ollenkaan ostoksia maksettaessa. Tämä siis mieheni mielipide, joka on turkkilainen. Myöskään hänen isänsäkään ei käytä pankkikorttia ollenkaan, koska ei luota maanmiehiinsä. Rahaa kait pitäisi saada nostettua myös pankin sisältä, joka pitäisi olla turvallisempaa.
kun osaa valita oikeat paikat. Tähän saakka turkkilainen mieheni ja minä olemme osanneet valita paikat. Samoin muut sukulaiset siellä. Ei se nyt ihan villinlännenmeininkiä joka paikassa ole.
- matkusteleva
kukamikälie kirjoitti:
kun osaa valita oikeat paikat. Tähän saakka turkkilainen mieheni ja minä olemme osanneet valita paikat. Samoin muut sukulaiset siellä. Ei se nyt ihan villinlännenmeininkiä joka paikassa ole.
se tuli,pitää osata valita paikat,siinäpä pulma monelle.
- Siru .....
kukamikälie kirjoitti:
vielä sillä sun turkkilaisella mieheläsi.Ei se ole yksin sun monella ellei kaikilla on täällä suomessa rakastajatar.Minulla on 3 turkkilaista miestä täällä ja kaikki naimisissa suomalisen naisen kanssa.On vähän vaikeata sovitella päivärytmi ,mutta kun te vaimot olette päivisin töissä niin miehesi on minun luona.
- mikäkukalie
Siru ..... kirjoitti:
vielä sillä sun turkkilaisella mieheläsi.Ei se ole yksin sun monella ellei kaikilla on täällä suomessa rakastajatar.Minulla on 3 turkkilaista miestä täällä ja kaikki naimisissa suomalisen naisen kanssa.On vähän vaikeata sovitella päivärytmi ,mutta kun te vaimot olette päivisin töissä niin miehesi on minun luona.
Kysehän ei ollut kehumisesta vaan vain ja ainoastan asian toteamisesta. Luitko mihin viestiin vastatasin? Et varmaankaan?
Kun yhteisiä vuosia on takana kymmeniä, sitä jo tietää toisen aika tarkkaan. Älä suotta sure minun takiani. Ennemmin kannattaa olla huolissaan omasta elämästään ja miettiä kuinka sinua kenties käytetään hyväksi. Minua en sinusta huolta kanna. Jos sinulle sopii olla "ilolintu", se on oma asiasi.
- eipankkia
niin pankki korrtihan ei siellä käy missään. luotto/maksukortti kelpaa kyllä ja sillä saa automaastista rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1273948On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.472077Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl181783Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma791639- 791566
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711107Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091