kyynärsauvat

lui

En tiedä kuuluuko tämä ihan tälle palstalle, mutta kysyn nyt kuitenkin. Mulla on ilmeisesti joku kyynärsauva-fetissi, sillä haluisin kovasti kyynärsauvat, mut en kuitenkaan että jalka murtuis, enkä kipsiä tai mitään. Kuulostaa varmaan oudolta, tiedän, mutta miten pienestä vammasta kyynärsauvat saisi, edes vähäksi aikaa? Olen harkinnut sauvojen tilaamista verkkokaupasta, vaikka eihän se sama asia ole, jos ei mitään ole sattunut ja niitä käyttää sitten vain huvin vuoksi. En usko, että olen tarpeeksi rohkea esim. vääntämään nilkkani tahallaan. Tiedän, ettei itselle saisi toivoa onnettomuutta, sillä monet varmaan maksaisivat paljon, ettei tarvitsisi sauvojen kanssa liikkua, mutta en voi tälle mitään. Kiitos jos joku viitsii vastata ja kertokaa jos jollain on sama fetissi.

43

7138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaskaPask...

      Mulla on täysin sama fetissi.. =) Omistankin parit kyynärsauvat joiden kanssa silloin tällöin tulee konkkailtua. Jotenkin vaan nautin siitä, kun ihmiset kattoo mua kun kävelen sauvoilla ja miettivät samalla, että "mitähän tollekin on sattunut?" jne... Nautin kovasti myös katsella naisia sauvojen kanssa kävelemässä.
      Mun fetissiin kyllä kuuluu myös pyörätuolit, kipsit ja amputoidut raajat...
      Mutta, älä huoli, et ole maailman ainoa "kyynärsauvafetisti" =)

      • Anonyymi

        Mulla on myös toi pyörätuoli ja kyynärsauvat fetissi


    • -..-

      Älä ihminen hyvä ala tahallas jalkaa teloon... Itelläni venähti nivelsiteet nilkasta ja jouduin käyttämään sauvoja jonkun aikaa... Nyt kymmenen vuoden päästä joudun yhä kärsimään nilkkani takia... Esim. urheilu on tuskaa välillä ja en voi harrastaa mitään lajia tosi tarkoituksessa..

      • bnyuokijhg

        täällä kans yks ilmottautuu!
        mulla on kipsi ja kyynärsauvafetissi.
        jos joku on tahalleen vahingoittanut itseään/tietää jonkun hyvänkeinon saada jalka sellaseen kuntoon että sais kepit niin kertokaa. tää on tosi sairasta, tiedän... oon monesti ihmetelly mistä tää fetissi johtuu. huomionhausta?
        oon hirveen kateellinen jollekkin jos nään hänellä kipsin tai kyynärsauvat.
        koska muuten huomasitte ekan kerran fetissinne?


      • ketjun aloittaja----
        bnyuokijhg kirjoitti:

        täällä kans yks ilmottautuu!
        mulla on kipsi ja kyynärsauvafetissi.
        jos joku on tahalleen vahingoittanut itseään/tietää jonkun hyvänkeinon saada jalka sellaseen kuntoon että sais kepit niin kertokaa. tää on tosi sairasta, tiedän... oon monesti ihmetelly mistä tää fetissi johtuu. huomionhausta?
        oon hirveen kateellinen jollekkin jos nään hänellä kipsin tai kyynärsauvat.
        koska muuten huomasitte ekan kerran fetissinne?

        Hienoa, että on kohtalotovereita =) Mulla on tuo fetissi kyllä tainnut ihan pienestä pitäen olla, joten en voi sanoa tarkalleen koska alkoi. En oikein itsekään tiedä mistä fetissini on saanut alkunsa, kai se on jonkinlaista huomionhakuisuutta. Olisi esimerkiksi ihana, jos itselläni olisi kepit ja sitten eräs mies johon olen rakastunut parasta aikaa, auttaisi minua ja pitäisi huolta. Saattaa kuulostaa tosiaan oudolta, mutta en voi tosiaan tälle mitään...Kirjoittakaa vaan lisää omia kokemuksia!


      • edellinen(ei alottaj
        ketjun aloittaja---- kirjoitti:

        Hienoa, että on kohtalotovereita =) Mulla on tuo fetissi kyllä tainnut ihan pienestä pitäen olla, joten en voi sanoa tarkalleen koska alkoi. En oikein itsekään tiedä mistä fetissini on saanut alkunsa, kai se on jonkinlaista huomionhakuisuutta. Olisi esimerkiksi ihana, jos itselläni olisi kepit ja sitten eräs mies johon olen rakastunut parasta aikaa, auttaisi minua ja pitäisi huolta. Saattaa kuulostaa tosiaan oudolta, mutta en voi tosiaan tälle mitään...Kirjoittakaa vaan lisää omia kokemuksia!

        mulla murtui ala-asteella käsi ja huomasin pitäväni siitä että ihmiset katteli ym niin silloin se vissiin alkoi..
        oletteko kertoneet kellekkään fetissistänne? mä en oo uskaltanu. muut pitäis sitä varmaan ihan sairaana.


