Alottaneet käyneet intin vai ei?

xDDDDDD

Kumpi on tavallisempaa, että fuksit ovat jo käyneet intin ennen opintojen alkua vai, että käy sen vasta fuksivuoden jälkeen??

6

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIe vaan 22

      se ole tavallisinta, että intti on suoritettuna ennen opintojen alkua..

    • näin minä

      Mä hommasin c-paperit ennen kuin aloitin opinnot. Suosittelen muillekin, joita ei intti kiinnosta. Kävin psykiatrilla jauhamassa paskaa ja c-luokitus kertalaakista.

      • rgrh

        ylpeä itsestäsi :)


      • paska intti
        rgrh kirjoitti:

        ylpeä itsestäsi :)

        No onkos siinä intin käymisessäkään mitään suurta ylpeydenaihetta? Paskat ketään kiinnosta, ootko lusmuillu sen intin vai käynyt sen. Työnantajia vielä vähemmän, jos kiinnostaa, niin sitten toiseen työpaikkaan.

        Itse olen sivarin käynyt ja aina kun työnantaja on kysynyt armeijasta, niin olen kylmästi vastannut, että käyty on, se siitä.


      • eipäs yliregoida
        paska intti kirjoitti:

        No onkos siinä intin käymisessäkään mitään suurta ylpeydenaihetta? Paskat ketään kiinnosta, ootko lusmuillu sen intin vai käynyt sen. Työnantajia vielä vähemmän, jos kiinnostaa, niin sitten toiseen työpaikkaan.

        Itse olen sivarin käynyt ja aina kun työnantaja on kysynyt armeijasta, niin olen kylmästi vastannut, että käyty on, se siitä.

        Siitähän nyt ei ole kyse mitä muut ajattelevat intistä vaan mitä mieltä itse siitä on. Ehdottomasti kannattaa käydä ennen opiskelua, se oli yksi parhaista vuosistani, vaikka se ei siltä tuntunutkaan silloin.


      • keke11223
        paska intti kirjoitti:

        No onkos siinä intin käymisessäkään mitään suurta ylpeydenaihetta? Paskat ketään kiinnosta, ootko lusmuillu sen intin vai käynyt sen. Työnantajia vielä vähemmän, jos kiinnostaa, niin sitten toiseen työpaikkaan.

        Itse olen sivarin käynyt ja aina kun työnantaja on kysynyt armeijasta, niin olen kylmästi vastannut, että käyty on, se siitä.

        No, ainakin itselläni viimeisimmän työpaikan saannin varmisti rukin käynti, pomo kun sattui olemaan itsekin armeijansa kunnollisesti suorittanut. nykyään ei tietysti saisi näitä kysellä, mutta enpä ainakaan itse tuota pahakseni pistänyt. ehkä tietysti sivarit ja c-miehet kovaan ääneen vaativat ettei saa kysellä, kun eivät kerran inttiä ole vaivautuneet käymään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe