Täällä kun lukee näitä viestejä niin tulee selväksi että se on ihan ok ja mahtavaa että suomalaismiehet käy panemassa naisia Thaimaassa tai Venäjällä, mutta kun suomalaisnainen paneskelee etelän gigoloa niin se on säälittävää ja huoramaista. Hmm, mitäköhän tähänkään sanoisi, no minä olen sitä mieltä että jos itse paneskelet ulkomaan reissuillasi ulkomaalaisia, niin älä tule tänne moralisoimaan naisten käytöstä. Ja turha kirjoitella mitään niin säälittävää kuin että suomalaisnaiset on niin rumia etteivät saa suomalaismiestä, koska sitten minä sanon että suomalaismiehet on niin ällöttäviä kaljamahoineen että täytyy matkustaa ulkomaille ja maksaa siitä hyvästä että saa edes kerran vuodessa.
2022
tasa-arvoa?
2
385
Vastaukset
- tasa-arvoa?
tekevät suomalaisnaiset ovat niin rumia etteivät saa suomalaismiestä mutta tarpeethan ovat heilläkin joten matkustavat etelään karvaisen gigolon pumpattavaksi.Ja joissakin tapauksissa vielä maksavat siitä.
- topsa lopsa lai
sääliviestittelyä, kaikki katsos ei käy seksin takia ulkomailla. mutta suomi-vosujen säälittävä käytös halpana makkarana kyllä pistää silmään, ei tahdo kelvata siksi oikeen etelässäkään. juovat liikaa viinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165