      • aliga
        ketjun aloittaja---- kirjoitti:

        Hienoa, että on kohtalotovereita =) Mulla on tuo fetissi kyllä tainnut ihan pienestä pitäen olla, joten en voi sanoa tarkalleen koska alkoi. En oikein itsekään tiedä mistä fetissini on saanut alkunsa, kai se on jonkinlaista huomionhakuisuutta. Olisi esimerkiksi ihana, jos itselläni olisi kepit ja sitten eräs mies johon olen rakastunut parasta aikaa, auttaisi minua ja pitäisi huolta. Saattaa kuulostaa tosiaan oudolta, mutta en voi tosiaan tälle mitään...Kirjoittakaa vaan lisää omia kokemuksia!

        Jonkin verran "kohtalotovereita" löytyy kipsifoorumilta kuten myös itsekkin. Eli sieltä löytää ainakin email seuraa....


      • samoin
        edellinen(ei alottaj kirjoitti:

        mulla murtui ala-asteella käsi ja huomasin pitäväni siitä että ihmiset katteli ym niin silloin se vissiin alkoi..
        oletteko kertoneet kellekkään fetissistänne? mä en oo uskaltanu. muut pitäis sitä varmaan ihan sairaana.

        minäkään en ole kertonut kellekään fetissistäni, jotenkin kai pidän sitä nolona. on kuitenkin kiva kun saa vaihtaa ajatuksia muiden samanhenkisten kanssa täällä netissä.


      • Rousi
        samoin kirjoitti:

        minäkään en ole kertonut kellekään fetissistäni, jotenkin kai pidän sitä nolona. on kuitenkin kiva kun saa vaihtaa ajatuksia muiden samanhenkisten kanssa täällä netissä.

        Mullekin on toi ongelma siis oon koko elämäni halunnu keppejä ja olla hetki se jota autetaan mulla on tosi monta kertaa ollu jaloissa ja käsissä siteitä


      • ihansamajuttumullakin
        bnyuokijhg kirjoitti:

        täällä kans yks ilmottautuu!
        mulla on kipsi ja kyynärsauvafetissi.
        jos joku on tahalleen vahingoittanut itseään/tietää jonkun hyvänkeinon saada jalka sellaseen kuntoon että sais kepit niin kertokaa. tää on tosi sairasta, tiedän... oon monesti ihmetelly mistä tää fetissi johtuu. huomionhausta?
        oon hirveen kateellinen jollekkin jos nään hänellä kipsin tai kyynärsauvat.
        koska muuten huomasitte ekan kerran fetissinne?

        Joo, just toi sama juttu! Mäkään en tykkää kun meidän luokkalaista toista tyyppiä säälitään kokoajan ja kun mulla meni jalasta pikkusen EN SAANU KEPPEJÄ ja KUKAAN ei siis KUKAAN välittäny musta :( :(((((((


    • vasarAni

      Mulla on tuo sama fetissi, tämän ansiosta menin hakkaamaan nilkkaani vasaralla että nilkkani murtuisi...ei taktiikka kyllä toiminut =( Olen aina halunnut kyynärsauvat ja välillä leikinkin sellaisilla..ihan vain huvin vuoski

      • Kuujd

        Sama


    • outoja

      Te olette outoja. Mutta toisaalta, onhan niitä pahempiakin fetissejä. konkatkaa rauhassa..

    • -danaaaa

      Joo itse olen jo pienestäpitäen halunnut kyynärsauvat.
      Pari vuotta sitten minulta murtui keskimmäinen varvas ja väitin lääkärille väkisin etten pysty kävelemään ja sain sitten kyynärsauvat. Hauskaa oli.

      • aijaijai

        pakko myöntää nyt että olen hieman kade ;) kyynärsauvoista siis, en varpaan murtumasta.


    • vinkki4

      Senkus jotenkin saat jalastas nivelsiteet repeämään

    • voi hyvänen aika

      Konkatkaa rauhassa jos se mieltänne kiehtoo. Mutta tässä on yksi joka oikeasti sai tapaturmaisen murtuman jalkaan plus meni nivelside nilkasta, ruuvi ym leikkauksella hoidettu. Sauvoja käytin 6 viikkoa, ei ollut hauskaa ei! Neljä kuukautta on kulunut muttei nilkka ole entisellään vieläkään, sanottiin että voi mennä yli puoli vuotta kuntoutukseen kun tuota ikääkin jo on.

      Pahinta tässä vaiheessa on se, että sain kyynärsauvoista olkapääni kipeäksi. Särkee jatkuvasti enemmän tai vähemmän. Buranat sun muut ei oikein auta. Erikoislääkärin toteama, että sauvoista johtuu tämä ärsytys olkapään alueeella. Ja nyt sitten on fysioterapiassa olkapääni kanssa, siis sauvojen käytön takia. Teille sauvafetisseille tämä on leikiä, mutta oikeasti sauvoja tarvitseville se ei ole sitä.

      Enpä oikein usko että tekään tätä enää intoilisitte jos tosissaan olisi kunnon murtuma ja kyynärsauvojen käyttö pakon sanelemaa.

    • kyynärsauvat4ever♥

      Heti kun mä luin tän olin silleen: "JEE EN OO AINUT JOKA TÄLLASTA TUNTEE! JEEJEEJEE:D:D " ja meidän luokkalaisella tosiaan on jalka murtunu niin heti kun näin sen nii olin ihan silleen epistä

      • jupulaski

        Mäkään en tiiä mistä tää johtuu et me halutaan käyttää niitä mut musta ainaki ne on ihan sairaan 'kivat' kävellessä xD


      • meesinneminneaurinkoeipa

        Jos sulla on noin iso ongelma, pidä ne mahassas ja pura ulkona vaikka lumesta tehtyyn hökötykseen mut sun ei tarvi mitenkään tulla tänne!
        Ps. Toivon kovasti ett iso rekka ajas sun päältä nii pääsisit kärsimyksistäs ;)


      • eivoiollatotta5
        meesinneminneaurinkoeipa kirjoitti:

        Jos sulla on noin iso ongelma, pidä ne mahassas ja pura ulkona vaikka lumesta tehtyyn hökötykseen mut sun ei tarvi mitenkään tulla tänne!
        Ps. Toivon kovasti ett iso rekka ajas sun päältä nii pääsisit kärsimyksistäs ;)

        . Ylläpito siirtänee tämän ketjun jonnekin fetissi asiaa enemmin käsittelevälle.


      • eieikyynärsauvatonkivoja
        eivoiollatotta5 kirjoitti:

        . Ylläpito siirtänee tämän ketjun jonnekin fetissi asiaa enemmin käsittelevälle.

        Täh mitenniin pitäs ketä tää haittaa


    • Paparosio

      Jalka paketissa kolmatta kuukautta, onhan tää surkeeta, mut vaimo tykkää jostain syystä. Ei haittaa :)

    • ihansamajuttumullakin

      Miten mä oon näin onnekas?! MULLA ON TÄYSIN SAMA ÄRSYTTÄVÄ ONGELMA =) =) VASTATKAA VAAN MULLEKKIN :) Se on ärsyttävää

    • Ifuwant

      Tiiän vanha keskustelu, mullakin on vähän sama "fetissi"enää ei niin paljon . Mutta tuossa puoltoista vuotta sit olin koulussa ulkovälkällä seisoin kivellä ja juttelin kavereiden kanssa ja kun välitunti loppu hyppäsin kiveltä ja mun vasemman jalan nilkka taittui ja oli hitsin kippee (huom ei ollu tarkotus ) ja parin päivän päästä mentiin lekuriin ja lääkäri sit liikutteli ja kysy et "sattuuko tää "ja olin sillee et tuo sattuu ja tuo ei paljoa tuo ei auts! Sit se sano et nivelsiteet venähtänyt ja hoitaja laitto siteen ja anto kepit (mut sain kyl varata sille jalalle keppien kans jos ymmärrätte)nii voitte sit tehhä noin mut sattuu vaa hitsin pimpulasti😅

    • Ifuwant

      Ja kepit oli viikon

    • Vuodenonjo-ollutongelmia

      On jo vuoden ongelmia jalassa ja nyt sain tukipohjalliset. Tarvisin ja haluaisin kepit. Koska mun jalka on välillä niin kipee et en pysty astuu sillä. Kaveri saa ehk kepit ja on tosi epää. Oon kattonu myös netistä keppejä et jos voisin anella luvan ostaa. Ja tiedän vanha keskustelu.

    • Outo124

      Mulla on sama juttu. en tiiä mikä siin on mut kepit on ollu aina kivat ja muut apuvälineet on kiehtonu pienestä asti. mulla on ollu noin 3 kertaa kepit mut osuutta asiaan on ollu myös siinä että mun toinen jalka on lyhyempi/pienenpi kuin toinen . nii mul on joku ozguuts latter. i dont know ja mul on aina ollu ongelmii sen kanssa. Joskus se jalka on saattanu olla "tosi" kipee nii oon saanu kepit. ja harrastan kaiken lisäks harrastan tanssii kilpajoukkuees. oon harrastanu tannssii jo noin kymmenen vuotta et tää juttu ei oo niiku hyvä yhistelmä ,kun rakastan tanssii ja juu onneks en oo ainoo ja joo toi kaikki kuulostaa aik sekopäiselt mut hei nii mä oonki🙂🙂

    • Asddsaa

      Minulla on tuo aivan sama fetsi ja en uskolla sanoo aikuiselle

    • Asddsaa

      Mitä teen

    • Lol

      Sama juttu

    • poissa

      On meitä moneen lähtöön. Mulla on huomenna polven tekonivelleikkaus ja JOUDUN käyttämään sen jälkeen kyynärsauvoja jonkun aikaa. Tosin viimeeksi, kun toiseen polveen laitettiin sama, lopetin keppien käytön jo vuorokauden kuluttua sisällä ja ulkona muistaakseni joskus kahden viikon kuluttua. Keppien kanssa on vaan niin hirveän hankalaa toimia. Kyllähän ne liikkumisesessa menevät, mutta kaikenlainen kassien kantaminen ym asioiden hoito on hankalaa, kun koko ajan pitää kepeistä huolehtia.

      Mutta joo. Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että joillakin voi olla tuollainen fetissi sauvoihin, kipsiin ym. Siinä on pohjimmiltaan kai kysymys halusta saada huomiota, hoivaa ja jonkinlaista myötätuntoa, joka korostuu silloin, jos ei tavallisessa arjessa saa. Itse olen yksineläjä ja tottunut hoitamaan ja huolehtimaan kaikesta itse ja yksin. Kyllä minullakin pieni osa nauttii ajatuksesta, että pari vuorokautta sairaalassa tulen olemaan toisten hoidettavan ja huolenpidon kohteena. Mutta tiedän kokemuksesta, että kotiutuksen jälkeen minulla on kova kiire toipua ja kuntoutua, enkä aio jäädä vaikeroimaan vaivoijeni kanssa, vaan asion palautua terveiden kirjoihin niin pian kuin mahdollista.

    • MasentunutPerunaSaatana

      Mä haluun kepit myös. Kerran paskoinkin jalan vaa eivät uskonut että oli kipee nii siinähän sitä linkutin kaikkialle. Haluun kepit silti.

    • Anonyymi

      Käytän tällä hetkellä ja tämä on ihan kamalaa

      • Anonyymi

        Sama. Niillä kävely on työlästä. Tosi työlästä, eikä pääse esim portaita ylös.


    • Anonyymi

      Itse huomasin saman fetissin itselläni 13 vuotiaana kun paras ystävä mursi jalkansa. Olin kovin kateellinen ja itse yritin murtaa käteni tai jalkani mutten onnistunut. Asiaa ei auttanut, että kaveri oli kovin ylpeä itsekin kipsistään. Onnistuin vuoden yrityksen jälkeen murtamaan kantapääni ja vittu ei ollu ees kivaa. Se oli paskaa. Olen toipumut fetissistäni...

    • Anonyymi

      Minä taas mursin varpaani ja saan kepit. Silti on mullakin sama fetissi.

    • Anonyymi

      Tiiän vanha ketju mut mulla on just sama fetissi. Alko ku olin 9 vuotias. Yht"äkkiä halusin vaan kepit yms. Sit täytin 10v ja sain heti päivän jälkeen kepit. Mulla siis revähti nivelsiteet. Olin niin onnellinen mutta sitten lopetinkin niitten käytön. En ole vieläkään palauttanut niitä. Täytän tänä kesänä 11 vuotta. Tällä hetkellä esitän että mulla ois polvi kipee et saisin kepit. Äiti uskoo ja sano et kohta pitää mennä terveyskeskuksee. Harrastan tanhua niin en pääsisi sinne sitten jos saisin kepit. Antakaa vinkkejä miten saisin:D

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma joku ihmee addikti huono juttu on myös ku mun luut ei mee mistään ei ees venähdä et joo

    • Anonyymi

      Mulla itelläni on ja ei oo kivaa minkä ikäinen oot?

    • Anonyymi

      En nauti yhtään mitään siitä että ihmiset kahtoo
      Höpö höpö.

    • Anonyymi

      Minkä nimistä lääkettä käytätte vammaan eli nivelrikkoon.
      Kaikkia sitä kyynärsauvoja muka näyttelemiseen toisetha voi näytellä.tympeimmät mitä on.

      • Anonyymi

        Nivelrikko ei ole vamma vaan sairaus, eikä sille ole parantavaa lääkettä. Ei edes kunnolla tehoavaa kipulääkettäkään. Ainoa kohtalainen "parannuskeino" on tekonivel (kunhan leikkaus onnistuu).


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe